Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Siis en kyllä kestä tällasta.... Nyt kp 16 ja eilen ja tänään tullut hieman vuotoa. Ei kirkasta verta, eli siis jotain ns. "vanhaa". Ei kai ne menkat jo nyt tuu... tää on nyt sitten eka kierto ilman teroja. Lyhyenpää kun jotain 60 pv toivoin, mutta kyllä tää on nyt vähän liian lyhyt... Jotain pientä alavatsa ja selkä tuntemusta oli eilen, mutta ei mitään erikoista. OIsko voinut olla ovis? Valitettavasti eilen kyllä tikutin sitäkin, eikä tullut minkäänlaista plussan häivähdystäkään. Masentavaa... =/
 
Hirmusesti onnea plussanneille ja :hug: tädin yllättämille! Niin ja tietysti tervetuloa kaikille uusille! En nyt viitsi erotella ketään kun kuitenkin joku unohtuisi :ashamed:

ON: Me tultiin lauantaina kotiin miehen luo ja pikkumies oksensi kaverin sohvalle perjantain ja lauantain välisenä yönä ja sunnuntaina oli ripulilla. Eilen sitten itelle iski tauti ja edelleenkään en saa oikein mitään alas ja eilen illalla mies alkoi laatata... Kivaa... Ei oikein päästy selville onko jotain tautia vai oliko meidän oireet vaan liiallisesta pistaasien syömisestä :$ ja pojan oireet hampaista. Inhottavaa joka tapauksessa. Tuntuu etten tässä kierrossa ole ovuloinut ollenkaan. No mutta muutenkin katse on jo suunnattuna seuraavaan kiertoon johon varmaan käydään greippimehun voimin :) Vielä vaan vajaa pari viikkoa ennen kun se täti kurvaa kylään ja pitää saada se vielä häädettyäkin ennen kun päästään tosi toimiin.

Plussatuulia kaikille tarvitseville!!!
 
Jopas nyt, tädit on lähteny oikeen porukalla liikkeelle :hug: kaikille tätiytyneille.

Mä täällä odottelen sukulaisen häipymistä, pääsis hommiin... himottaa ihan hervottoman paljon :p Josko tästä kierrosta meillä tärppäis, intoa ainakin on...
 
no mut miettikää positiivisesti jos nyt tosi monella alkoi menkat ni tässä kierrosta sit kaikki plussataan ni saadaan kaikki liittyä porukalla kunnolla tuonne odotus puolen pinoon :D

Hugoliina: Mullahan nyt sama tilanne kuin sulla,että ne menkat alkoi eilen ja ei tuu oikeen mitään,pelkästään pyyhiessä välillä.
Mä kyllä omalta osalta luovuin toivosta mut silloin kun ootin meen tyttöö ni mulle tuli muistaakseni peräti 2 KUNNON kuukautiset :eek: et voihan se olla sitäkin :hug:

tulis nyt nopeeta ens viikko ni pääsis kunnolla alottaan taas yritystä
 
Onpas se täti ollut nyt kovasti liikkeellä, mutta toivotaan nyt tsemppiä teille uuteen kiertoon. Ja te kellä menkat ei ole vielä oikeesti alkaneet niin mulla tuli esikkoa odottaessa hieman tuhru vuotoa pari päivää ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa.

ON: Täällä on kuunneltu tänään omaa kroppaa jossa on ollut vaikka millaisia tuntemuksia, milloin on ollut huono olo ja milloin on vihlonut. Välillä olen varma että nyt on selvä raskaus oire välillä olen varma että kuvittelen kaiken... Pitäisköhän aamulla mitata lämpö, esikoisen aikaan mulla nousi aamuisin pientä lämpöä koko alkuraskauden ajan. Tilasin muuten raskaustestejä netinkautta tänään toivottavasti tulisivat vasta ensiviikolla että en alkais turhaan vielä testaamaan
 
Täti on tosiaan järkännyt oikein kunnon hyökkäyksen meidän pinoon |O ...kaikille tädin kynsiin joutuneille iso iso :hug: !!!

