Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Heip!
Onko kukaan testaillu kotitesti.fi n liuskatesteillä raskautta. Mietin nyt et onkohan se viiva, haalea sellainen vai ruukaako noissa näkyä selvästi se viivan paikka... damn... toiveet ainaki heräsi. Mun mielest siinä haalea viiva. Ukkoki töisä et ei voi kysyy siltä mielipidettä....
 
Mun kokemuksen mukaan kaikkiin testeihin tulee viivan paikka :D :kieh: Mutta AnnaStiina82 jos siinä on yhtään väriä niin uskaltaisin jo onnitella! :) Toivottavasti vahvistuu :flower: Hensku00 Laita hakuun Pregent Stick ja viivan paikka, löytyy aika monta kokemusta siitä, että tarjoaa haaleaa viivaa eikä tarkoitakaan mitään :snotty:

H-a-n-n-e Tuolta, muistaakseni, kuvia plussatesteistä pinosta löytyy kuviakin testeistä mitkä on puolitettu ja silti ne näyttää hienosti plussaa! :D Joten eiköhän niitä uskalla puolittaa ja silti toimii hyvin.

Selkää särkee siihen malliin, että menkat todellakin alkaa pian, viikonloppuna jos laskin oikein. Ihmettelen, miten on mahdollista, että kierto on näin lyhyt :eek: Ei se kyllä haittaa, tietää ensi kierrossa vaan varautua ;) :p
 
TIISTAI 25.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 6/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 27/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 18/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 31/30-36...............yk3........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 7/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 10/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 20/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 24/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 8/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 27/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 19/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 17/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 32/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 26/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 26/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 101/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 16/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
nelosenkaipuu
Kesäheinä07




 
Ehkä mun pitää odottaa pari pv ja testata sitte uudelleen vaikka jollaki toisella testillä. Tossa lukee vaan et pitäs olla selkee viiva et tarkottas positiivista. mä oon kaiketi liika malttamaton... :ashamed:
Mut ko sitä vauvelia toivoo niin hirveesti..... Niin ja Cyanide, en mä siitä väristä tiedä... siis viiva havaittavissa, mut en mä uskalla toivoa. Palaan asiaan parin päivän päästä ku oon eri testillä testannu. ite pelkään kyllä ettei tärppiä oo kuitenkaa tullu vielkää...
 
AnnaStiina82 varovaiset onnittelut! :)

Cyanide ai empä taidakaan sitten ostaa niitä s-marketin testejä, jos kerta tarjoavat viivaa turhaan. Ettei tuu sitten turhia toiveita. Hyvä kun kerroit! :)

Täällä ei mitään uutta, menkkoja odotellessa. Vähän juilii mahaa, eli menkat tosiaan ovat varmaan suht pian tulossa. Vähän ahistaa, jos ne eivät sit tulekaan pian, vaan kierto pitkittyy, niin herää sit väkisinkin turhia toiveita :/ täytyy vaan koittaa pitää jalat maassa! Ens kierto onkin sit teroton kierto! :D

 
teddybear82 kyllä kuulostaa lupaavilta noi sun oireet..pidetään peukkuja.. d :) b ja ++++tuulia kovasti sinne.. :)

Ja AnnaStiina82 pidetään sullekin peukkuja kovasti et se viiva vahvistuis ja olisit raskaana.. d:)b

Tänne ei mitään erikoista.Yritän "kuulostella" koska se mahdollinen ovis oli..ei kyllä vielä moneen päivään mut silti..Taas kyl tullu sellanen olo et en mä haluakaan vielä lasta..siis ihan hirveetä ku toi mieli vaihtelee..Nyt ajattelen et toi yks pikkunen sais riittää mut sit kuitenkin ajattelen et kun mun mies kuitenkin haluis ihan biologisenkin lapsen vai miten se nyt sanotaan ni sit tuntuu et pakkohan se vauva on hankkia sen kans..siis ihan hirveeltä "kuulostaa" kun kirjottaa tähän.Vaikka mistä sitä tietää et jos meille ei ole tarkotettu enempää lapsia ni sit se menee niin..
mut sellasta tällä kertaa.. :)
 
KESKIVIIKKO 26.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 7/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 28/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 19/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 32/30-36...............yk3........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 8/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 11/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 21/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 25/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 9/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 28/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 20/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 18/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 33/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 27/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 27/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 102/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 17/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
nelosenkaipuu
Kesäheinä07




 
tupajumi haluutko kertoa sun kiertopäivät, yrityskerrat ja monesko lapsi toiveissa niin voisin lisätä tuohon listaan ne tiedot? :)

mami09 sulla koopeet täynnä, miten siellä menee, ootko testaillut? :wave:

teddybear82 pidetään peukkuja b :) d toivotaan että tulee plussa!! :)

