Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Nimistä Viia kuulostaa tosi kivalle. Mä tykkään. Kummityttöni nimi on Milja, ja sekin on ihana nimi... Mutta joo, kuten sanottu mä tykkään tyttöjen nimistä niissä on niin paljon kauniita..

Ja huomenta vaan leidit

Onks kukaan saanut vauvojaa???? Ihan varmasti on. Pakko olla!!! :D
Nyt ollaan ylitetty kuitenkin kesäkuun puoliväli.

 
Huomenta!

Bambina Hui kauhistus! Siinä on tosiaan ollu jo kantamista :D .

Dana Tyhmiä lääkäreitä!Mut ei ole enää pitkä aika :hug: ...

Nimistä Miehen lasten nimet alkaa kaikki eri kirjaimella, onneks. Miä en oikein tykkää jos kaikki alkaa samalla... Meillä oli/on jo pojalle nimi, mutta näin viikonloppuna sen nimen koiran häkkiin teipattuna niin tuli vähän uuno olo :eek: , voi olla et menee vielä vaihtoon.... :/

Rae Raskausarpia on tullut muutama minullekin, lähinnä alavatsaan. Mulla on maha oikeastaan täynnä vanhoja vaaleita arpia, niin ehkä siks ei o tullu pahemmin uusia. Oon joskus painanu saman verran ku nyt ilman mitään raskauksia. Lihosin sillo tosi nopsaan, ja arvet sain siitä muistoksi. Kieltämättä hieman ottaa päähän se fakta, et kyllä sitä varmaan aika isoks jäädään taas vavvan syntymän jälkeenkin... :whistle:

Mä en nyt tykkää mun rytmistä yhtään. Joku aika sitten leveilin 11 asti nukutuilla yöunilla. Eilen kävin 00.30 nukkumaan ja oikein lystikästä oli herätä tänään ennen kuutta
:| , varsinkin ku tietää et 12 korvilla on jo ihan päikkärikamaa |O . Toisaalta en stressaa! Nyt ku saa mennä rytmi ihan miten huvittaa, ei oo töitä ja miehen lapsetkin tulevat kotiin vasta heinäkuussa ni minkä sen on väliä? Pitää koittaa nauttia tästä ajasta, vaikka mieluiten nauttisin jo vauvan kanssa elosta :heart: .

Te valittelitte aiemmin sormien kipeytymistä. Mul on ollu aamuisin ranne ja välillä sormetkin kamalan kipeät. Eilen aamulla oli koko vasen puoli yhtä kipeä! Nilkoista olkapäähän, kyllä. Ehkä mä vaan painan jo niin paljon, et jos kauan nukkuu kyljellään tuo on seuraus?

Mul on kamala hinku muuttaa!!! Ihan toiseen kaupunkiin reilu 100km päähän. Nyt ois aika hyvä sauma muuttaa, lapsilla just sellainen vaihe et ei sekottais pahemmin kuvioita. Eivät ole onneksi elämänsä aikana kertaakaan joutuneet koulua vaihtamaan, nyt oisvat ihan innoissaan :). Paitsi yks pikkujuttu... asunto ois kiva :LOL: ! Noita 4-5h+k vuokrarivareita ei hirveämmin ole tarjolla/vapaana...

Toivotaan että tästä tulee aurinkoinen ja eilistä lämpimämpi päivä B) !...JA että tänään saataisiin jo toinen vauva maailmaan :) !

Odotan & Emppu 34+3
 
Huomenta

Jokohan lisää hurmaajia on syntynyt ? Ihan jännittää et millon tänne tulee seuraavat vauvauutiset. :heart:

Täällä on herätty puol 8 kun naapurissa remonttimiehet päätti alottaa poraamisen sillon. :headwall: Porasivat ehkä kaks reikää ja lopettivat ! Näitä kerrostaloelämän riemuja.

Eilen illalla oli verenpaineet kohollaan (ihan älyttömissä lukemissa). Sitten mieskin mittaili niin sillekkin tuli vaikka ja mitä lukemia, vaikka normaalisti tosi hyvät paineet. Alko vähä epäilyttämään ku mittari on jo kuitenkin 2 vuotta vanha. Soittelin tossa sitten jo Instruun että pitäisköhän toi kalibroida tms. Sieltä ohjeistettiin viemään liikkeeseen niin siel kattovat ja kestää joku 2 päivää. Onneks saan porukoilta mittarin lainaks siks aikaa.

