Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Heippa!
Ollaan todettu et ei niitä lapsia kannata yrittää eikä toivoa... ei ne silloin tuu. Vauva menee masuun parhaiten silloin kun ei sitä yritä. Tää on vaan niin epäreilua et ku haluis niin ei, ja taas sillloin kun ei toivonu niin tuli :D
No kyl tää tästä kai :/
Mulle voi nyt sit päivittää kp 1/33, kierto on tainnu venähtää pysyvästi kierukan jälkeen ja yk2

Indo Paljon onnea :heart:
 
täällä alko menkat :/ voi plääääh :kieh: ilman mitään menkkaoireita alko vaan. oli vähän epätodellinen fiilis vessassa käydessä, yleensä kuitenki kunnon alavatsakipua ollu ennen menkkoja. nooo uuteen kiertoon siis. edellinen kesti noin 33 päivää :|

miehenki jouduin luovuttaan takas puolustusvoimille :'(

yöperhoselle parempaa onnea!!! :) ilmotteleppa testituloksesta heti pikimmiten, täälläkin jännätään siun puolesta =)
 
Huomenta,
ja :hug: uuteen kiertoon lähteneille! Täällä eletään puolta väliä ja ihan mielettömät ovisvaivat,joita en kyl muista kokeneeni koskaan.(tai en siis normikierroissa) Ensinnäkin lämpö kohosi yli 37, viluinen ja särkevä olo niinkuin tulis flunssaan ja lisäksi tosi huono olo, öllöttää. Soitin töihin ja sanoin olevani vatsataudissa, niin kuin ehkä olenkin tulossa,mutta missä se yrjöily?? :x
 
YP, pahoitteluni, mäkin täällä jo toivoin sulle plussaa kun hokasin että yrityksiäkin on jo noin monta :hug:

Pahoittelut samoin Marjuttille tädistä :/

Itse ihmettelen edelleen, ei menkkoja, ei plussaa :O En tajua. Jäin pohtimaan et kertaalleen kun luulin menkkojen alkaneen, tuli sellain pussimainen limaklöntti, et oisko se loppunu siihen ja kierto ny sekas?! Kokemuksia? Oon ihan ihmeissäin. Mieli on vähän maassa aamun negan jäljiltä, mut eihän tää ollu kyllä vasta ku eka kierto, joten ei kai pitäs lannistua :) Raskaus tuskin vois olla enää näkymättä, kp kun on 30/26 (tai enimmillään ollu 28)?!

Ja sit töihin, plaah :/
 
Tädin yllättäneille iso :hug:

Täällä menkkaoireita enempi ja vähempi, vaan ei ala. Juossut tänään joka tunti vessassa ei yhtään kivaa, kun töissäkään ei oo mahollista ihan koko ajan siellä juosta. Jotenkin ne muut oireet hävinneet eli eiköhän ne menkat ala viimeistään vkloppuna.
Palailen taas kertoo kun on jotain kerrottavaa. :)

Plussatuuli taas kovasti uuteen kiertoon meneville. =) ++++
 
vadelmilla Meillä näyttää olevan samaan aikaan täti kolkuttelemassa ovella. Tai toki toivottavasti ei olisi. Hauska jännäillä kimpassa. :)

).( Hitto että on ollut kummallisia tuntemuksia. Vatsa iltaisin kipristyy (ehkä tunniks) tosi kovaksi pinnalta ja jatkuva pieni vihlonta alavatsassa sekä närästys. Olisi toki liian hyvää ollakseen totta, että ensiyrittämällä tärppäisi, mutta silti en kykene olla toivomatta parasta. Odottavan aika on pitkä...
 
TIISTAI

KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 1/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 37/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 15/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 44/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 13/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 29/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 4/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 36/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 10/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 19/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp13/30.......................yk2............ . 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 11/24-28.............yk1...........1.toiveissa
tuitutti................kp22/28............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä......kp2/25-29.................................1.toiveissa
marjutti86...............kp2/33...............yk1................1.toiveissa
anu84......................kp 9/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp2/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp30/26................yk1...........1toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 58/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 6/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 18/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 44/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 2/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 19/30.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp22/31-33..................yk1..............2.toive issa
Ansku83

PakanamaanKartta............31/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 26/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 27/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 38/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 13/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp14/28-29......................5.toiveiss a

choco.........................kp 23/28........... yk5.......... 6.toiveissa

Mötkylä....................kp?........................yk?........ ...?.toiveissa
viherminttu

TAUSTALLA
Niiz

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
 
Iltaa kaikille!

