Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Maryanne sähköpostia madam.mamma@luukku.com tai ennustajaelli@luukku.com viestiin oma- ja miehen syntymäaika ja jos lapsia niin heidän syntymäajat ja mahd. laskettuaika! Mulle ainakin vastaaminen kesti melko kauan (tai tietystä syystä saattaa myös tuntua...aika kun nyt viime kuukaudet on madellut melko hitaasti :LOL:!) ...ja tosiaan maamma oli "unohtanut" tämän pikkupapusen kokonaan ennustuksesta...tai ilmeiseti kortit eivät näyttäneet :(

Ja kiitos paljon onnitteluista Pakanamaan Kartta, Maryanne ja manteli76 :heart: :heart:

Plussia kaikille toivon...plussatuulet myrskytköön :heart: !!!
 
Hyvin toimii päivittäjänä olo plussausapuna :) toivottavasti jatkuu sama tahti.

Pahoittelut tädin saapumisesta :hug: Marta mulla taitaa olla kp:t pari päivää jäljessä, kun aloin laskeskelemaan tarkemmin. Tänään pitäis olla kp 26, jos en ihan väärässä ole.

Kaikille uuteen kiertoon startanneille oikein paljon tärppiä onnea ja plussia mukaan matkaan!

on: edelleen kummallisia tuntemuksia, mutta menkkoja kuitenkin odottelen parin päivän päästä. Jos ei jostain syystä kuuluiskaan niin sitten vois testata lauantaina ikääntymisen kunniaksi.
 
Pahoitteluni teille ketkä täti on yllättänyt :hug: ja tsempitykset uuteen kiertoon!

Mulle madam.mamma ennustanut lasta syntyväksi 14.2.2009, kiire tulee kun en ole vielä saanut edes plussatestiä tehdyksi :LOL: Mitään tuntemuksia ei vielä ainakaan raskautumisesta ole, noh on mulla välillä huono olo välillä juilii mahasta mutta toisaalata ne voi johtua myös monesta muustakin syystä!

Saini 81 minulla kanssa olis suunnitelmat lauantaina tehdä testi jos sitä ennen ei mitään ikäviä yllätysvieraita satu kyläilemään
 
Mäkin olen ajatustasolla jo niin pitkällä, että jos suunnilleen viikon päästä raskautuisin, niin la olis mukava 11.11.09. Että enhän mä mitenkään malttamaton ole, enhän..? ;)

Toivotaan, että kaikki lähiaikojen testaajat saavat plussat - ja toki kaikki muutkin :flower:

Jännäily jatkukoon...
 
TIISTAI 9.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 65/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 22/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 33/26-34............yk 7.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 5/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
kaz.............................kp 68/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 9/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 9/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 13/28-31..............yk4.........1. toiveissa
Maryanne..................Kp 10/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 35/30................yk3............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 8/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 47/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 23/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 4/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
catzu........................kp 61/32-34.............yk.?...........1. toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 23/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 9/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 28/30...............yk.5..........2.toiveissa
saini81........................kp 27/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 8/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 10/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Pikkusintti..................kp 65/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp ?........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa

sonja R........................kp 21/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 25/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 10/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea..............kp 44/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 23/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 3/31..................yk2..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 56/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 14/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 6/29-30...................yk 1...........5.toiveissa

choco.........................kp 13/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 89/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 8/28.....................yk 2........?.toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80

Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08
hugoliina
 
Vihdoin!!! Perkuleen netti hävitti multa kolmet päivitykset! Kaksi kertaa yritin eilen ja kerran olen yrittänyt tänään...jonnekin vaan hävisivät bittiavaruuteen ja sitten ei ole enää päässyt koko sivulle.
LauraAnnika Unohdin lisätä sun tiedot. Anteeksi. Laitan ne huomenna. Joko sut laitetaan samantien plussanneisiin :) ?

Entäs miinuskainen, kaz, kendra, catzu, pikkusintti, taaperotx4 vieläkö olette mukana?


 
pakko vuodattaa...
on: mä tosissani tahdon sellaisen pienen nyytin meille, mutta nyt taas tuntuu siltä ettei sitä ei tänne noin vain annetakaan. hypistelin noita potkareita ja tossuja mitä on tullu haalittua vaatehuoneeseen ja multa pääsi itku :'( taitaa taas hormonit heitellä, nipistelee mahasta, vaikka oviskaan se ei voi olla. plussatkaa nyt porukalla, se antaa uskoa siihen, että meilläkin voi olla mahiksia. Anteeksi kamalasti tällänen vuodatus, mutta muuten karhin pitkin seiniä, jos ei saa vähän purkaa pahaa oloa.
 
