Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Liplatus Paljon onnea ja hienoa kuulla et kaikki meni oikein mallikkaasti ! En nyt muista oliko vielä joku muukin, jota en olisi onnitellut. Mutta jos oli niin onnittelut kaikille vauvan saaneille yhteisesti ! :heart:

Bambina Koita kestää siel sairaalassa (helppohan se on sanoo täältä käsin). Toivottavasti alkais pikkuhiljaa käynnistymään.

Kepsukka Tai sitten tässä käy niin et ollaan kaikki kolme siellä yhtäaikaa käynnistyksessä muutaman viikon päästä. Ei mustakaan tunnu yhtään siltä et toi vauva mihinkään ois vielä aikoihin tulossa.

Tänne ei taaskaan mitään uutta. Käytiin tossa pari tuntia Lintsillä pyörimässä, siel sain aikaseks jopa pari kipeetä supistusta kun kävelin parit portaat suht reippaasti ylös.
Vauvan liikkeet on taas tänään tehneet kipeetä tonne alavatsaan.
Olo on jotenkin tosi tukala, jalat tuntuu siltä et ois ollu kolmen päivän festareilla.

Ei nyt taas oikein ajatukset kulje.
 
Liplatus, superonnittelut kaksosista! Ja kiitos synnytysinfosta.

Myös Zeenahille ja NeLalle kiitokset synnytyskertomuksista. Niitä on tosiaankin mielenkiintoista lukea.

Ihana kuulla Martan vauva-arjesta. Kiva, että teillä asiat sujuu hyvin.

Bambinalla on kyllä todella inhottava tilanne meneillään. Toivottavasti nyt pian alkaisi jotain tapahtua!

Miranha, ne häpyliitoskivut on niitä kuuluisia raskausajan liitoskipuja ja kuuluu asiaan. Voivat tosiaan olla aivan kkameita tai sitten lievempiä. Imetyksestä vielä, että meillä kätilöopiston tutustumiskäynnillä kätilö sanoi, ettei sellaisia rintoja ja nännejä olekaan, jotka ei mallinsa puolesta soveltuis imetykseen. Eli toivotaan, että kaikki saadaan tollaset kätilöt eikä sellaisia, jotka haukkuu meidän vehkeet käyttökelvottomiks.

Itse olin tänään kaupungilla pyörimässä parin eri ystävän kanssa klo 11-20 ja kyllä tosiaan alkaa aika raskaalta tuntua raahata itseään paikasta toiseen. Ymmärrettävää tietenkin, mutta aika nopeesti sitten yhtäkkiä on alkanut tuntua raskaalta. Tosin mulle nyt jostain mystisestä syystä tulee nyt sitä painoakin niin vauhdikkaasti, että voi tietty johtua ihan siitäkin.

Just tilasin muuten Pikkolo kantorepun. Aika vähän löyty netistä siitä kokemuksia, mut jotkut vaikutti tykkäävän jopa enemmän kuin Manducasta. Sattuisko kellään oleen kokemuksia tosta?

Saga 39+3
 
Heipsis!

Kotkan aleshoppailureissu takana. Sain mäkin sitten vaikka mitä, mullahan oli se kymppi rahaa ja kirpparilta irtos sillä farkkuhame, farkkusortsit, oikein pillit ihanat, mustat ohuet farkut, valkea nätti tunika jossa oikein söpöt napit edessä ja musta mekko. Siis vaikka mitä! Lisäksi äippä osti mulle vilan alesta sinisen paitiksen ja valko-sini raidallisen tunikan.
Ja eurokankaasta löyty super ihana kangas tunika-mekkoa varten, vaan 3,9e/metri!
Ja vauvalle alesta vaikka mitä vaatetta, vaikka niitä kyllä riittää jo nyt...

Eli siis oikein tuottelias päivä, oltii kaupoilla klo 11-18, huuuh.

Oma olo on melko hyvä, kivuttomia suppareita tuli kaupungilla ja vähän puukoniskuja. Mut hämmästyttävän hyvin on mennyt nää viime päivien reissut, minnes mun vaivat ja kunnon supistukset on hävinnyt häää?