Eilinen päivä oli kyllä tuskanen ku päätä särki ja väsytti niin kovin. Mutta nyt oon nukkunu toisen yön peräkkäin ihan ok, vaan parilla heräämisellä. Ja heti on olo vähä parempi. Vauva piti kyl eilen illalla nukkumaan käydessä ihan mahdottomat jumpat. Saatiin jopa otettua videolle sitä masun hytkymistä :LOL:

Mulla on kans öisin niveliä särkenyt. Varsinkin jos satun pitämään sormia jotenkin hassussa asennossa, tuntuu ettei niitä meinaa enää saada liikkeelle.

Jaa siis mikä unirytmi ? Mä nukun kans ihan miten sattuu. Terkkari lohdutti ettei tarvi potee mitenkään huonoo omaatuntoa siitä jos ja kun nukkuu sillon ku nukuttaa. Tärkeintä on että lepää. Joten kaikki, joilla vaan on mahdollisuus nukkua päivälläkin, nukkukaa.

 
Huomenia,

Ironlady Olikos teilläkin Suvelan lastentalossa neuvola vai jokin muu? Meidänkin th jäi nyt kesälomalle ja nähdään vasta seuraavan kerran sitten vauvan kanssa. Vähän harmi, mutta ihan kivan oloinen oli sijainenkin. Onko sulla muuten koko raskauden ollut verenpainelääkitys?

Tridian Musta Viia on aivan ihana nimi! Tytöille on paljon kauniita nimiä, pojille tosiaan vaikeempi keksiä...

Pai Ota oma verenpainemittari mukaan neuvolaan ja mitatkaa sielle sekä neuvolan että teidän mittareilla. Jos tulokset on samansuuntaisia, niin tietää, että oma mittari toimii. Mulla on ollut oma mittari neuvolassa mukana parikin kertaa. Toivotaan, että sun paineet ois laskeneet!

Meinasin eilen saada hermoromahduksen kun koko päivän puuhailtuani en muistanut tunteneeni niin paljoa vauvan liikkeitä. Tein sitten yli tunnin liikelaskentaa ja sain max 5 liikettä laskettua. :eek: Soittelin sitten puolelta öin Jorviin ja ne käski juoda mehua ja laskea vielä tunti (niin ettei telkku ole päällä tai lue lehteä samalla tms.) ja jos sittenkään ei tunnu 10 liikettä, niin toinen tunti laskua ja sitten Jorviin, jos ei vieläkään liiku. Onneksi sain sitten sen 10 liikettä puoleen tuntiin jo. Musta tuntu illalla ihan kuin vauva ois koittanut heilutellä päätään... Ihan järjettömiä kipua tuntui alhaalla!

Kaapissa ei ole yhtään maitoa, joten kauppareissulle täytyy lähtee, jos tahdon aamukahvia. |O

Vauvauutisia odotellen. :)

Olivia & Vauveli 36+4
 
Huomenia!
Uutisia odotellessa..

Arpia. niitä on jo, eikä uusia onneks oo tullu. Tosin onhan tässä vielä muutama viikko aikaa, joten ei vielä huokaista.

Pyykit narulle ja pojat puiston. Hermot riekaleina, kun kumpikaan ei tottele normipuheella, aina pitäs korottaa ääntä tai fyysisesti rajottaa (ts. hakea laps ko. tilanteesta pois). Äh, ei jaksais. Hulluja ollaan, ku kolmatta tähän rumbaan, onkohan palautusoikeutta? ;) :LOL:

Kepsukka ja masukki 35+6
 
Heipparallaa mammat!

Jokohan niitä vauvoja on syntynyt,kun on ollut niin hiljaiseloa....

Nimistä:jos saisin pojan niin sen nimi olisi Oliver tai Luca,mutta kun minä tunnun tekevän vain nuita tyttöjä,mitä nyt 1 poika on siunaantunut.Tytölle on tosiaan nimi vähän hukassa,mitään sellasta ei oo kohalle osunu,että hei tuo se nimi olis,monta on eholla kyllä.Elikkäs mattilalle ei nyt ollu mulla nimee ehottaa,kun alko nuo väärällä kirjaimella.

