Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Täällä tuli eilen kaksi viivaa! Tosin haaleasti, koska kiertopäivä vasta 30/34 mutta en malttanut olla testaamattta, kun niin vahvoja raskausoireita oli ollut n. 5 päivää mahdollisen ovulaation jälkeen. Joten nyt sitten vaan jännäilen, että plussa vahvistuisi.

Varovaisen onnellisia täällä ollaan!

Plussatuulia kaikille!
 
hollannikkaat Paljon onnea !
:heart: :heart:
Ja varovaiset onnittelut myös Marimekko77 :heart:

ON:
Tänään aamulla testasin taas todella tyylipuhtaan NEGAN , ei tullu haamuja eikä viivanpaikkoja tai mitään.. mies jo sano et luulis et nyt ois jo pelkällä tahdonvoimalla tullu jotaa, mut kun ei niin ei. :headwall: :headwall: :ashamed:

Kyllä ottaa oikeesti aivoon, sit toi ukkelikii oli niin ihana ja lohduttava ja mie taas tiuskin sille ku oon niin pirun kiukkunenkii.
Tulis nyt sit se täti jos on tullakseen, mä en kestä jos tää kierto venyy pitkäksi, Tahtoo yrittöö heti uuestaa... :ashamed:
 


MAANANTAI 2.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 57/28-30...........yk.20.........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 14/28....................yk. 13........1. toiveissa
Nasuli08 .................kp 55/28-31.............yk6............1. toiveissa
kaz.............................kp 60/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 29/28-37...........yk.4............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 2/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Marta.........................kp?........................yk.3............1.toiveissa
hugoliina..................kp 26/28-35............yk.3............1. toiveissa
Niiz.............................kp 27/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 29/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 39/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 15/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 31/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
Moon Fairy................kp 23/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
catzu........................kp 53/32-34.............yk.?...........1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 15/??..................yk.6.........2. toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 20/30...............yk.5..........2.toiveissa
niina22.......................kp 28/28................yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 26/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 19/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
Niinuska05.................kp 2/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
manteli76....................kp 29/35-38...........yk.3.......2. toiveissa
Marimekko77..............kp 31/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 57/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 32/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 9/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 13/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 17/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 2/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 36/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 15/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 41/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 48/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 6/30-34..............yk.2...........5.toiveissa

choco.........................kp 5/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 81/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Varri.........................kp 5/28-31...............yk.4.........? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 26/28..................yk1...........?.toiveissa
minski80..................kp 45/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80


Helmikuussa
Marimekko77



[/quote]

[/quote]
 
HUOMENET PINOON :wave: !

Marimekko77 ONNEA, ONNEA, ONNEA :heart:!!! Siirsin sut jo varovaisesti plussanneiden joukkioon, toivottavasti ok? Vai haluatko mielummin haamuileviin? Ja nyt oletkin sitten plussan testanneena velvollinen vielä kertaamaan sun raskausoireet meille edelleen kuumeileville / raskausoireita kehitteleville :LOL: :LOL:

Varri Tervetuloa takaisin listalle ja kuumeilemaan :heart: ! Monesko teillä on haaveissa vaiko esikoinen?

H-a-n-n-e Joo tuo laskuri on hyvä ja poiketen muista laskureista on ainakin meille onnistunut aina antamaan oikeat päivät (todettu siis ovistestillä!) Toivottavasti teillä meni tosiaan ajoitus nappiin ja luonto äiti muutenkin antavaisella tuulella niin, että tarkkaan ajoitettu peittojen heilutus tuottaa myös kaivatun tuloksen =) . Mullakin olis tavoitteena jaksaa aina ystävänpäivään testin teko, mutta koska 9.2 olisi tädin saapumispäivä, niin jos nyt jostain syystä se eukko ei ilmaantuisikaan, niin itseni tuntien en kyllä jaksa sinne ystispäivään odotella :LOL:

jenninho :hug: :heart: tiedän tunteen ja toivotaan todella, että kierto venyy siitä yhdestä HYVÄSTÄ syystä =). Mulla on pari sellaista tuttua, joilla testi näyttänyt vasta 2 viikkoa oletetun tädin saapumispäivän jälkeen plussan...