Syntyispä tällä viikolla, miehellä alkaa kesäloma maanantaina ja kaikkiaan on lomallu 4viikkoa. Jos vauva syntyis vaikka viikonloppuna niin sais mieskin sitten kuukauden rauhassa tutustua vauvaan ennen kun töihin täytyy palata. Siispä synny vauva tänä yönä, pliiiis!

Marta: Ihanaa kuulla teidän vauva-arjesta, sitä rupeaa odottaa vuoroa yhä enempi ja enempi kun tommosia kertomuksia lukee! :)

Riikkis84: Jep Kouvolasta oon :) Alunperin Valkealasta, mutta muutaman vuoden oon asunut Kouvolassa, keskustan tuntumassa.

Liplatus: Onnea pikkuvauvoista! Hienoa, että meni mallikkaasti synnytys :)

Synnytyskertomuksia mäki tykkään lukea täältä, niitä lisää! Jotenki niiden lukeminen kannustaa itteäki, tulee olo että okei teki pystytte niin kyllä mäki sitten pystyn :)
 
Sai taas lukea maratonimaisesti pari tuntia näitä teitin juttuja. =)

Samoin täältä onnittelut kaikille jo perille päässeille! Kärsimättömänähän täällä miltei kaikki lienee. Vielä pari vkoa sitten en ollut moksiskaan koko raskaudesta, mutta nyt alkaa olla jo sen verran tukalampaa meininkiä että alan kans toivoa sitä eräpäivää. Eli toukka tänne kans, kiitos!

Monet kirjotteli liitoskivuista ja itekin niistä kärsin nykyään oikein urakalla. Eli tutulta kuulostaa tuo häpyliitoksessa tuntuva kipu sängyssä kääntyillessä ja samoin kipu räjähtää jos esim. vahingossa siirtää jalalla lattialla olevaa esinettä tai muuten vaan tekee lantiota avaavia liikkeitä. Istumaluut, (tai miks ikinä niitä kutsuis) kipeytyy nykyään kävelystä ja jos liikaa reippailee niin loppupäivä on pingviinimäistä keinuttelua kipua vältellessä. :LOL:

Jotkut jutteli myös uimisesta, ja ainakaa täällä Tanskassa en oo kuullu mitään etteikö sais uida. Käyn joka päivä meressä uimassa ja mukavalta tuntuu siellä lillua-varsinki ku täälläki on kovat helteet ja ilmankosteus korkea. Niin juu ja eipä täällä Tanskassa oikein tunnuta huolestuvan mistään muustakaa- aika rento meininki nimittäin. Viimeinen (ja toinen koko raskausaikana!) lääkärintarkastus oli viikko sitten ja huomenna vika neuvola.. Neuvolassa oon käyny 5 kertaa koko aikana ja siis viimeisinä raskausviikkoina ei oo minkäänlaista kontrollia. :/ Jotenkin kun teidän juttuja lueskelee niin Suomessa aika eri meininki? Kerran oli mulla gynekologinen tutkimus ja seki kun kävin Suomessa.... Ja olen siis ensisynnyttäjä.

Noooh. Jos kerran kaikki on hyvin niin mikäs sitä ressaamaan?? :p


RV 37
 
Onnea taas vaan kovasti uusille äideille!

Kauhistuin tossa vähän, että onko nyt tosiaan jo mun ja muiden joilla on la 2.7. vuoro, kun ainakin kolme (toivottavasti en unohtanut ketään) joilla on ollut laskettu aika 1.7. on saanut jo vauvan. Ja esikoisia vielä. Kyllä mullekin jo kelpaisi. Katsotaan mitä ensi yö tuo tullessaan.

Kärsivällisyyttä kärsimyksen sijaan,
Solnushka
 
Liplatus ja Susanna onnea vauvoista ! :heart:

Bambinalle tsemppiä! Jospa ois jo yön aikana jotain tapahtunut.

