Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Sisely Sori, painovirhepahoilainen näemmä iskenyt! Korjaan päivät oikein huomiseen listaan. Piti ihan tarkistaa toi perjantain lista ja siellä ne on ihan oikein :) Mistälie repäsin ton 12...

Indo Meinasin jo alkaa huhuilla, että joko on testailtu. Päivitän sun tiedot. Ja tosta pupuilutahdista sen verran, että meillä oli kanssa viime kierto tolla jtp-taktiikalla ja se kyllä vei halut ainakin multa. Nyt kun päätin, että ei mitään taktiikoita, niin peittoja on tullu heiluteltua hyvinkin ahkerasti. Enkä edes miettinyt, että kerkeeköhän ne simpat nyt kehittyä tarpeeksi. Aina ei vaan jaksa ja välillä jaksais vaikka koko ajan.

 
hui, minäkin täällä listalla :) mulle voisi huomisen listaan päivittää kp 9/28 ja yk 14

ON: viime tädin vierailu oli erittäin outo.! tuhruttelin 5päivää, vaikka normaali vuoto minulla kestää sen 3pv.. ja tosiaan, se oli tuhruttelua, eikä mitään kunnon vuotoa.! lisäksi masukki on koko ajan kamalan kipeä. tulee sellaisia "aaltoilevia" kipuja, jotka kestävät hetken aikaa, menevät pois ja tulevat taas... hämmentää :eek: :ashamed: kaikenlaisia muitakin raskausoireita löytyy edelleen, tädin vierailusta huolimatta.! kaikista voimakkaimpia oireita ovat; väsymys, palelu, nälkä, pissihätä ja herkistynyt hajuaisti sekä itkuherkkyys.. taitaa tän akan mieli tehä kepposet ja kroppa siinä mukana :( :headwall:
anteeksi tämä omanapaisuus.!!

Mukavaa viikonalkua kaikille.! :)

ja tehdäänhän tästä pinosta oikeen kunnon plussapino.?! d;)b +++++ :whistle:

YP :wave:
 
Mukavaa viikkoa kaikille ja tietenki ihan hurjasti niitä +++++ tuulia.

Laskiainen meni oikein mukavasti, lapsia saatiin mäkeä laskemaan omien lisäksi 4. Nuotiolla paistettiin makkaraa ja sit sisällä oli tarjolla laskiaispullia mitkä sillon aamulla leivoin :p

Yöllä mulla alkoi semmonen lievä pahoinvointi, ettei vaan olisi mahatauti iskemässä :x
Tässä on meinaan muutamalla kyläilijällä ollut lievää mahatautia :( Kertoneet vasta kun ovat meillä. Edelleenkin on huonohko olo mutta josko se tästä helpottaa kun lähtee ulkoilemaan.

Muuten ei kummempia kuin kierron loppua odotellen...

|O :whistle: ++++++++++++++
 
Polkkajäde teidän laskiainen kuulosti kivalta! Alkoi tekeen mieli laskiaispullia... Jäikö yhtään tänne lähetettäväksi ;) Nyt taas toivoisi että asuis maassa, jossa olisi edes kunnon talvi. No jospa Suomessa on lunta vielä maaliskuun lopulla, kun sinne tullaan. Täällä sataa nytkin vettä.

on: ei kummempia. Ovista olen yrittänyt tikuttaa perjantaista alkaen ja negoja on tullut. Tänään oli ihan himmeä haamu, joten jospa se sieltä vaikka olisikin tulossa joskus. Esikoinen oppi sitten 11kk kunniaks kävelemään ilman tukea. Lyhyitä matkoja vielä, mutta kuitenkin. :heart:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia
 
Moikkelis taas kaikille..
Mitens teillä sujuu tänään?

ON: nyt alko taas piinailu mulla, aiemmin ku sanoin että tää kierto on mennyt paljon rauhallisemmin ni nyt sitten tuli taas ärsyttävän malttamaton olo.

