Hakutulokset

  1. M

    Clomifen

    Heippa! En nyt tiedä kysynkö oikeesta paikasta, mutta kun teillä on noita clomeja ollut käytössä niin josko osaisitte vastata. Meillä yritystä nyt vuoden verran, kierto mulla epäsäännöllinen e-pillereiden lopettamisen jälkeen; 56 pv, 65 pv, sit teroilla 27, 23 ja 26 pv, sit luomuna 127 pv ja...
  2. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    En oo jaksanut nyt vähään aikaan käydä edes lukemassa, mutta siitä huolimatta onnittelut onnistuneille ja tsemppaukset muille! :) Mun kiertoa ei terolutit tasannet mitenkään... huomenna kp 60. =/ Mies on sitä mieltä että ollaan nyt vaan ihan rauhassa eikä stressata asiaa, että kyllä se...
  3. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Pikku päivitys; ei mitään päivitettävää... Paitsi että testin kävin ostamassa, teen jossain vaiheessa ennen viikonloppua. Välillä tosi voimakas tunne että kyytiläinen olisi matkassa, välillä sitten taas tosiaan ei. Ihan oikeesti en uskalla plussahaaveita elätellä sen viimesimmän negan jälkeen...
  4. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Lämpimät onnittelut Niina22! Mulla ei mitään uutta, ei menkkoja, ei raskausoireita. Tutkailin kalenteria ja tosiaan kp 15, 16 ja sit kp 22 tuli hiukan "vanhaa verta". Sopis hyvin ovulaatio- ja kiinnittymisvuodoksi ja sit oli jotain oireitakin ( päänsärky, vatsa löysällä, alavatsatuntemuksia)...
  5. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Tervetulotoivotukset uusille! :flower: Mulla jo kp 40. En testaa vielä! :p Jos ois testejä kotona ni varmaan kyllä jo testailisin, mutta kun ei ole enkä tahdo mennä ostamaankaan. :) Olo on ihan "normaali", ei mitään mistä voisin päätellä mitään. Sellasta epävarmuutta siis tänne. Nyt...
  6. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Tervetuloa maaliskuu! En tahdo kuulostaa nipolta, mutta tänään mulla sitten jo kp 37. :) Ajattelin että jos testaisin taas joko kp 40 tai 45, katsotaan että mihin asti maltan odottaa. Ajoittain tuntuu jotain erikoista alavatsalla, en oikeen osaa selittää mitä. Ja tunnetta ei tuu ees joka...
  7. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Mulle vois korjata tänään kp 36. Ei merkkejä menkoista. Edelleen pientä päänsärkyä ja erittäin minimaalisia mahatuntemuksia. Ota näistä nyt sitten selvää... :|
  8. M

    Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

    Tein aamulla testin; negatiivinen. Pettymys oli suuuuri!! :'( Toiveet oli jo niin korkeella, oireitakin tällä kertaa vaikka kuinka; se päänsärky, väsymys, ja vatsan löysyyskin tuli vielä tossa todettua, olin myös huomaavinani eritoten iltasin vatsan turvotusta. Blääh... todellakin...
  9. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Hugoliina, ihan tässä alkaa jo toivo nousta itselläkin, olisipa mullakin noi merkkejä ovulaatiosta ja kiinnittymisestä. Ja Paapelo, taidan ottaa sen ehdottamasi torstain testipäiväksi. Vielä ainakaan ei mitään merkkejä menkoista. Toisaalta ne ei kyllä koskaan ennenkään oo mitään merkkejä...
  10. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Onnea H-a-n-n-e! Mä kummastelen itseäni... Kp 15 ja 16 tuli ns. "vanhaa vuotoa" ihan vähän, sit sama toistui kp 22. Nyt ei taas ole lähes vkoon ollut mitään vuotoa. Koko vkon kyllä pientä päänsärkyä ja hiukan normaalia väsyneenpi olo. Mutta ei muuta, ja noi nyt saattaa johtua melkein mistä...
  11. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Siis en kyllä kestä tällasta.... Nyt kp 16 ja eilen ja tänään tullut hieman vuotoa. Ei kirkasta verta, eli siis jotain ns. "vanhaa". Ei kai ne menkat jo nyt tuu... tää on nyt sitten eka kierto ilman teroja. Lyhyenpää kun jotain 60 pv toivoin, mutta kyllä tää on nyt vähän liian lyhyt... Jotain...
  12. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Suuret onnittelut plussanneille! Ja täällä taaaaas alusta, eli kp 2 ja yk jo 6! :o Nyt sitten tähän seuraavaan kiertoon ilman teroja ja taktiikaksi jo sovittu se joka toinen pv. Toivottavasti vaan sitten ovuloin... Olo on kyllä turhautunut!!! :headwall:
  13. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Heippa taas! Mulla nyt kp 13 ja viimeisimmät kierrot on olleet terojen kanssa 27 ja 23 pv. Mulla on niitä teroja nyt vielä yhteen kiertoon, mutta käytänkö sen nyt vai koitanko ottaa nyt sitten yhden luomukierron tähän väliin, vai mitä teen? Kertokaa te viisaammat. :) Toisaalta ois kiva...
  14. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Täällä kp 4 ja yk 5. :( Toiset menkat siis teroilla alkaneet. Niitä nyt sitten jäljellä vielä yhteen kiertoon, kannattaako ne käyttää nyt siis heti seuraavalla kierrolla, vaiko pitäiskö pitää yksi "normaali" kierto tässä välissä? Minkäänlaisia ovulaatiotuntemuksia ei kyllä ainakaan näissä...
  15. M

    Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

    Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille! Täällä kp 2 ja yk 4 siis. Teroilla nyt sitten oli tää kierto 26 pv, että sinäänsä ihan hyvä juttu. Ei muuta kuin uutta yritystä sitten vaan. :)
  16. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Onnittelut plussan saaneille! :heart: Täällä ei erikoista, teroja syödään vielä muutamia päiviä ja sitten kattellaan mitä tapahtuu. Taaperotx4, asut jossain tässä meidän lähistöllä, me nimittäin täällä Raumalla majaillaan. Jaksamisia teille. :hug:
  17. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Oi ihanaa! Kiitos Hensku00, pelastit just mun päiväni, jee! :hug:
  18. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Siis mitäh? Olen nyt niin monesta paikasta lukenut että kun ottaa terot käyttöön niin ei tuu ovulaatiota sit enää kun on sen pillereiden syönnin alottanut, mutta nyt sinä, Hensku00 sait kuitenkin ovulaatiotestiin viivat! Eli vaikka nyt sunnuntaina alan niitä teroja syömään niin tää kierto ei...
  19. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    No niin, nyt on sitten Terolut-resepti taskussa. Toivottavasti siitä ois apua. Mietin vaan että alkaisko yrittää taas ovista tikuttelemaan vai antaisko mennä ns. omalla painollaan... Sit vaan pelkään että ellen tikuta ja se meneekin huomaamatta ohi! Jos sais tikkuun viivan niin tietäisi ainakin...
  20. M

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Nyt alkoi vihdoin vuoto, eli täällä kp 1. :| Kestikin sit tää kierto reilusti yli 60 pv, viimeksi 56... Ens vkolla meen lekurille pyytää terolutit, josko niillä sais kiertoa vähän lyhyemmäksi. Mutta siis uusi yrityskerta alkaa taas tästä... Jaksaisi vaan sen positiivisen asenteen taas kaivaa...

Yhteistyössä