Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Pahoittelut kaikille, jotka on viety ferrarin kyytiin. :hug:

Itse kans luulen, että kyytiin viedään väkisin parin päivän päästä... ON: tissikipu on lieventynyt, vielä kuitenkin vähän aristaa. Masun turvotus on aivan järkkyä, mutta niin aina ennen menkkoja. Maha ollut kans välillä kipee, enteiliskö menkkoja... Lämmöt alkaa tippuun joten kyllä se täti taitaa sieltä tulla. :( 36,5:sta tippunut 35,8:aan.
 
Hugis :D kurja juttu, eikä sitä harmitusta paranna yhtään, vaikka osaiskin aavistaa, että sieltä se täti vaan tulee. Toivottavasti saatte riidankin selvitettyä.

Myös kaikille muille tädin yllättäneille lähettelen positiivista mieltä seuraavaan kiertoon, vaikkei se aina niin helppoa olekaan.

Täällä lunta tupruttaa ja sää on harmaa. Onneksi on ollu kiva aamu töissä ja kerrankin on tuntunut, että omalla työllä on jotain merkitystä. Helpottaa vähän tätä menkkakiukkuakin ja yleisväsymystä. Oliskohan flunssa tulossa, kun silmät ei meinaa pysyä auki ja päähän särkee koko ajan.
 
Huhhuijaa! Täti pakkailee kamojaan, luulis sen huomenna kadonneen, kun töistä tuun. Sitten armotonta harjoittelua (ja "vanhentuneen" tavaran hävitystä). Viikonloppuna oon reissussa, tekee ihan hyvää päästä akkaporukalla tuulettamaan, unohtaa vauvakuumeet hetkeksi kokonaan.

Plussatuulia, nyt peitot heilumaan oikein urakalla ;)
 
Maryanne Tsemppiä uuteen kiertoon, toivotaan nyt tulosta syntyväksi ;)!

Marta Voi kiitos tsempityksestä =)! Täällä vaan on nyt kroppa jotenkin pimahtanut tai en tiedä mikä oikein on...ei sieltä mitään taas tullut sen yhden pyyhkäisyn jälkeen...eli hullu jatkaa edelleen unelmoimista "mitä jos kuitenkin" :LOL: aina siihen saakka kunnes se täti sieltä ilmestyy päivän pilaamaan! Tietääkö kukaan, voiko sitä kiinnittymisvuotoa tulla niin, että ensin dpo 9 tuli sen kerran pyyhkäistessä ja nyt samanlainen tilkka, jos edes tilkaksi voi kutsua, kahden päivän kuluttua, että just ja just paperiin jotain jäi ja sen jälkeen ei jälkeäkään verestä? Ja anteeksi TAAS nää veriällö-jutut... :ashamed:

Plussaisia tuulia ja iloista torstaipäivän jatkoa kaikille :heart:
 
Hugikselle täällä toivottelen kovasti onnea ja elän sun toiveessa niin täysillä mukana :heart:

Tällä raskautumissaralla tuntuu kyllä kaikki olevan mahdollista, joten toivoa ei todellakaan kannata heittää ennen tädin todellista tulemista. Siis sitä, kun naikkonen ilmestyy rytinällä, kuten tänne meille tänä aamuna... :)

Voimia kaikille. Elämäni ensimmäinen yrityskierto starttaa parin päivän päästä, vaikka lapsia on jo useampi. Ja mua jännittää... =)
 
Pahoittelut kaikille, joille täti taas kerran tuppautu kutsumatta kylään ja uusia voimia uuteen kiertoon.

Täällä päin ilmeisesti jotain vatsataudin tai mikä olikaan jälkioireita, voisi melkein kuvitella olevansa raskaana ellei se nyt olisi todella epätodennäköistä ja tosiaan tuo tauti vasta koettuna. Eilen nimittäin kauppareissulla ällötti kaikki mahdolliset hajut ja loppu päivän närästi, mitä ei mulla ole oikein koskaan, maha ollut edelleen kipeä ja jonkin verran turvoksissa, lisäksi ilmassa ainakin huonovointisuutta ja räjähdysalttiutta. Tätikin on tulossa kylään vasta viikon päästä. No josko se loppu aika menis nopeasti ensi kiertoa odotellassa :)

 
Sisely kiitos ja oikein ihanaa ja "lemmekästä" ;) ensimmäistä yrityskiertoa teille, plussia puhaltelen :whistle: ;)

saini81 Hyvältä oireet ainakin kuulostaa, toivotaan parasta- ja jos on epätodennäköistä, niin pientä ihmettä sitten toivon teille :)!
 