Mä täällä vaan jumitan kotona, olo on turvonnut ja kärsimätön. Huomenna olis jo se kuuluisa laskettu aika, huoh... Onneksi pääsen tänään neuvolaan ja aion kyl valittaa oikein urakalla tätä oloa. Pää on edelleen kipeä.. Anteeksi omanapainen valitus näin aamutuimaan.

omenaruusu 39+6
 
Huomenta.

Tää on niiiin väsynyt, et itku meinaa tulla :'( Mut uni ei. No, lienee syytä tottua tähän, kun tää on kuitenkin vasta esimakua tulevasta... Mut voi kun ois kiva, että nyt pystyis vielä nukkumaan, kun sais nukkua!Mut masuun sattuu ja tosiaan kumpikaan kylki ei oikein oo hyvä ja muutenkin pyörin sängyssä ihan levottomana. Ja viime yönä oli eka kivulias supistuskin: jee! :D Että josko se Myttynenkin sieltä joskus tulla tupsahtaisi...

Onnea, Onnea, Onnea Amati, Zeenah, Liplatus, NeLa ja Susanna85! ja kaikki muutkin, jotka saatan unisena unohtaa, vaikka kuinka yritän tsempata... :ashamed: Minä oon kyllä jo laskuissa sekaisin: montako heinävauvaa meillä jo on?

MartaOlipa kiva lukee vauva-arjesta ja saada hyödyllisiä vinkkejä. Niin ja kiitos muistutuksesta, pitääkin käydä ostamassa kaali valmiiksi jääkaappiin! :) Mie oon kahden päivän aikana tehnyt ruokaa pakkaseen: lasagnea, makaronilaatikkoa, jauhelihakastiketta... Mies lupasi pizzamestarina tehdä ison satsin pizzaa, niin saan sit vedellä alkuajan valmiita ruokia.

Riikkis84 Eli siis lisää vaan herkkuja napaan! :LOL: Mulla kävi sama juttu vähän aikaa sitten: olin vaan syöny ja maannu sohvalla ja heti sain kehut, kun vauva oli kokoarvion mukaan ottanut kasvuspurtin ja painoki oli vähän pudonnut. Tyyyväisenä varmaan pyyhkiny suunpieliään masussa kaikkien niiden herkkujen syönnin jälkeen :LOL:

ZeenahKiitos synnytyskertomuksesta. Ihana lukea positiivisia kokemuksia! Niin kuin joku jo sanoikin, kummasti lieventää omaa jännitystä. Etenkin kun mein äiti kaikessa suomalaisessa rehellisyydessään on kertonut omat synnytyskertomuksensa mulle jo useaan otteeseen. Ja ei, ne ei ole missään määrin positiivisia ja äiti oli nähnyt niistä painajaisia vielä useiden vuosien jälkeenkin :eek:

BambinaTäällä sormet ja varpaat ristissä toivotaan, et oisit päässyt jo tositoimiin, eikä tartteis kärvistellä enää!

alennusmyynneistäMe käytiin miehen kanssa alennusmyynnissä. Ei ollut järin iloinen miehen ilme, kun aurinkoisena vapaapäivänä käveltiin Lindexille :LOL: Mut itsepä lupas, eikä oo hirveästi ollut noissa hankinnoissa mukana. Ja olin kyllä luvannut, et käydään lindexillä ja siinä kaikki. Aikaa meni ehkä vartti, kun ei kokoja meinannut oikeen löytyä. Yhdet pikkuruiset housut, body ja nallekorvainen huppari tarttui mukaan. Jos neiti on kovin pikkuinen, niin pitää varmaan käydä täydentää vaatevarastoja sit vielä synnytyksen jälkeen. Itselle en oo katsonut mitään, vaikka mekoille ja tunikoille ois tarvetta. Muita vaatteita en ees uskalla ostaa, kun ei tiedä, mihin kokoon tässä synnytyksen jälkeen päätyy.

Tänään ois terkkari, eikä juuri muuta ohjelmaa. Ahdistaa vähän, kun tuntuu, että kaikki ystävät/kaverit on siellä sun täällä ja mulla ei oo omaa elämää muuta kuin täällä neljän seinän sisällä :/ Pitää varmaan ottaa puhelin tänään kauniiseen käteen ja alkaa sosiaaliseksi :) Ihanan aurinkoista päivää kaikille!