Sisely sydämellisesti tervetuloa kuumeilemaan tänne hermoheikkojen piinailijoiden joukkoon ;) :heart: !

saini81 Voi että...pikaista paranemista pikkukaverille :heart:!

Muumero :hug:

niina22 Kyllä tää niin on tämän kierron menkkojen suhteen, että vain luoja tietää jos sekään :LOL: ...mulla ei enää jälkeäkään vuodosta tällä hetkellä ja masu nippailut/kouristukset jatkuu kuten aiempinakin päivinä ja turvottaa PALJON...kyllä tää kanssa on ihan mahotonta touhua tämä ittensä kyttääminen :LOL: ...Sain vielä tuolta helmikuun hermoilevat palstalta lisäpontta riehua tän kiinnitymisvuoto asian tiimoilta, kun siellä joku jo kirjoitteli, että raskaus alkanut "juuri samoin systeemein" kuin meikällä nyt kroppa tempunnut :LOL: . Mutta nyt rauhoitun ja katson tuleeko se tätsy vaiko eikö...mulla tosiaan flunssa siirsi tuota ovista hieman eli saattaapi olla tämä kierto aivan sekaisin siksikin :/

Jeps, laitan taas huomista listaa jo nyt eli muokkailen sitten huomena jos tulee muutosta kartalle. Ja merkkasin nyt itselleni huomisen päivän kp 1. On tässä olo niin pöhöttynyt, että eiköhän tuo täti ollut kun koputteli "ovelle" :(...ja jos ei ollut, niin muuttelen sitten päivät takaisin :LOL:...jotenkin vain parempi olla niin, että uskoo sen tätihetken koittaneen :/
 


KESKIVIIKKO 4.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 59/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 16/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 27/26-34............yk 7.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 25/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
kaz.............................kp 62/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 3/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 3/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 7/28-31..............yk4.........1. toiveissa
hugoliina..................kp ?/28-35............yk.3............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 4/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 29/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 2/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 41/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 17/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 33/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
catzu........................kp 55/32-34.............yk.?...........1. toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 17/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 3/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 22/30...............yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 28/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 21/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 2/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 4/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Marimekko77..............kp 33/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 59/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 34/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 11/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 15/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 19/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 4/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 38/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 17/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 43/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 50/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 8/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp ?/29...................yk 1...........5.toiveissa

choco.........................kp 7/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 83/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 2/28.....................yk 2........?.toiveissa
minski80..................kp 47/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80


Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08



[/quote]
 
Kiitos hugis =)

ON: vuoto loppui, ei siis nyt yhtään mitään sen eilisen tuhruilun jälkeen. Ei myöskään menkkakipuja, ei muita oireita. MUTTA näin ne alkoivat viimeksikin. Kahden päivän arpomisella. Joten odotellaan. Kp nro 1 ei kuitenkaan ollut eilinen, ei mitenkään :/. Eli kohdalleni voisi korjata kysymysmerkkiä tai kp nro 1 tänään tms. Kiertokin on tänään jo sen 29vrk (eli olisko 1/29 se mun luku sitten tuonne listaan..?)... Plääh.

Ja; meillä kuumeillaan nro viitosta - senkin voisi listaan korjata =) .

Ilmoittelen, kun täti aloittaa rundinsa. Toivottavasti se päivä olisi tänään.

Mukavaa keskiviikkoa kaikille :heart:
 
Sisely Laitoin nyt pienen arpomisen jälkeen meille molemmille kysymysmerkillä nuo kp:t jos vaan ok? ...katsotaan mitä tuleman pitää, tuskin on kp 1 sullakaan jos vuotoa ei ole vielä edes tullut sitten eilisen ja toivotaan, ettei tulekkaan =)! Mulla oli myös viime kierrossa outo täti joka ensin ilmestyi, sitten häipyi ja palas takasin melko pian! Mutta mulle on vaan plussaa nyt se mitä enemmän saan kiertopäiviä kerättyä- ettei tarvitse alkaa huolehtimaan lyhyestä luteaalivaiheestakin :|!


