On tää aika raskas palsta

vierailija
Se tyyppi joka kuvittelee olevansa huipputietäjä lisäaineita, myrkyistä, tutkimuksista, lääkkeistä, terveydenhuollosta jne. Käsittämätön hölmö jolla on luutuneet, vanhentuneet, mutu-tietoa ja luuloihin sekä henkilökohtaisiin yhden ihmisen kokemuksiin perustuvaa tietoa.
 
No kerrohan vanhan ajan keskustelun siivittämiseksi, mitä mieltä olet
  1. äidinmaitovastikkeista
  2. julkisella paikalla imettämisestä
  3. miehen halusta imeä äidinmaitoa
  4. imetyksen yläikärajasta (onko sellaista?)
1) äidinmaidonvastike on jees, jos äidin oma rintamaito ei riitä. Imettäminen on ensisijainen. Mutta ahhh ja voi - jos nainen imettää niin miehelle koittaa karut ajat sen jälkeen, eli tissit on kärpäslätkät. :( Eli valitkaa miehet: joko maailman kauneimpia asioita eli vauvan imetys&tissittömyys vs. vauva keinotekoisella ruualla mutta äippä uhkeana.
(Itse olin osittaisimettäjä kun maito ei riittänyt, ja tissit säilyi)
2) julkisella paikalla saa imettää, kunhan peittää tissinsä vaikka harsolla tai takin liepeellä
3) kuka nysvä mies haluaa imeä äidinmaitoa?
4) imetyksen yläikäraja=kun lapsi osaa 2-sanaisella lauseella pyytää "anna tissiä". :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
1) äidinmaidonvastike on jees, jos äidin oma rintamaito ei riitä. Imettäminen on ensisijainen. Mutta ahhh ja voi - jos nainen imettää niin miehelle koittaa karut ajat sen jälkeen, eli tissit on kärpäslätkät. :( Eli valitkaa miehet: joko maailman kauneimpia asioita eli vauvan imetys&tissittömyys vs. vauva keinotekoisella ruualla mutta äippä uhkeana.
(Itse olin osittaisimettäjä kun maito ei riittänyt, ja tissit säilyi)
2) julkisella paikalla saa imettää, kunhan peittää tissinsä vaikka harsolla tai takin liepeellä
3) kuka nysvä mies haluaa imeä äidinmaitoa?
4) imetyksen yläikäraja=kun lapsi osaa 2-sanaisella lauseella pyytää "anna tissiä". :sneaky:
Noh mä en oo esim koskaan maistanut äidinmaitoa tai en muista siis. Millehän se näin aikuisena maistuis. Ootko sä maistanut omaa maitoasi? Tai jonkun muun? Pitäähän se maku testaa mitä vauvalle antaa?
 
vierailija
1) äidinmaidonvastike on jees, jos äidin oma rintamaito ei riitä. Imettäminen on ensisijainen. Mutta ahhh ja voi - jos nainen imettää niin miehelle koittaa karut ajat sen jälkeen, eli tissit on kärpäslätkät. :( Eli valitkaa miehet: joko maailman kauneimpia asioita eli vauvan imetys&tissittömyys vs. vauva keinotekoisella ruualla mutta äippä uhkeana.
(Itse olin osittaisimettäjä kun maito ei riittänyt, ja tissit säilyi)
2) julkisella paikalla saa imettää, kunhan peittää tissinsä vaikka harsolla tai takin liepeellä
3) kuka nysvä mies haluaa imeä äidinmaitoa?
4) imetyksen yläikäraja=kun lapsi osaa 2-sanaisella lauseella pyytää "anna tissiä". :sneaky:
Ja entäs ku sä oot sanonut et käytät paljon suolaa ruuanlaitossa. Ni vähensitkö silloin suolan ja mausteiden käyttöä kun imetit?
 
vierailija
1) äidinmaidonvastike on jees, jos äidin oma rintamaito ei riitä. Imettäminen on ensisijainen. Mutta ahhh ja voi - jos nainen imettää niin miehelle koittaa karut ajat sen jälkeen, eli tissit on kärpäslätkät. :( Eli valitkaa miehet: joko maailman kauneimpia asioita eli vauvan imetys&tissittömyys vs. vauva keinotekoisella ruualla mutta äippä uhkeana.
(Itse olin osittaisimettäjä kun maito ei riittänyt, ja tissit säilyi)
Höpöhöpöä. Olen imettänyt kolme kertaa vuoden ja ei näissä tisseissä mitään vikaa ole vieläkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Nainen on naiselle taas kerran susi. Muistakaa kehopositiivisuus hyvät ihmiset.
Kotikirjastoni aulassa oli keväällä valokuvanäyttely naisten rinnoista. Monessa valokuvassa oli yksirintainen nainen syöpäleikkauksen jälkeen.
 

Yhteistyössä