Pitää varmaan tän kierron jlk funtsii uuestaa toi kp määrä ku ei tai toi 28-30 riittää nytkään ku ovis oli vasta kp 17 :/

:hug: :hug: kaikille niitä tarvitseville ja hyvää laskiastiistaita kaikille
 

KUUMEILEVAT:

yöperhonen-............kp 9/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 16/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 19/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
teddybear82............kp 23/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 23/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 26/28-31..............yk4.........1. toiveissa
Maryanne..................Kp 23/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 18/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 22/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 8/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 19/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 15/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 22/28.....................yk 2........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp26/28-30.............yk1..........1.toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 36/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 22/28................yk.6..........2.toiveissa
saini81........................kp 14/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 22/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 24/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 13/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa

sonja R........................kp 35/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 11/30-31..................yk.3...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 24/30-35...............yk.2............3.toiveissa
PakanamaanKartta............11/24-28...............................3.toivei ssa

Valpuri........................kp 17/31..................yk2..........4.toiveissa

tuittu79......................kp 27/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 21/29-30...................yk 1...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp20/29................................5.toiveissa

choco.........................kp 2/28........... yk5.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 15/29-30.............yk.15.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

TAUSTAILEE:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti
miinuskainen
kaz
kendra
catzu
pikkusintti
taaperotx4
Melina-Linnea


 
Aurinko alkaa vihdoin pilkisteleen niin heti piristää huomattavasti :) Täällä ei oikein mitään uutta. Tänään ovistikussa jo ihan selkeä viiva, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvuinen. Pitää varmaan kuitenkin illalla vietellä mies :D
 
Heippa kaikille!!

Minäkin taidan mukaan liittyä, jos vain mukaanne huolitte!!

Taustatietoja: olen siis 28 vuotias, perheeseeni kuuluu aviomies ja meidän silmäterämme 6-vuotias poika, kakkosta siis kovasti elämäämme kaipaamme. Jätin ehkäisyn pois elokuussa/08 ja sitten olinkin jo raskaana, keskenmeno tuli kuitenkin 10/08, aloitimme kuitenkin yrityksen uudestaan....ja sitten taas 6.12 oli plussa plakkarissa, voi tuota ilon ja onnen päivää, kuinkas sitten kävikään, 24.1 alkoi veri-lima vuoto ja 27.1 todettiin tuulimuna ja sitä myöden lääkkeellinen tyhjennys 29.1. Kp:t siis 27 alkaen, jolloin sain esilääkityksen (aloitti minulla siis sen isomman vuodon) olis siis 29/??, mutta lääkkeellinen tyhjennys oli 29.1 sen mukaan kp:t olis sitten 27/??, että tiedäppä siitä :eek:

Nyt kuitenkin edellispäivästä asti olen tuntenut repivää kipua vasemmassa munasarjassa, joten oiskohan ovis kyseessä??!! Jälkivuoto tosin loppui vasta muutama päivä sitten ja Hcg:kin oli vielä 19.2 mitatussa testissä 78....joten pikkasen tuo ovis vielä mietityttää :whistle: mutta se on kuitenkin hyväksi käytetty :D Mulla siis aiemminkin oviskivut samantyylisiä, mutta tiedä sitten??!! Toki sekin on näemmä todistettu, että raskaudun melko helposti (ainakin tähän asti), myös esikko sai alkunsa melko nopeasti, oisko ollut yk 3!? Yk:t ois sitten tuulimunasta laskettuna 1, elokuusta alkaen ne ois 4!!

Kiitoksia, jos mukaan pääsen....

maaliskuu
 
Tervetuloa maaliskuu!

En tahdo kuulostaa nipolta, mutta tänään mulla sitten jo kp 37. :) Ajattelin että jos testaisin taas joko kp 40 tai 45, katsotaan että mihin asti maltan odottaa. Ajoittain tuntuu jotain erikoista alavatsalla, en oikeen osaa selittää mitä. Ja tunnetta ei tuu ees joka päivä. Noh, katsellaan nyt sitten taas.

Plussaonnea kaikille.
 
Tervetuloa maaliskuu =) ! Inhottavia kokemuksia sinulla takana :hug: , mutta pidä lippu korkeella niin odotus palkitaan. En ole itse kokenut samanlaisia, joten en voi sanoa tietäväni miltä se tuntuu, mutta kuiteskin...uutta yritystä kehiin.

Muumero, sinuna en kyllä malttaisi olla testaamatta! En valitettavasti muista oliko sulla niitä pitkiä kiertoja?! Jos on, niin odottaisin ehkä. Jännittäminen on toisaalta mukavaa, odottaminen kamalaa ja pettymys negasta on armoton. Itse olen mennyt testaamaan joka kierrolla paria päivää ennen kuukautisia ja kenttään on tiputtu. Tässä kierrossa olen päättänyt pitää hermot kurissa ja testit paketissa!!!