Tänään onkin sitten se kauan odotettu neuvola käynti, iltapäivällä sekin vasta.Sitten varmaan saan sen lääkäriveuvola ajan,meneeköhän se sitten parin viikon päähän,i think so.38+ viikolla on se oysiin äippäpolille meno,jossa sitten katsotaan kokoa ja synnytystapa-arviota.Jos vaan sinne asti haluaa vaavi masussa olla.Toivon ettei menis kuiteskaan yli la tää synnytys.On vaarana muutenki että vauvasta tulee iso,saatikka sitte jos menee yli...Voi kun sen synnytyspäivän tietäis etukäteen.

nyt pissalle,tulee housuun kohta,kun niin vaavi painaa jo alas.

heippa.

virpi1980 ja kullannuppu 34+2
 
Huomenia!

Tridian: Musta kans Viia on ihana nimi, tosi kaunis :)

Rae: Mulla kans arvet senku lisääntyy, pitkää meni ettei ollut arven arpea mutta sitten ratkes joskus rv 34 kai oisko ollu.. Ja lisää tulee. Mies sanoi, että näyttää että kissa ois käynyt raapimassa mun mahaa. Siltä se kyllä näyttää, kunnon liekit tullut :kieh: Mut eiköhän ne vaalene sitten ajan kanssa.

Mä näin viime yönä unta, että dana synnytti mun aikanaan käymän ala-asteen vessassa :LOL: Hassua miten palstamammat pyörii alitajunnassa :)

Oltii eilen tosiaa iskällä grillaamassa, meni kivasti. Ne oli tavallaa yllärisynttärit iskälle, pikkusen myöhässä mutta kumminki. Oli mielissään kun töistä tuli ja grillissä ruoka kypsy :)

Nyt sit väsyttää ihan armottomasti. Nukuin kyl klo 23.30-8.00 muutamalla vessakäynnillä, mutta viiden jälkee en meinannu enää saada unta.. Ilmeisesti nukahdin sit kumminki joskus koska kasilta heräsin. Eli parin tunnin hereillä olon jälkeen olen kypsää kauraa petiin. Äh, taidan silti lähteä kohta ulos kävelee, on ihan kiva ilma. Jos kävis vaikka keskustassa kurkkaa, josko ois aleja jo alkanut... B)

Mäki täällä vauvoja malttamattomana oottelen, jospa kohta syntyis jo. Omakin sais tulla kyllä, oisin niin iloinen :)
 
Tridian Miekii sitä ajattelin, että olis kiva ku mies siinä ultra vaiheessa olis mukana..muuten se ehkä saattaa tuntua hieman oudolle puolin ja toisin ku mitä todennäköisemmin mies lääkäri sitten kyynerpäitään myöten meikäläisen alapäässä :LOL: ja nuista NIMISTÄ Viia on sellainen nimi mitä mie en ikinä ennen ole kuullut.. Mut ihan nätti... Jos meille olis tyttö (tai mistäs mie tiijän varmaksi, että tämä on poika ) niin Milja oli yksi nimivaihtoehto...se tuli miule mieleen unessa ja siitä se sitten jäi..ehkä joskus....

Tänään olis se neukku, jännittää ihan perkuleesti..vielä kun ei edes oma terkka ole paikalla..kerran aikaisemmin olen tuolla naisella käynyt, mutta ei sillon ammattitaidollaan saanut minuu vakuuttuneeksi...melkoisen nuoren näköinen...Okei, nuori olen itsekkin joten ei pitäs varmaan iän perusteella rueta ketään arvostelemaan :D Saas nähdä tuleeko se mies mukaan vai ei..kyllä se vielä aamulla oli tulossa..mutta töihin ku lähti ni siitä ei voi olla niin varma...

Rae ja Nyytti 35+0 POKS!!!!!!
 
Olivia81 Kuulostaa niin tutulta toi liikelaskenta. Nyt ei oo tarvinu viikkoon taas tehdä ku on ollu vauva senverran aktiivisena. Mulla autto myös se et laitoin musiikkia soimaan kännykästä mahan lähelle, niin jopa heräs. Ja kyllä mä välillä tökin tota masun läpi et sais liikkeitä. Kyllä se vaan säikäyttää ku yhtäkkiä tajuaa ettei tyyppi ookkaan liikkunu niinku normaalisti.