ON: eipä ihmeempää...masussa pistelee ja nipistelee sekä koskee ajoittain- iltaisin olen huomannut, että nippailuita enemmän, mutta täysin voi johtua siitäkin, etten ikinä opi, ettei mun tulisi syödä tavallista jäätelöä, suklaata tms. kun pitäisi valita se hyla...oikeestikin siis todella vaikea sanoa mistä nämä kouistukset ja nippailut johtuu. Ja mahan sekaisin oleminen. Nivuset edelleen jäykät, mutta ei niinkään kipeät...nokka tukossa, mutta flunssaa tämä nyt taitaapi olla vaikka niin kovin toivoinkin raskaustukkoisuutta :LOL: . Aika samanlainen olo kuin aiemmissakin kierroissa, lukuun ottamatta viime kiertoa, jossa olin lähestulkoon oireetoon...ja siksikin jaksan taas kehitellä jos jonkin näköistä oiretta :headwall: !!! Täti siis edelleen se oletetuin vieras tässä kierrossa...mrrr...saamarin eukko! :kieh:

Kauan teillä kestää oviksen jälkeiset oireet? Mulla nyt dpo 7-8 ja edelleen tosiaan noita munasarja yms. nipistelyitä- nännikipu hellitti kokonaan n. dpo4.

Mukavaa viikon alkua kaikille ja plussa tuulosia myrskyn lailla ja tädin saavuttamille tsemppiä uuteen kiertoon!



 
Hei!

Mun oireet oli seuraavat: Siinä 5.päivää oletetun ovulaation jälkeen alkoi tuntua vihlaisuja kyljissä. Niitä tuli varmaankin noin 3 päivän ajan useita, ei kivuliaita mutta selviä nopeita vihlaisuja. Rinnat hieman myös arat, ei yhdestä kohtaa vaan kokonaisuudessaan ja sen tunsi esim. kun otti esikoisen syliin ja hän nojasi rintaa vasten. Mutta noi vihlaisut sai mut epäilemään "parasta". Ei nimittäin vastaavia tunnu normaalissa kk-kierrossa.

Esikoinen tärppäsi toisesta yrityksestä, voiko nyt olla myös?! Testaan torstaina uudelleen, silloin olisi kierto täynnä.
 
jiihaaa,aamulla kun nousin ni sain juosta suoraan oksentamaan ja maha ihan sekasin.. olin jo että hienoa alkoi kunnon pahoinvointi että olen raskaana

tästä kului joku pari tuntia niin alkoin kuukautiset :headwall: pelkästään paperiin pyyhiessä tulee hieman verta mut se ei paljoo lohduta koska mulla normaalisti tosi niukat mutta yleensä ensiks tulee paljon ja sit ei oikeen mitään.

en silti jaksa uskoa että oisin raskaana, vaikka kaikki oireet on. iltaisin on ollut tosi kuvottava olo

miks tän elämän pitää olla näin perkeleen vaikeeta???

eli mulle voi ilmeisesti päivittää kp 1 :headwall:
 
niina22pahoitteluni menkoista

Alkuperäinen kirjoittaja Marimekko77:
Hei!

Mun oireet oli seuraavat: Siinä 5.päivää oletetun ovulaation jälkeen alkoi tuntua vihlaisuja kyljissä. Niitä tuli varmaankin noin 3 päivän ajan useita, ei kivuliaita mutta selviä nopeita vihlaisuja. Rinnat hieman myös arat, ei yhdestä kohtaa vaan kokonaisuudessaan ja sen tunsi esim. kun otti esikoisen syliin ja hän nojasi rintaa vasten. Mutta noi vihlaisut sai mut epäilemään "parasta". Ei nimittäin vastaavia tunnu normaalissa kk-kierrossa.
Minä jään jännäilen nyt tämän viikon noita vihlaisuja, jos niitä vaikka tulis. Tuo rintojen arkuus taitaa olla tosi hyvä merkki raskaudesta, mulla oli sitä esikoisen aikaa sekä ennen joulua keskenmenneessä raskaudessakin.

hugoliina Täälä myös tukkoisuutta havaittavissa. Tänä aamuna alkoi mulla flunssa uudestaa olin peräti viikonlopun terveenä. Jospa tämä olis nyt meillä sitä raskausflussaa :LOL: Nyt etsin minäkin varmaan kaikki oireet mitkä vähänkin voisi liittyä raskauteen, on nimittäin sen verran korkeella toiveet tämän kierron suhteen.

 
miulle voi tälle päivälle päiväittää et KP 1.. ja yk 5 alkaa.. huoh.. kaiken muun lisäks.. sain just kuulla et joudun sokerirasitustestiin.. :( ei taho..

