Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Onnea Virpi hääpäivän johdosta :heart:

Olivia onnea täysiaikaisuudesta :D :heart:

Rae makuunissa on näin sunnuntaisin tarjous 3leffaa 2hinnalla ja 2vuorokautta ;) Haettiin just 1lastenleffa ja 2aikuisten ;) Vähän karkkia :p

Helteitä odotellessa B) =)


Maamin ja Toivo-Justiina 37+2 :heart:
 
Virpi Onnittelut hääpäivästä :heart:

maamin Täällä ei ole ku filmtown eikä sieltäkään tullut leffaa haettua, joten telkkarin tarjonnalla mennään...taitaa vaan kaikki tämän illan elokuvat olla jo katsottu :/

Tänään on kyllä taas sellanen päivä, että kaikki potuttaa... Mietityttää kaikki mahdollinen ja mahdoton ja muutenkin hirmu masis... Sais tää ootos miun puolesta vaikka sellasen 3viikon päästä olla jo ohi, sais vaavin syliin ja ehkä pääsis muutamista ongelmista eroon... miks elämä ei vois olla silleensä niinku helppoo??? :ashamed:
 
AI IHANAA.. muitakin potuttaa.. B) Siis en ole yksin.

Leffat ois kivoja.. ei vaan ole videovuokraamoa, eikä netistäkään saa tällä vehkeellä. On vaan kärvisteltävä. Mies lähti iltatöihin vielä takas, vaikka osan päivästä olikin jo siellä ja lopun aikaa se tuossa napoi tuota yläkertaa. On vain minä ja meidän 5 ja 6veet.
Niitä nyt yritän saada unille, niillä on taas huomenna rankka herätys ja hoitoon..

Ja mulla on älyttömän tylsäääääää

Virpille ihanaa hääpäivää
Meilläkin on tätä yhteiseloa ollut vuodesta 1996 ja naimisissa 2003 elokuusta. Ja vieläkin tykkään tosta ukkelista :heart:
 
Hei aatelkaas esikoisen odottajat. Me eletään viimesiä päiviä ilman lasta, sitten se onkin kuvioissa tiiviisti mukana ainakin seuraavat about 18 vuotta.
Varmasti tätä odotusaikaa tulee vielä kaipaamaan jos ja kun vauva valvottaa tai on muuten vaikeeta sen kans.
YRITETÄÄN nauttia näistä viimesistä hetkistä.
(Mä paraskin sanomaan, ku itekkin aina vali, vali...)
 
Pai Kyllä sitä itekkii tässä on miettinyt, että "viimesiä hetkiä" vietetään "vapaana". Mietin tässä, että siinä vaiheessa kun tämä lapsi on täysi-ikäinen ni mie olen hmmm..annakkus mietin... Olen sillon 39v... Nuorihan sitä vielä sillon on, mutta kun näin parikymppisenä nytten asiaa miettii ni hui kauhia :LOL:
 
Voi tsiisus et pystyykin sattumaan tonne alas.
Tuntuu et kaikki vauvan liikkeet tekee kipeetä. Välillä yrittää tunkee tosta vatsanahasta läpi ja sitten tuntuu et yrittää työntää päätään alaspäin.
Argh.
 
no niin totuuden hetki.... tänään on kaikki klme ässää testattu ja oikein kunnolla!!!!!! :D :D katsotaan onko niistä mihinkään :whistle: :whistle:
olen siivonnu koko talon, pesin grillin oikein kunnolla ja lopuksi hinkkasin vielä saunan lauteet :LOL: sen jälkeen kovat löylyt ja totaali rentoutus :D
NeLa ja lassi 37+5
 
virpi onnittelut hääpäivästä :heart:

rae Mieti jos susta tulis mummi sitten 39 vuotiaana, tai jo aikasemmin.. :D

pai Mulla on vauva tänään tehny kanssa tollasia mukavia venytysliikkeitä, se tykkää punkee jaloilla vauhtia ja tunkee päätänsä alas, tosi kiva ku samaan aikaan tuntuu ylä ja alamahassa.. :D

APUA!
Mä menin ja reväytin vissiin selkäni tänään. Otettiin koiran kanssa vähän yhteen siitä pitääkö totella, se teki väistöliikkeen ja mä nappasin niskasta kiinni ja PATAM..
Voi perkeleen perkele.. koko ajan vaan kipeytyy lisää, en ees osaa sanoa kohtaa, koko alaselkä särkee ja vetää tonne reisiin ja pohkeisiin saakka :'(
ku nousin sohvalta mies joutu auttaa pystyyn ku olin kumarassa ja lihakset ei totellu yhtään. Saunassa just käytiin ni mies joutu kuivata mut ku ei taivu mihkään.
Panadolia oon ottanu, mut ei äuta mitään, ainuu on että pitää olla ihan paikalla, sillon ei satu.
Yhtään ei pysty kumartumaan ku kroppa vaan romahtaa saman tien, tuntuu ettei ole yhtään lihasta selässä.. :'(
Mitä helvettiä mä teen jos tää ei parane!!???
Sattuuko kellään olee kokemusta kauanko kestää parantuu?
 
