Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

Dana Kylläpäs nyt harmittavasti menivät lääkärien mielipiteet ristiin. Mutta lohduttaudu sillä, että ei se enää kaukana ole.

Martalle Voimia loppurutistukseen! Pian se vauva tulee.

Oma napa Nla käyty, kaikki ok edelleen. Painoa tullut +400g/vko (alkaa herkuttelu näkyä), sf 42 cm (meinasi ihan ruveta naurattaan :LOL: ), pissa puhdas, paineet n.140/85. Nämä vaavit ei ole vielä ollenkaan laskeutuneet tai paina tuonne alas. Mahtavat tulla vasta heinäkuun puolivälissä :kieh:

Nyt sängylle lepäileen kuopuksen viereen. Perjantaina mennään taas ä-polille.
 
Voi dana... Kyllä sä vielä viikon jaksat tsempata! Ajattele kuitenkin kuinka lyhyt aika se on tässä 9kk matkalla. :)

Just tänään mietin, että onkohan Martalle jo tullut lähtö synnyttämään kun ei ole mitään kuulunut muutamaan päivään. Jännät on paikat sielläkin - taitaa vauva olla ihan just tuloillaan. :)

Täällä ei mitään uutta auringon alla... Oon siivonnut koko päivän eikä asunto ole tippaakaan siistimpi kuin eilen. Ihmeellistä. :headwall:

Olivia & Vauveli 36+3
 
dana voi ei! tosi harmi, että toinen lääkäri voi sitten tollee kumota toisen päätöksen!! etenkin kun varmaan on koko yön ehtiny henkisesti valmistautua... mutta nyt tiedät ainakin todellisen päivän, ja kuten aiemminkin sanottu, niin se viikko on enää lyhyt aika tällä matkalla! :D :heart: saat sitten ihan todellisen juhannus-vauvan!! =)

tekstiviestillä mekin varmaan sukulaisille ilmoitellaan, ehkä omille vanhemmille soitetaan, sitten kun voimia on. :)

vauvan painosta... ite oon valitellut kun on iso vauva tulossa niin eilen kävin isovanhemmillani ja vaarini kertoi, kun ei mitään painoarvioita silloin ole ollut kun hän on kaksoisveljensä kanssa syntynyt, painoivat nimittäin yhteensä YLI 9 KILOA!!!!! :LOL: :LOL: joten piti kyllä pari kertaa miettiä, että voiko sitä ite valittaa että on tuskasta, on siinä meinaa ollu mammalla vähän enemmän kannettavaa, heh! :D

uskaltaako käyttää raakojen kananmunien keltuaisia leivontaan, tulisi kääretortun täytteeseen...?

jaksamisia kaikille!!!!! :hug: :hug:

35+3 :heart: :heart: :heart:
(huomenna taas ä-poli, vauvan kasvukontrollia...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja dana88:
Tämän päiväinen lääkäri pyörsi eilisen lääkärin päätöksen, niin sektio siirty ens viikkoon.
Kurja juttu :hug: vaan onneks viikko menee nopsaa. Tai voihan olla, että aiemminkin tulee, kun kerran jo noin varoittelee.. Peukkuja silti täällä pidetään, ei kivaa tuollainen on-off -eteneminen.

 
dana Harmin paikka, että vielä peruivat sektion, mutta yhden edellisiin kommentteihin, nopsaan se viikko menee ja mäne tiijä vaikka lähtö tuliski vielä vaikka viikonloppuna, tsemppiä :hug:

Marta Kanssa lopputsemppaukset sinne, rupeen olee siulakin tositoimet edessä :hug: Niin niitä pikku hurmureita taitaa vaan tähänkin pinoon ruveta syntymäään :heart:

Mein imuri toimii :D se varmaan vaan ylikuumeni ja sen takia meni sököksi, mutta mies tänään sitä kokeili ja hyvin huris..tosin uusi imuri on silti ostolistalla, mutta nyt sitä voi taas vähän lykätä :D