 
Hirmusesti onnea plussanneille ja tädin yllättämille! Niin ja tietysti tervetuloa kaikille uusille! En nyt viitsi erotella ketään kun kuitenkin joku unohtuisi ku oon tämmöinen hatarapää.. :LOL:

Heti omaan napaan.
Ottaa aivoon vituttaa kiukuttaa suututtaa ärsyttää masentaa!!!
Tosta varmaan voitte arvata että Tein eilen testin ja se oli nega
ja hölmö kun olin niin päätin pilata tänkin aamun testaamalla uudestaa ihan varmuuden vuoksi ja taas tuli nega
Sitten kissa hyppäs lavuaarin reunalle mis oli se pissa purkki ja ne lens kaikki pitkin lattioita |O :headwall: :headwall:
Että semmosta tänne.. toivottavasti teillä alkanu paremmin!
:flower:
 
Onnea plussanneille paljon! :heart: Ja tädin yllättäneille iiiso :hug:

Mä en todellakaan tiedä oliko se täti sitten kuitenkin kylässä jo kp 18. Nyt ei mitään merkkejä, tänään tein nega testin, en kylläkään aamupissasta. Testit kun tuli postissa niin pakkohan sitä oli testata. Tai sitten tää on taas näitä ylipitkiä kiertoja.
Noh, lääkärissä kävin, mutta toisesta syystä kylläkin. Vaivaa nimittäin erittäin sitkeä poskiontelontulehdus ja ollut jo alku viikon pois töistä ja huomenna taas lääkäriin hakee lisää saikkua. Niin kauhee olo olla, kun nenä tukossa ja suun kauttaa saa hengittää. En siis viitsi lähteä lasten pariin työskentelemään, kun töissä on sitten pakko jaksaa. Kotona koitan saada pikku hiljaa tehtyä jotain, jotta kunto tästä taas kohenisi.

Ollaan muuten muuttamassa toiselle paikkakunnalle, ei oikein viihdytä täällä pk-seudulla. Halutaan molemmat takaisin mun kotipaikkakunnalleni. :) Hirmu homma kaikkien paperihommien kanssa. Kun saa etsiä niitä töitä sieltä, lapsille hoitopaikan hakua ja vielä asuntoakin pitäis katella. Tai hakea lähinnä. Vaan tuntuu olevan kiven alla asunnon saaminen, kun niitä töitäkään ei vielä ole. Esikoinen aloittaa syksyllä eskarin, joka taas tuo lisää paperihommia. Pakko hakea myös tänne eskaripaikkaa, jos käykin niin, ettei sitä asuntoa saa, niin tännehän sitten jäädään. :/

Ohjelmaa on siis riittämiin, mies odottaa kovasti jo kolmatta. Sekin näyttää aina pettyvän negoihin, vaikka sitä ei samalla tavalla ilmaisekaan. :( Mutta ollaan päätetty, että tämän vuoden puolella vielä saataisiin se kolmas, eli yritystä vaan kehiin. Tuonne marraskuuhunhan se kolmaskin mahtuis vielä kivasti, kun kaksi aikasempaa syntyneet myös tuossa kuussa. ;) :D
 
Huh ,oli tullut hirmuisesti tekstiä niin en edes muista mitä piti kommentoida :ashamed:

Ensin onnitteluja plussasta Nasulille :heart:
Ja iso :hug: tädin kohdanneille!

tuosta neivolasta:
meillä ainakin toimitaan niin, että jos painon nousu ei ole päätähuimaavaa ja siihen ei liity kohonnutta verenpainetta, antavat olla, kyllä tietenkin muistuttavat siinä vaiheessa, että lisää nestettä ja liikuntaa mukaan, jos ei muuten sellaista ole tullut tehtyä :D
Eli meidän neuvolalla on vähän tuollainen ruotsalainen ajatusmaailma raskaana olevan painon nousuun...vasta sitten aletaan puuttumaan jos alkaa olla huolestuttavaa eli menee jo sen 20kg painonnousun tienoolle ja aikaväli tähän on ollut suhteellisen lyhyt.
En tiedä onko tässä otettu huomioon naisten nykyinen painon kyttääminen ja tiivis tarkkailu vai mikä, mutta itse ainakin olen tosi iloinen että eivät lähde soimaamaan jos painon muutos on joinain viikkoina sen 1kg luokkaa =)

paapelo+poju+Tiuhti 5+4
 
Jenninholle :hug: . Olipahan aamu sulla...