:hug: muillekin tippuneille.. tsemppiä uuteen kiertoon..

onnea haamuilijat.. :)
 
Niinuska05, ei saa vielä vaipua epätoivoon! Pahoittelut myös muille tädistä. Mullakin jo 9. yk menossa ja itse koitan ajatella, että ennen kun vuosi tulee täyteen niin kaks viivaa on testissä. ;P

Marimekko77 varovaiset onnittelut! :flower:

(.) Mulla on ollut tissikipua nyt jo öö.. neljättä päivää? Ja meinaan olla ihan paniikissa tän tissikivun kanssa. :O Vasemmanpuoleisessa on tosi kipee kyhmy ja se kipu säteilee kainaloon asti. Kaikenmaailman rintasyöväthän tässä tulee väkisin mieleen vaikka luultavamminhan se vaan on joku turvonnut maitorauhanen... Ja ai niin, lämmöt mulla on ollut parina viime päivänä 36,5. Yleensä vähän päälle 35. Katotaan lähteekö vähän ajan päästä tippuu...

Moonis kp 23/27-28
 
Mahtuuko tänne mukaan vielä yksi syysvauvasta kuumeilija? Esikoista kaipaillaan, nyt yk 7 ja kp25/26-34. Tässä kierrossa olen ottanut käyttöön greippimehun ja foolihapon. Ovista olen tikutellut jo parina aikaisempanakin kiertona.
 
Onnittelut varovaisesti Marimekko77 :flower:
ja :hug: joilla täti kyläilemässä...

Täällä siis alkamassa yk2 eikö... mutta hohhoijaa kun alkaa häiritsee tädin runsaus, luulis jo että vuoden aikana olisi vähentyny mutta ei. ei uskalla kotoakaan mihinkään lähteä kun tarttis olla monet vaihtovaatteet mukana :ashamed:

Mä käyn aina lueskelemassa muiden kuulumisia mutta en nyt hirmuisesti kirjoittele. mutta kiva kuitenkin kuulla plussailuista =) kannustaa toivomaan omaa tulevaa plussaa. *Muoks * positiivisesti ajattelen että se plussa tulee jossain vaiheessa

mutta kuitenkin jos ei meille plussaonnea kuulu vuoden loppuun mennessä niin täytyy sitten alkaa suunnittelemaan töihin lähtöä ensi vuodelle...

:eek: ++++++++++- tuulia edelleen :wave:
 
Onnittelut kaikille plussanneille. :flower:
:hug: tädin kohdanneille.

Tänään oli sitten pakko testata, kun menkkoja ei ole kuulunut. Selitys asialle löytyi. Testiin tuli plussa jo ennen kontrolliviivaa. En vain usko tätä vielä todeksi. Testi oli varmaan viallinen. Katsotaan miten käy.
 
Nasuli08 PALJON ONNEA PLUSSASTA :flower: :heart:
Marimekko77 VAROVAISET ONNITTELUT :flower:
Haamusta ja haaleasta se minunkin plussa kuvioon tuli ;)

Ja suuret pahoittelut tädin kiusan kohteeksi joutuneille :hug:

Täällä odotetaan kuumeisesti ekaa neuvolaa 19.2...huono olo on saatu kuriin multitabsin raskausvitamiineilla ja säännöllisellä syömisellä.
Maha turpoaa iltaisin siihen kuisiin kuin olisin jo lähempänä rv20, voi kun olisikin :LOL:

Paapelo + poju + Tiuhti rv 5+2 =)
 
Esikoinen olisi haaveissa minulla. Ja siis tänään kp 5. Saa nähdä miten käy tässä kierrossa, kun nyt tasaantunut kierto ja ovis helpompi laskea. Tikkuja en ota käyttöön, kun meillä on vauvan teko sillä mallilla, jotta tulee jos on tullakseen. Jännittää jo nyt ja vasta näin alku kierrossa olen menossa :)
 


