Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Indo: Kiitos, lohduttavaa kuulla, että ainakin joku on onnistunut raskautumaan anoreksiasta huolimatta! :) Täytyisi tosiaan mennä tutkimuksiin yksityiselle, pelottaa vaan, että kuinka kauheasti se tulee maksamaan, kun mulla ei ole enää vakuutusta :/ Ja kun rahatilanne on vähän heikko tällä hetkellä.

anu84: samanlaiset fiilikset ja mietteet täälläkin.. :hug: täytyy kait säästää vähän muista menoista, että pääsis sinne yksityiselle gynelle!!

Varri: ihania uutisia, sydämelliset onnittelut! :heart:
 
Eilen pyyhkiessä tuli hiukan punaista....vieläköhän pistäis jälkivuodon piikkiin, vai olisko jo täti kurvaamassa paikalle :whistle: Menis kyllä noi mun ovis-tuntemukset persiilleen, jos täti nyt tulis ja sekoittas pakan |O Nooh, tänään taas ei tullut vielä mitään, että seuraillaan....

Varri ONNEA :flower: ja tarrasukkia matkaan....
 
Moikka taas kaikille
Onnea toosi kovasti plussanneille :flower:
ja iisot halit tädin yllättämille :hug:

ON: ei uutta.. muutakun että vituttaa ihan sairaasti toi ukko.
Ei jaksa ees selittää ku ottaa niin aivoon.

Palaillaan huomenna.
Hyvää torstaita kaikille!

:flower:
 
Onnea Varri :flower: ! Pitkästä aikaa plussauutisia meidän hienossa pinossa.

ON:pirullisen pitkä piinaviikko meneillään, kp 24/28. Ei ole kyllä juuri mitään tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, joten melko varmasti alkuviikolla ti-ke menkat alkaa... :( . Onneks seuraava ovis osuu talviloman ajalle, pääsee sitten hiukan aktiivisemmin pöllyttämään petivaatteita;).
 
Tahtoo mukaan pinoon. Mikä on yk?

Minulla lapsettomuutta takana 2 vuotta. Sen päätteeksi avioero ja nyt uusi kumppani =D Ja ekalla yritys kerralla eli tässä kierrossa, tunsin oviskivut selvästi. Ne oli viime viikolla ja nyt on väsy, kylmä, vatsaa viiltelee ja vessahätä koko ajan. Toivon todella että kohta plussataan. KP nyt 25.
Tsemiä kaikille!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lili78:
Tahtoo mukaan pinoon. Mikä on yk?

Minulla lapsettomuutta takana 2 vuotta. Sen päätteeksi avioero ja nyt uusi kumppani =D Ja ekalla yritys kerralla eli tässä kierrossa, tunsin oviskivut selvästi. Ne oli viime viikolla ja nyt on väsy, kylmä, vatsaa viiltelee ja vessahätä koko ajan. Toivon todella että kohta plussataan. KP nyt 25.
Tsemiä kaikille!!
yk= yrityskerta eli monesko kierto menossa
 
Tervetuloa uusille.. :flower:

Onnea Varri plussasta.. paljon tarrasukkia mukaan.. :heart:

:hug: pudonneille ja muuten vaan sitä tarvitseville...

).( täällä sellainen olo et kyl se täti sieltä tulee.. väsyttää ihan vietävästi... gynelläkin kävin toistamiseen tän vuoden puolella... argh.. miksei selvinny ekalla kerralla missä mättää.. :( nyt vaan odotellaan tuloksia sieltä...

Kellään muulla ollu kohdunkaulan punoitusta, kun olette käyneet gynellä otattaa papa-kokeen ym??
 
Mut voi siirtää plussanneisiin kun näytän tässä pinossa olevan =) Tänään testasin Predictorilla haalean plussan mutta luotan siihen että se ei voi antaa vääriä tuloksia. Jos kaikki menee hyvin marraskuussa meillä on 5 lasta iältään 0 - 7,5v :heart: Eikä olla uskovaisia jos joku luulee :LOL:
 


KUUMEILEVAT:

yöperhonen-............kp 11/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 18/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 21/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
teddybear82............kp 25/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 25/29 .................yk4..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 25/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 20/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 24/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 10/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 21/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 17/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 24/28.....................yk 2........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp28/28-30.............yk1..........1.toiveissa
Lili78........................kp25/?.......................yk?.............1.toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 39/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 24/28................yk.6..........2.toiveissa
saini81........................kp 16/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 24/28...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 26/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 15/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa
maaliskuu.....................kp 29/?.................yk.1..........2. toiveissa

sonja R........................kp 37/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 13/30-31..................yk.3...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 26/30-35...............yk.2............3.toiveissa
PakanamaanKartta............13/24-28...............................3.toivei ssa

Valpuri........................kp 19/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 23/29-30...................yk 1...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp22/29................................5.toiveissa

choco.........................kp 4/28........... yk5.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 17/29-30.............yk.15.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa
tyttokarpanen..........kp?......................yk?................? toiveissa

TAUSTAILEE:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti
miinuskainen
kaz
kendra
catzu
pikkusintti
taaperotx4
Melina-Linnea

Plussanneet
:heart: :heart:

Varri¨
tuittu79

 
Argh!!! Jo kaksi tekstiä kadonnut bittitaivaaseen :kieh: Nyt pidemmittä puheitta tervetuloa uudet ja isosti onnea plussanneille :flower: Jo oli aikakin saada niitäkin tähän pinoon. En taivastele tämän enempää, ettei tämäkin kirjoitus häviä...ei nyt näköjään oikein tulla toimeen tämän koneen kanssa.
 