Tuo sopii loistavasti hugis! Vaikkakin sitä ruskeaa tulee taas hiukan, juuri kuten viime kierrossakin. Vaan eipä tässä mitään, huomenna viimeistään on sitten se kp 1...

Kumkvatti; meille se marrasvauva kävisi taas siitä syystä, että meillä ei kukaan ole syntynyt marraskuussa... ;)
 
Onnea hirmuisesti plussanneille,onpas se täti yllättäny nyt suuren osan meistä, tädin yllättämille :hug: ja nyt tarvis jo lisää plussia hei tälle vuodelle tytöt, pistäkäähän toimeks. ;)
Ja tervetuloa uusille !!

Hugis kyl mua ainaki jo vähän jännittäis, kyllähän noiden muiden kirjotukset antais toivoo siihen ettei se sulla täti taitais nyt olla mikä on kylässä.. :)
Tosin mullaki on nyt kaikki nää kolme kertaa ehkäsyn lopettamisen jälkee tulleet menkat ollu niin kummallisii, lyhyitä ja niukkoja ja ei oo tienny et alkaako vai eikö ala..et en sit tiiä kyllä. toivoisin vaan et alkais jo normalisoituu.. Tääl ootellaa, ei oikee tiiä et mikä on, joka toinen päivä oon varma et on tärpänny, joka toinen sit taas et ei. Ovis käytettii kyl tarkkaa hyödyks, ehkä vähä liianki ;) Siitä asti on kuplitellu mahaa, palellu ja kaikkee muutaki mitä vaan voi kuvitella. :D Lämmötkin on vielä koholla. Tänä aamuna tosin tuntuis jo ihan tätikivuilta, mut ota näistä nyt sit selvää.. Ai että ku tosta miehestäkää ei ota selvää, välil ku mie intoilen näit mun oireit ja muita, ja puhun vauvasta ja muusta ni se on vähä sillee et toppuuttelee et nooh, kyl se sielt tulee jos on tullaksee ja eihää täs oo mikää kiire ja blaablaa. Ja sit eilen, ensin se aamul näytti mulle netist iltasanomien sivuilt sit raskauskalenterii ( minkä olin iteki kyl jo käyny kattoos mut en tunnustanu :) ) , missä on animoitu et mitä tapahtuu milläki viikolla ja kyselee kaikkee siit ja ihan innoissaa et noin se varmaa on tapahtunu, ja sit viel illal ku varotin jo etukätee et varmaa on täti koht tulos et ei tainnu napata, ni sit hää ihan pettyneenä et höh no eiks vieläkää.. hmmh. :D

Kaikille plussamyrskyjä +++++++++++ !! :)
 
Sisely Kaksi marrasvauvaa hoitanut, siinähän se kolmaskin menisi. :D Toinen on loppu kuusta ja toinen alku kuusta, joten keskellä olis hyvää tilaa uudelle tulokkaalle. Vaan tuntuu olevan hankalampaa tää tärppi sitten sen suhteen.

Paaaaljon plussatuulia kaikille! ++++++++++++ =)
 
Tervehdys kaikille piiiitkästä aikaa :wave:
SuurOnnittelut Plussanneille :heart: ja :hug: tädin kohdanneille joita vaikutti olevan ihan ennätyslukemat viime käynnistä :'(

Täällä päin tytön vesirokko on voitettu ja tänään oltiin jo päiväkodissa :)
Ja tytöstä on tänään tullut ISO, eli täyttää tänään 2 wuotta... itseasiassa ihan kohta :) kello 21.14 :heart:
Ja ihan varma olen, että menkat alkaa lähipäivinä :( voi kurjuuksien kurjuus jälleen kerran...

