Kesävauvelista 2009 haaveilevia?


raskausoireita?
kuopus puol vuotias :heart: synnytyksen jälkeen ei oo ollu menkkoja, eli kiertoa en tiedä =) varsinaista vauvakuumetta ei oo, mutta mahdollisuus vauvaan on :heart: lämpöily yli 37, ei flunssaa tai muuta. Kn on jossain ulottumattomissa, mut en tiedä millanen pitäis ees olla synnytyksen jälkeen kun menkkoja ei oo ollu. Imetän, ja tissit on alkanu olla oudon tuntuset. Närästys on kamalaa, ja menkkakipuja on päivittäin :kieh: Väsymystä löytyy....

kuinkahan suurella todennäkösyydellä tää olis sitä? Ei uskaltais testata, kun ei toisaalta haluis sitä plussaa ja toisaalta se ois tosi ihanaa. samoin järki sanoo, ettei plussaa ees tulis, vaik mahollisuus siihen on :/

on toisaalta ahistavaa ja toisaalta ihanaa pähkäillä :D

Jos sit liittyis tänne, vaikkei mulla mitään lupaa kuumeiluun edes oo :D
 
pakko laittaa taas et menkoista ei vieläkään mitään.jännä tunne vaan tuolla alavatsassa.Alkaa tunne vahvistumaan et voisin olla raskaana.Finnejä alkanu tulemaan.Nyt on pakko tilata lisää niitä testejä ni pääsee testailemaan. :) mitenkäs muiden viikonloppu sujunut?
 
SUNNUNTAI 16.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 25/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 18/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 9/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 22/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 32/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 34/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 42/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 11/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp15/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 43/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 48/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 49/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 26/27-30............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 18/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 10/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 8/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 23/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 26/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 17/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 17/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 92/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp 26/28...................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp 7/28..................yk2........... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
tavallinentanja ja hentsu84 pidetään teille peukkuja d :) b

Viikonloppu on mennyt taas niin nopeaan, eilen en kerennyt ollenkaan päivittämään listaa. Ovista odottelen edelleen, vielä ei ole ollut oikein merkkejä. Peittoja ollaan kuitenkin varmuuden vuoks heiluteltu! :D

Mites teidän muiden viikonloppu on kulunut? :)
 
heips tännekkin taas!!

Eilen oli meitin Janetten nimpparit ja isänpäiväkin meni ihan mukavasti.
Mulla ei ole menkat vielä alkaneet ja mitään oireitakaan ei kyllä ole.

Pitäs miettii että mitä tarjottavia sitä keksis 4v,3v ja 2v tyttöjen synttäreille jotka pidetään 14.12 koska ei jaksa ruveta järjestämää niitä erikseen 2-3 viikon välein.
 
tavallinentanja juu mulla on kans kaulalla ja ja muuallakin kropassa noita finnejä ilmaantunut.en tiä sit mistä johtuu mut tullu on kuitenkin.. :)

En tiä meninkö toivoon taas liian aikasin..ton aamuisen viestin jälkeen alko alamaha oikein pyöriin ja oli tosi ilkee olo.just sellanen menkkamainen olo.no nyt on tullu sellasta ihan minimaalista vuotoo mut ei tota voi kyl sanoo et olis menkat alkanu.ihan sellasta vaaleenpunasta vuotoa.ja välillä ku pyyhkii ni ei tu mitään.en tiä.jos huomenna vielä on ni sit kai sitä täytyy sanoo et ne on menkat alkanu..vessassa ravaan jatkuvasti.inhottaa elää epätietoisuudessa.yrittäny googlettaakin et mitä toi vois olla. :ashamed:
 
Kävin tosiaan tällä kertaa ihan lääkärillä jotta saisi kierukan pois. Eihän hän saanut edes papa-harjaa kohdunsuusta (vai mikä se on) läpi. Epäili et mulla vois olla arpeutunut se pahasti. Nyt sit lääkärin piti soittaa kun on lukenut mun paperit. Eipä ole kuulunut mitään...täytyisköhän soittaa perään?
 
