Palstasta on tullut tylsä kun kaikki hyvät tyypit on lähtenyt tai bannissa!

aika harvoin tulee enää pyörittyä täällä. Sanokaa mitä sanotte, mutta Venakko toi säpinää aloituksillaan oli ne sitten totta tai ei. Mummeliisalla ihan hyvät mielipiteet. Anatolia on lähtenyt. Pikkukaupunkilaista ei näy. Kotona kirves kädessä on harvoin täällä jne jne... tylsää :(
 
  • Tykkää
Reactions: Minuli
olen vaihtanutkin. Harvakseltaan käyn täällä.
Vissiin aika moni vakinaama on vaihtanut maisemaa. Itsekin tulee enää varsin harvoin luettua/kommentoitua täällä.

Joko olen vieraantunut palstan kommentointikulttuurista tai sitten siinä on oikeasti tapahtunut muutos, sillä tuntuu kuin kaikki kommentit olisivat kolmetoistavuotiaitten es-höyryisssä provoilemia. Onhan täällä aina ollut varsin mielipuolista meno, mutta nykyään ei meinaa lainkaan löytyä järjellistä/mielenkiintoista/viihdyttävää keskustelua.
 
Viimeksi muokattu:
säpäle harmaana
Vissiin aika moni vakinaama on vaihtanut maisemaa. Itsekin tulee enää varsin harvoin luettua/kommentoitua täällä.

Joko olen vieraantunut palstan kommentointikulttuurista tai sitten siinä on oikeasti tapahtunut muutos, sillä tuntuu kuin kaikki kommentit olisivat kolmetoistavuotiaitten es-höyryisssä provoilemia. Onhan täällä aina ollut varsin mielipuolista meno, mutta nykyään ei meinaa lainkaan löytyä järjellistä/mielenkiintoista/viihdyttävää keskustelua.
Jotain tällaista minäkin olen huomannut. Onkohan muut palstailijat hankkineet elämän? :D
 
Musta täällä on nykyään ihanan rauhallista :D Mutta mä olenkin niitä tylsiä. Aloitin palstailun silloin, kun odotin kuopusta, ja hän täyttää huomenna 12v! Palstalla oon ollut hyvin vaihtelevasti, välillä enemmän, välillä vähemmän, mutta nyt taas näköjään vähän enemmän =)
 
Io
Joo, mm. Anatoliaa, as ifiä, Lexiä, Fine van Brooklyn med pienoa ei enää pahemmin täällä näy. Ärsyttävistä ja provosoivista Pikkukaupunkilainen, vrs ja Katylina on (ainakin melkein kokonaan) kadonneet, ja Venakko on bannissa. Tylsää.
 

Yhteistyössä