Heis!

Nyt on kämppä vauvaa varten valmiina, loputkin tavarat hankkinat on tehty. Eilen löyty imetysliivit, ostin nyt yhdet aluksi, pittää kattoo mihin Dolly Parton - mittoihin sitä turpoaa :D sitten hankkis toiset. Tänään kaupasta tarttu mukaan rasvoja, pesuaineita, vaippoja ja muuta "vauvakrääsää". Iltapuhteena lajittelin vauvanvaatteet isohin ja pieniin, pienet meni hoitopöydän sisälle ja loput vaatehuoneeseen hyllyyn. Aivan ihana Nalle Puh - sitteri tarttu kaupasta matkaan :p mies ihastu siihen, niin pitihän sen sitten ostaa, kun sitterikin kerran puuttu viel. Rintapumpun hankin synnärireissun jälkeen, vielä ei tietoa tarviiko koko kapistusta ees vielä, en tahtois tuhlata rahoja turhan takia. Nyt ois kaikki valmiina vois vaavi saapua jo tälle illalle! lähtee järki närästyksen ja kaiken maailman kipujen takia :kieh:

Onnea virpi1980 hääpäivän johdosta!

Meän poitsu on lopettanut liikkumisen :/ aikasemmin se on ollut kuin "villipeto" eli liikkunut koko ajan, nyt saa varte vasten kokoajan sitä herätellä ja silloinkaan ei kovin ahkerasti liiku :/ Pitää juoda nyt jotain extra makeaa mehua ja tehä liikenlaskentaa, piru vie ku poitsu pelottelee liikkumattomuudellaan :( on kyll niin arestissa jo ennen syntymäänsä!

Dana88 & Pikkune 37+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja dana88:
Heis!

Meän poitsu on lopettanut liikkumisen :/ aikasemmin se on ollut kuin "villipeto" eli liikkunut koko ajan, nyt saa varte vasten kokoajan sitä herätellä ja silloinkaan ei kovin ahkerasti liiku :/ Pitää juoda nyt jotain extra makeaa mehua ja tehä liikenlaskentaa, piru vie ku poitsu pelottelee liikkumattomuudellaan :( on kyll niin arestissa jo ennen syntymäänsä!

Dana88 & Pikkune 37+2
Täälläkin on ollut tavanomaista hiljaisempaa. On se nyt vähiinsä liikkunut. No, jos hiljaisuus ennen The Hetkeä, niinku sanotaan..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Olivia81:
Näin yöllä unta, että Marta ja JP-78:n vaimo oli synnyttäneet - piti tulla tsekkaan.
Pieleen meni ainakin meidän osalta. ;)

Enää ei ole ollut juuri minkäänlaisia merkkejä siitä, että synnytys lähestyisi. Monta viikkoa joutui varomaan, ettei syntyisi liian aikaisin ja nyt kun saisi syntyä, niin ei näytä enää mitään kiirettä olevankaan. :headwall: Synnytystapa-arvion yhteydessä ehdotettiin "alakerran" keinotekoista pehmentämistä viikon 38 tullessa täyteen, jos kivut jatkuvat samanlaisena tai pahenevat, mutta enää, tai ainakaan tällä hetkellä, ei ole syytä niidenkään takia kiirehtiä.

Kaikkia "ässiäkin" on kokeiltu, mutta ei näytä niilläkään olevan toivottua vaikutusta. Neuvolasta pistetään äippäpolille lähete lasketun ajan ylittyessä ja painoarvion perusteella tehdään päätös mahdollisesta käynnistämisestä. Ainakin vielä näyttää siltä, että juhannusvauvaa ei ole tähän osoitteeseen tulossa. Siitä huolimatta latailin tänään kameran ja videokameran akut ja tyhjensin muistikortit lähtöä varten valmiiksi. :)
 
Mie oon ihan hukassa näiden suppareiden kanssa. Niitä on ollut pitkin päivää ja tiheimmillään 7 minuutin välein...välillä taas vähemmän ~30min tauoilla ja nyt taas tiheämmin. Varmaan aika mielenkiintoinen yö luvassa. Nyt ei närästä, mutta tuskinpa tälleen saan nukuttua.