MAANANTAI 17.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 26/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 19/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 10/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 23/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 33/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 35/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 43/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 12/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp16/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 44/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 49/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 50/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 27/27-30............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 19/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 11/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 9/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 24/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 27/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 18/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 18/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 93/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp 27/28...................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp 8/28..................yk2........... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin



 
Hiih, opin laittamaan näitä kuvia! :D Oon aina muissa ketjussa ihaillut niitä, ja nyt yhestä ketjusta löysin ohjeet miten niitä laitetaan! :D Yhen ihanan kuvan kans löysin, mut sit kun liitin tähän niin se oli liian iso, harmi, ois ollut nätti. En osannut sitä kuvaa pienentää :/

Mitäs teidän alkavaan viikkoon kuuluu? Tänne ei ihmeempiä, ovista en ole vieläkään onnistunut bongaamaan, ei kyllä ole ollut oireitakaan. Paitsi viime yönä koski vähän tuonne oikealle munasarjaan. Voipi olla että tässä kierrossa voi joutua taas pettymään :( Mutta vielä ei heitetä kirvestä kaivoon, se ovis voi vielä tulla :)

taaperox4 oisko niille tyttöjen synttäreille kiva laittaa jotain joulusta tarjottavaa? :xmas:

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!! :wave:


 
Moikka,

Olen ollut niin flunssainen että en ole oikein tännekkään jaksanut kirjoitella mutta nyt alkaa olo pikkuhiljaa parantua. Viime viikolla taisin bongata oviksen ja peitton heilutteluun alettiin samantien, saa nyt nähdä tärppäskö.

Ihanaa kun tännekkin tuli pikkasen lunta, alkoi heti tulemaan jouluntunnelmaa =) Eilen kun oli kaupat auki niin ostinkin jo muutamia lahjoja valmiiksi. Mulla olis vähän sama ongelma kuin Taaperox4llä kun mulla on omat synttärit kanssa jouluna. Itse olen ajatellut tarjota jotain tosi raikkaita ruokia, ihan vaan sen takia ettei olis koko ajan sitä niitä samoja joulun herkkuja.

Minä ajttelin jotain tälläistä: sitruunahyydykekakkua, hedelmäsalaatti+ kermavaahto tai jokin salaatti suolaiseksi, patonki, juustoja ja levitteitä... en oikein ole vielä päättänyt kun on sentään vähän yli kuukausi aikaa
 
Onnea tavallinentanja!
Täällä mietteet vähän ristiriitaisia. Tavallaan toivon menkkojen alkavan, tavallaan taas en. Olis tiedossa pieni muotoiset "pikkujoulut" meillä tuossa itsenäisyyspäivänä, joten olis kiva päästä vähän itsekin viihteelle, noin niinku alkon merkeissä.
Mutta toisaaltaan, jos plussa tulee, niin olen siitäkin iloinen. Sitä toivottu kuitenkin jo pidempään. :)

Menkkaoireet jatkuneet n. viikon ajan, mut ei mulla kyl muita oireita ole. Tänään ei oo koskenut mihinkään, et saa nähä kuin käy. Jospa ainakin nyt sit alkais ihan ajallaan.

Tervetuloa uudet! En varmaan oo muistanut edes tervetuloa sanoakaan. :ashamed: Parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan. :)

++++++++ tuulia kaikille kovasti! :heart:
 
Täällä odotellaa vieläkin menkkoja alkavaksi.

Kakun lisäksi ois kiva keksiä jotain hyvää ja herkullista josta lapsetkin tykkäis..jotain muuta kuin noita jouluherkkuja no kaitpa me jotain keksitään ja jos teillä on jotain hyvii vinkkejä ni kertokaa ihmeessä..
 