heipat, tänne sais päivitellä tälle päivälle kp4 jo , täti perkule kurvasi lauantaiaamuna paikalle täysin kutsumatta.. :/ En oo ehtiny täällä käydä pävittämässä ja nytkin on töihin juostava.. :wave:
 
Maryanne - älä lannistu, kyllä teille se nyytti vielä tulee :heart: . Aika vaan tuntuu kovin pitkältä yritellessä, etenkin, jos tärpittömiä kuukausia alkaa kertymään. Ja teillähän niitä ei todellakaan montaa ole. :hug:

Niiz, sinnekin siis... Mutta eikun uuteen kiertoon. Marrasvauvan metsästykseen ;)
 
Eipä lannistuta vielä, kyllä varmasti me kaikki saadaan se pikku nyytti vielä tuhisemaan tohon omaan kainaloon.

Toisaalta minusta on aika hyvä että se vauva ei ihan tosta vaan tule vaan sitä nyyttiä saa pikkasen aikaa odotella, mulla ainakin oli joskus sellainen kuva että lapsia vaan tehdään mutta tässä viimeisten vuosien aikana olen oppinut että niitä saadaan. Toiset vähän nopeammin kuin toiset, välillä voi raskaita pettymyksiäkin mutta yleensä se vauva jossain vaiheessa sitten suodaan. Sen takia ne lapset ovatkin niin rakkaita ja eihän sitä muuten jaksaisi niiden kanssa kun ei ne kaikki päivät/yöt ole mitään ruusuilla tanssimista.

ON: Mulla ei ole ikinä ollut näin hirveet ruokahalut, ensin tekee mieli syödä vaikka mitä mutta sitten kun saan ruuan etteeni niin ei teekkään enää mieli... Kiva olla asiakkaitten kanssa kun koko ajan maha huutaa ruokaa :LOL: Sitten mulle puhkes hirveä nokkos ihottuma viikonloppuna, joka paikka kutisee soittelin lääkärille mutta kun on mahdollista että voin olla raskaana niin en voi ottaa lääkettä, ihottuman pitäisi mennä kahdessa KUUKAUDESSA ohi :eek: :eek: :eek: mä en jaksa tätä kutinaa, se nousee yleensä illalla ja alku yön raavin ja aamulla se on ohi, päivällä iho rauhoittuu ja illalla taas sama juttu. Mä olen varmaan kodille allerginen!
 
Hei jälleen kaikille! Pidin hieman hiljaiseloa, jotta pysyn selväjärkisenä tämän kuumeilun kanssa!

Aivan mahtavat onnittelut hugoliinalle :flower: ! Kyllä tuossa päivittäjän hommassa on siis jotain taikaa... ;)

ON: Täällä kuukautisia odotellessa ja mieli hieman maassa...Nyt kp 26/26-31 ja kovasti tuntuu täti tulevan. Tässä kierrossa tuntui et ovis oli vasta kp 18:sta, joten mietin et luulenko joitain muita oireita oviskivuiksi?!

Olen tässä mietiskellyt et onko hedelmällisyyteni laskenut niin radikaalisti seitsemän vuoden aikana et yrityskertoja on tullut roimasti lisää?! Esikoista aloin odottaan 20-vuotiaana ja tokaa 22-vuotiaana. Ekalta yrityskerta 2 tuotti tulosta ja tokalta kuukautisia ei sitten pillereiden jättämisen jälkeen tullut ollenkaan. Ensi kuussa plakkariin tulee 27 ja ajattelin et naiivisti et kroppa on samassa jamassa ku...niin no seitsemän vuotta sitten. Aika tyhmää, eikös?!
No eihän se kolmas kerta ole vielä ihan älyttömästi, joten hanskoja en aio heittää tiskiin.

Anteeksi tämä omanapaisuus :|
 
Soittelin lääkärille aikaa, niin vastaus ajanvarauksen päässä oli vaan, et jos nyt kuitenkin vielä odoteltais.. No, eipä ollut aikaa käydä kinaamaan kun töitä yritin samalla tehdä. :(

Mä eilen laskeskelin tota kalenteria ja se pieni ja hyvin vähäinen vuoto joka alkoi kp 19, niin ne oli sitten varmaan menkat. Eli tänään olis menossa kp 22. Tää kuukausi on noin muuten ollut paljon ahkerampaa tuolla makuuhuoneen puolella, et josko kuitenkin jaksaisin vielä elätellä toiveita ja odotella menkkojen alkavaksi viimeistään vkloppuna. :) On vaan tosi vaikeeta löytää ovista, kun on niin epäsäännöllinen kierto. Ovistikkuja ei oo ollu koskaan tarvetta käyttää.

