Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

kardemummma Nuo pääkivuttomat migreenikohtaukset ei ole edes kovin harvinaisia. Usein siihen voi liittyä esimerkiksi tosi kovaa väsymystä, ärtyneisyyttä tms (jopa päiväkausia)., mutta itse kipua ei tuu välttämättä ollenkaan. Eli älä ollenkaan huoli :) Nuo sun näköoireet on niin klassisia auraoireita ja jos teillä suvussa on sitä enemmänkin, niin homma on ihan selvä!

Niin ja tulipa vielä mieleeni, että samainen ystäväni, jolla oli raskauden jälkeen kilpirauhasarvot ihan perseellään sai imetysaikana elämänsä ensimmäisen auramigreenin, myös ilman päänsärkyä. Ehkä näillä kahdella voiskin olla jotain yhteyttä?
 
:headwall: :headwall: :headwall:
Tämä on niitä päiviä,kun tuntuu ettei päivä lopu koskaan..en ole äiti olen kodinkone/erotuomari :ashamed: Isommat lähti onneksi su asti isälleen,ja kuopus kotona,
mutta tuo kuopus on juuri se hankalin..jos se katsoisi edes vaikka 10min ohjelmia niin voisin huokaista,mutta ei..äitiiii äitiii..onneksi miehellä huomisesta alkaen 4 vapaata :)
Vielä 3h tehokasta leikki/kiukutteluaikaa ennen kun poika nukahtaa..sitten otan pizzan ja suklaata =)
hipsu 34+4
 
Unohtui muuten kertoa, että väitin eilen äippäpolilla, että mulla ei oo ollut supistuksia ollenkaan, mutta kätilö sanoi, että otetulla käyrällä näkyi, että niitä oli muutama mittauksen aikanakin :whistle: Että olen tosiaan aika pihalla.
 
kardemummma Toivottavasti sulla ei enää uusiudu moiset kohtaukset. :hug: Se et käsketään olemaan miettimättä on hyvä neuvo, mut ei se vaan oikeesti niin mee. Vaikee se on olla stressaamatta ku on vastuussa pienestä ihmisestä tuol sisällä.

Tiedän kyllä tunteen liiankin hyvin ku alkaa kehittelemään mörköjä. Niinku mäkin tosiaan taas vaihteeks eilen... Verenpaineet kohollaan ja päänsärky (+sairas väsymys) pakkohan sen on olla jotain vakavaa.
Ja apua ku se terkkari soitti ja kerto noista sappiarvoista. Nyt on taas kaikenmaailman möröt kimpussa. Päässä pyörii et entäs jos pikkuselle käykin jotain jos arvot yhtäkkiä hyppää ylöspäin, enkä tajuu ite et jotain on vialla jne... :'(
 
JÄTTIMÄINEN valu vatsasta tehty tänään!!! =)
Vauvan tuleva kummi, hyvä ystäväni sitä mun kanssa teki, ketä tahansa en moiseen intiimi hommaan olisi huolinnutkaan...
Hieno siitä tuli. Iso valkoinen.
Myöhemmin saa vielä kupuun pienen jalan ja käden jäljet ja oikean värisen nauhan sitten ripustusta varten.
Hirmu määrä kipsinauhaa menikin: 6x2,7m!!! eikä tuo ole edes mikään kauheen paksu.

Oliko joku muu tehnyt tuota vatsavalua???
Voin kyllä suositella, oli suht helppo ja nopea, mutta yksin sitä ei voi tehdä...

:hug: kaikille sitä tarvitseville, liittyipä se sitten Kardemummmaan tai supistusten kanssa kärvistelijöille...

Muffin ja Pömppis 37+2
 
Pai Sullahan oli kuitenkin ne maksa-arvot ok? Älä liikaa murehdi niistä sappiarvoista - ihan varmasti olisivat neuvolasta sanoneet, jos ois vakavaa! Nyt vaan viimeiset viikot jaksat ottaa vielä rauhallisesti, kaikki menee oikein mainiosti. :hug:
 
:hug: kaikille sitä kaipaaville!

Muffin Musta olis ihana tehdä tuo valu, mut mietin mitä ihmettä sillä sit tekisin. En haluis kuiteskaa mihkää seinälle laittaa. Pistäisin miehen ympärille ja muutama kivi painoksi :LOL: !