Pelottaa huominen neukku, edellisestä reilu 2 viikkoa, viimeeksi oli paino vähän pudonnut ja nyt oman vaan mukaan painoa tullut reilu 3kg siinä 2 viikossa :eek: :eek: :eek: Tosin nyt on tullut kyllä ihan järkyttävät turvotukset, sormukset ei mee enää ollenkaan ja varpaatkin turvonneet, niin sanoi mies.... Toivottavasti ei vaan niitä valkuaisia (oliko se edes se??) löydy huomenna pissasta..on nimittäin ollut vähän päänsärkyä, maha pienesti kipee ja nyt tullut tuo turvotus ja äkkinäinen painonnousu...hmm....Toivon todella, että kaikki olis ok, mut huomennahan se selviää sitten...en kyllä näiden sokereiden tarkkailun lisäksi enää myrkytystä kaveriksi kaipaisi..varsinkin kun nyt vasta rupeen miule tuleen hirveitä liitoskipuja ja jonkun verran kipeitä supistuksia...

Tulipas omaa napaa :ashamed:
 
Jokohan marta on lähteny???? ai miten niin utelias :p :p eikä oo muuta ku tää palsta :LOL: :LOL:
mieskin tossa sanoi ettei nyt tällä viikolla saa lähtä synnyttämään kun sillä niin tärkee työjuttu joka pitää saada valmiiks.... :headwall: :headwall: noh en mä aatellu minnee mennä, pidän tän lapsen sisälläni seuraavat 25 vuotta :kieh: :kieh: :kieh:

jospa sitä kohta saunaan ja sit jos vaikka sortuis isännän kans hulluttelemaan sitä toista s:ää jos se ei vaikka nyt aiheuttaiskaa mitää.... :whistle: pipoo kiristää kun tekee mieli eikä saa :LOL: :LOL:
 
MARTAlle vaan tervemenoa laitokselle :flower: Kyllähän tuo aika Sille Itselleen kuulostaa.
Ja DANA: Mahtaa kyrsiä. Vitsit mulla menis niin käpy. Mutta, ensiviikkoon ei ole pitkä aika. Toki jokainen päivä on liikaa lopussa kun on olo tukala.l

VIRPI1980kö se tahtoi tyttöjen nimiä? Onko siis kirjaimilla väliä. Mun ehdottomat suosikit on sitten näistä kansainvälisemmistä nimistä esim DANIELLA.. ja siis tytöillehän on ihania nimiä. Mä tykkään niiiiin selata noita nimiä. Ja aina bongaan uusia hyviä tyttöjen nimiä ja itselle siunaantuu vaan poikia. Jos tää ois ollut tyttö, tää ois ollut ehkä Mila Anastasia tai Aleksandra.
Mutta siis kansainvälisiin nimiin.. Hmm.Aurora, Amelia, Emily,Joanna, Jannika, Kristina, Daniella, Olivia, Natalia, Viktoria, Veronika, Viola....
Ja jos Virpi sulla on heittää kivoja poikien nimiä, otan kiitollisna vastaan. :D
 
dana Voi hitsiläinen miten ärsyttävää tollanen pompottelu ! Oot kyl joutunu kärsimään ihan tarpeeks tän odotuksen aikana. Toivottavasti nyt sitten pitävät päätöksen et leikkaavat sitten kans ens to. Vaik miten ne muuten juhannusta vasten ? Koita kestää vielä viikko ! Ja jospa se sieltä lähtis jo aikasemmin tulemaan.

Tiedättekö etten yhtään tiiä mitä piti kommentoida. Anteeks kaikille.
Vieläkin oon ihan poikki eilisestä päivästä. Päätä särkeny koko päivän ja Panadol tuntu löysäävän vaan vähä. Tekis mieli mennä vaan taas nukkumaan, mut jospa tässä yrittäis sinnitellä vielä hereillä hetkisen. Mistä tää väsymys oikein on tullu ? Enteileekö jo jotain ?

