Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

voiskohan se sitten ollakkin... :heart:
Nyt lähti taas toiveet nousuun!! Eilen ei ees ollu mitenkään ihmeemmin ulkona pakkasta, sisälämpötilakii oli makkarissa 20...
Taidan tunnin tai parin päästä testata :heart: :heart:
Nyt niitä plussia :whistle:
 
:wave:

Täällä oireet jatkuu,ihan järkyttävän kylmä ja kauhee hiki koko ajan. Rinnat on arat ja kasvaneet ja se särky on nyt jatkunut jo viikon,yöllä en ees pystynyt nukkuun kun niin paljon särki.
Ensimmäisestä lapsesta oli kanssa sitä särkyä johon otin silloin aina lääkettä kun en tiennyt että oon raskaana :/

Aika korkeella on toiveet :ashamed:

Menis nyt nää muutamat päivät nopeesti!!
 
heippa.!

onnea plussanneille.!! :) :flower: :heart:
toivottavasti me muut tullaan vauhdilla perässä :) +++++ :whistle:

ON: eilen huvikseni tein ovistesti ja haalean haalea haamu sieltä tuli, eli eiköhän se ovis ole sieltä tulossa pikkuhiljaa :) peittojen heilutukset on jo toki aloitettu ja harjoitellaan tositoimia varten :D

mukavaa viikonloppua kaikille.!

YP :wave:
 
niina22 oi miten lupaavilta kuulostaa sun oireilut! Plussaonnea ihan mielettömän iso kasa :heart: !

YP Tsemppiä oviksen bongaukseen ja ei muuta kuin peittojen heilutus jatkukoon :D

tuittu79 Kp:t päivitetty ja onnea uuteen kiertoon =)

Haaveileva-85 Mulla ollut nyt joka kierrossa ihan samat oireet kun sullakin...voi kumpa ne muuttuisi pian ihan oikeiksi oireiksi eivätkä olisi kiusana vaan harhauttaakseen mua kerta toisensa jälkeen :LOL: . Röystäykset & närästys olivat mulle molemmat ihan uusia oireita kun lopetin pillerit- tai toki olen röystäillyt aina, mutta nyt oviksesta menkkoihin röystäyttää oikeasti ihan jatkuvalla syötöllä :x ! Närästykseen mulla auttaa vichy tosi hyvin- pidän yölläkin sängyn vieressä pulloa jos alkaa närästää niin saan nopean avun =). Mutta edelleen nännikipu ja vatsan nippailu ovat niin dominoivia oviksen jälkeisiä / aikaisia oireita, että en niiltä kivuilta edes hirveästi jaksa kiinnittää röystäyksiin ja närästykseen huomiota...muutenkin olo aina niin turvonnut, että varmaan johtuvat moiset oireet siitä pöhötyksestä...heh! Mitenköhän pöhöttynyt olen jos joskus tärppää :LOL: !?

Tuosta palelemisesta...mulla ei varmaankaan ole mahdollisuuksia ikinä siitä tunnistaa raskautta, sillä varsinkin talviaikana palelen kroonisesti ihan koko ajan! Joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta melkein aina on vilu :/ . Kesälläkin saa olla kunnon helteet, että tarkenen esim. biitsielämää viettelemään :LOL:

Mulla alkaa pikkuhiljaa nännit rauhoittumaan, mutta nyt uutena, edellisistä kierroista kylläkin tuttuna, vaivana jatkuva valkkarin lorahtelu pöksyihin...todella inhottavan tuntuista ja tätä jatkui viime kierrossa ainakin viikon verran |O . Myös häpyluun vihlonta on alkanut...voih ja oih näitä naisten vaivoja :|
 
:wave:

täytyy kyllä toivoa että nää oireet ois just Niitä Oireita mut voihan nää olla jotain muutakin. Epäilyttää kyllä hirveesti kun tosiaan oli niin hiljanen kuukausi :/ no ens viikolla sellvii ja jos ne kuukautiset sieltä tulee ni ei se maailma siihen kaadu

hauskaa viikonloppua kaikille!
 
LAUANTAI 31.1.2009

Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 55/28-30...........yk.20.........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 12/28....................yk. 13........1. toiveissa
Nasuli08 .................kp 53/28-31.............yk6............1. toiveissa
kaz.............................kp 58/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 27/28-37...........yk.4............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 44/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Marta.........................kp?........................yk.3............1.toiveissa
hugoliina..................kp 24/28-35............yk.3............1. toiveissa
Niiz.............................kp 25/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 27/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 37/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 13/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 29/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
Moon Fairy................kp 21/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
catzu........................kp 51/32-34.............yk.?...........1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 13/??..................yk.6.........2. toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 18/30...............yk.5..........2.toiveissa
niina22.......................kp 26/28................yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 24/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 17/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
Niinuska05.................kp 26/27-29...........yk.3.........2. toiveissa
manteli76....................kp 26/35-38...........yk.3.......2. toiveissa
Marimekko77..............kp 29/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 55/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 30/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 7/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 11/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 15/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp?...........................yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 34/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 13/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 39/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 46/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 4/30-34..............yk.2...........5.toiveissa

choco.........................kp 3/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp79/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp24/28..................yk1...........?.toiveissa
minski80..................kp 43/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80