TIISTAI 18.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 27/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 20/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 11/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 24/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 34/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 36/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 44/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 13/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp17/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 45/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 50/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 51/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 1/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 20/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 12/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 10/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 25/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 28/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 19/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 19/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 94/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 9/28..................yk2........... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja


 
Onnea tavallinentanja :flower: Mä lisäsin sut jo plussanneisiin, onko ok? :)

Marylene ymmärrän kyllä että varmasti ärsyttää, mutta luulis kuitenkin että se lääkäri jossain vaiheessa soittaa sulle kuitenkin?Onko siitä kauan kun tää lääkäri lupas soittaa sulle? Mut epätietoisuudessa on inhottava olla, toivotaan et soittaa pian!!

hentsu84 miten menee, ootko testaillut?Samoin kumkvatti onko mitään uutta?:)
+++++++++ :whistle: puhureita!


Eilen tikuttelin ovista ja viiva voimistuu!! :) Täytyy tänään kans koittaa josko ois jo vahvempi viiva:) Vähän oisin iloinen jos onnistuisin saamaan tasapaksut viivat testiin!! :D

Plussatuulia kaikille!! :heart:

Missäs muuten Cyanide ja teddybear82 luuraa? Te yleensä kirjottelette niin aktiivisesti, nyt ollut hiljaista, mitäs teidän eloon? :wave:

 
Siis mitäh? Olen nyt niin monesta paikasta lukenut että kun ottaa terot käyttöön niin ei tuu ovulaatiota sit enää kun on sen pillereiden syönnin alottanut, mutta nyt sinä, Hensku00 sait kuitenkin ovulaatiotestiin viivat! Eli vaikka nyt sunnuntaina alan niitä teroja syömään niin tää kierto ei sitten olekaan vielä menetetty, vaiko?! Oih, oispa vielä sauma saada se ovulaatio terojen kanssa! Kertokaa viisaammat, jookos!? ;)
 
Onnea plussasta tavallinentanja :heart: :heart: Ihanaa, jospa täältä sitten me muutkin perästä :wave:

Mulla nyt kp28 ja päivät täynnä mut oireita ei oo suuntaan eikä toiseen. Huimausta on kovasti mutta sehän voi liittyä muuhunkin. Jotenkin tuntuu, että ois vaikka voinu tärpätäkkin kun PMS-oireet puuttuu kokonaan, yleensä olen tässä vaiheessa jo ihan raivohärkä =)
Katotaan vielä tässä joku päivä tuleeko se täti vai saako alkaa haaveilla heinävauvelista... :heart: :whistle: :ashamed:
 
denise :hug: harmi että menkat tuli!! Tsemppiä uuteen kiertoon!!

Muumero Mä olen kuullut niin, että terot ei estä ovulaatiota, mutta voivat haitata sitä, tai vaikeuttaa siittiöiden kulkua. Ja ainakin lääkäri joka nää terot mulle määräs sanoi, että hän on tätä työtä 20vuotta tehnyt, ja hoitanut pareja joilla ei mitään ehkäsyä ole ollut 2vuoteen, ja sit kun ovat terot alottaneet, ovat raskautuneet. Eli hänen mukaan terot ei estä ovista :) Mutta tiedän että täällä palstalla on paljon juttuja siitä, että terot pitäs alottaa oviksen jälkeen, ja jos ennen ovista alottaa terot niin sit estäis oviksen....mutta kyllä mä luottaisin siihen mitä lääkäri sanoi, ja samoin mun kaveri joka on lapsettomuutensa takia paljon joutunut kaikkia hormoneita käyttämään sanoi että terot ei estäis ovista. Mut en sit tiiä. Mutta saa nyt nähdä sit jos saan ovistikkuun ne kaks tasavahvaa viivaa, niin eiköhän ovis sitten ole :) Tosin nyt vielä eivät ole yhtä tasavahvoja, mut vahvistumaan päin :) Mä uskon että raskautuminen on mahdollista terojenkin syönnin aikana! :)
 

Yhteistyössä