Joko on joulu siivottu pois?

Noup...sitkeästi se toi kuusikin vielä tossa keekoilee, vaikka mä oon sen jo ehtinyt noitua hornan tuuttiin varisevine neulasineen...mutta viikonloppuna lähtee kyllä! Ja kaikki muutkin joulujutut meinaan ottaa etuajassa pois - "aina ennen" olleet sinne lähes Nuutin päivän tienoille mutta nyt saavat lähteä.

Valot saavat olla vielä.
 
"hellu"
aika tyypillistä joillakin täällä,että joulua laitetaan jo kuukausi ennen aattoa,kuusikin tuodaan jo viikko ennen aattoa...tapanina jo pakko viskata pihalle,kun neulaset eivät pysy enää :LOL:
 
[QUOTE="hellu";27801767]aika tyypillistä joillakin täällä,että joulua laitetaan jo kuukausi ennen aattoa,kuusikin tuodaan jo viikko ennen aattoa...tapanina jo pakko viskata pihalle,kun neulaset eivät pysy enää :LOL:[/QUOTE]

minä vietin joulua jo lokakuusta asti, joten ihan riittävästi on joulua vietetty :)
 
Ken guru
[QUOTE="hellu";27801767]aika tyypillistä joillakin täällä,että joulua laitetaan jo kuukausi ennen aattoa,kuusikin tuodaan jo viikko ennen aattoa...tapanina jo pakko viskata pihalle,kun neulaset eivät pysy enää :LOL:[/QUOTE]

Niin, no, kukin taas tyylillään. Mulla henk.koht on joulufiilistä jo pitkään enne joulua, mutta uuden vuoden aaton jälkeen ei enää yhtään. Ihana vaan saada se kaikki "roju" pois ja kämppä taas selkeämmäksi.
 
"mievaan"
[QUOTE="hellu";27801767]aika tyypillistä joillakin täällä,että joulua laitetaan jo kuukausi ennen aattoa,kuusikin tuodaan jo viikko ennen aattoa...tapanina jo pakko viskata pihalle,kun neulaset eivät pysy enää :LOL:[/QUOTE]

Eipä varise neulaset kun on muovikuusi ;) :D
 
"mievaan"
Itse rakastan joulunaikaa ennen joulua. Joulukuun alussa saa kaivaa joulukoristeet esiin ja kuunnella joululauluja. Puuhailla kaikenlaista ja suunnitella ruokalistaa. Vielä jos valkoinen maa, niin tulee ihana joulutunnelma kun istuu jouluvalojen valossa muuten pimeässä huoneessa ja kuuntelee jotain ehkä hartaampaa joululaulua.

Lähempänä joulua sitten ottaa kuusenlaatikon esille ja etsii koristeet. Silloin voi jo kuunnella niitä iloisempiankin joululauluja ilman että naapurit pitää kajahtaneena :D

Noin 3 päivää ennen aattoa koristelen kuusen.

Joulu on osaltani ohi sitten tapaninpäivän jälkeen. Näin pienessä asunnossa kuusi tiellä, joten parempi laittaa takaisin laatikkoon odottamaan ensi vuotta. Sitten samalla kertaa myös koristett pois ja odottamaan uuttavuotta.

Jokainen tekee tavallaan, minä itse rakastan joulunalusaikaa sekä itse jouluaattoa sekä joulupäivää. :)
 
"mievaan"
[QUOTE="mievaan";27801950]Itse rakastan joulunaikaa ennen joulua. Joulukuun alussa saa kaivaa joulukoristeet esiin ja kuunnella joululauluja. Puuhailla kaikenlaista ja suunnitella ruokalistaa. Vielä jos valkoinen maa, niin tulee ihana joulutunnelma kun istuu jouluvalojen valossa muuten pimeässä huoneessa ja kuuntelee jotain ehkä hartaampaa joululaulua.

Lähempänä joulua sitten ottaa kuusenlaatikon esille ja etsii koristeet. Silloin voi jo kuunnella niitä iloisempiankin joululauluja ilman että naapurit pitää kajahtaneena :D

Noin 3 päivää ennen aattoa koristelen kuusen.

Joulu on osaltani ohi sitten tapaninpäivän jälkeen. Näin pienessä asunnossa kuusi tiellä, joten parempi laittaa takaisin laatikkoon odottamaan ensi vuotta. Sitten samalla kertaa myös koristett pois ja odottamaan uuttavuotta.

Jokainen tekee tavallaan, minä itse rakastan joulunalusaikaa sekä itse jouluaattoa sekä joulupäivää. :)[/QUOTE]

Koristeet odottaa siis ensi vuotta ja minä itse uuttavuotta :)
 

Yhteistyössä