Tää aamu alkoi tosiaan sillä aikaisella heräämisellä, ja varmaan sen takia onkin ollu ihan paska. Olen ollu niin voimaton ettei kiinnosta edes jutella kenellekkään. Mies on ollu koko päivän ystävänsä remppa-apuna ja mä oon vaan maannu sohvalla. Kävi se välillä tuomassa mulle karkkia ja suklaata ja tekemässä "pesän" makkarii ku katoin koneelta leffan... Miä sitte sitä rakastan :heart: ...

Ihan sekopääolo ollu koko päivän, mahakin supistellu kiitettävästi. Emppu möyrii muutenkin jotenkin erilailla ku ennen. Kohta alan jo pelätä että se on kääntynyt.

Onko muilla alavatsakipuja? Mä en oikein tiedä sattuuko mua mahaanmahaan vai vauvamahaan, mut kaikki liikkuminen sattuu ja pitää kävellä kyyryssä. Ikävää...

Parempaa iltaa muille :flower: !
 
Poks 35+0!!!

No niin, aika menee liian hitaasti ja liian nopeaan samaan aikaan, miten se on mahdollista?

Kardemumma, voi sua raukkaa... Toivottavasti ei tulisi enää kohtauksia, mutta ainakin selvisi mistä kysymys, eikä ole hätää. Mä olen kanssa samanlainen, kun ei ole koskaan mitään vakavaa ollut itsellä, niin hermostuu pienistäkin.

Pikku hiljaa saa alkaa jännäilemään täällä, koska syntyy toinen hurmuri... Mikäköhän siinäkin on, että heinäkuu on synnäreillä hirveä ruuhkakuukausi? Miten just heinäkuu? Mullakin on sellainen olo, ettei tällä kaverilla ole mitään kiirettä yksiöstään pois... Hyvin tuntuu siellä viihtyvän, mutta toisaalta, en mäkään niitä supistuksia ole tunnistanut, jos sellaisia on edes ollut.

Kaikenlaiset vaivat vaan tuntuu lisääntyvän loppua kohti. Nyt jalat turpoaa mielettömästi ihan silmissä iltaisin sellaisiksi elefanttijaloiksi, sormet ja kädet myös. Lonkat, jotka on tähän asti kipeytyneet öisin kyljellä nukkuessa, on nykyään tosi kipeät päivälläkin. Mitäs seuraavaksi?
 
Iltaa!

Dana Tosi ikävä tuo sun lääkärivisiitti, mutta hei, nyt ainakin tiedät että viikon päästä sulla oikeesti on nyytti sylissä! Oon ihan kade, tekisin melkee mitä vaan jos saisin tietää päivämäärän jolloin saan pojan syliini.. :heart:

Raskausarvista Mä jo luulin että säästyn niiltä, mutta ei.. Pari päivää sitten ilmestyi ekat (ja toivottavasti vikat) ja kahdesta umpparin tikin kohasta on kanssa just lähössä repeämä :ashamed:

Bambina Multa on menny ihan ohi tuo sun juttu, siis miks joudut siihen punktioon?
Tai siis miten sun olo on huono? Oon ihan pihalla.. :whistle:

Vauvan syntymästä ilmoitetaan Varmastikin tekstivietsitse.. oon yrittäny ettii jotain kivaa viestiä jonka vois lähettää, mutta ei siitä tuu mitää ku alan vaan parkuu... :D Ne viestit on niiiiiin söpöjä. Mä haluisin ilmottaa jollain nätillä värssyllä kun musta sellanen "poika tuli. 3kg ja 50 cm." on vähän tylsä.. B)

Kastepappia ei oo varattu, mutta heti ku vauva syntyy ni soittelen siitä. Haluun ristiäiset äkkii alta pois että saadaan nimi julkiseks. Meillä mies haluu ehdottomasti pitää vauvan nimen salassa ristiäisiin saakka ja mä en oikein tajua sitä, mä voisin puhua vauvasta jo nyt sen oikeella nimellä... =)

Migreenistä Täällä muuttunut auraton migreeni auralliseksi raskausaikana. Noita näkökentän katoamisia tulee useinkin mutta mä otan mielummin noi katoamiset kuin sen helvetillisen kivun joka mulla on aurattomassa..