[/quote]

[/quote]
 
Lauantai huomenet tänne!
Jos nyt jotain oireita luettelis, niin eilen huomasin nännien olevan kipeät. Ei mitenkään niin kauheen, mutta kun niihin koskee niin sitten. Pahoinvointia esiintynyt jo pidemmän aikaa, mutta sitä tulee ja menee aina silloin tällöin. Osakseen johtuu varmaan tästä erittäin sitkeästä flunssasta, kun ei oikein ruoka maita, mut sit olis kuitenkin nälkä.
Menkkamaisia kipuja ollut kohta kaksi viikkoa, mutta nekin välillä helpottavat. On tää vaan niin väärin, et se täti ei sitten tule ajoissa jos on tullakseen. :/
Meillä oli miehenkin kanssa aika riita eilen ja itse sitten painuin kiukuspäissäni huoneeseen. Jotenkin salaa toivoin menkkojen alkavan ja tulipa oloksikin sellanen, etten tuon miehen kanssa enää yhtään lasta tee. :( Osakseen saan kyllä syyttää itseänikin, mä oon ollu jotenkin räjähdysaltis pidemmän aikaa, eipä tarvii montaa poikki sanaa sanoa kun jo räjähdän. Mulla pinna erittäin tiukalla ollut.. Voiko sen lukea oireiksi? Siis joo, sitä esiintyy menkkojen aikaan, mutta nyt sitä kestänyt kyllä jo pidemmän aikaa.
 
hollannikkaat paljon onnea plussasta!!!!!!! ei muutakuin odotuspuolelle sitten vaan...nyt kyllä näyttää niin lupaavalta nämä teidän arvoisten jännäilijoiden oireet ym. että pidän kyllä tosi kovasti teille peukkuja...ja sutinavehkeilyjen parissa peuhaaville tärppi onnea hurjasti...

Täällä olo parempi, syön noita raskaus vitamiineja ja niissä oleva b-vitamiinit tasoitaa oloa mukavasti...sain oikein syötyä näkkileivän äsken...nyt pitäisi alkaa katsomaan, että tosiaan tulee syötyä tarpeeksi...huomasin vaala käydessäni, että paino on pudonnut joulukuusta melkein 4kg...eli nyt olen tasan tarkaan oikean painoinen, mutta tämä etominen ei kyllä auta pitämään painoa tuossa, vaan lähtee laskemaan, jos en pakota syömään itseäni :ashamed: Ja en halua todellakaan ruveta itse vahtaamaan painoani...esikosta piti aina iltaisin ja aamuisin tarkistaa paino, kun ei meinannut lähteä paino nousemaan normaalisti, kun mikään ei ruoka ei oikein ekana kolmanneksena maistunut :headwall:
 
Tervehdys jännäilijöille ja Onnea plussanneille =) :flower:

Käyn välillä lueskelemassa mutta eipä ole tullut kirjoiteltua mitään kun ei tässä mitään ole tapahtunut. Tätiä olen odotellu kylään keskiviikosta lähtien mutta vielä ei ole tullut. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan mutta eipä tuolla tädillä ole ollut tapana etukäteen ilmoitella, ilmaantuu vaan.
Testiä en suostu tekemään vielä ettei olisi niin kova pettymys ja yritän myös kovasti olla ostamattakin. josko ensi keskiviikon jälkeen uskallan testailla jos tätiä ei siihen mennessä näy. Kerran haamuilleena ja keskenmenon sitten saaneena ei uskalla luottaa ihan heti että olisin raskaana... sen jälkeen olen kyllä kuopukseni saanut mutta km kuitenkin pelottaa.

Flunssaoireet on ainoat mitkä kiusaa, eikä tarttis kun olis lasten kanssa kiva käydä kerhossa eikä kykkiä vaan kotona. Että tympii kun ei voi olla terveenä pitempiä aikoja, meillä siis flunssat kiusaa turhan usein :(

nyt kaikille kovasti puhaltelen ++++++++ -tuulia :wave:
 
hollannikkaalle isosti onnea! saa paapelokin kaverita sinne odotusketjuunsa, ettei sen tarvi siellä yksin höpistä.

Kävin ratsastamassa tänään, rytyytettiin kaverin kanssa oikein kunnolla. Jos tuolla töyssyytyksellä ei täti kaasuta paikalle, niin ei millään.
 