Vähän tuntuu että päätä särkee :/ oiskohan niskat jumissa. Menkat ei vielä ole alkaneet, pari päivää tässä nyt ainakin oottelen, ennen kun ees harkitsen testaamista. Kun viime kierto oli yli 40 päivää. Mut menkkojenhan pitäs kyllä tulla nyt ihan just, niin on mun kokemus, ja tk:sta sanoivat kans että muutaman päivän päästä viimesestä terosta tulee menkat.... Tai sitten mulla on kroppa niin todella sekasin, ja vastustaa jopa teroja :kieh: Mä oon miettinyt, että varaisin ajan gynelle, että sais ultrattua nuo munasarjat, et onko siellä kaikki ok. Vaikka luulen että mulla hyvinkin voi olla se PCO tai mikä nyt onkaan, se monirakkula tauti :( Tietenkin toivon että kaikki ois ok, mutta gyne on kerran aiemmin sanonut tuosta monirakkula ongelmasta mulle, että mulla sellanen saattaa olla :( Niin ajattelin että jos nyt menkat tulis suht pian, niin vois koittaa jo joulukuulle saada aikaa gynelle. Tietenkin parempi ois jos menkat ei tulis vaan tulis plussa, mutta ehkä mun ei hirveesti kannata toivoa... :/

Mut nyt täytys koittaa piristyä, ulkona näyttäs olevan nätti keli, lunta hiljaa leijailee :)Vois lähteä vähän ulkoilemaan, siinähän sitä piristyy :)

Mukavaa päivää kaikille!! ja tulkaahan kirjottelemaan!! :wave:
 
Hensku00 Piristyhän nyt siellä :hug: koskaanhan ei voi tietää milloin se plussa tulee... mutta kannattaa varmaan käydä siellä gynellä jos tuntuu sille!

Mulla vähän väänteli eilen mahasta oudosti, ei ollut sellaista menkkamaista kipua vaan jotain ihan muuta, varmaan joku vatsatauti ;) Lauantaina meinasin testata puolitetulla testillä jos ei menkat siihen mennessä ala. ihmettelen vähän kun mun jalkoja ei särje vielä yhtään vaikka kp:t on melkein täynnä!
 
Hentsu84 ++++tuulosia sinne myös.. :) ja kiitos tsempityksestä.. :) :hug:

Hensku00 Kiitos tsempityksistä myös sinne.. :) :hug: koitahan piristyä.. :) sulle olis muuten yksäriä.. :) ++++tuulia siulle.. :)

Täällä alko sataa vettä.. :( Mut ihan normaali talvi täällä siis, vielä on kuitenni lunta maas vkl myräkän jälkeen..

).( Aamulla kun heräsin oli hiukan outo olo, ei oksettava mut kuitenni jotenki outo.. Ja nukkua voisin vaikka kuinka paljon.. :eek: ja syödä myös, vaikken yleensä syö hirveesti...
 
Kiitos H-a-n-n-e ja teddybear82 tsemppauksesta!! :hug: ja teddybear82 vastasin sun yksäriin!! :)

Käväsin tuossa kaupoilla ja lenkillä, raitis ulkoilma piristi, täällä tosin tuiskuttaa lunta ihan reippaasti, muttei se haitannut. Ihan mukavaa vaan että lunta tulee! Sitten näyttäs olevan viikonlopulle luvassa suojakeliä, toivon vaan ettei kaikki lumet lähe! :)
 
ONNEA kaikille plussanneille!!!
Täällä testaillaan vasta kp38-> kun ovis oli vasta kp24 eli tutun oloisesti alkaa kierto venyä :kieh: Ennen hormonikierukkaa kierto olikin aina 36-> Ja gyne totes et mulla on rakkuloita munasarjoissa :kieh: "muutaman" kilon kun sais karistettua niin vois olla paremmat mahdollisuudet myös raskautua...
Mutta nyt ei ole muita oireita kuin 3pvä ollut pinna tod.lyhyt joten tätiä veikkaan...
+++++tuulia kaikille :heart:
 
Heips!

Hengissä ollaan ja vielä foorumillakin. Kiirettä on pitänyt ja meno vielä jatkuu hieman. Tallinnassakin tuli vierailtua kun piti yaas vanheta. Sen päivän paras uutinen oli se kun lääkäri vihdoinkin soitti mulle =) Kyllä sinne sai ite ensin pommitella

No nyt vaan odotellaan et saan kutsun jonnekin sairaalaan...odottaminen on niin rankkaa. No onneks nyt on niin paljon tekemistä ja menoa ettei kerkii asiaa ajatella.
 