ON: Tiistaina tuli kutsu synnytyksen suunnitteluun. Onko kellään tietoa mitä sielä tapahtuu, onko sama ku synnytystapa-arvio? Itse toivon että sen suunnittelun lisäks sörkittäs alapäätä oikeen kunnolla, mieluummin niin että synnytys lähtis käyntiin.
Mulla ei oo mitään hajuu mitä synnytykseltä haluan, luulen että sanon vaan että hoitakaa se laps ulos ja äkkiä ja kivuttomasti.. :D Ja haluan myös että mies saa leikata napanuoran ja perhehuone on kans toivomuksissa..

Mulla ollu yöt ihan hirveitä ja joka ilta tulee tihrusteltua.. Joka tunti käyn vessassa ja maha särkee yöllä todella paljon, ei siis supista (ainakaan mun mielestä;), mutta SÄRKEEEEEE.
TÄnään ollut muutenkin ihan hirveä päivä kun tuntuu että tää vauva ei liiku, ja jos tönäsen mahaa niin ihan pieni liike saattaa tuntua. Tuntuu tosi oudolta koska tää vauva on ollu erittäin aktiivinen, en oo koskaan mitään liikelaskentoja joutunu tekee. Muutos on hurja. Täytyy huomenna puhua kätilölle että onko ihan normaalia..
Toivottavsti vaan tyyntä myrskyn edellä ja vauva syntyy vaikka nyt viikonloppuna :D

Nyt fudista katsomaan. Toivottavasti saadaan pian vauvoja tähänkin pinoon.. :heart:

Susanna + papu 37+6
 
Iltaa tupaan :)

Kotiuduin justiinsa vauvakutsuilta, kaverit oli järkännyt, ihania ne on :heart: Mäki sain semmosen ison vaippakakun, siinä oli kaikkea ihanaa mukana muutakin. Ja sitten vauvalle kaikkea hoitokamaa, ihanaa :) Syötiin hyvää ruokaa ja höpöteltiin. Mukavan rentoa siis :)

Tänään on taas supistanut aikalailla, kunnon polttoja tullut paristi - vaan miksi oi miksi ei käynnisty kunnolla? hei pliis, vois jo käynnistyä!

Lainasin kaverilta kaikki sinkkuelämää-boksit, katotaan nyt josko kumminkin tykkäisin. Vastahan sanoin etten tykkää, mutta se mielipide perustui vuosien takaisiin kokemuksiin plus siihen leffan ykkösosaan. Joten nyt uusi yritys :)

Mitäs muuta.. Ainii kävin aamusta tosiaa kaupungilla ja oli hennesillä alkanut ale! Ostin kivan vaalean tunikan hintaan 5e, menee sekä mahan kanssa, että etenkin ilman. JUhannuksen jälkeen sitten kunnolla taitaa alet alkaa, jos silloin vielä on kasassa ja jaksaa nii pakko mennä kiertää, on ne ale vaatteet niin paljon halvempia kuin muut.

Jeps, nyt vähän jotain iltapalaa ja sit vois miettiä että nukkuisko vai korkkaisko sinkkuelämät B)
 
joo on se nyt jo kumma kun tosiaan elokuisetkin menivät jo ohi!!! :whistle: nämä meidän vaavit odottelevat niitä kesähelteitä... ;)

susanna joo, eli tosiaan kun tuo raskausajan diabetes iski päälle, niin vauva on kasvanut liikaa (makrosomisesti), joten sen takia selvitetään olisko keuhkot jo valmiit jotta vauva voisi syntyä.

vähän sekavat fiilikset..toisaalta haluis jo että pikkuinen syntyisi, jotta pääsis näkemään toisen ja pääsis eroon tästä tajuttomasta stressistä mutta sitten toisaalta on pelko persiissä että onko nyt vielä kuitenkin liian aikaista... ahdistaa, jännittää, hermostuttaa ja sit toisaalta taas oon aivan innoissani...! :p

ei taida sitten täällä kenelläkään olla kokemuksia tuosta punktiosta..? noh, sittenpähän se selviää... :ashamed:
 
Sorry Bambina, musta ei taida olla apuja, en tiedä siitä lapsivesipunktiosta mitään. Voimia sinulle!

Helise, ihanaa, vauvakutsut! Ja ilmeisesti olit iloisen yllättynyt ja olivat onnistuneet? Mä en ole vieläkään kyennyt purkamaan sitä vaippakakkua, edelleen lipaston päällä. On niin söpö, ettei millään viittis, vaikka vaipat siitä ainakin tulis ekaksi käyttöön.