Heipä hei! =)
Täällä täti tuli kylään ja kivut on sen mukaset.. Ja rupee toivot olemaan lopussa kun alkaa nyt sit yk4.. :(
Niin että miehen kanssa sovittiin että ruvetaan tjottailemaan vaan.. Ei oo sitte niin paljon stressiä :)
Mutta mä käyn ilmottelemassa aina välillä kuulumisia =)

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia muille!!! =)
 
Niinuska05 :hug: pahoittelut tädin tuppautumisesta! MUTTA Älkäähän nyt vielä siellä lannistuko: vuoden aikana n. 90% pareista raskautuu. Yhtä kiertoa kohti ihanneolosuhteissakin mahdollisuus 15-20%:n luokkaa: 3 kierron yritys (joka meilläkin muuten nyt meneillään) ei ole vielä aika eikä mikään (vaikka todella tiedän ajan kuluvan suorastaan epäinhimillisen hitaasti...)! Eli positiivisin mielin vaan uuteen kiertoon =) , mitä lähemmäs sitä vuoden yritystä menee, niin sitä korkeemmaksi nousee onnistumismahdollisuudet jos tilastoihin on uskomista ;) . Olen henkisesti itseni psyykannut siihen vuoden yritykseen...ei sitten nuo tädin kyläilyt ihan niin korkealta tipauta! Olin niin ajatellut, että tämä yk3 ei ole vielä mitään ja nyt jos muut tässä samassa kohtaa yritystä alkavat synkistellä, niin kyllä tässä alkaa ajattelemaan väkisinkin, ettei tästä mitään tule :ashamed: ! Nyt siis vaan reipaasti taistoon tulevia tätejä vastaan Niinuska05 ja kaikki muutkin ja nyt todellakin kaikki plussataan niin, että vauvelit ehtii syntymään tämän vuoden puolella, eiks je =)?

Polkkajäde pikaista paranemista teidän perheeseen ja kovasti plussaonnea...tule sitten kertomaan kun olet testaillut =)?

Laitan jo nyt illalla tuon huomisen listan ja jos tulee muutoksia, niin korjailen huomena iltapäivästä/alkuillasta kun pääsen koneen ääreen!
 


SUNNUNTAI 1.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 56/28-30...........yk.20.........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 13/28....................yk. 13........1. toiveissa
Nasuli08 .................kp 54/28-31.............yk6............1. toiveissa
kaz.............................kp 59/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 28/28-37...........yk.4............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 1/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Marta.........................kp?........................yk.3............1.toiveissa
hugoliina..................kp 25/28-35............yk.3............1. toiveissa
Niiz.............................kp 26/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 28/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 38/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 14/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 30/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
Moon Fairy................kp 22/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
catzu........................kp 52/32-34.............yk.?...........1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 14/??..................yk.6.........2. toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 19/30...............yk.5..........2.toiveissa
niina22.......................kp 27/28................yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 25/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 18/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
Niinuska05.................kp 1/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
manteli76....................kp 28/35-38...........yk.3.......2. toiveissa
Marimekko77..............kp 30/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 56/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 31/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 8/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 12/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 16/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 1/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 35/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 14/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 40/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 47/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 5/30-34..............yk.2...........5.toiveissa

choco.........................kp 4/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 80/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 25/28..................yk1...........?.toiveissa
minski80..................kp 44/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80




[/quote]

[/quote]
 
Pahoittelut tädistä Niinuska...varmasti saatte sen plussan tässä vuoden sisällä, olen varma siitä :hug:

Maryannelle pahoittelut ja onnittelut tädistä...pahoittelut siitä että tuli, mutta onnittelut että soi tulla järkevässä ajassa :hug:

 
Heipähei ja eipä tarvitse testailla kun täti ilmaantui kylään tänä aamuna. kp siis huitelee 30-35 väliä. onneksi en kovasti uskonut että olisi heti onnistanut niin en pudonnut niin korkealta. nyt lähden lapsosten kanssa ulkoilemaan.

Plussatuulia teille :wave:
 
Polkkajädelle :hug:

Se testi oli alkuviikosta nega, niin ei tässä suuria odotuksia ollut. Oikeastaan olen iloinen, joska nyt näkee, että kroppa alkaa palautumaan hormoniehkäisyn jäljiltä. Jostain luin että voi mennä reilusti yli puolikin vuotta ennenkun viimeisetkin rippeet pillereitten tms. jäljiltä häviää kehosta.

Täti kyllä kurittaa kunnolla, kramppailee oikein tosissaan.
 
Sunnuntai iltaa kaikille :flower:

Pahoitteluni teille kaikille jotka olette saaneet tädin kylään, ensi kierrolla sanotte sille ettei ole enää kovin tervetullut vieras kenenkään luokse ;) . Minä en ainakaan huoli sitä enää meille, löysin perhesuunnittelun sivuilta mun mielestäni hyvältä vaikuttavan ovis laskurin http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php sen mukaan meillä olis ajoitus mennyt tässä kierrossa täysin nappiin, luulen että olin bongaavinani oviksenkin loppuviikosta... nyt siis alkaa taas piinaamiset. Ajattelin jättää testaamisen ystävänpäivään jos sitä tätiä ei ennen sitä näy.

Hyvää Helmikuuta kaikille
 

Yhteistyössä