ON:Edelleen halujen kans on ongelmia ja kiukututtaa koko projekti. Olen aika malttamaton persoona ja huomaan omaavani ainoastaa namikan ON-OFF. Mies jo aika hyvin tietää koneistoni toimintaa ja ei juurikaan välitä kiukunpuuskista ja pessimistisyydestäni...

Näkemisiin!
 
KESKIVIIKKO 25.2

KUUMEILEVAT:

yöperhonen-............kp 10/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 17/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 20/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
teddybear82............kp 24/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 24/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 27/28-31..............yk4.........1. toiveissa
Maryanne..................Kp 24/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 19/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 23/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 9/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 20/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 16/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 23/28.....................yk 2........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp27/28-30.............yk1..........1.toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 38/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 23/28................yk.6..........2.toiveissa
saini81........................kp 15/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 23/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 25/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 14/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa
maaliskuu.....................kp 28/?.................yk.?..........2. toiveissa

sonja R........................kp 36/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 12/30-31..................yk.3...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 25/30-35...............yk.2............3.toiveissa
PakanamaanKartta............12/24-28...............................3.toivei ssa

Valpuri........................kp 18/31..................yk2..........4.toiveissa

tuittu79......................kp 28/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 22/29-30...................yk 1...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp21/29................................5.t oiveissa

choco.........................kp 3/28........... yk5.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 16/29-30.............yk.15.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

TAUSTAILEE:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti
miinuskainen
kaz
kendra
catzu
pikkusintti
taaperotx4
Melina-Linnea
 
mulla on kyllä koko ajan masussa sellanen tunne, kun siellä tapahtuis jtn.. ja eilen illalla oli masu ihan turvoksissa ku jalkapallo :D unisuus on ihan uskomatonta sekä nälkä ja palelu.! mitenköhän tän pään sais pysymään kasassa.?! :D
ajattelin tehä tossa hetken päästä ovis testin, joskos siellä alkais pikkuhiljaa jo toista viivaa näkymään :)
ens tiistaina pääsen Seuren työhaastatteluun, JES.! jos vaikka pääsisin sinne niin alkais tää rahatilannekin helpottaa :)
 
Heippa taas! Tervetuloa maaliskuu. Mitä haluat tohon yk:ksi vai laitetaanko mitään?

Muumero Et ole ollenkaan nipo :) Nyt pitäis olla oikea kp, toivottavasti ainakin! Ehkä kohta saadaan laittaa sut plussanneisiin.

ON: täällä ihana aurinkoinen talvipäivä eikä kauheasti työt jaksaisi kiinnostaa. Onneksi on rauhallinen viikko, kun täällä on hiihtoloma, niin aika paljon vaikuttaa työmäärään. Rauhallisesti mennyt kierto alkaa olla lopuillaan, lähinnä sen rauhallisuuden osalta. Yritän olla miettimättä asiaa ja tuntemuksia kropassa, mutta vaikeaa se on. Ei mulla mikään kovin vahva tunne tärpistä ole, eli jos ne menkat ensi viikolla alkaa, niin ei se yllätys ole, mutta ärsyttää kyllä. Jotenkin ajatus siitä, että näitä piinaviikkoja saati sitten ovuloimattomia kiertoja pitäis kovin kauaa kestää, tuntuu aika rasittavalle. Mutta ei kai tässä muutakaan voi...
 
Varoitus! Seuraava viesti sisältää valitusta ja omanapaisuutta :ashamed:

Oon tän kierron nyt testaillu CB:n digitestillä ovulaatiota ja tulos näyttäis olevan se, mitä eniten pelkäsinkin.. eli en taida ovuloida. Mulla ei oo ollut kertaakaan mitään ovulaatio-oireita sen jälkeen, kun kuukautiset palasivat anoreksiasta toivuttuani (sairastin n. 6 vuotta, jona aikana kuukautiset eivät tulleet luomuna kertaakaan). :'(

Täytyy kait varata aika gynelle ja siirtyä pikkuhiljaa tonne "apua tarvitseviin".. Kyllä mä tässäkin pinossa haluan silti pysyä.

