Chili, ihanan siro vatsa sulla
Mulla on oikeesti tollanen törröttävä riippapallo
ja siis eilen räppästy kuva
Muutkin siis törmäilevät vatsojen kanssa. Mä annan kaupassa miehen työntää ostoskärryjä, kun pelkään kolaritilanteita. Samoin eilen yritin leikata ruohoa-onnistuinkin, mutta välillä, kun leikkuri tökkäsi, niin siihen tökkäs lopulta minunkin hommat. Mä pelkään vielä jotenkin erityisesti, kun istukka on tuossa edessä.
Samoin oon huomannut ruokaa laittaessa tai oikeastaan vasta sen jälkeen peilin edessä, että on tullut vatsalla pyyhkäistyä pöydältä tomaatin mehut, sokerit, jauhot ja muut ainekset vaatteille. Kiva, varsinkin jos ois jonnekin lähtö edessä. Se uusien vaatteiden etsiminen ei oo ihan helppoa, kun mie en niitä "liikaa" omista.
Jokohan siellä on Danalla jännät paikat?
Sain nukuttua vasta kahdelta, mutta toisaalta nukuinkin sitten tavallista pidempään. Onneksi nuo isommat lapset on jo niin isoja, että heräsivät nekin vasta reilusti minun jälkeen. Aitassa nukuttaa niin paljon paremmin kuin sisällä
Mä oon jo alkanut tekemään leikkipaikkaa pihalle: hiekkalaatikko, leluarkku, pensasaitaa jne.
Vaunut ja ne muut tärkeämmät härpäkkeet puuttuvat vielä
Hyttysiä täällä maaseudulla riittää ihan vaikka muillekin antaa, mutta kaitpa niiden puremiin tottuu. Ne kevään ensimmäiset pistot on ainakin mulla ihan järkyttäviä pahkuroita. Nyt on kintut täynnä pieniä punaisia pahkuroita. Pitäisi varmaan ruveta hoitamaan jalkoja paremmin, ettei tarvitsisi synnytyssalissa hävetä. Ainakin sukat (siis ne synnytyssukat) meinaan minä pitää jalassa. Niistä on aina ollut ihan ehdoton apu ponnistusvaiheessa, mutta silti ois kiva, kun ois lakatut kynnet ja ehjät kantapäät...
T: vatsakasilmanvauvaa ja rakkauslapsi 34+3