A + Myttynen 38 + 4
 
Huomenta kaikille :heart:
susannalle onnittelut

Täällä poika nyt tyytyväinen nukkuu hyvin ja syö hyvin, melkein 80ml maitoa kerrallaan =) valitettavasti mun imetys päättyi eilen, maito kun ei jostain syystä kunnolla noussut tisseihin (vaikka konstit monet kokeilin) niin poika joutui imemään niin kovin että nyt mulla molemmat nännit niin pahasti rikki ettei edes liivejä ole kiva pitää :'( no olen kuitenkin yrittänyt lypsää tissejä jotta maitoa tulisi ja poika saisi tissimaitoa..
meidän vajaa 3v isosisko on todella innokas apulainen, (välillä ehkä turhankin innokas) :LOL: haluisi kovasti syöttää ja nostaa syliin antaa tuttia ym...
hieman olen itkeskellyt kun imetys ei suju mutta ei se onneksi ole vaarallista, poika saa kuitenkin syliä ja hellyyttä niin paljon että eikai sillä maidolla ole väliä mistä se on tullut
:/

martako se oli joka neuvoi tekemään ruokaa valmiiksi pakkaseen? olen aivan samaa mieltä että näin kannattaa tehdä, helpottaa huomattavasti!!!!!

Supistuksia kaikille jotka niitä kaipaavat :heart:
NeLa ja "lassi" 4vrk
 
Onnea Susanna! :flower: Hurjan kuuloinen ponnistusvaihe, synnytyskertomusta odotellessa.

Bambinalle isot tsempit! Varmasti turhauttavaa, kun ei mitään tapahdu.

Alennusmyynnit Mäkin kävin eilen Sellossa pyörähtämässä. Ostin vikat vauvakamat, jee! Lisäksi yritin etsiä vauvalle huppareita tai muita päällipaitoja, mut mistään ei löydy! Tai ainakaan mitään kivoja. Siis ihan normihinnallakin olisin voinut ostaa, mutta ei löytynyt. Mä en edes ollut kaupoilla kauaa ja silti olin ihan puhki sen jälkeen.

Eli väsynyt mamma on täälläkin. Ollaan ton 2-v. pojan kanssa harjoiteltu nyt kuivaksi ja sen myötä poika on ruvennut heräämään aiemmin, ilmeisesti herää aamulla pissahätäänsä, kun ennen ei herännyt. Hyvä tietysti, että etenee mukavasti tuo kuivaksi harjoittelu. Eikä tietysti auta asiaa, että itse heräilee monta kertaa yössä. Muuten vointi on ihan ok, närästystäkään ei ole enää ollut ja päivät menee ihan ok. Nuo yöt on vaan vähän huonoja.

Mä en ole vielä erityisen malttamaton vauvan syntymän suhteen. Itse asiassa sais pysyä masussa sinne laskettuun asti (tai mihin asti vaan, kunhan ei tarvitsis käynnistää ), koska pojalla alkaa HesaCup (futisturnaus) 12.7. (ja mulla siis la 16.7.). Olis kiva nähdä pelit vielä ihan yhtenä kappaleena.

Nyt valmistautumaan ulos lähtöön. Ihanat ilmat ollut nyt! Vaikka kyllä se sitten pistää hikoiluttamaankin.

Sherine + muru rv 37+5
 
Onnea Susannalle ja Liplatukselle!!!

Turvotuksesta, onko kellään vain toinen jalka silminnähden toiseen verrattuna turvonnut? Mulla meinaan on jo parin päivän ajan ja aamusta asti. Mahtaako olla normaalia? Onko kellään kokemusta?
 
Onnittelut Susannalle täältäkin :heart: :flower: . En minäkään tosiaan pysy enää laskuissa kuin monta heinäkuista on jo syntynyt :LOL: .