Heh, arvatkaa millä oon herkutellu tän päivän??!! Oon siis herkutellut sillä, että eilinen tuhru ois ollut kiinnittymisvuotoa....ja voi pojat miten mulla on ollut hauskaa, on melkeen masukin kasvanu silmissä :LOL: No, mutta joo, eihän se pidä paikkansa, mutta oishan se niin ihanaa kuulua siihen kastiin, jotka saavat plussan heti km:n jälkeen, ilman yksiäkään kuukautisia :p Ja mikä hauskinta, ennustajaelli povas mulle tyttöä syntyväksi 19.12.2009 ja kun laitin vau-laskuriin laskettu aika hedelmöittymisen mukaan ja päiväksi 26.2, niin laskettu aika ois 19.11.2009.....enhän mä toki siihen usko, mutta sille mä nyt elän..... :D

Tosin toi kiinnittymisvuoto on mun tapauksessa tullut hieman ajoissa, mutta oooonhan noita poikkeuksia :saint:
 
hei pääseekö vielä joukkoonne!

On ihan järkyttävä vauvakuume!


on ollut jo jonkin aikaa. aloitimme yrityksen muutama hassu päivä sitten, koska sovimme asiasta yhdessä. toivottavasti tärppää.

yleensä (kiertopäiviä minulla on kp28-30 ja nyt menkoista 8 päivää. ovulaatio pitäisi tulla jossain vaihees mutta en oikein ole varma koska??!

tämä olisi meidän ensimmäinen lapsi. olen itse 21 ja täytän loppuvuonna 22 ja mieheni on minua puoli vuotta nuorempi. ensimmäinen yrityskerta.

olemme nyt olleet petipuuhissa parinpäivän välein. minulla on vähän outo olo. minulla oli viime kuukautiset myöhässä jonkin verran ja luulin jo että olin raskaana, mutta negaa näytti ja ensin alkoi sellainen ihmeellinen marjapuuron värinen vuoto. ja myöhemmin sitten kunnolla veristä vuotoa joka ei kestänyt niinkuin minun normaalit kuukautiseni vaan kesti vain puolitoista päivää. ihmeellistä. mutta nyt siitä on sitten jo 8 päivää. nyt minulla on outo olo ollut jonkin aikaa. rinnat ovat vähän niinku turvonneet ja vähän arat. oon alkanut juomaan vettä tosi paljon. en tiedä mistä johtuu? toivon vain paljon että olisin raskaana! ja jos en oo niin kova yritys jatkuu. mut oli ihanaa kun löysin tämän keskustelupalstan. en pysty oleen itsekseni kun on niin kova vauvakuume.
 
Heissan sisaret! Mulle vois sit laittaa kiertopäiväksi 1/31, olin laskenu nuo pvät joteki hassusti.. Siis täti tuli, harmittaa mutta onneksi ei sit kierto ollu sekasin! Eli alotetaan yk 2. Onnea kaikille plussanneille, ja :hug: kaikille sitä tarvitseville. Ei luovuteta =) Ja tervetuloa kaikki uudet :flower:
 
PERJANTAI 27.2.
KUUMEILEVAT:

yöperhonen-............kp 12/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 19/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 22/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
teddybear82............kp 26/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 26/29 .................yk4..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 26/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 21/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 25/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 11/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 22/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 18/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 25/28.....................yk 2........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 1/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp26/?.......................yk?............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 18/24-28.....................yk?................1. toiveissa
JULIAN......................kp?/28-30......................yk1.................1.toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveis sa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 40/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 25/28................yk.6..........2.toiveissa
saini81........................kp 17/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 25/28...........yk.4.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 27/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 16/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa
maaliskuu.....................kp 30/?.................yk.1..........2. toiveissa

sonja R........................kp 38/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 14/30-31..................yk.3...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 27/30-35...............yk.2............3.toiveissa
PakanamaanKartta............14/24-28...............................3.toivei ssa

Valpuri........................kp 20/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 24/29-30...................yk 1...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp23/29................................5.t oiveissa

choco.........................kp 5/28........... yk5.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 18/29-30.............yk.15.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

TAUSTAILEE:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppuli
kumkvatti
miinuskainen
kaz
kendra
catzu
pikkusintti
taaperotx4
Melina-Linnea

Plussanneet

Varri¨
tuittu79
 
Tervetulotoivotukset uusille! :flower:

Mulla jo kp 40. En testaa vielä! :p Jos ois testejä kotona ni varmaan kyllä jo testailisin, mutta kun ei ole enkä tahdo mennä ostamaankaan. :) Olo on ihan "normaali", ei mitään mistä voisin päätellä mitään. Sellasta epävarmuutta siis tänne. Nyt kuitenkin nauttimaan viikonloppuvapaista!! Hyvää viikonloppua siis kaikille! :heart:
 
Vai, että ovis ja kiinnittymisvuoto, hohhoijaa mulle vois sitten päivittää KP 1, eikä todellakaan oo mitään tuhrua.....toisaalta, nyt alkaa jännittää tuo ee:n ennustus, joka povas mulle tyttöä syntyväksi 19.12.2009 ja mulle ovis näyttäis osuvan kutakuinkin sinne lähemmäs päivää 15.3. joka siis mahdollistais tuon hed. ajankohdan....en mä taikauskonen oo, mutta kyllähän toi jo suorituspaineita lisää :LOL:
 

Yhteistyössä