Odotan, mä löysin kirpparilta ihan uutta vastaavan muumi-mobilen, mikä on tosi söpö :heart: . Kannattaa kierrellä ja katsella. Huuto.netissäkin on ihan uudenveroisia myytävänä-sehän ei ole sellainen lelu, mitä vauvat pääsisivät rutistelemaan ja kuolaamaan :)

Meillä myös mies tyhjensi kameran h-hetkeä varten. On videokamerakin valmiina.

Mie tilasin hairstorelta vaikka mitä ihania shampoita jne. sairaalakassiin pakattavaksi-oli muutes aika hyvät alet, vink :whistle: vaikka aluksi meinasin, että sairaalan shampoilla pärjäisin.

Nyt meen miehen viekkuun :heart:

Huomiseen

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 35+0
 
Huomenta

Pääseehän tännekkin vihdoinkin.

Taas on labrassa käyty ja nyt odotellaan tuloksia. Joko huomenna terkkari soittelee tai sitten viimeistään torstain neuvolassa saan tietää mihinkä suuntaan noi sappi- ja maksa-arvot on lähteny menemään.

Vitsit miten tuskanen yö oli taas. Jatkuvaa vessassa hyppäämistä ja asennon hakemista.

Hirmuset suunnitelmat oli taas tällekkin viikolle, josko tääl jaksais siivoilla jne, mut nyt on kyl kaikkee muuta ku sellanen olo et jaksais mitään... Noh, pyykkiä tässä talossa tuntuu riittävän varsinkin kun toin siskolta vielä lisää vauvanvaatteita (tälläkertaa pojalle jos se ultra nyt pitäis vaikka paikkansa).

 
Täälläkin alkaa yöt olla tuskaisia, ja saa aina arvailla mahtaako tänä yönä saada unta... Lonkat kipeytyy kyljellä maatessa ja vasemman puoleinen korva on mulla lääkärin mukaan helposti lukkiutuva, ja jos liian kauan makaa sillä kyljellä, niin alkaa sattua ihan v***sti. Että näin auvoisaa...
 
Eilen tänne kirjottelin, mutta bittiavaruuteen tais se teksti hävitä :/

susanna85 Nii tiijä vaikka alta 40v olis mummo... Anoppi oli n. 38v ku siitä tuli mummo ja tätikin oli alta 40v... Meikäläisen äitee sentään pääs yli neljänkympin, täyttää syyskuussa 43v :LOL:

Yö tuli nukuttua suht hyvin muutamilla heräämis- ja vessassakäynti kerroilla... Ja äitee sit sattu soittamaan kesken makeimman unen, mutta joutihan tuota jo heräämään :D Nyt sitten kun tälle päivää jotain tekemistä keksis... Miestä ei varmaan taas tässä torpassa näy ennen puolta yötä...Kohtahan sitä pitää lähtee ruokaa valmistelemaan uuniin ni johan sitä siinä on jottain tekemistä :)

Rae ja Nyytti 35+4
 
Voi perkele, puolison työnantaja on aivan tollo. Ois kuulemma pitänyt tietää 2kk etukäteen, että meän vaavi päättää syntyä pari viikkoa ennen LA. Jos kaikki ois mennyt suunnitelmien mukaan niin, meän poitsu syntyis miehen kesälomalla. Miehelle olis ens viikolle merkattu työvuoroja, joista ei kuulemma voi joustaa. Mahtavaa!! :kieh: :kieh: Laiska äijä ei viitti tehä listoja uusiksi tai kattoa niitä vähän ees fiksummaksi, mies ois listojen mukaan töissä yli 13 h päivässä eri paikkakunnalla. Itsellähäni on silloin kiva "pikkuinen" haava vatsassa, nostelukielto ynnä muuta kivaa. Just ja just, pääsee mies sektioon mukaan. Ois kiva jos noissakin hommissa ees hieman inhimillisyyttä.

Dana88 & Pikkune 37+3
 
Huomenta
meinas jo vierotusoireita tulla kun en tänne päässy :LOL:
viimeyönä nukuin tunnin pätkissä ja aina heräsin supistukseen, ja tunteesee että vauva tunkee päätä ulos... noh supistaa edelleen mut ei niin kauheen kipeesti ja alaselkää jomottaa.... mahassa on jotenkin outo tunne :/ en osaa sanoo onko se kipee vai oksettaako vai mitä se on :x

mun pitäis jaksaa viedä nuorimmainen korvalääkäriin tänään kun olisi kuulontarkistus ja putkien tarkistus... on vaan todella ikävään kellon aikaan noi ajat kun eka on klo 13 ja toinen klo 13.40 :eek: milloinkohan me ne päikkärit....

taas tuli aika omanapainen sepustus mut en ees muista mitä piti kommentoida :ashamed:
NeLa ja lassi 37+6
 

Yhteistyössä