Toivottavasti te joilla selkeet merkit synnytyksen alkamisesta, pääsisitte mahdollisimman pian tositoimiin ettei menis vaan "lupailuks".

Mä kävin kans tänä aamuna maksakokeissa. Onpa taas molemmat kädet reijitetty. Ekasta kohtaa ei tullu mitään, toisesta sai yhden putken ja sitten tosta alempaa käsivarresta toisen. Mulla on vissiin vähä huonot suonet, kiva tiputusta ja kaikkee muutakin aatellen.


 
Alkuperäinen kirjoittaja Mattila:
MARTAlle vaan tervemenoa laitokselle :flower: Kyllähän tuo aika Sille Itselleen kuulostaa.
Ja DANA: Mahtaa kyrsiä. Vitsit mulla menis niin käpy. Mutta, ensiviikkoon ei ole pitkä aika. Toki jokainen päivä on liikaa lopussa kun on olo tukala.l

VIRPI1980kö se tahtoi tyttöjen nimiä? Onko siis kirjaimilla väliä. Mun ehdottomat suosikit on sitten näistä kansainvälisemmistä nimistä esim DANIELLA.. ja siis tytöillehän on ihania nimiä. Mä tykkään niiiiin selata noita nimiä. Ja aina bongaan uusia hyviä tyttöjen nimiä ja itselle siunaantuu vaan poikia. Jos tää ois ollut tyttö, tää ois ollut ehkä Mila Anastasia tai Aleksandra.
Mutta siis kansainvälisiin nimiin.. Hmm.Aurora, Amelia, Emily,Joanna, Jannika, Kristina, Daniella, Olivia, Natalia, Viktoria, Veronika, Viola....
Ja jos Virpi sulla on heittää kivoja poikien nimiä, otan kiitollisna vastaan. :D
Juu täälläkin taidettaisiin tarvita poikien nimiä.
Yhtenä on ollu Valtteri...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jenniii-88:
Pöö.. :) osaatteko sanoo että tarviiko supistusten olla tosi kipeitä ennenku synnärille voi lähtee? viime yönä niitä kesti muutaman tunnin 6 minuutin välein, oli kyllä kipeitä muttei hirveen ja ne tuntu lähinnä tuola selässä ja häntäluussa. sitte ne loppu, nyt ne alko taas kun heräsin.
mulla se sf- mitta tipahti sen 3 senttiä nyt viikossa, kuinka paljon enne synnytystä se laskeutumine yleensä on ???
Jaa-a riippuu tuosta sairaalaanlähdöstä kuinka kaukana sairaala on.. Supistusten pitäis käsittääkseni jo kipeitä olla kun lähtee. Meiltä on sairaalaan reilu 80km, ja just neuvolasta kysyin että mites näin kolmannella kerralla toimitaan, kun kaksi ensimmäistä tuli niin että olin "valmiina" sairaalassa.

Ja mulla tuo mahamitta ei ole koskaan tipahtanut ennen synnytystä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Pai80:
Alkuperäinen kirjoittaja Mattila:
VIRPI1980kö se tahtoi tyttöjen nimiä? Onko siis kirjaimilla väliä. Mun ehdottomat suosikit on sitten näistä kansainvälisemmistä nimistä esim DANIELLA.. ja siis tytöillehän on ihania nimiä. Mä tykkään niiiiin selata noita nimiä. Ja aina bongaan uusia hyviä tyttöjen nimiä ja itselle siunaantuu vaan poikia. Jos tää ois ollut tyttö, tää ois ollut ehkä Mila Anastasia tai Aleksandra.
Mutta siis kansainvälisiin nimiin.. Hmm.Aurora, Amelia, Emily,Joanna, Jannika, Kristina, Daniella, Olivia, Natalia, Viktoria, Veronika, Viola....
Ja jos Virpi sulla on heittää kivoja poikien nimiä, otan kiitollisna vastaan. :D
Juu täälläkin taidettaisiin tarvita poikien nimiä.
Yhtenä on ollu Valtteri...
Mä taas olen miettinyt Tomas/Thomas, Milo, Mio, Marius... Meillähän on tää T ja M -linja. Toinen poju alkaa T-kirjaimella kuten mä, ja toinen M-kirjaimella kuten mies.. Ja mä ajattelen noita vähän erikoisempia nimiä, kuitenkin niin että ne on helppo lausua. Eikä c-kirjaimia.