Tää väsymys on jotain ihan järkyttävää ! Vois vaan nukkua vaikka kellonympäri jos vaan kroppa ei alkais hajoamaan moisesta. Täytyy varmaan ens viikol pyytää et terkkari mittais hb:n, josko se ois menny alas.

Meilläkään ei oo jääkaapissa ku about valo. Täytyy varmaan käydä lähikaupasta hakee jotain evästä ei muuten jaksa kyllä oottaa et mies tulee kotiin.

Vielä ois kaks viikkoo aikaa siihen äitiyspolikäyntiin... Huih.

Osaako joku kokeneempi kertoa mitä synnytystapa-arviossa tapahtuu ? Ku terkkari vähä lupaili että sillon ku 2.7. meen Jorviin siel voitais kattoo et mahtuuko vauva tulemaan...
 
:LOL: :LOL: :LOL:
Systeri tossa just kerto et sen 6 v poika oli ollu ihan ihmeissää ku systeri oli alkanu neulomaan sinisestä langasta pientä paitaa. Oli vaan poika todennut että sehän on ihan poikien väri.
Tuleva serkku ei vielä tiiä kumpi meille on tulossa, helpompi niin, ku tuntuis odottavan poikaa niin kovin. Vois olla melkonen pettymys jos tuliskin sitten prinsessa.
 
Pai80: Mulla synnytystapa-arviossa ultrattiin ja katottiin vauvan kokoa. Sitten lääkäri kokeili istuinluiden eteisyyden nyrkillä eli paino nyrkin jalkoväliin ja kokeili osuuko nyrkki luihin vaiko ei. Eli siis nyrkkiä ei tungeta sisään vaan tohon pintaan :) Niin ja sitten sormella emättimen kautta testas häntäluun, että onko miten pahasti edessä synnytyksessä. Eli sormella vähän painoi sitä häntäluuta. Mulla ei ollut muuta, mutta se lääkäri oli kyllä tosi ouuuto!
 
Tridian, musta kans Viia on tosi kaunis ja ihann nimi. Voi kun keksis pojalle jonkun vastaavan. Meillä ei edelleenkään ole mitään hajuakaan nimestä.

Martalle tsempit. Siellä taidetaan olla jo tuloillaan.

Danalle isot tsempit myöskin odotteluun.

Täälläkin taas eilen aloin olemaan jo ihan vainoharhainen noiden liikkeiden suhteen. Kyllä sitä sitten iltaa kohti oli taas enevässä määrin ja nyt tänäänkin ollut kyllä liikehdintää. Kaikki sellaset terävät potkut vaan alkaa olla vissiin jo historiaa, että möyrinnällä ja venyttelyillä mennään.

Kivaa päivää kaikille!

Saga 37+5

 
rouva saga Miulakaan ei enää hirveesti ihan potkuja tunnu, enemmän sellasta kääntymistä ja muuta möyryämistä... ja varmaan päätään tunkee tuonne alas ku vihloo niin maan pe*keleesti aina toisinaan
 
Danalla melkosta soutua ja huopasuta, toivottavasti pian pääset jo tositoimiin tai ainaskin odottelu helpottuu.

38+0 POKS! Eikä sitten sen kummempia. Ihan tavalliselta tuntuu, millään oikeen meinaa saada itteään edes rasittumaan... No eilen rampattiin trampoliini- ja vaateostoksilla, kyllä se sitten illalla jo alkoi jossain tuntua, varsinkin kun trampoliinin kasaaminen esikolle kesti yöhön asti. Mut on se siitä onnellinen, kiva juttu :) .

Nyt jatkuu siivoilu ja sitten leikkimökkiä maalaamaan, josko reipastelu jotain auttais ja alkais jo se synnytysjutska lähestyyn... on meinaan jo aika malttamaton olo, tekis mieli saada se meidän urho jo syliin :heart: .

Hepuli 38+0
 
Helise oliko sulla mies ja naislääkäri? Yks mieslääkäri Koksissa on ihan pimee... Juhani tai joku vastaava.

Täälläpä sitten särkee päätä :headwall: Paineet oli eilen vähän koholla, joten sitä myrkytystä tässä taas odotellaan. Hitto vie! Äsken mittasin ja RR oli 128/81 eli ainakin alapaineet on vähän koholla.

Alakerta on koko ajan tulessa, kohta varmaan tipahtaa pikkuinen kyydistä. Aamulla en meinannut päästä sängystä ylös kun sattui niin maan perusteellisesti.