Haaveilija-Iita: onpas sulla erikoinen tilanne.. Ei kylla valitettavasti ole kokemuksia vastaavasta. Bongasitko ovista tassa kierrossa? Jos se oiskin ollut myohemmin?

Marjutille pahoittelut tadista :hug:

Kumkvatti taitaakin olla seuraava jannattava! Joko ma kyselin sulta mahdollista testipaivaa? Peukut pystyssa, kylla alkais olla aika saada plussiakin tahan ketjuun.

Tuitutti moi :wave:. Kappas niinpa onkin! Tai melkein, mulla onkin vasta kp21 tanaan, mutta ei se niin paivan paalle ole :D. Kiva saada jannailyseuraa, voidaan taalla vertailla oireita oikein urakalla! Sulla kuulostaakin olevan jo lupaavia oireita.

ON: Tanaan siis kp21 ja dpo5, "oireina" lievat, aaltoilevat menkkakivut mika on siis tavallista eika valitettavasti lupaus mistaan muusta kuin ensiviikon menkoista.

Aamulampo oli vahan normaalia postovis-lampoa alempana ja (sori naa eritejutut..) jostain syysta tuli myos ihan vahan kirkasta limaa pyyhkiessa. Ehdin jo miettia, etta mahtoikohan se ovis sitten ollakaan viela? Mutta lammot kohosi selkeasti, ja ovislimoja oli enemman parina paivana silloin 5 paivaa sitten, etta silla mennaan. Ensi viikollahan se sitten selviaa.
 
Vadelmilla, ei hajuakaan oviksesta muuta kun laskeskellen tosta mun normikierrosta. Ei oo tarvinnu aiemmin sitä bongailla niin en mä oikein tiedä ees mitä "oireita" etsiä.. Ehkä se vois olla et kun tää on kuitenki eka kierto Nuvaringin käytön (joskin vaan sen 3kk) jälkeen et kierto ois pidempi, mene ja tiedä. Kaikki mahdolliset oireet ois, joko oikeesti tai kuviteltuna :D Plussa vaan puuttuu *huokaus*

Muut jutut mä oon saanu hiljalleen tältä palstalta ratkottuu, mut se vielä ihmetyttää, et mikä on toi dpo? Noviisi kun olen tässä vauvailu asiassa :)
 
Iita no munkin piti ensin googlettaa se :LOL:. DPO= paivat ovulaatiosta (days past ovulation), hyva mittari oireiden tutkiskeluun jos oviksen sattuu bongaamaan :D
Ma olen pari kiertoa mitannut aamulammot ja tarkkaillut niita ovislimoja, ja merkannut fertility friend:iin, jossa on kaikkea muutakin aiheeseen liittyvaa, tutustu ihmeessa niihin sivuihin jos kiinnostaa.

Voi kylla olla, etta sun kierto on vahan viela sekaisin tosta ehkaisyrenkaasta, mutta toivotaan etta tadin sijaan sut yllattaakin plussa testissa :D
 
Moiks!!!

Eli sen istukan tulon jälkeen vuoto loppui kun seinään, ja tänään verikokeissa kaiki arvot ok, raskaustesti nyt negatiivinen....olinkin iloinen kunnes taas kerran hulahti oikeen kunnolla, ei muuta kun jättirättti käyttöön....innolla ajattelin kp 1, mutta niinpä se vuoto taas hiipui..... :/ Jälkivuotoa siis vissiin vielä, sitä kun niin toivois jo pääsevänsä normi kiertoon, jotta sais yrityksen alkamaan!!!!
 


KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 2/28................yk. 15..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 38/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 16/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 45/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 14/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 30/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 5/30-36...........yk.3..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 37/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 11/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 20/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp14/30.......................yk2............ . 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 12/24-28.............yk1...........1.toiveissa
tuitutti................kp23/28............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä..........kp3/25-29.................................1.toiveissa
marjutti86...............kp3/33...............yk1................1.toiveissa
anu84......................kp 10/29-30.............yk.16.......1. toiveissa
LiLy88...................kp3/26-28........................1.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp32/26................yk1...........1.toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 59/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 7/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 19/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 45/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 3/33........................yk2.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp ?/?.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp22/31-33..................yk1..............2.toiveissa
Ansku83