Tsemppiä kaikille ovisplussien ja raskausplussien kanssa!! =)
 
Marta laita vaikka se 1 yk:ksi, kun kuitenkin olin "raskaana" tässä välissä....kiitos!! Munasarjakipu alkaa pikkuhiljaa hellittämään, toivottavasti kyse oli oviksesta, se kun tuli yllättävän hyvin hyväksi käytettyä ;) Voi, oli kyllä niin hieno ilma tänään, ja mitä mä tein....pakkasin, ollaan sunnuntaina muuttamassa ja sitten keväällä alkaa rakentaminen, ton pakkaamisen vois kyllä suosiolla luovuttaa jollekin muulle, nooh, tuleepahan kaapit putsattua kunnolla, taida mitään tonne väliaikaseen asuntoon jäädäkkään :D
 
Minäkin täällä, etsin ensin kuumeisesti vanhaa pinoa, kunnes tämä sattui silmiin.

Omassa navassa ei tapahdu yhtään mitään, tuskastuttaa.

Oon pitäny palstailutaukoa, kun rupes ressaamaan ja ahdistamaan muitten plussailu. Täällä kun ei olla edes varmoja onko ovista. Tää pitkä kierto on tappavaa :'(

en jaksa lukea koko pinkkaa läpi, mutta isosti onnea kaikille joille sitä on suotu ja halit niille jotka sitä tarvitsee.
 
LauraAnnika, minäkin olen nuorempana sairastanut anoreksian, joka muuttui myöhemmin bulimiaksi. Sitä ei kuitenkaan kestänyt kuin pari vuotta, ja nyt kahden lapsen jälkeen voin vain todeta et kroppa ei siitä ilmeesti kummemmin kärsinyt. Hyvä ystäväni sairasti puolestaan useita vuosia ja vaikka lapset eivät hänen suunnitelmiin aivan vielä kuulu, oli hän myös huolissaan siitä, millaiset vaikutukset sairaudella on ollut. Käy ihmeessä lääkärissä (yksityisellä puolella, jos mahdollista) keskustelemassa asiasta ja pyydä kunnon tutkimukset. Jos jotain negatiivista ilmenee niin ainakin asia tulee ilmi, eikä joka kuukausi tule niin suuria pettymyksiä. :hug:

Tervetuloa tyttokarpanen :) ! Mukava saada lisää porukkaa! Toivottavasti tästä pinosta tulee yhtä aktiivinen kuin eddeltäjästään, mutta sehän on ihan meistä kiinni ;)

ON: Valittelin jokunen päivä sitten siitä et sänkyhommat ei kiinnosta. No nyt olen ehkä hieman väkisellä lähtenyt hommaan mukaan ja onhan se tietysti mukavaa kun pääsee vauhtiin :p
 
Nyt oli eilen jo viiva huomattavasti haaleempi kuin tiistaina, et joko se ovis on ollu tai sit ei...
Mä tossa päätin että meen yksityiselle gynelle, makso mitä makso, kyllä tässä on jotain nyt tapahduttava. Jos vaikka sieltä ne clomit sitten sais!!!
Koska jos on niin että en ovuloikkaan niin tässä saa toiset 15kk:tta odotella ja heilutella peittoja ihan "turhaan"!!
Mitä mieltä te ootte, kannattaako mun varata aikaa sinne, ja mitähän siellä sitten tehdään???
 
Hei kaikille ja tervetuloa uusille.
Minä sitten menin ja plussasin tuossa muutama minuutti sitten :D Näyttää vähän siltä että minulla olisi laskettu aika siinä marraskuun alkupuolella :heart: Täytyy varmaan ensi viikolla soitella aikaa lääkärille varmistamaan asia. En vain malttanut odottaa kauempaa, vaikka tänään oli vasta kp29..
 
Tervetuloa tyttökarpanen ja maaliskuu! Ja :hug: sitä tarvitseville!

Täällä testiviiva oli eilen jo lähes kontrolliviivan vahvuinen, mutta ei kyllä mun mielestä vieläkään täysin. Täytyy tänään vielä testata onko nyt sitten jo haaleampi, kun eilen poltteli ja nippaili lisäksi alavatsaa jonkun aikaa eli eiköhän se ovis joka tapauksessa näillä main ole/ollut.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia! :)
 

Yhteistyössä