TIISTAI 3.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 58/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 15/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 26/26-34............yk 7.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 24/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
kaz.............................kp 61/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 2/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 3/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Marta.........................kp2/29 .................yk4..............1.toiveissa
hugoliina..................kp 27/28-35............yk.3............1. toiveissa
Niiz.............................kp 28/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 30/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Varri...........................kp 6/28-31..............yk4.........1. toiveissa
kendra......................kp 40/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 16/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 32/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
Sisely.........................kp 1/28...................yk 1...........1.toiveissa
catzu........................kp 54/32-34.............yk.?...........1. toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 16/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 2/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 21/30...............yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 27/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 20/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 1/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 3/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Marimekko77..............kp 32/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 58/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 33/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 10/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 14/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 18/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 3/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea.............kp 37/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 16/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 42/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 49/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 7/30-34..............yk.2...........5.toiveissa

choco.........................kp 6/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 82/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 1/28.....................yk 2........?.toiveissa
minski80..................kp 46/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80


Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08



[/quote]
 
ONNEA Nasuli08 :heart: :heart: :heart: ! Millaisia oireita sulla oli vai oliko mitään normaalista poikkeavaa ennen plussaa :)? Ja miten ihmeessä olet kyennyt olla testaamatta jo aiemmin- sullahan huiteli kp:t jo jossain yli 50 :eek: ! Ihailtavaa itsehillintää =) :flower:

Pipopi Kiva kun tulit kanssamme kuumeilemaan, tervetuloa :heart:!

paapelo :heart: oiii...mäkin niin tahdon odottelemaan ensimmäistä neuvolaa ja olla turvonnut hyvästä syystä ;)

Haaveileva-85 :hug: ja malttia...uutta testiä sitten tädin oletettuna päivänä kehiin ;) (joo paraskin sanoja , itse "himotestaaja" täällä huutele :LOL:!)

H-a-n-n-e Voi kunpa meillä tosiaan olisi r-flunssa...olin jo niin höperö tässä illalla, että mittasin lämpöni vaikken ole kertaakaan kiertojen aikana vielä terveenä mitannut ja iltalämpö oli 37,3c mikä on mun mielestä melko korkea...oliko se niin, että menkkojen alkaessa lämpö nousee? ÄÄÄÄÄK- tätikö se siellä ovea kolkuttelee :eek: !? Mahaa kourinut tänään niin urakalla, että ei olisi ihme vaikka tätsy ilmestyisikin pian :ashamed:... ja oviskin on vasta dpo 8 eli nyt jos täti tulee, niin wayyyyy too early :(!

Varri Korjasin kp:si- anteeksi moka :ashamed:! Tsemppiä alkaneeseen kiertoon =)

:attn: Tarkastakaa muutkin tietonne listasta ja ilmoitelkaa jos olen tehnyt virheitä, niin korjataan =)
 
hugoliina No mulla ei vielä korjattavaa :D noi tyhmä kysymysmerkit vaan...mut kohta pääsen messiin :)
Mulla tuli pieni ahdistus kun sanoit et tahdot odottamaan ekaa neuvolaa. Tuli sellanen olo et neuvolakäynnit olis negatiivisia... Muistan vaan et aina oli jotakin negatiivista sanottavaa esim. mun syömisestä, liikkumisesta tai kohonneista verenpaineista. Ja sit mä pelkään koko ajan sitä et vauva kuolee. Mun on varmaan pakko päästä kaikennäköisille pelkopoleille yms. Jos mun pään sais käännettyy ajatukseen et "mä synnytän". Oon aina sanonu etten koskaan aio synnyttää! Leikkauksessakin on seuraukset, nimimerk. kokemusta on.

Liika ajatteleminen on pahasta, oon sitä mieltä.
 