Raskausarvista, mulla olis vaikka muille jakaa. Riippuu ihonlaadusta, sillä mulla ainakin herkästi arpeutuva iho. Vaalenneita kasvuarpia oli jo ennestään. Toivottavasti siis nämäkin ajan saatossa vaalenevat vähemmän häiritseviksi.
 
bambina mä kävin viime raskaudessa lapsivesipunktiossa. Isolla neulalla ottivat näytteen vatsanpeitteiden läpi lapsivedestä. Toimenpide ei ollut mitenkään kivulias tai mitään ja oli nopeasti ohi. Samalla ultrasivat, kun ottivat näytettä. Mä meinasin tosin pökrätä punktion jälkeen, mutta tais johtua ihan vaan siitä, että olin jännittänyt koetta niin paljon etukäteen.

Nimistä meillä ei ole nimistä vielä mitään hajua, ei vaan keksi mitään tosi kivaa. Ennen on aina tässä vaiheessa ollut nimi lapselle valmiina. No täytyy varmaan odottaa vauvan syntymää ja katsoa, miltä vauva näyttää.

Kiitos flunssatsempeistä! On tää kyllä tuskaa tähän kaiken muun päälle |O

Mekin ilmoitetaan vauva syntymästä tekstarilla ja isovanhemmille soittamalla.

Enpä osaa nyt muuta kommentoida, pää täynnä räkää. Toivottavasti virpi sullakin pian flunssa helpottais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zeenah:
Kertokaapas kokeneemmat/viisaammat, että mihin joka paikkaa vaavin syntymästä sitten täytyy ilmottaa?
Nyt en muista, miten asutte, mut vuokralla ja osakkeessa ollessa jos esim. vesimaksu perustuu henkilömäärään, pitää ilmottaa jo senkin takia isännöitsijälle. Ja siis täytyy isännöitsijän muutenkin tietää, et ketä on talossa kirjoilla.
Kastejuttuja; nimi pitää ilmottaa väestörekisteriin 2kk:n ikäisestä, mut kastaa voi koska vaan. Tuo yleensä hoidetaan samalla lomakkeella ja kastetilaisuudet on siksi siinä 1-2kk:n välissä. Alla 1kk on aika pieni juhlimaan vielä (ja ennättääkö sitä itekään toipumaan niin, et jaksais juhlia järjestää). Jollei kasteta, tulee nimi silti ilmottaa sen saman 2kk:n sisällä.

Arpilohtua: ne onneks haalenee aika nopsaa eikä sit enää oo niin selkeitä. Tosin jos kovin pahasti iho repee, on jo toinen juttu..

Pai
liivinsuojia otan mukaan 2paria/vrk eli 6paria, toiveikkaasti aion kotiutua ennen ku ne loppuu. Mut mulla kestoversiot, joten jos käyttäsin kertiksiä, en varmaan laskis yhtä tarkkaa (noita nyt ei tartte ees laskea, kunhan löytää kaikki). Jos tosin ennätän muutamat tehdä viel ennen lähtöä, ni sit voi olla et tulee useammat mukaan. Liivejä tulee 1 päällä + 2 vaihtoon. Saa mies tuoda sit lisää jos tarvii.
Tuttipullot: menee koneeseen enkä niitä kumminkaan monesti jaksa keitellä.. Saman on kokenu pumppukin. Nyt tosin tuo pumppu on ollu säilytyksessä millon missäkin tässä edellisen käytön jälkeen, et pesen ja keitän ennen uutta tulokasta.

kardemumma :hug: koita rauhottua, vaikka vaikeaa se varmasti onkin. Äläkä ainakaan rupee mitään lääkärikirjaa (tai nettisivuja) tutkimaan tai todellakin saat ihmediagnooseja aikaseks. ;)

Äh, en muista mitä muuta tääs jo oli välissä.. Viestejä tullu päivän aikana niiin paljon. Toiveikkaana avasin jo ketjua että jes, pakko olla vauvauutisia, ku noin monta viestiä tullu, mut oottekin vaan muutenvaan olleet aktiivisia.

Omaa napaa: turvottaa ja närästää. hehkeä olo siis. Eilen oli pakko alottaa canesten-kuuri, sen verran ikävä kutina alko olemaan. Eikä tää jatkuva hikoilukaan kovin kivaa ole. Eli suihkuun siis.