 
Täällä on selkeesti tyyntä myrskyn edellä kun alkaa vaikuttaan siltä, että useampikin hurmaaja näkee päivänvalon seuraavien päivien aikana. :) Ihanaa!

Siivosin sitten itseni taas toimintakyvyttömäksi. :/ Mitään ei oikeesti pysty tekemään ilman, että alkais supistamaan tai liitoskivut yltyis sietämättömiksi. Nyt suureksi murheekseni täytyy kyllä loppuraskaudeksi sanoa bye bye imurille. ;)

Eipä pysty istuun pidempään tällä erää... Tulin vaan katsoon kuulumisia!
 
Mä en kovin pienistä lähde synnärille.. kahdesta ekasta ei jääny hyvä maku suuhun,kun ekan kanssa olin odottajien osastolla reilu 2vuorokautta ennen kuin pääsin saliin asti, ja toisen kanssa menin illalla sairaalaan niin tyttö synty vasta seuraavana aamuna... Kolmannesta kanssa kävin turhan reissun sairaalassa,menin illalla ja laittovat kotiin seuraavana aamuna. tosin sitten seuraavana yönä meni kotona lapsivedet ja tyttö synty noin 1,5tuntia siitä kun oltiin päästy sairaalaan. Ei lähdetty heti kun veet meni, ja meiltä on n.80km sairaalaan matkaa. mutta kuopuksen aikaan olin oikeesti kipeä kun sinne sairaalaan lähdettiin.. ja luomuna tyttö syntykin sitten, ja on ollut mulle helpoin synnytys ja nopein :) nyt vaan oottelen että menis lapsiveet että tietäs että vauva on oikeesti tulollaan,eikä vaan oo jotain ennakoivia supistuksia.. Monta pitkää viikkoa vielä edessä jos tääkin syntyy vasta 41viikolla... :/

Meillä tulee vauvalle ihan tavallinen suomalainen nimi,niinkuin isosiskoillakin on, kaikilla alkaa kutsumanimi eri kirjaimella. Saa nähdä näyttääkö vauva siltä mitä on nimeksi mietitty ja onko ees poika :D niinkuin on lupailtu.

pauliina ja veikko rv37+3
 
Mä aattelin ryövätä siskolta vielä pojan vaatteita koossa 50 cm ->
Ai miten niin tylsää...?
Mut mieluummin tässä vaiheessa laittelee niitä kuntoon ku sit ku vauva on syntyny...
Ja poikaan viittaavan jutun mä siel extraultrassa näin :LOL:
 
Dana voi mikä pettymys, kun sektio peruuntui.. Mutta onneksi ei oo kun enää viikko, niin saat pienokaisen syliin :heart:

5viikon päästä viimestään on itelläkin vauva sylissä, JIIHAA! ;)

martalle tsempit, eiköhän se vauva huomenaamuna oo maailmassa :heart:

Mattila meillä oli kuopuksen aikana yhtenä vaihtoehtona MIILO ;) ja tykkään MORTTI-nimestä kans :D Mies ei vaan lämpene... :whistle:

