Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Heissan kaikkille pitkästä aikaa!!!!! Meillä poika sai nimen Lassi :heart: Neuvolassa lääkärin tarkastuksessa käytiin kun poika hieman vajaa 4vko, lääkäri kuuli sydämestä sivuäänen joten nyt sitten ollaan koksissa ravattu ja tutkimuksia tehty... Lassi kuitenkin syö ja kasvaa todella hyvin...
  2. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Huomenta kaikille :heart: susannalle onnittelut Täällä poika nyt tyytyväinen nukkuu hyvin ja syö hyvin, melkein 80ml maitoa kerrallaan =) valitettavasti mun imetys päättyi eilen, maito kun ei jostain syystä kunnolla noussut tisseihin (vaikka konstit monet kokeilin) niin poika joutui...
  3. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    No niin tässä nyt ensimmäisenä onnittelen kaikkia vauvautuneita, oikein paljon onnea :flower: :flower: :heart: :heart: en ole vielä jaksanu kaikkea lukea kun pojalla on ollu vattavaivoja aika paljon :( Tässä olisi synnytyskertomusta: siis me tultii perjantai iltana kotiin sairaalasta...
  4. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    HEISSAN :D 26.6.2010 klo 07.09 syntyi pieni poika :heart: painoa oli 3112g ja pituutta 49cm :heart: :heart: synnytys meni nopeasti kokonaiskesto 2,5h. ja luomusti tuli poika maailmaan kun ei kerinny tehä mitään :laugh: palaan myöhemmin kertomaan ja lukemaan. nyt nautin kotona olosta...
  5. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    pikapäivitys: neuvola lääkäri katto kohdunsuun tilanteen ja olen 2-3 sormelle auki ja kalvot pullottaa kovasti. kohdunkaulaa hieman jälellä, lääkäri oli ihana ja pyöritteli hieman reunoja irti jotta saataisiin tähän vähän vauhtia... noh nyt sitte kipeiden supistusten kanssa kotona olen ja...
  6. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    zeenah sinuna en soittelis enää vaan painuisin synnärille suoraan :D jospa se pikkuinen sieltä tulisi =) :heart: dana tsemppi :hug: kyllä kaikki hyvin menee :heart: :heart: mulla olis tänään ylimääränen lääkärineuvola, kun jatkuvasti supistaa ja polttelee mut ei tapahdu mitään... no...
  7. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    täällä supistaa edelleen, ja välillä polte alavatsalla supistuksen oloisesti..... noh eiköhän tää taas yöksi helpotu :headwall: :headwall: :headwall: jotain positiivista olen nukkunut viime yönä 8h kertaakaan heräämättä!!!!!!!! ja lisäksi tänään vielä 2h päiväunia :D :D...
  8. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    susanna85 mulla toisen lapsen synnytys alkoi tolla verenvuodolla :whistle: ;) mentii näytille kun aloin vuotamaan hieman, ei paljoa, niin olinkin yli 3cm auki ja suoraan saliin :wave: dana ei voi olla totta!!!!! huh mikä kätilö!!! painoitko nimeä mieleen? jos sattuu tulemaan uudestaan...
  9. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    täällä kivut pysyy samoina.... :headwall: soitin neuvolaan ja th ei tarkasta kohdunsuuntilannetta mutta siirrettiin huominen aika torstaille jolloin nään lääkärin, eli jos en ennen torstaita synnytä niin sitten torstaina käsken sen lekurin tehdä todella rajun sisätutkimuksen!!!!!!
  10. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Onnea martalle!!!!!!! :heart: :heart: :heart: täällä supistukset taas hieman kovempia, josko sitä näytille illalla pääsis :whistle:
  11. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    huomenta taas..... nyt olis taas tunti oltu jo hereil :headwall: :headwall: mul olis huomen neuvola ja mietin että kattoiskohan neukkutäti pyynnöstä kohdunsuun tilanteen??? kehtaanko pyytää? vois samal vihjasta et tekis hieman ronskimman sisätutkimuksen jospa se vähän tätä kaveria jeesais...
  12. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    poks 38 :heart: :heart: kolmelta sain unen päästä kiinni, eli kipu hieman hellitti :o nyt taas ylhäällä, koskee muttei ehkä tarpeeksi... josko vielä yrittäis nukkuu kun ei tää täältä mahasta ulos tule... :kieh: :kieh:
  13. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    zeenah et oo ainut joka tääl kukkuu :D mulla alko supistaa ja nyt ois olo semmonen noh jotenkii erilainen... aattelin et josko kohta vaikka kupin kahvia jois kun muutenkin oon ihan pirtee :whistle: :whistle: uusille tervetuloa mukaan olikos maamin anoppi joka oli letkauttanu et lapset...
  14. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Huomenta meinas jo vierotusoireita tulla kun en tänne päässy :laugh: viimeyönä nukuin tunnin pätkissä ja aina heräsin supistukseen, ja tunteesee että vauva tunkee päätä ulos... noh supistaa edelleen mut ei niin kauheen kipeesti ja alaselkää jomottaa.... mahassa on jotenkin outo tunne :/ en...
  15. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    no niin totuuden hetki.... tänään on kaikki klme ässää testattu ja oikein kunnolla!!!!!! :D :D katsotaan onko niistä mihinkään :whistle: :whistle: olen siivonnu koko talon, pesin grillin oikein kunnolla ja lopuksi hinkkasin vielä saunan lauteet :laugh: sen jälkeen kovat löylyt ja totaali...
  16. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    täälää nukuttu hyvin :D eilen illal kokeiltiin sitä kivointa s:ääkin mutta ei se aiheuttanu ees yhtä supistusta |O eli oloa ei mitään :headwall: :headwall: nyt koneen luovutus miehelle ja aamukahvin kimppuun =) NeLa ja lassi 37+5
  17. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    No niin nyt olis tykkimäessä käyty ja hauskaa oli :laugh: :laugh: käytiin miehen kanssa vesiliukumäessä kahdestaan ja se meni niin lujaa että pelotti ettei se pysähdy ollenkaan vaan menee seinästä läpi :laugh: :laugh: nyt olis sit mun mielestä hyvä lähtä ens yönä synnyttämään :D...
  18. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    heipparallaa :D oikein iso :hug: kaikille joita ärsyttää. tepa0 tervetuloa mukaan :wave: :wave: painoarvioista ollut puhetta, mulle esikoisesta arveltiin että tulee todella pitkä ja hoikka vauva, ainakin yli 55cm ja n 3kg... no olihan tuo syntyessään huimat 47cm ja 2870g...
  19. N

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    No niin nyt sitte............ olis yks päivä ilman kipuja koettu pitkästä aikaaa :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: kohta lähen viemää lapset yökylään ja sitten ootan että koiran uudet omistajat tulee hakemaan tuon.... noh parempi koiralle mut rankkaa lapsille.... sen takia likat menee...

Yhteistyössä