Tätäkö tää loppuaika sit on, sori nää valitukset :ashamed:

omenaruusu 38+0 POKS
 
dana harmi, että noin pompottavat! Mutta kohta on sulla kuitenkin nyytti sylissä, jaksuja!

Martallakin kuulostaa jo lupaavalta, raporttia odottaen :D

Tridian Viia on kiva nimi ja kiva, kun ei ole niin yleinen. Yhden Viian tunsin kouluaikana.

Meillä on ihan kesälomameininki täällä. Ollaan lähes joka aamu herätty muksujen kanssa 10-10.30! Tuntuu vaan, että koko päivä menee jotenkin ohi, kun niin myöhään herää. Muuten tietty ihan kiva, että saa levätä. On vaan tolla kuopuksella sitten omituinen rytmi, kun päikkärit ja illalla nukkumaanmeno menee niin myöhäiseksi.

Minä ja kuopus ollaan kauhean kesäflunssan kourissa. Tai tuo poika on nuhainen ja mulla on sen lisäks kurkku kipeä |O . Ihan on veto veks ja ihan kuin tässä loppuraskaudessa ei olis muutenkin kestämistä...

Eilen menin taas ostelemaan vauvalla vaatteita, vaikka ei todellakaan enää pitänyt, ennen kuin näkee, mitä todellisuudessa puuttuu :ashamed: . Nyt täytyy oikeesti lopettaa tää.

Plaah, meilläkin menee neuvola heinäkuuksi kiinni, joten terkan kotikäynnistä on varmaan turha haaveilla, kun vauva on syntynyt. Lisäks oma terkka on vissiin pitkällä saikulla, kun viimeksi toukokuussa kävin oli sijainen ja ens viikolla taas. No eipä tuo haittaa, tosi mukava tuo sijainen on. Mullakin oli tässä kolmen viikon tauko neuvoloissa, ens viikolla olis siis neuvolalääkäri vuorossa (ja taas joku eri lääkäri).

Sairaalakassia jo vähän mietitty, edistystä!

Nyt täytyy lähteä lasten kanssa puistoon, kun aurinko niin nätisti paistelee.

Sherine + muru rv 35+6 (jeeeeee, huomenna taas poksuu!!!!!!)
 
Rae ja Pai: Ainii joo otettiin mulla kans tosiaa sydänkäyrää vauvalta synnytystapa-arviossa! Ihan unohdin, että se kuului siihen :) Siinähän mulla pomppas ne vauvan sykkeet reilusti yli kahteensataan ja sen takia etittiin taas lääkäriä jne. Huh, se oli pelottavaa sillon.

Ei se arvion teko mua oikeastaan sattunut, mutta ei se mukavaa ollut. Epämiellyttävää kyllä..

Omenaruusu: Mieslääkäri oli, ekaa kertaa siihen törmäsin. Nimeä en muista, mutta outo oli jokatapauksessa. Se selitti kaiken ihan mahdotonta vauhtia enkä oikein meinannu pysyä mukana. Toivon ettei se enää olis mulla missään toimenpiteissä mukana.. Onneksi oli mies siellä kanssa, nii jälkikäteen siltä kysyin, että mitä se lääkäri oikein nyt sanokaan. Kaksi muistaa paremmin kuin yksi :) Aikasemmin mulla on ollut pari naislääkäriä, niistä toinen oli hurjan kiva! Oikein rauhallinen ja kertoi tarkasti mitä ultrassa oli jne.

Mut nyt lähden ulos, piti jo tunti sitten mennä mutta niin tää kone koukuttaa :) En osaa päättää että pukisko polvimittaset sortsit vai farkut. Ulkona tuulee, on +19 lämmintä.. Inhottavaa jos on kuuma, mutta ei kylmäkää kiva ole. Miksi pukeutuminen on niin vaikeeta?
 
Voi eii... Kuulosta kyllä aivan ratkiriemukkaalta tuo helisen kuvaus synnytystapa-arvioista. :D Helppo nauraa täällä, kun itsellä ei ole sitä edessä. :ashamed:

Sherinelle tsempit kesäflunssan selättämiseen! Toivottavasti saat itses kuosiin ennen synnytystä. Mä oon kauhulla miettinyt, että mitäs sitten jos synnytys alkaiskin just kun on vaikka tosi pahassa flunssassa tai noro-viruksen kourissa, migreenissä tms. Selviäisköhän siitä hengissä ollenkaan...