Tämä päivä on mennyt aivan siivillä... Herättiin vasta 10.15 :whistle: Syötiin aamupala ja alettiin siivoomaan! Sen jälkeen lähinkin poikien kanssa kyläilemään ja neljän jälkeen oltiin vasta kotona! Eilen saatiin päähänpisto ja lähettiin illalla vielä mummulaan 60km:n päähän! Sieltä kotiuduttiin vasta puolen yön maissa! Sen takia aamullakin uni maittoi.. Pojillakin on kivasti tullut kesärytmi, saas nähä kun vauva tulee taloon, kuinka rytmit muuttuu.. Yritin äsken vähän kitkeä rikkaruohoja, mutta kyykkyasento ei oo kauheen kiva :whistle: Nyt jaksais vähän crossailla, kun tuli veettyä OMAR-pussi :p :whistle:

Jännittävää, koska mahtaa olla seuraava hurmaaja maailmassa :heart:


Maamin ja Toivo-Justiina 36+5 :heart:
 
Huomasin just, että miule on tullut ihan järkyttävästi uusia raskausarpia mahaan ja "jenkkakahvoihin"... Ja muutenkin nolottaa mennä mahaansa näyttelemään ku se on ihan mustan karvan peitossa koko maha :ashamed: :LOL: Tosin karvattomin ole itsekkään :LOL:

Mies melkein ihan omatoimisesti mietti, että voisi huomenna tulla neuvolaan mukaan... Oli nimittäin aikaisemmin puhetta, että joku kerta vois käydä mukana ja nyt sitten ehdotti josko huomenna vois ehkäpäs tulla... saas nähdä muuttuuko jutun kupletti vielä :D

Hei muuten, te jotka synnytystapa-arviossa olette käyneet, onko teillä ollut mies mukana käynnillä?

Miekii täällä jännäilen, että kuka jakaantuu seuraavaksi :heart: :heart:
 
Kirjottelin sohvalla kirkkaassa ilta-auringossa päiväkirjaan et työt paketissa, loma voi alkaa, elämä muuttuu. Yhtäkkiä en nähny kaikkia kirjaimia sivulla, ja seuraavan tunnin kattelin reunoille laajenevaa vilkkuvareunaista palloa. Elämän eka auramigreeni valitsi hetkensä. Huh, mikä kokemus. Itkin, kun luulin sekoavani/sokeutuvani. Nyt pelottaa yhä. Kai vauva on OK? Kyl se möyrii. Voi itku.
 
Juhannuksesta: Meille tulee pari kaveri perhettä grillaamaan alkuun lapset on mukana ja osa varmaan laittaa lapset sitten hoitoon ja sitten jatketaan iltaa istumalla. Me ei tuota melkein 3 v:tä laiteta hoitoon, pyöriköön jaloissa.

Hermoista: minusta myös tuntuu että nyt raskaana ollessa en ole niin pitkäpinnainen kuin aikaisemmin olin. Herkemmin tulee suututtua lapsukaiselle ja sitten jälkeenpäin harmittaa kovasti itse kun tulee liian herkästi komennettua tai ärähdettyä. Tosin hyvin tuo melkein 3 v osaa kokeilla rajojaan ja temppuilla.

(.): Maanantain neuvola kuulumiset (rv 33+2):
Paino: +300g
RR: 128/82
Pissa: puhdas
Sf: 30cm
Hb: 142 eli hyvin on raudan syönti auttanut
Tarjonta: rt?, kun vasta 2 viikkoa sitten äitiyspolilla vauva oli täydellisessä perätilassa (painoarvio oli 1600g eli keskikäyrien alapuolella mennään) ja edellis neuvolassa oli rt. Eli voltteja kai vielä pääsee tekemään. Välillä tuntuukin että mahassa möyritään miten sattuu ja voltteja tehdään. Toivottavasti tämä vauva älyäisi jäädä rt:hen.

Tosin neuvolasta sain ajan rv36 lääkärineuvolaan että varmistavat vielä tarjonnan.