PERJANTAI 6.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 61/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 18/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 29/26-34............yk 7.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 27/27-28.............yk.9..........1.toiveissa
kaz.............................kp 64/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 5/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 5/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 9/28-31..............yk4.........1. toiveissa
hugoliina..................kp 30/28-35............yk.3............1. toiveissa
Maryanne..................Kp 6/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 31/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 4/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 43/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 19/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 35/28-30...........yk.1..........1.toiveissa
catzu........................kp 57/32-34.............yk.?...........1. toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 19/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 5/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 24/30...............yk.5..........2.toiveissa
sarppuli......................kp 30/28-30...........yk.4..........2. toiveissa
saini81........................kp 21/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 4/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 6/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Marimekko77..............kp 35/34..................yk.2........2.toiveissa
Pikkusintti..................kp 61/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toiveissa

Kumkvatti....................kp 36/24-? .................yk.6...........3. toiveissa
Justiina82....................kp 13/29-31...............yk.3...........3.toiveissa
sonja R........................kp 17/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 21/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 6/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea..............kp 40/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 19/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 45/31..................yk1..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 52/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 10/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 2/29-30...................yk 1...........5.toiveissa

choco.........................kp 9/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 85/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 4/28.....................yk 2........?.toiveissa
minski80..................kp 49/30..................yk?..........? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?............?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori
.

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod


Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80


Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08



[/quote]
 
Taas tänäkin aamuna oli mulla pahaolo, voi Saini81 mä niin toivoisin ettei tämä meidän huonovointisuus johtuisi mahataudista.
Hugoliina jos sulla olis ollut toinen tuhru kiinnittymisvuotoa ja jos se toinen olis ollut menkkavuotoa joka tajus että nyt on turha tulla kylään. Tälläistäkin olet kuullut tapahtuneen. Pidän sulle peukkuja :flower:
 
Tänä aamuna cb:n testiin piirtyi selkeä plussa, viikkoja 4+1. Ei mikään haamu vaan kunnon PLUSSA :heart: :heart: :heart: ! Aivan onnesta sekaisin- kumpa kaikki menisi hyvin :heart: ! Nyt on mentävä- tulen myöhemmin "riehumaan" asian tiimoilta lisää :heart: :heart: :heart:

 
Onnittelut Hugoliina, siustakin tulee äiti! Sulla oli kuin olikin sitä kiinnittymisvuotoa! ;)

(.) Voi että tekis itsellä mieli jo testata, mutta ei halua sitä negaa piirtyvän tikkuun... Lämmöt heittelee ihan omituisesti, eilenaamuna 35,8:aa näytti ja tänään taas 36,4. Noh, ei pitäis muutenkaan mennä luottamaan vanhaan kuumemittariin ja kainalosta mitattuna vieläpä... Mutta näyttäis ees jotain suuntaa missä mennään! :kieh:

Tissit vielä aristaa vähän ja masu pöhönä... Tädillä jotkut megahormonit tässä kierrossa kun näitä herkkyyspuuskia on tullut lähestulkoon joka toinen päivä. :LOL: Tänä aamuna herättyäni itkin miehelle sitä, kuinka meille ei tule ikinä vauvaa (olin nähnyt ihanasta tyttövauvasta unta) ja mies oli että woot?. :whistle:

Mutta, en usko tärppiin. Ei ole sellainen olo enää. Kai sitä kuvittelee, että sitten kun on raskaana niin sen aavistaa/tietää etukäteen.

Mites muut? Onko ketään muuta joka jännäilee tän viikonlopun ja ehkä testaakin?
 