Onnittelut plussanneille! :heart:
Ja plussatuulia muille! ++++
 

mutta en kyllä tiedä mitä tohon kierron pituuteen laitetaan.. Onneks täti tuli, vaikkakin terojen voimalla!! Nyt positiivisin mielin kohti seuraavaa kiertoa, hain paljon ovistikkuja et saa vaikka koko kierron läpi testata, ja mä niin toivon että se vauva sieltä jo tärppäis!!!
 
Tänään: Ihan hirveen heikko olo ollu kokopvän. Mitäs jos oonkin raskaana :O alkoi vähän pelottaa
mulla siis kp 33/28 ja en oo vielä raskautta ees saanu yrittää... hyvä et tääl pysytään tajuissa
Odottaminen se kamalinta on!
 
KESKIVIIKKO 10.2.2009
Kuumeilevat:




miinuskainen............kp 66/28-30...........yk.20..........1.toiveissa
yöperhonen-............kp 23/28................yk. 13..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 3/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 6/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
kaz.............................kp 69/28...............yk.6......... 1.toiveissa
teddybear82............kp 10/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 10/29 .................yk4..............1.toiveissa
Varri...........................kp 14/28-31..............yk4.........1. toiveissa
Maryanne..................Kp 11/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 5/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 9/29-34...........yk3...........1.toiveissa
kendra......................kp 48/28..................yk.2...........1. toiveissa
Stella2009.................kp 24/29-31..............yk2..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 5/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
catzu........................kp 62/32-34.............yk.?...........1. toiveissa
LauraAnnika..............kp 2/?......................yk 2...........1.toiveissa


antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 24/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 10/28................yk.6..........2.toiveissa
H-a-n-n-e....................kp 29/30...............yk.5..........2.toiveissa
saini81........................kp 28/29-30...........yk.4.........2.toiveissa
manteli76....................kp 9/35-38...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 11/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Pikkusintti..................kp 66/30-32..............yk.1.......2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 34/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa

sonja R........................kp 22/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 27/31..................yk.2...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 11/30-35...............yk.1............3.toiveissa
Melina-Linnea..............kp 45/30...................yk?.............3.toiveissa
PakanamaanKartta.....kp 24/28-30...............yk.?...........3. toiveissa

Valpuri........................kp 4/31..................yk2..........4.toiveissa

taaperotx4.................kp 57/31.................yk 5...........5. toiveissa
tuittu79......................kp 14/30-34..............yk.2...........5.toiveissa
Sisely.........................kp 7/29-30...................yk 1...........5.toiveissa

choco.........................kp 14/28........... yk4.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 2/29-30.............yk.14.......? toiveissa
Haaveileva-85.........kp 9/28.....................yk 2........?.toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

Taustailee:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti

Haamuilevat


PLUSSANNEET

Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09
olg4
hensku00
tiiut
nasby
paapelo
minski80

Helmikuussa
Marimekko77
Nasuli08
hugoliina
 
Marylene Testiä kehiin :D !

anu84 Pahoittelut tädistä ja :hug: !

Mulla on vieläkin ongelmia ymmärtää, että raskaana ollaan...koko ajan pelkään, etten oikeasti olekkaan jne. Testata tekis mieli, mutta turhaan kait rahojani enää siihen laittaisin...varhaisultraan mennään reilun kahden viikon kuluttua- jännittää ihan hurjan paljon ja ei voi muuta kuin rukoilla, että kaikki kunnossa. Etovaa oloa tulee jos ei kunnolla ole syönyt, tissit alkaneet pikkuhiljaa aristaa kovasti ja haukottelusta ei tule loppua! Pelkotilat km:sta astuneet kuvan ja ihan saa töitä tehdä pitääkseen kurjat ajatukset taka-alalla :(. Toivottavasti tämä 12 viikkoa sujuisi hyvin ja aika kuluisi nopeasti. Ei kyllä ollut yritys/kuumeilu aikana päivien matelu mitään tähän verrattuna! :LOL:

Plussaonnea kaikille puhaltelen :whistle:


 
Minä menin tänä aamuna tekemään HAAMUPLUSSA-testin, vähän kyllä jo aavistelin että näin vois käydä. Lauantaina teen sitten uudestaan ja jospa se silloin olis vahvistunut.

Mulla on ihan kauhea pelko koko ajan että mitäs jos tääkään raskaus ei onnistu, jos se menee kesken niin kuin viimeksi tai jos se onkin tuulimuna... Mutta ei kait se murehtimalla ainakaan parane, päinvastoin. Pitää yrittää nyt olla onnellinen tosta haamusta!

Marylene testin tekoon!
 

Yhteistyössä