Miten sinun ammattisi on listattu? Löytyykö psykopaatteja?

näin
Minä sekä mies ollaan molemmat kärkisijoilla top kympissä. Mutta luulen, että emme ole psykopaatteja kumpikaan. Varma en tosin voi olla, koska psykopaatit ovat käsittääkseni sairaudentunnottomia;)
 
psyk
Lista kuusi ensimmäistä pitänee hyvin paikkansa suomessa.

1. Toimitusjohtajat
2. Lakimiehet
3. Media(Televisio/radio)
4. Myyntihenkilöt
5. Kirurgit
6. Journalistit

Seuraavat sijoitukse epäilyttävät. Suomessa esimerkiksi poliisit eivät ole sellaisia kovia vallankäyttäjiä kuin USA:ssa. Suomen poliisi on enempi huolehtiva kuten sairaanhoitajat kuten myös papit. Psykopaatteja löytyy eri lahkoissa, joissa on auktoriteettinen johtaja.

7. Poliisit
8. Papisto
9. Kokit
10. Valtion virkamiehet
 
tuota noin
Kummalle listalle teistä insinöörit kuuluvat?

Useissa perheissä nainen on sairaanhoitaja ja mies insinööri. Onko molemmat ei-psykopaattisia vai onko narsistinen insinöörimies ottanut hyväntahtoisen sairaanhoitajan puolisokseen?
 
fdq
[QUOTE="vieras";27863320]No terve! Sä oot pahempi kuin minä. Mulla vaan kaksi. :D[/QUOTE]

Eiku mulla on yksi ammatti, joka löytyy top 3:sta, on siis yksi noista kolmesta. Ei siis kolmea ammattia, jotka kaikki löytyisivät psykopaattien top-listalta. :D
 
dgdg
Kummalle listalle teistä insinöörit kuuluvat?

Useissa perheissä nainen on sairaanhoitaja ja mies insinööri. Onko molemmat ei-psykopaattisia vai onko narsistinen insinöörimies ottanut hyväntahtoisen sairaanhoitajan puolisokseen?
meillä myös sairaanhoitaja ja dippa-inssipuoliso. ei tuo kyllä psykopaatilta vaikuta eikä kyllä suurinosa sukulaismiehistäkään kun 85% on dippa-inssejä.
 
"..."
Vähiten psykopaatteja listalla ollaan, mutta kyllä varmaan muuntyylisistä mielenongelmista kärsiviä ja muutenkin vaikeita tyyppejä (kuten olen varmaan itsekin) tähänkin porukkaan kuuluu
 

Yhteistyössä