sarppuli, voi ei, nega :hug: mutta jospa se vielä tosiaan plussaksi muuttuukin, sillä jos ei menkkoja näy on toivoa!!
Tsemppiä!! :hug:
taaperox4 ja
denise kiva kuulla teistä!
Ja toivotaan
denise että teillä on ovis hyvin hyödynnetty!!
Pidetään peukkuja! b
d
Varri ihanaa, sä saat nauttia siellä kylpylässä
Varmasti mukavaa!
toivotaan että se täti pysyy poissa!!
plussatuulia++++!
Tänne ei kummosempia kuulu, petipuuhat on alotettu, jos koittais mennä jtp-taktiikalla
Tää on kierrossa vähän tylsää aikaa. Ja vielä kun mun oviksen ajankohdasta ei ole tietoa. Mut täytyy pöllyyttää peittoja varmuuden vuoks, eiköhän se siitä
Ulkona näyttäis vähän satavan räntää, toivottavasti muuttuis lumeks ja jäis maahan. Tulispa valkea Joulu!! :xmas:
Tuli muuten mieleen, että pitäsköhän meidän perustaa kohta syysvauvasta 2009 haaveilevien ketju? Tuolla yks ketju on jo, mut vois pitää oman ketjun? Mä voisin sen ketjun vaikka laittaa pystyyn. Mut pitäskö alottaa se ketju vasta joulun jälkeen, vai jo nyt? Mielipiteitänne kaipaan, kiitos!
ja niin saa sen ketjun kuka tahansa muukin laittaa pystyyn, jos joku haluaa vuorostaan päivitellä?
Mä oonkin tässä jo jonkin aikaa tätä listaa pitänyt, niin jos joku muu on halukas jatkamaan? Voin kyllä edelleen minäkin tätä päivitellä
Mutta siis mitä mieltä olette? Tietenkin toivotaan että mahdollisimman moni plussais ja sais sen elokuun vauvan!!
Mukavaa päivää kaikille!!