Plussa myräköitä kaikille :whistle: *puuuf*
 
hugoliina sun oireet vaikuttaa minustakin lupaavilta!
Sisley pidän sulle peukkuja jos tällä kertaa ei oliskaan menkat kyseessä.
jenniho Toivoa on niin kauan kun tätiä ei näy ja toivottavsti huomenna olis sulla parempi aamu.
kumkvatti toivottavasti löydätte kivan asunnon ja saatte eskaripaikan sekä kolmannen marrasvauvan.
Sarppuli pahoittelut menkoista
Niiz
Alkuperäinen kirjoittaja Niiz:
Tääl ootellaa, ei oikee tiiä et mikä on, joka toinen päivä oon varma et on tärpänny, joka toinen sit taas et ei. Ovis käytettii kyl tarkkaa hyödyks, ehkä vähä liianki ;) Siitä asti on kuplitellu mahaa, palellu ja kaikkee muutaki mitä vaan voi kuvitella. :D Lämmötkin on vielä koholla.
Mulla ihan identiset oireet... vai kuuntelenkohan tätä kroppaa nyt turhan tarkkaan. Nytkin istun välihousut, yökkäri ja kahdet sukat jalassa, lisänä vielä paksu peitto. Jos vaan rinnat tulis kipeeksi niin olisin varma että nyt on tärpännyt, kerrankin ihan toivoisin sitä :LOL:
 
Jahas, täällä ollaan taas pienen hiljaiselon jälkeen! Kiirettä on niin (ja stressiä kanssa) ettei oikein ehdi muutakuin pikaisesti käymään lukemassa jutut!

Onnittelut kuitenkin kaikille plussanneille ja :hug: tädin yllättämille..

Meikäläiselle voi päivittä kp2, mikä ei sinänsä ollut mikään yllätys.. eli ei taida tulla syysvauvaa.. toivottavasti edes talvivauva! :heart: Vähän tympii taas ja mielialat surraa vuoristorataa, mutta uutta yritystä, ehkä se tästä joskus :) Mukavaa loppuviikkoa kuitenkin kaikille! :wave:
 
Sarppuli anteeksi moka :flower: luin näköjään huolimattomasti, toivottavasti nuo menkka oireet ei pitäis sulla tällä kertaa paikkaansa.

ON: mulla oli lievää huonovointisuutta aamulla... Pitää yrittää olla että en testais ennen ensi viikkoa. Luotan paljon tähän kiertoon ja on kyllä iso kolaus jos en nyt olekkaan raskaana. mutta nyt on mentävä töihin
 


TORSTAI 5.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 60/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 17/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 28/26-34............yk 7.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 26/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
kaz.............................kp 63/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 4/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 4/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 8/28-31..............yk4.........1. toiveissa
hugoliina..................kp ?/28-35............yk.3............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 5/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 30/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 3/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 42/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 18/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 34/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
catzu........................kp 56/32-34.............yk.?...........1. toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 18/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 4/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 23/30...............yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 29/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 22/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 3/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 5/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Marimekko77..............kp 34/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 60/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 35/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 12/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 16/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 20/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 5/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 39/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 18/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 44/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 51/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 9/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 1/29-30...................yk 1...........5.toiveissa

choco.........................kp 8/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 84/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 3/28.....................yk 2........?.toiveissa
minski80..................kp 48/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80


Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08



[/quote]
 
Huomenta :wave:!

Sisely :hug: pahoittelut tädistä!

...ja perässä tullaan- tänään taas vuotoa pyyhkiessä :'( ...eli täti se sieltä tulla tallustaa...hitaasti, mutta varmasti. Harmittaa ihan tosissaan nyt :( . Ukonkin kanssa oli eilen sellainen riita, että tuskin tarvitsee tänään puhua sanaakaan sen kanssa :ashamed:
 

Yhteistyössä