Kepsukka ja masukki 35+6 (uh, viikkoja vielä edessä vaikka kuinka.. kuopus synty 41+4 joten sinne olis matkaa hirveesti, onneks leikkaavat jo ennen tuota)
 
mekkala: Joo oli onnistuneet ja yllärinä tuli kyllä :) Jäi oikein kiva olo ja oli ihana viettää rento ilta kavereiden kanssa :) Mä otin ekana pari valokuvaa kakusta, mutta purkasin sen äsken. Siellä oli sisällä mm. aivan yli-ihana viltti, kosteuspyyhkeitä, pari lelua, tops-puikkoja, vanulappuja, vauvaöljyä... Ja paaaljon vaippoja :)

Mä ajattelin huomenna kokeilla pitkästä aikaa zumbaa :) Vois jonkun lyhyen setin vetästä vaikka. Nyt kyllä supistaa taas kivasti, kymmenen minuutin välein tulee. Mut takuulla taas yöllä loppuu, että enpä hurraa vielä :)

Pikkuhiljaa voisin painua petiin lukemaan jotain kivaa kirjaa..

Mullakaa ei ole mitään kokemuksia tosta lapsivesipunktiosta, tiedän vaan sen, että isolla neulalla otetaan niinku sherine sanoi myös. Ja oon käsittänyt ettei kivalle tunnu, mutta ei välttämättä satu.. Mutta tosiaan kokemusta ei ole, joten musta ei ole nyt oikein apua :/

Toivotaa että flunssasten olo hellittää!
 
Olivia81: Joo neuvola on suvelan lastentalo. Nyt kyllä hiukan harmittaa terkan vaihtuminen näin loppuvaiheessa. Toisaalta olen kuullut sijaisesta vain hyvää parilta ystävältä. Toivon vaan, ettei jatkossa ole joka kerta eri ihminen. Verenpaineisiin olen lääkettä syönyt helmikuusta lähtien, aluksi enemmän ja sitten sai vähentää lääkitystä kun paineet meni aika alhaisiksi ja nyt täytyy taas lisätä kun ovat nousussa. :|

 
Good morning sunshine!

Olo ei vaan ole mitenkään aurinkoinen, selkää särkee, närästää ja alavatsaa polttaa. Hereillä oon ollu jo puoli neljästä asti, kun vauva vetäs kunnon kickboxing harjoitukset. Nytkin myllää tuolla vatsassa niin ettei mitään rajaa. Alkaa kai yksiön seinät kaatua niskaan.

Pappia kysellään sitten vasta heinäkuun lopulla, taitavat aika tehokkaasti lomailla heinäkuun. Ja haluaisin saman kuin kakkosella, naispappi pitää olla ehdottomasti.

Raskausarpia ei ole onneksi, jos ei tuota massiivista sektioarpea lasketa.

Onko teille muille tullut suonikohjuja? Eilen huomasin nivusissa komeat siniset suonet. Eipä ihme, jos välillä nivusia pakottaa. Jaloissakin on muutama pieni, on ollut jo vuosia. Noi nivusiin tulevat suonikohjut yleensä onneksi häviävät synnytyksen jälkeen.

Nyt lämmitän kaurapussin ja yritän saada lisää unta tässä sohvalla.

omenaruusu 38+1
 
Huomenta! Tänään 37+0 *poks*

Vein miehen töihin,jotta sain auton käyttöön. Tänään näillä näkymin viiminen neuvola :) Mulla on tainut olla raskauden aikana 4-6 eri neuvolan tätskyä, pari semmosta ei niin kivaa mutta muut on olleet ihan ok. Tänään ois ohjelmassa pyykkien laittoa kaappeihin ja vauvan lakanoiden silitystä, ennen puol kymmenen neuvolaa. Takana tosi huonosti nukuttu yö :/ lantio ja vatsa kipeät :(
*ÄLLÖvaroitus* aamulla pongailtu limaa, jossa veriviiruja.
Nyt siivoon, niin kerkee neuvolan jälkeen kauppoihin ostaan loput vauvakamat ennen kuin tulee vieraita