äippä-77+möhis rv33+4
 
kardemummma Hui kauheeta ei kuulosta kivalta toi sun migreeni. :(
Täällä kans on podettu päänsärkyä, tosiaan Panadol vähä helpotti mut ei poistanu. Täytyy varmaan ottaa vielä toinen yöks, josko se sitten ois ohi. Jos ei helpota aamuun mennessä niin pakko soittaa terkkarille.
 
kardemummma Onhan sulla verenpaineet ok? Sain itse neuvolalääkäriltä ohjeet mennä päivystykseen migreenin kanssa, kun tässä vaiheessa ei saa enää ottaa kunnon lääkkeitä. Panadol ei auta mitään. Mulla on yleensä auraton migreeni - muutaman aurallisen kohtauksen oon saanut elämäni aikana ja niissä mulla aina katoaa osa näkökentästä. Esim jos katsoo telkkua, niin yhtäkkiä ei näy osaa tekstityksestä tms. Ja parin tunnin päästä siitä alkaa tolkuton päänsärky. Pelottavia juttuja! Toivottavasti sulla on pian parempi olo!

Paille samat sanat - muista mitata verenpaine!
 
Kardemummma Kuulostaa kovinkin tutulta noi sun vilkkuvat pallot. Aurallinen migreeni on todellakin perseestä!! Mula se on nyt loppuraskudesta vaan pahentunut. Kakarana meni aina ohi sillä ku oksensi. Nyt saattaa tulla vaan noi vilkkuvat kuviot ja mennä ohi ku ottaa lääkettä että ei tuu ees päänsärkyä. Mulle lääkäri määräs nyt lääkkeeks panagodia ja nitä saa ottaa ihan sen annostuksen mukaan. Apteekissa tädit sitä vähn ihmetteli mut kerta lääkäri määräs. Auttaa kyllä tosi hyvin ku ottaa sen vaan ajoissa, eli heti ku näkyy niitä jälkiä. Ja ei pitäs olla vauvalle mitään haittaa:) Ittensä tuntee vaan hieman mielipuoliseks ku ei kunnolla nää :LOL:
Että ei paniikkia ystävä rakas:)

- Chili
 
Dana jaksuja sinne :hug:

Martalle onnea tulevaan koitokseen :flower:

Tekstiviestillä olisi tarkoitus ystäville ilmoitella pienokaisen syntymästä, isovanhemmille varmaan soitellaan.

Neuvolassa käyty, rv 34+0 :
Paino: +438 (yht.+12kg)
RR: 125/91 eli lisätään lääkitystä
Pissa: puhdas
Hb: 118 - jatketaan raudan syöntiä
Tarjonta: Rt , on jo hyvin alhaalla ja kiinnittynyt.
Syke: 135
Sf: 31cm, keskikäyrällä mennään n. 3500g lasketun ajan syntymäpaino.
Tarjonta: Rt

Mulla on ollut sama th koko raskauden ajan (11 käyntiä) ja nyt jää lomalle ja eläkkeelle, harmi! On ollut helppo jutella asioista tutulle terkalle.
Mielenkiinnolla odottelen parin viikon päästä olevaa seuraavaa kertaa ja eri terkkaa, silloin myös lääkäri. On kiva tietää alakerran tilanne, kun edellisen kerran katsottu rv 14. :)
Sokerirasitukseen menen vielä, ajan sai vasta parin viikon päähän kun labroissa ruuhkaa.

Tää yöllä valvominen on toisaalta mukavaa kun saa rauhassa kerätä ajatuksia, lukea teidän juttuja, sekä jää aikaa kommentoidakin jotain.