Mulla ei kans kiire vielä saada vauvelia, et saatais tän ja ens viikon uimakoulut käytyä - sit saa tulla milloin vaan :LOL: .
Viime yönä vauva kyllä pungetti niin kovasti itteään jo ulospäin, et heräsin siihen kipuun alaosastossa... ihan oli paineen tunne kuin ois kova kakkoshätä, mut ummella ettei tuu ulos...

Onko kukaan muu huomannut, et iho ois tummentunut muutenkin kuin vain auringosta? Itestä tuntuu, et iho on mennyt tosi tummaksi, vaikka auringollakin on siihen osuutta, mut jotenki tuntuu, et ei ois tummentunut ainoastaan auringosta - raskauden aiheuttamaa tummennusta? Mieheltäkin eilen kysyin, et muistaako mies, tummeniko mun iho edellisissä raskauksissa näin, mut ei se muistanut.

Ihana aurinkoinen päivä näyttäis tänne tulevan. Mut kotihommat odottaa, joten ei taida keretä nauttiin auringosta. Ja pitäs lähtä käymään kaupungissa kaupassakin. Pojalta särkyi eilen vahingossa posliinipossu ja pikku ressukka itki sitä niin kovasti - nyykytti itsensä uneenkin. Ai että äidin sydäntä riipaisi :'( . Lupasin sit pojalle, et käydään tänään ettiin uus possu, haluais tietty samanlaisen, mut ei taida löytyä. Nuo tytön ja pojan possut kun tilasin aikoinaan Uudet Kirjat kerhosta - sieltäkään niitä ei enää saa... Mut jospa löytyis joku toinen mieleinen.
 
tepa0 Aika hurjalta kuulostaa noi Tanskan äitiysneuvolakäytännöt verrattuna suomalaiseen tyyliin verrattuna. Mutta hyvä et kaikki on kuitenkin hyvin.

Tridian
Kuulostaa tutulta noi fiilikset et kaikilla muilla on elämää ympäriinsä ja oma elämä on vaan kotona about neljän seinän sisällä. Eikä oikein kenestäkään kuulukkaan mitään, saatikka hei pyytäis yhtään mihinkään. Vaikka kaikki ovatkin tietoisia ettei enää oo mitään vuodelepoja tms menossa.

Täällä vaan väsyttää ihan hulluna eilisen Lintsireissun ansiosta varmaankin. Yö meni muutamalla vessareissulla ja muuten nukuin ihan jopa ok. Mutta silti on silmät ihan ristissä taas. Pitäisköhän tuosta helteestä yrittää nauttia jotenkin ? Josko sitä jaksais raahata ittensä tohon kerrostalon pihalle kirjan kans.

Huih, ylihuomenna on sitten äitiyspolille meno. Saas nähdä mitä sieltä tulee. Ei varmaan taas yhtään mitään uutta. Katellaan ja odotellaan...
 
Vauvan vaatteet: Minkä kokoisia vaatteita otatte mukaan sairaalaan vauvaa varten?:) Minkä verran..? Tuli vain mieleen, kun pitäis sitä sairaalakassia valmiiksi pakata, jos pakkais varalta jotain vaatteita sinne vauvallekin..:)
 
Onnea susannalle pienestä pojasta! :flower: Vauvoja tulee nyt sellaista vauhtia, ettei perässä meinaa pysyä. Ja huomenna alkaakin jo meidän kuu. :)

Oma mussukka herätteli äitiä pari kertaa yön aikana - on kai saanut liikaa vaikutteita kaikista jalkopallopeleistä ja kuvittelee, että hillitön potkiminen kuuluu asiaan. :heart: Nooh, parempi, että liikkuu paljon.