Tällainen viiva siis piirtyi tänä aamuna...eihän tuo vissiin enää mikään haamu ole kun ainakin mun silmään näyttää ihan viivalta? Sekoan varmasti kohta ihan tosissani onnesta...on tää niin hieno tunne, että todella rukoilen ja toivon teille kaikille samaista tulosta lähikuukausina viimeistään :heart:

Meinattiin pitää asia salassa muilta, mutta isovanhemmille kerrottaisiin 14.2 ystävänpäivänä kortilla mikäli ensi viikonkin testit näyttää plussaa :heart:

Ja Marta opetan sulle päivityksen, se on ihan helppoa :). Jos vielä huomisen päivitän ja kirjoittelen sulle ohjeet yv:nä tänään tai huomena :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja paapelo:
Huh ,oli tullut hirmuisesti tekstiä niin en edes muista mitä piti kommentoida :ashamed:

Ensin onnitteluja plussasta Nasulille :heart:
Ja iso :hug: tädin kohdanneille!

tuosta neivolasta:
meillä ainakin toimitaan niin, että jos painon nousu ei ole päätähuimaavaa ja siihen ei liity kohonnutta verenpainetta, antavat olla, kyllä tietenkin muistuttavat siinä vaiheessa, että lisää nestettä ja liikuntaa mukaan, jos ei muuten sellaista ole tullut tehtyä :D
Eli meidän neuvolalla on vähän tuollainen ruotsalainen ajatusmaailma raskaana olevan painon nousuun...vasta sitten aletaan puuttumaan jos alkaa olla huolestuttavaa eli menee jo sen 20kg painonnousun tienoolle ja aikaväli tähän on ollut suhteellisen lyhyt.
En tiedä onko tässä otettu huomioon naisten nykyinen painon kyttääminen ja tiivis tarkkailu vai mikä, mutta itse ainakin olen tosi iloinen että eivät lähde soimaamaan jos painon muutos on joinain viikkoina sen 1kg luokkaa =)

paapelo+poju+Tiuhti 5+4
Kerran mulla nousi paino 5kg/2vk, silloin sanoi et jos en rajoita olen kohta sairaalassa :D
 
Jaha, mulle vois sitten päivittää kp 1. :'( Veettu, jäi sitten kierto pikkasen lyhyemmäks ku tavallisesti, 26 päivään! Kenkuttaa ihan armottomasti. Olishan se pitänyt arvata jo sen aamuisen itkukohtauksen jäljiltä mitä tää meinas... Ei meille ikinä tuu sitä vauvaa. :(
 
AAAAA!!!! ONNEA HUGIS; IHAN MIELETTÖMÄN MAHTAVAAAA!!! :heart: :heart: :heart:

Ja sitten pahoitteluja siitä pahuksen tädistä, mikä sitä akkaa vaivaa :ashamed: Paljon parempaa onnea uuteen kiertoon tähtääville :hug:
 
H-a-n-n-e Toivotaan parasta :) Omalla kohdalla kyllä luulen, että ne ei valitettavasti viittaa siihen, kun oltiin alkukierto miehen kanssa eri maissa sinne jonnekin kp16/17 asti ja en mielestäni pongannu ovista ollenkaan, vaikka se muissa kierroissa on tuntunut ihan selvästi. Kai ne on vaan jotain menkkojen etukäteis oireita tai jälkioireita siitä taudista. Toivottavasti en muuten kyseiseen hirvitykseen ihan heti törmää uudestaan...

Moon Fairy :hug: ja häntä pystyyn, kyllä se siltä vielä ilmottaa tulostaan, älä vielä luovu toivosta.

Hugis hirmusesti onnea ja tarrasukkia matkaan :heart:

on: Täällä edelleen ihan pallomaha ja aamusin olo ei ole paras mahdollinen. Iltapäivästä lähtien kiusana närästys. Pitäisköhän ihan aikuisten oikeesti käydä vielä testauttamassa ettei joku bakteeri tai virus jyllää edelleen kimpussa?!

Plussatuulia puhkun ja puhaltelen +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Onnea hugoliina, mä tiedän tuon tunteen kun plussa tulee testiin, Olo on aivan mieletön ja tekis kertoo jokaiselle vastaan tulijalle että meille tulee vauva ;) Jospa me muutkin kohta saatais plussia.

Tädin ylättämille toivon tsemppiä uutten kiertoon :hug:
 
Minut voi siirtää taustailijoihin tai johonki jorpakkoon!!! Meille ei sit sitä kolmatta vauvaa tuu. Vein miehen sperman tutkittavaks ja siittiöitä on normaalia vähemmän ja neki ui hitaasti (johtuu siitä salazopyrinistä). Mies sano ettei enää hoitoihin mee (toka laps inseminaatiolla). Joten se siitä sitten, oon aivan maassa... Mut on mulla 2 ihanaa lasta........... Onnea kaikille vauvahommiin ja myös plussanneille!
 

Yhteistyössä