Mukavaa torstaita kaikille ja toivotaan pian vauvauutisia :heart:
 
Huomenta |O

Omaa napaa: eilen käytiin kontrollissa ja mieskin oli mukana. Mytty oli ottanut vähän kasvussa kiinni ja terkkari kysyi, oonko ottanu viimeisen vkon aikana löysemmin. Mietin kulunutta vkoa ja melkein nolostuin; miehän oon vaan maannu sohvan pohjalla ja mussutellu herkkuja enemmän kuin laki sallii :ashamed: Mutta tää nyt oli sit ilmeisesti ihan hyvä juttu :LOL: Vähän se epäili, josko oisin aiemmin liiankin aktiivisesti touhunnut ja se ois voinut vaikuttaa kasvuun. Tiedä tuota, mut kyllä mulle sohvalla pötköttely ja herkuttelu sopii. Toissa päivänä leivoinkin muffinsseja ja raparperipiirakkaa, joista jälkimmäistä söin äsken aamupalaksi... :p Joo, ehkä joku raja pitäs sentään pitää herkutteluissa..Painoa on tosin tullut alusta 8 kiloa, joten eipä tuo nyt haittaa, vaikka vielä tulis yks tai kaks lisää. Niin ja Myttysen syntymäpainoksi veikkaili reilua kolmea kiloa ja pää on siro: JES !!! :D Niin ja yhdessä vaiheessa terkkari naurahti ja totes: "katsokaa sen tukkaa! Sillä on tuolla niskassa hirmuinen määrä tukkaa!" Meidän vauvalla on takapiiska ! :LOL:


bambina Herramunjee. On siinä ollut kaksosissa kantamista ja vääntämistä! :eek: Mitenkä masu voi mahduttaa noin isot jätkät ees sisälleen. Huhhuh...

NeLa Mä tossa äiteelle naureskelin, et voisin pitää seuraavat 18 vuotta tään masussa. Ois kasvatus huomattavasti helpompaa, kun ei pääsis ämpyilemään vastaan :D

Rae89 Mulla ois varmaan mies tullut mukaan synnytystapa-arvioon, jos sillä ei ois ollut töitä silloin. Mut mulle kyllä riitti, et huoneessa oli terkkari, lääkäri ja harjoittelija, kun itse siinä jalat kohti taivasta haarat niin levällään kuin taipuu ja yks tutkailee käsikopelolla. Iyh. Mut ultraus vaiheessa on musta aina tosi kiva, jos mieskin pääsee näkee pikkuista..

Nimistä Terkkarikin veikkaili eilen tyttöä. Ei sanonut varmaks, kun siellä oli kaikki varpaat ja sormet samassa kasassa haarovälissä :D Mutta siis tytön nimiä ollaan mietitty kovasti. Pojasta tulis varmaan Eeli tai Eetu Oskari. Oli myös kolmas nimiyhdistelmä, mutta ystäväpariskunta otti sen jo viime sunnuntaina! Ihan uskomaton sattuma, et kaikista mahdollisista nimistä ne valitsi sekä yhden meidän suosikkietunimen ETTÄ meidän ajatteleman toisen nimen :eek: Tytön nimet vaihtuu jatkuvasti... Tämmösiä on ollut listalla: Milja, Emma, Siiri, Viia, Vilja, Elna, Minttu... Ehkä se tytön nimi selviää, kunhan nähdään pieni ekan kerran. Mie luulen, et Mytty on pieni ja pippurinen, eikä sille voi mitään ihan hemppistä välttämättä antaa. Joku Iita ois huikee tomeralle tytölle :D Miltä muuten tuo Viia kuulostaa teistä? On aika harvinainen ja siitä mielellään kuulisin, et miltä muiden korvissa kuulostaa. Itse kun on siihen jo tottunut, niin ei osaa enää oikeen aatella. Alkuun tuli mieleen kyllä vaan via dolorosa :D

kardemummaKuulostaapa hurjalta! Toiv. olosi ois jo parempi nyt aamulla!

Jos sitä sit yrittäs vähän aktivoitua tähän päivään. Aurinkokin paistelee :)

A + M 36+5
 

Yhteistyössä