Dana88 & Pikkune 37+0

p.s kyll pelottaa, että ens torstaina ne vielä päättää siirtää sektioaikaa, toivottavasti ei. Alan olla valmis tähän hommaan. Eilinen meni taas pönttöä halailessa ja misäköhän välissä aloitan sen tälle aamulle :/
 
huomenta :wave:

lapsivepunktiosta ei ole omaa kokemusta mutta tutulle tehtii ja sano et ei sattunu mutta jännitti todella paljon, niin sen vuoksi huono olo. oli kuulemma nopeesti ohi...

täällä otettiin eilen oikein kunnon tunteiden purkaus ilta, sain niin hurjan raivarin että mieskin pelästy... noh se ajoi mut sit pois kotoonta rauhottumaan... ajelin autolla ympäri kylää ja yritin rauhoittua mut en tiedä onnistuko se oikein... noh muutaman tunnin oon nukkunu kun taas sai tuota koiraa komentaa keskellä yötä, onneksi se nyt ilmeisesti saa uuden kodin ja multa yksi stressitekijä pois...
olo oli eilen vaan niin täys tätä jatkuvaa kipua ja sit vielä siihen päälle kun nuo isommat lapset kiukkus kun nukkumaa piti mennä ja ukko siitä hermostu ja tiuski niille niin multa vaan palo käpy ja annoin tulla :headwall: :headwall: :ashamed: :ashamed:

[/b]onko teillä muilla suonenvetoa jaloissa mulla joka aamu ja molemmista pohkeista vetää suonta kovasti, ei yhtään kiva :kieh:

mutta nyt nuorimmaiselle aamupalaa ja itselle aamukahvia

NeLa ja lassi 37+3
(nii siis viikkoja jo noin paljon vaikka tän epäiltiin syntyvän jo kauan kauan sitten)
 
Huomenta

Suonikohjuja Jalkani on puna-sini-vihertävänkukertavat. Ensimmäinen suonikohjupatti tuli ekaa lasta odottaessa eli olin alta 25, no sitten sehän jatkoi kasvamistaan kun heti perään jatkoin odottamista.
Tällä kertaa on katkeillut suonet ja sinisiä ja vihreitä suonipullistumia on. Ja ne on kaikki tuolla polven alla. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :( Mä olen niin surullinen siitä. Raskausarpia mun kropassani on jo ollut teini-iästä lähtien, kun rinnat roikahti eteen ja lantio kasvoi. Sitten kun lihoin, tuli niitä reisiin ja sääriinkin. Nythän niitä on käsivarsissakin asti.
Tässä enää puuttuu NAAMASTA ne arvet. Mahtais herättää pikku respectiä. No, näihin on totuttu. Toistaiseksi ei ole kuin vanhat arvet venahtaneet ja niiden jatkona on parin millin punaiset viivat. Siis mahan kohdalta.
Tästä asiasta mä en ole NIIN surullinen kuin tuosta suonikohjuasiasta.. Mutta tosiaan, jos tästä elopainosta laihduttaa, niin onhan se tosiasia että mulle jää riippuvaa nahkaa joka paikkaa. Edelleen olen perustamassa
liito-oravat-ryhmää niille joilla löysää nahkaa on. Aletaan hyppimään ekstremehyppyjä lentokoneesta...ilman laskuvarjoa. Mitäs sillä tekee kun leväyttää alasti koko löysän nahkansa levälleen. Kyllä se kantaa! :D
(jos ei kanna, allekirjoittanut ei kirjoittele tänne vähään aikaan)


Nyt aamukahvia, patistamaan poikia pukemaan ja hoitoon niitä viemään.


Mukavaa päivää! Tänään on hyvä päivä jonkun synnyttää =)

T: Mattila ja sen Mamma rv 37+4
 
[quote="Mattila"


Mukavaa päivää! Tänään on hyvä päivä jonkun synnyttää =)

T: Mattila[/quote]

mä voin jo ilmottaa että minä en ainakaan mene tänään synnyttämään!!!! :LOL: :LOL: kaikki kivut on jonnekkin kadonneet ainut riesa on väsy....

 
Huomenta!

Jaksamisia kaikille joiden yö meni huonosti. Toissayö kun meni itseltä miten sattuu sain vähän esimakua siitä, mitä se voi olla. Olin koko päivän niin huonovointinen etten tienny miten päin olla. Uni ilmeistesti auttoi, nyt paljon parempi olla :heart: . Kunhan ukkelin sais ylös pitäis lähtee asioiden hoitoon. Täällä on taas aika apaattinen sää, missä on aurinko?
 

Yhteistyössä