Aamupala - kävelylenkki - siivousta - shoppailua. Siinäpäs tämän päivän ohjelma. :)

Olivia & Vauveli 38+3
 
bambina Toivotaan että sulla on nyt viimein lähtenyt synnytys käyntiin ja saat pian vauvan kainaloon:)
Liplatus Paljon onnea pikkuisista:) Ihana kuulla että synnytys meni hienosti. Vavan tuoksuisia hetkiä koko perheelle:)
Odotan Mulla on kans nivuset ihan pirun kipeet, varsinkin aamulla. Käveleminen tekee kipeetä mut onneks istuminen ei. Eikö sulla oo hyvä olla edes kyljellään?
Nela, Fiinukka ja muutkin Kiitos synnytyskertomuksista:) Niitä on aivan ihana lukee :heart:
Susannalle Onnea pojasta koko perheelle:) Ihanaa :heart:
tepa0On juu hieman eri käytännöt mutta kuten sanoin jos kaikki hyvin niin mikäs siinä:) Meressä uimista kyllä ihmettelen että sitä ei "kielletä" ku tänään just kysyin nevolassa että saako käydä järvessä uimassa niin ei kuulemma saa. Jos kohdun suu on jo auki että ei sit mee mitään pöpöjä. Mutta jokainen tehköön niin kun parhaaksi näkee:)

omenaruusu Onnea huomiseen laskettuun aikaan:) Eikös sullakin meinannut vauva tulla jo ihan liian aikasin? Vai muistanko väärin :ashamed:
Tridian Kurjaa että et saa nukuttua. Tiedän tunteen kun tekis mieli nukkua mutta ei uni tuu.. Ihan pyllystä!!! Saatko paremmin päivällä nukuttua? Puhu neuvolassa tosta unettomudesta niin josko saisit sitten käynnistystä aikasemmin. Eihän tollanenkaan nyt tervettä oo pidemmän päälle. Kärsii äiti ja vauva. Voima :hug:

Nela Harmi että sulla ei tuo imettäminen nyt onnistunut. Varmasti mieli maassa :hug: Ite kans mietin että kuinkahan kauan sitä viittii yrittää saada imetystä onnistuun vaikka nännit kipeenä yms. No sen näkee sit.

SMSM Mä en oo huomannut että iho olis tummempi mut eilen ku olis illalla puoltoista tuntia auringossa nii sain heti rajat :D Tai et tohon kaulaan otti auringo tosi hyvin ja sen kyllä huomaa:kieh: Että mä näköjään rusketun nyt paljon helpommin ku ennen raskautta. Viikko rodokselle viimekesänä ja joo oli mulla rajat mutta äiti oli suomessa ruskettunut mua enemmän :LOL: :kieh: änäänkin haaveilin auringon ottamisesta mutta kerostalossa vähän vaikeeta. Aurinko paistaa partsille vasta iltapäivästä nyt aamuks pitäs lähtee johkin rannalle.

ON Nivuset juu kipeeeeeet!!!! Nyt mäkin oon todellinen ANKKA!!! En oo mielestäni norsuankka ku ei tota painoo oo paljoo tullu mut ankka kyllä :LOL: :LOL:

Neuvola oli heti aamutuimaan klo 8.10 Siellä ei ihmeitä mutta tässä olis jos jotakuta kiinnostaa:
RV 39+0 (38+1)
Paino 77,2 (76,9)
Turvotus + (+)
RR 1104/72 (113/76)
Pissa ok
Hb -
Sf 34 (32,5) Mittaajat ollu erit siks ehkä toi ero.
Tarjonta RT 2 (RT1)
Sydän + (+)
Liikkeet ++ (++)

Sattu ihan sairaasti ku neuvolatäti kokeili vauvan pään paikkaa (oli muuten hyvin kiinnittynyt ei paljoo enään liikkunut) vatsanpäältä painamalla niin tuntu tuolla oikeella alamahalla ihan pimeenä:( Ja sama oli ku mittas SF mittaa ja paino häpyluuta niin voi AUTS!!! Sattu selkärangassa asti ja tuntu että koko lantio lahoo siihen paikkaan:( Mutta on kuulemma hyviä merkkejä synnytyksen kannalta:)
Verenpaineen mukaan ei olis synnytys lähellä ku ei oo noussut viimekertoihin verrattuna. Mutta on kuulemma niiin yksilöllistä että ei sen mukaan voi mitään ennustaa.