Pai Kiitos tuosta musiikkivinkistä! Ensi kerralla kun pieni päättää piinata äitiään, pakotan sen kuuntelemaan jotain karseeta musiikkia, niin johan herää. :) Tai ehkä aloitan herättelyn jollain vähän lempeemmällä. Ei ihan ensimmäisenä kirkonpolttoheviä. :D

Arpia ei ole täällä vielä näkynyt (koputtelee puuta minkä ehtii!). Vielähän tässä on aikaa tullakin. Oon rasvannut vähintään kerran päivässä, mutta eipä se ole ollenkaan vakavaa vaikka pari arpea tuliskin. Ne vaalenee kyllä ajan myötä.

Pakko tännekin vielä kehua meidän omaa terveydenhoitajaa, joka on ihana. Meidän piti nähdä vielä tiistaina neuvolalääkärikäynnillä ennen kuin th jää lomalle, mutta neuvolassa tuli jokin kiirehässäkkä ja mun aika siirrettiinkin jo sijaiselle. Oma th soitti sitten mulle äsken ja kyseli, että ottihan lääkäri kantaa mun verenpaineeseen, kun näytti olleen taas niin korkea. Sitten se kyseli vielä kaikki mun kotimittausten tulokset ja varmisteli, että tiedän, mitä tehdä jos paineet yhtäkkiä nousee. Sanoi vielä lopuksi, että "minullekin mukavampi jäädä lomalle, kun tiedän, että asia on hoidossa". :) Tajusin onneksi itsekin kiitellä hyvästä hoidosta tähän asti!

Nyt ne aamukahvit (ja epäilemättä taas pian lukemaan teidän kuulumisia ;) )
 
Martalle hurrrjasti voimia =) !

Tänään mun oli ihan pakko raahata vauvan vaatekaappi meidän makkariin. Meillä vaatekaappina toimii navetasta pelastettu "antiikkikaappi", jota puunailtiin ja tuunailtiin miehen kanssa. Kaikki pikkuvaatteet on jo paikoillaan. Lisäksi viritttelin mobilet toisen vauvan ensisänkyyn ja toisen hyllyn yläpuolelle.

Mulla on huomenna neuvola. Saas nähdä mitä siellä kesäsijainen sanoo mun valopalloista. Tänäänkin palloja tuikehti ja vilahteli tunnin ajan näkökentässä ja nyt ei auringolla ollut asiaa. Verhot oli tiiviisti ikkunan edessä. Vauva kuitenkin liikkuu vilkkaasti.

Heinäkuussa voi olla ruuhkaa synnäreillä, jos niitä vauvoja ei ala pikkuhiljaa syntymään ... :)

T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 34+4
 
sherine:täällä ollaan kans oltu jo kolmatta viikkoa flunssan kourissa,mulla kans kurkku kipeä ja nokka ihan tukossa,yöt kaikest pahimpia kun ei saa tukkosuuden takia nukuttuakaan,eikä todellakaan ole kivaa,kun muutenkin on nukkuminen jo hankalaa.mietinkin,että milloinhan tää menee ohi....räkäki on ihan vihreetä kun niistää,mistähän se johtuu?käytin 2 viikkoa nasoliinia suunnilleen putkeen edellisessä flunssassa ja silloin oli viikkoja kasassa 26 ja sitten vasta luin sen ohjeen siitä paketista,ei raskaana oleville,pikkasen hermostuttaa kun luin sen vasta niinku jälkikäteen.onkohan siitä ollu haittaa vauvan kehitykseen sun muuhun.siinä vaiheessa vauvalla kehittyy kaikki tärkeimmät osat. :'( nyt sitten vaan sinnitelty ilman nenätippoja.
 
MIKSI miehiä saa aina odottaa???!?!?!?!??! Mies lupas ilmotella JOS ei pääse mukaan..mutta mitään ei ole kuulunut tosin ei miestäkään näy pihassa.. Voi prkl!!! :kieh: Onhan tässä vielä muutama tovi, mutta kyllä mies varsin hyvin tietää, että mie tykkään olla vähän aikasemmassa kun just sillä kellon lyömällä millon aika on!!!
 

Yhteistyössä