Marylene :hug: mulla on kyllä sellainen fiilis, että ihan positiivisin mielin odotan äitiysneuvolaa...toivoisin, että se paikka olisi yksi tuki&turva ensimmäisessä odotuksessa, muun tukiverkoston lisäksi tietty =) . Vai lieko mulla vaan turhan ruusuinen kuva paikasta :/ ! Olen toki kuullut, että puuttuvat siellä ihan kaikkeen ja marmattavat painosta yms. mutta jos sitä vaikka onnistuisi olla ottamatta kaikkea itseensä niin kirjaimellisesti :D! Mulla on sellain tuntuma, että kaikille ne jostakin paapattaa? Ja samaa mieltä olen siitä, että liika asioiden vatvominen ei ole hyvästä...jos sulla kovinkin voimakkaart pelkotilat kun tulet raskaaksi, niin uskoisin sun pääsevät pelkopolin asiakkaaksi :)

ON: SURUNPÄIVÄ :'( Vielä en kp 1:tä itselleni päivitä (jo tästä vielä noustaisiin), mutta: aamulla vessassa paperiin jäi hieman suht vaaleanpunaista verta... :'( :'( :'( byääääh! Sieltäkö se täti nyt jo on tuloillaan :| ...jos näin on niin olen kyllä tosi pettynyt. Se tarkoittaisi negakierron lisäksi myös sitä, että mun kierto lyhyt, vain 27pv ja luteaalivaihe olisi vain 9 päivää :eek: , mikä ei riitä :( snif...

Mukavaa tiistaipäivää kaikille :heart:

 
hugoliina Kiitos onnitteluista. Ei oikein mitään erityisiä oireita ole. Vähän parin viime viikon aikana oli kuvottavaa oloa, jonka laitoin liian teen juomisen piikkiin. Menkat ei vain alkanut. Nyt on ihan hyvä olo. Toivottavasti ei tästä muutu ainakaan huonompaa. Olin testannut kaksi negaa joskus kp 30-36 välillä. Sitten vain jäin odottamaan menkkojen tuloa. Mut kun niitä ei kuulunut ajattelin, et testaan ja varaan sitten gynelle ajan, kun menkat ei ole aikaisemmin ollut montaakaan päivää myöhässä. Olen toisaalta tyytyväinen, että pystyin olemaan testaamatta näinkin kauan.
Maltti on valttia aina välillä. Vaikka nyt ajatuksissa onkin, että mitä jos ei kaikki olekaan hyvin. Jännittäminen jatkaa edelleen. Toivottavasti saisit pian plussan.

Plussatuulia kaikille!
 
Vielä minä hullu täällä kehittelen teoriaa tuolle mystiselle vuodolle ja annan myös tähän väliin ällöjuttu-varoituksen...

Eli: Voisiko mitenkään olla, että vielä dpo 10 tulisi kiinnitymisvuotoa? Tosiaan vuoti vaan sen hetken paperiin pyyhittynä ja nyt (sori ällöily :ashamed:!) ainoastaan kohdunkaulan seinämillä (tai mikä tuo nyt on...tiiättehän ;)!?) hieman puna-rusehtavaa verta...

Tai sitten se on ihan täti vaan kun ilmoittaa ennenaikaisesta saapumisestaan :ashamed:... millään ei vaan tahtoisi myöntää, että näin on...

 
moikka!

hugoliina: Mulle vois päivittää sen kp 2. Vuoto on kyllä tosi niukkaa,pelkästään paperiin pyyhiessä tulee vähän mut uskon kyllä et nää nyt ne kuukautiset

nyt vaan reippaana uuteen kiertoon :wave:
 
Mulle voipi sitten päivittää kp 1:n. :'( nyyyyyyh. Kierron pituus on nykyisin 27-30, joten senkin voisi sitten muuttaa samalla. Oireitakin olin jo kehitelly vaikka millä mitalla, mutta täti vaan tuppautui väkisin sisälle. Törkeää käytöstä tuollainen...lupaa kysymättä rynnii kylään.

Vielä ei kuitenkaan vaivuta synkkyyteen. Paremmalla onnella uuteen kiertoon, ei muu auta.
Onneks sentään aurinko paistelee ja on aivan upea talvipäivä, nostaa mielialaa kummasti.

 
Tädin saartamille iso iso :hug: :heart: ! Täällä aamuinen vuoto loppui yhtäkkiä kuin alkoikin...mystistä! Tätiä tuo nyt varmankin enteili, joten sitä noita-akkaa odotellessa ja viimeisiä toiven rippeitä karistellessa... :ashamed: kuitenkin mieleen väkisin hiipii sen kiinnittymisvuodon mahdollisuus...tiputtakaa mut jooko maan pinnalle täältä ennen kun täti ehtii :LOL:
 

Yhteistyössä