Tein plussan!!!!!!!!!! kahteen kertaan ku en uskonu... clearbluella siis selvät plussat:)))))))) Nyt vaan toivotaan et kaikki menee hyvin. Ja teille kaikille, tulkaa äkkiin perässä:) Teddybear, plussatuulia sinnekin:) Ja kaikille muille. :heart:
 
TORSTAI 27.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 8/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 1/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 20/28-30.............yk5..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 9/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 12/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 22/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 26/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 10/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 29/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 21/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 19/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 34/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 28/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 28/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 103/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 18/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
nelosenkaipuu
Kesäheinä07
AnnaStiina82




 
Hurjasti onnea AnnaStiina82!! :flower: :heart: :flower: Mukavaa aikaa sinne odotuspuolelle ja tarrasukkia matkaan!! :heart:

Täällä sitten kp1. ja yrityskerta 5.....tuntuu jotenkin pahalta että jo yrityskerta 5....:'( vähän nyt kyllä usko horjuu tähän raskautumiseen :'( toisaalta hyvä että nää menkat tuli näin ajallaan, saa nyt sit alkaa varailemaan aikaan gynelle, mut en tiiä, jotenkin kuitenkin vetää mieltä matalaks :( Lähinnä vaan nyt pelkään että mulla on jotain vialla, miks en tuu raskaaksi. Toisaalta nää yrityskerrat on olleet terolut-kiertoja, joten se on voinut raskautumisen estää. Nyt tää kierto onkin sit teroton kierto. Täytyy vaan toivoa että ois oma kierto jo tasaantunut, ettei tule enää sellasia 50 päivän kiertoja. Mutta ei tässä nyt auta mikään, vielä pitää odotaa, kyllä kait se jossain vaiheessa se plussa meillekin eksyy.
Pitäs nyt ainakin ekaks soittaa terveyskeskukseen niistä labroista, kun ottivat multa niitä hormonikokeita, että onko ne ok. Jos ne tulokset oisivat jo tulleet. Sit jos varailis aikaa sinne gynelle. Eiköhän tää tästä. Kauheeta valitusta mun teksti, mut nyt on vaan vähän toivoton olo!!

kaikille plussa onnea!!!+++++ :heart: :heart:
 
Onnea AnnaStiina82.. :) :flower: :heart: :hug: Tarrasukkia matkaan.. :) Ja kyllä myö muut perässä tullaan.. :):)

Hensku00 voi ei.. :'( Soita ihmees sinne terveyskeskukseen..mä pääsin ihmeen helpolla sinne gynelle.. Ja kyllä sinä sen oman nyytin saat, ihan niin ku me kaikki.. :heart: :hug:

).( täällä kaikki menee samaa rataa.. hiukan vielä outo olo aamuisin ku herää ja välillä myös puolilta päivin... väsyttää.. |O

+++++tuulosia kaikille.. =) :heart:
 
Hensku00 :hug: pahoitteluni menkoista, jospa se sit ensi kierrolla ja mikäs sen mukavampi tapa viettää joulua kuin siellä peittojen välissä ;)

AnnaStiina82 onnea plussasta

Marylene Tarrasukkia toivotellaan sen takia että vauvalla olisi mahdollisimman hyvät pidot jaloissa ettei pääsisi tulemaan kesken raskauden pois masusta :)

Ja sit omat kuulumiset ei vielä menkkoja, mahaa ja selkää särkenyt tänään, johtunee alkavista menkoista tai sitten jostain muusta. Mun pitää testata heti lauantai aamuna sillä illalla on mulla ja miehellä pikkujoulut.

Joudun aika pahaan tilanteeseen heti lauantaina jos sattuisin tekemään plussa testin. Anoppi ja appi tulee nimittäin samoihin pippaloihin ja anopin ¨haukankatse¨ kyllä huomaa jos minä välttelen alkoholia ja en millään haluaisi paljastaa asiaa ennen kuin vähän varmemmilla viikoilla... Mutta turhaanpa minä siitä vielä stressaan kun ei ole vielä testiäkään tehty :LOL:
 
PERJANTAI 28.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 9/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 2/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 21/28-30.............yk5..........1. toiveissa
taaperotx4..................kp 10/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 13/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 23/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 27/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 11/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 30/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 22/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 20/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 35/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 29/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 29/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 104/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 19/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
nelosenkaipuu
Kesäheinä07
AnnaStiina82




 
teddybear82 ja H-a-n-n-e kiitos lohdutuksista ja haleista! :hug:

Täällä jo vähän parempi mieli. Gynelle koitin varata aikaa, mutta kyseiselle lääkärille ei saanut enää joulukuulle aikoja, ja uusia aikoja hän ei ollut vielä antanut, joten täytyy soitella sinne uudemman kerran ja koittaa saada aikaa tammikuulle. Ehkä ihan hyvä, niin tässä kerkeää olemaan yksi "teroton luomukierto" välissä, näkee sit vähän miten kierto käyttäytyy, ja että tuleeko mahdollisesti tulosta, jollon aikaa sais varailla neuvolaan eikä gynelle :D Tässä laskeskelin että mulla alkais piinailut just Jouluaattona, mutta kun nyt ei voi yhtään tietää onko se kierto ton 28 päivää vai enemmän, todennäkösesti jonkin verran enemmän. Tältä kierrolta odotan kyllä aika paljon, kun en syö niitä teroja :) ja mikä oiskaan parempi tapa alottaa uusi vuosi kun se että tietää että on kyytiläinen masussa matkassa :)

Plussa onnea+++++ Ha-n-n-e ja teddybear82, tulkaahan kertomaan kun testailette!!?? :D
 

Yhteistyössä