Mut juu... tää ankka vois mennä tekeen jotain fiksua:) Ja sit lähtee vaikka rannalle säikytteleen valkosen mahan kans ihmisiä :LOL: :LOL:

- Chili ja neiti 39+0 :heart: :heart:
 
Susannalle paljon onnea uudesta tulokkaasta! :flower:

Viime yö oli tosi hanurista..:( Heräsin siihen että huusin täyttä kurkkua kun näin painajaista,onneks oli mies vieressä joka sitten halaili ja suukotteli sen aikaa että meni isoin järkytys ohi.. :| Unessa olin jossain muualla kuin kotona ja siellä piti yöpyä ja oli nukkumaan meno aika. Pyörin siellä sitten sängyssä jo silmät kiinni ja sitten kuului pienen pieniä askelia ja kun avasin silmät ovella seisoi vaan pieni valkea lapsen hahmo,joka unessa oli mukamas oma kuollut lapsi.. :'(
Tietenkin heräättyäni asiasta otin kamalan paineen kun Pippuri oli ollut illalla jo vähän vaisu ja herättyäni en havainnut mitään liikettä mahassa,tuli heti mieleen viimesimmän 2+ lehden jutun loppuraskauden kohtukuolemista ja kaikesta muusta mahdollisesta...:(
Jotenkin sain sitten unta viellä mutta vähä väliä heräilin ja panikoin lisää että miks ei masussa liikettä tapahdu vaikka kuinka vaihtaa asentoa.. Nyt vasta aamulla kun oon noussut ylös ja ottanu rautalääkkeen ja vitamiinin ja istun tässä sohvalla läppäri sylissä alkaa masussa tapahtua. :) Säikäyttelevä Pippuri.... :kieh:

Tänään olisi tarkoitus mennä käymään jumbossa sillä tekosyyllä että en mahdu enään vaatteisiini,ostamaan uusia hameita/mekkoja ja ehkäpä joitain lököpöksyjäkin:) Kun en omista kuin yhdet ainoat äitiyshousut ja ne ovat yllätten mustat,joten näillä ilmoilla on hieman kuumat.. :whistle: Onneks saa sentään lahkeet ylös niistä..:D

Pitäisi siivota kyllä kotosallakin mutta ennemmin lähtisin tekemään kaikkea muuta..:D

Millanen ja Pippuri 35+6
 
Wuhuu nukuin puol kymppiin asti! Uni maittaa, vaikka on hellettä, jänskä juttu! :)

Mäki haluisin rannalle, mutta täällä ei ole semmosta rantaa missä ois myös vessat käytössä.. Ja vessattomalle rannalle en arvaa lähteä muutakun hetkeksi, kun tuntuu et tunti on aika maksimi mitä pärjää päivisin ilman vessakäyntiä.. Äh, hankalaa!
Eikö muita rantaeläjiä haittaa vessattomuus vai onko teillä luksusrantoja? :)

Mulla ois nyt pyykit koneessa vielä hetken, sit vois lähteä kävelylle ja vaikka piipahtaa kaupungissa samalla reissulla. Iltapäivällä onki yks parin-kolmen tunnin palaveri, paljon hei kiinnostaa kökkiä palaverissa näillä keleillä!

Mua harmittaa kun mulla on nyt yhdet sortsit mitä voin pitää ja neki on semmoset polvimittaiset. Kaapissa toki ois lyhyempiä mutta kun ei ne mee päälle ja haluisin käyttää nimenomaa lyhyitä sortseja kuumalla. Voi ää onpa suuret murheet mulle :D

Tässä omanapainen aamu siis.

Pssssy. Kypsyttää tää odottelu :headwall:
 
millanen: Aivan kamala toi sun uni! Meni ihan kylmät väreet kun luin! Voin vaan kuvitella miten kamalalta tuntuu herätä tollaseen uneen keskellä yötä :eek: Mulla on hurjan vilkas mielikuvitus ja jos herään kesken painajaisen niin unensaanti on tosi vaikeeta, sitä kuvittelee ties mitä örkkejä nurkkiin jne. Mutta toi uni kyllä oli karmiva. Nyt touhuat tän päivän oikein ahkerasti niin saat illalla unta ja nukut sitten aamuun asti kunnolla ja ilman painajaisia :)
 

Yhteistyössä