PakanamaanKartta............32/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 27/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 28/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 39/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 14/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp15/28-29......................5.toiveissa

choco.........................kp 24/28........... yk5.......... 6.toiveissa

Mötkylä....................kp?........................yk?...........?.toiveissa
viherminttu

TAUSTALLA
Niiz

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
Indo
 
maaliskuu laitoin sun kp:t kysymysmerkeiksi. Laittele sitten viestiä, kun vuoto tasoittuu, niin laitellaan uudestaan oikeat kp:t. Toivottavasti kroppa pian tasoittuu ja pääsette kunnolla yrittämään :hug:

Mulla edelleen oviksen testailu käynnissä. Eilen oli selkeät kaksi viivaa testissä, mutta ei vielä saman vahvuisina kuitenkaan. Limoja on ollu jo kaksi päivää (ma ja ti) ja viime viikolla lieviä menkkakipuja. Ja pesun laskurin mukaan oviksen pitäisi olla tänään. Saa nähdä, mitä testi tänään näyttää, mutta jos siihen vaikka sattuisi tasavahvat viivat tulemaan, niin eihän se ovis kuitenkaan olis vasta kuin huomenna tai perjantaina. Joten oman kropan tulkinta on mennyt mulla kyllä pahasti hakoteille...
 
vadelmilla testin teen varmaankin vasta ensi viikolla, jos vaan jaksan odottaa. Mä oon yleensäkin liian hätäinen noiden suhteen. :whistle:

Laskurin mukaan aikaisintaan plussaa näyttäisi huomenna 19.3 mutta se olikin laskenut tuon 28 kiertopäivän mukaan. Vaikea sanoa mitään, kun on niin heitellyt nää kierrot. Mutta jos turvallisesti odottais ensi viikkoon. Kauheat menkkakivut on kylläkin, päätä särkee ja alaselkä kipee, vaikka se ei yleensä menkka-aikaan olekaan kipeä. Pientä kuvotusta silloin tällöin. Tuntuu kun rinnat olis paisuneet nyt parin viikon kuluessa, en sitten tiiä, mies ei ainakaan oo mitään sanonut. :D Iltaisin on kauhee vilu ja saa peittojen alla olla, mutta yöllä herää kuumuuteen.
Nälkä on koko ajan eikä mitään huvittais tehdä, vaan kai se on pakko vaan ruveta täällä siivoomaan. Oon lapsen sairauden takia tän päivän saikulla, joten olis hyvää aikaa siivoilla kun ei ite kipeenä olekaan. :)
 
Voisinko mäkin tulla kuumeilemaan teidän kanssa? :)

Elikkäs olen 21w, ja mieheni on 27w. Ensimmäinen olisi toiveissa, ja yk 1 nyt menossa. Lokakuussa mä heitin ehkäsyt pois, ja tammikuun puolessa välissä tulikin sitten positiivinen testi. LA olis ollut 16.9.09, mutta helmikuussa tuli sitten keskenmeno viikolla 9.. Nyt on ekat menkat ohitse km:n jälkeen ja uutta yritystä putkeen vaan.. :heart: Eli Kp on 5/30 ja yk 1 km:n jälkeen.
 
En oo jaksanut nyt vähään aikaan käydä edes lukemassa, mutta siitä huolimatta onnittelut onnistuneille ja tsemppaukset muille! :)

Mun kiertoa ei terolutit tasannet mitenkään... huomenna kp 60. =/ Mies on sitä mieltä että ollaan nyt vaan ihan rauhassa eikä stressata asiaa, että kyllä se vauva sieltä tulee kun on tullakseen, mutta mä en oikeen vaan osaa olla pohtimatta. Itku meinaa oikeen tulla kun ei oo yhtään normaalia kiertoa tullut, pillerit jätetty kuitenkin pois jo 9 kk sitten. Mielessä kummittelee vaan lääkärin sanat että kyllähän se voi viedä kaksi vuottakin että kierto tasaantuu... Just joo, tosi lohduttavaa. :|
 
Marta: Mulle vois päivittää kp 1/30-37 ja yk 3 Eniten tässä harmittaa se, että kroppa ei toimi normaalisti ja luulen, että vauvaa on turha odottaa ennen jotain hormoonilääkitystä tai hoitoja.. ja ajan lääkärille sain 2 kk:n päähän :headwall: Hitto, kun ois vielä vakuutus, niiin marssisin yksityiselle HETI.
 

Yhteistyössä