Iltaa!
Dana Tosi ikävä tuo sun lääkärivisiitti, mutta hei, nyt ainakin tiedät että viikon päästä sulla oikeesti on nyytti sylissä! Oon ihan kade, tekisin melkee mitä vaan jos saisin tietää päivämäärän jolloin saan pojan syliini.. :heart:
Raskausarvista Mä jo luulin että säästyn niiltä, mutta ei.. Pari päivää sitten ilmestyi ekat (ja toivottavasti vikat) ja kahdesta umpparin tikin kohasta on kanssa just lähössä repeämä :ashamed:
Bambina Multa on menny ihan ohi tuo sun juttu, siis miks joudut siihen punktioon?
Tai siis miten sun olo on huono? Oon ihan pihalla..
Vauvan syntymästä ilmoitetaan Varmastikin tekstivietsitse.. oon yrittäny ettii jotain kivaa viestiä jonka vois lähettää, mutta ei siitä tuu mitää ku alan vaan parkuu...
Ne viestit on niiiiiin söpöjä. Mä haluisin ilmottaa jollain nätillä värssyllä kun musta sellanen "poika tuli. 3kg ja 50 cm." on vähän tylsä.. B)
Kastepappia ei oo varattu, mutta heti ku vauva syntyy ni soittelen siitä. Haluun ristiäiset äkkii alta pois että saadaan nimi julkiseks. Meillä mies haluu ehdottomasti pitää vauvan nimen salassa ristiäisiin saakka ja mä en oikein tajua sitä, mä voisin puhua vauvasta jo nyt sen oikeella nimellä... =)
Migreenistä Täällä muuttunut auraton migreeni auralliseksi raskausaikana. Noita näkökentän katoamisia tulee useinkin mutta mä otan mielummin noi katoamiset kuin sen helvetillisen kivun joka mulla on aurattomassa..
ON: Tiistaina tuli kutsu synnytyksen suunnitteluun. Onko kellään tietoa mitä sielä tapahtuu, onko sama ku synnytystapa-arvio? Itse toivon että sen suunnittelun lisäks sörkittäs alapäätä oikeen kunnolla, mieluummin niin että synnytys lähtis käyntiin.
Mulla ei oo mitään hajuu mitä synnytykseltä haluan, luulen että sanon vaan että hoitakaa se laps ulos ja äkkiä ja kivuttomasti..
Ja haluan myös että mies saa leikata napanuoran ja perhehuone on kans toivomuksissa..
Mulla ollu yöt ihan hirveitä ja joka ilta tulee tihrusteltua.. Joka tunti käyn vessassa ja maha särkee yöllä todella paljon, ei siis supista (ainakaan mun mielestä
, mutta SÄRKEEEEEE.
TÄnään ollut muutenkin ihan hirveä päivä kun tuntuu että tää vauva ei liiku, ja jos tönäsen mahaa niin ihan pieni liike saattaa tuntua. Tuntuu tosi oudolta koska tää vauva on ollu erittäin aktiivinen, en oo koskaan mitään liikelaskentoja joutunu tekee. Muutos on hurja. Täytyy huomenna puhua kätilölle että onko ihan normaalia..
Toivottavsti vaan tyyntä myrskyn edellä ja vauva syntyy vaikka nyt viikonloppuna
Nyt fudista katsomaan. Toivottavasti saadaan pian vauvoja tähänkin pinoon.. :heart:
Susanna + papu 37+6