Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

maaliskuu: Olit näköjään kysellyt, olisko oviskipuja, vaan en yhtään tiedä. Paljon mahdollista. Yhden laskurin mukaan mulla olis ovis ollut joskus tuolloin 5.3 pakkeilla. Voihan sitten olla sitäkin.

Kaikille kuitenkin lauantai huomenet! :wave:

Menkkakipuilua ollut nyt melkein viikon verran, vessassa juoksen tiheämmin, rintoja vihloo ja nipistelee välillä, väsymys on ajoittain jotain ihan hirveää. Onneks töissä voi pienoisten kanssa vähän levähtää päikkäreitä. :D Täällä nyt sitten jännällä odotetaan mitä tuleman pitää ja alkaako ne menkat vaiko ei.

Mennyt taas niin monta sivua eteenpäin, että koitan tänään lukasta tätä ketjua vähän tarkemmin myöhemmin. Ei hirveesti oo jaksanut töiden jälkeen enää koneella istua.
 
huomenet.!:)

maaliskuu, toivotaan viivan vahvistumista.! d;)b

kummitytön kans herätty 6.30 iloiseen jokellukseen :) ei harmittanu yhtään herätä niin aikasin neiti ilopillerin vierestä.!!
rupeispa toi mollukka paistaa tuolta taivaalta ni pääsin kävelylle :)
masua nipistelee ja kuplii.. herätessä oli etovaa oloa ja vieläkin hieman.! vatsatautiko lie tulossa.?:eek: ja eilen illalla huomasin, että nännit on kipeytyny.... huoh.. taitaa se täti sieltä huomenna tulla.!

Iloista lauantaita kaikille.!

YP :wave:
 
Heiii kaikki :wave: ! Tulin kurkkaamaan entiseen pinoon: mitä teille kuuluu =) Ja voi YP miten lupaavia oireita sulla on!!! Jännitän sun puolesta kaikki peukut ja varpaat pystyssä :heart:! Mulla oli myös plussakierrossa tuo oviksesta tädin tuloon jatkuva masun nippailu ja negakierrossa se nipistely päättyi n. viikko oviksen jälkeen...
Täällä jännitetään pysyykö pieni kyydissä...vielä 3 viikkoa ennen kun 12 viikon "riskiraja" täynnä...

Plussatuulia kaikille!!!! :whistle:

Hugis

 
Yöperhonen, kovasti toivon plussaa sinulle ja tietysti muillekin sitä odottaville!! :)

Hugoliina ihana kuulla, että kaikki on mennyt hyvin, antoisaa loppuraskautta sinulle!

on: Tosi masentava fiilis nyt. Kolmas negatesti tehty tässä kierrossa nyt aamulla (kp 33/30), joten en jaksa enää yhtään uskoa raskautumiseen. Eniten harmittaa se, että kierron venyminen pitkäksi viittais tosiaan siihen ovuloimattomuuteen, mitä oon epäillytkin. Nyt vaan lääkäriaikaa varaamaan.. :headwall:
 
hugoliina, kiva kuulla sinusta:) pikkuselle lähetän hurjan paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa, että pysyy mukana loppuun saakka :heart: :)
mukava kuulla että nää mun oireet vois sit jo merkata jotain.. saa nyt nähdä saapuuko se punainen paholainen huomenna.!! jänskää.. ei oo kyllä yhtään sellasia tuntemuksia et tulis :eek:

LauraAnnika, toivotaan että se nega siitä vielä plussaksi muuttuis d:)b
 
Moikka kaikille :wave:

Yp::lla ja kumkvatilla on molemmilla lupaavan kuuloisia oireita... :)
ja tosiaan, toivottavasti maaliskuun plussa vahvistuisi!

LauraAnnikalle :hug: Toivottavasti saat kierron kuntoon jos testit ei ala plussaa nayttamaan viela.

ON: kaytiin ystavan kanssa aamulla kaikkien ulkosuomalaisten paratiisissa, eli tietysti ikeassa :LOL: , nyt on taas puolukkahilloa ja salmiakkia kaapissa :D . Esikoisella meinasi loppupuolella menna ihan hermot, taitaa pojasta tulla yhta karsimaton shoppailija kuin isansa :D
Kp 18 tanaan ja luulisin oviksen olleen eilen, limat loppui ja illalla tuntui vasemmalla puolella alavatsaa sellaista "kirvelya" ja lievaa jomotusta. Lammot ei olleet aamulla viela nousseet, mutta ehtiihan ne viela.

Toiveet ei ainakaan tassa vaiheessa ole viela kovin korkealla raskautumisen suhteen, kun mies tosiaan oli torstaista lahtien matkoilla ja tulee vasta sunnuntai aamuyosta takaisin. Mutta itseni tuntien ehdin kuvitella itselleni kaikki mahdolliset raskausoireet seuraavan parin viikon sisalla, pahoinvoinnista lahtien :LOL:
 
LAUANTAI

KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 27/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 34/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 12/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 41/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 10/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 26/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 37/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 33/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 7/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 16/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp10/30.......................yk2............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 33/24-28.............yk?...........1.toiveissa
tuitutti................kp19/28............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä......kp27/25-29.................................1.toiveissa
marjutti86...............kp?/?...............yk1................1.toiveissa
anu84......................kp 6/29-30.............yk.16.......1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 55/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 3/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 15/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 41/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 31/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 16/30.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp18/31-33..................yk1..............2.toive issa
Ansku83

Indo............................kp 29/30-31...............yk.3........3.toiveissa
PakanamaanKartta............28/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 23/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 24/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 35/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 10/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp11/28-29......................5.toiveiss a

choco.........................kp 20/28........... yk5.......... 6.toiveissa

Mötkylä....................kp?........................yk?........ ...?.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp27/26................yk?...........?toiveissa

TAUSTALLA
Niiz

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN
 
Tervehdys kaikille täältä Kaakkois-Aasian lämmöstä! B)

ON: Olen miehen kans hotellissa ja kaikki on mahtavaa...ja kuinka olakkaan chattailen täällä. Yritän pitää ns. matalaa profiilia tän raskautumisen kanssa.

Plussatuulia kaikille =) Olkoon maaliskuu vuoden ennätyskuukausi :heart:

Tätiä odotellaaaaaaaannn!
 
onnea kaikille plussainneille, ja tsemppiä jännääjille. ON: kauhee flunssa ja pitäs vielä yrittää täs peittoja heilutella, ei järin seksikäs olo kun nenä vuotaa yms :/ ..Vähän rauhottunut tää kuumeilu viime yrityksestä, onneks =) .Mut kunhan se jännäily tädin tulosta/tulematta jättämisestä alkaa, ni ei oo rauhallisesta olosta tietookaan :LOL: Voi Indo, onnekas olet kun siellä lämmössä lomailet! Vadelmilla: Ihanaa et sait salmiakkia, sitä ilman allekirjoittanut ei kyl vois olla.
 
LiLy88
Moikka!

Vielä ainaki yksi uusi haaveilia ilmottautuu mukaan =)

Eli minä oon 20 täytän tossa kohta puolin (toukokuunlopussa) 21 ja mies on vuotta vanhempi.
Meillä esikoinen haaveissa ollut jonkin aikaa, mutta miehen mielestä oikea aika ei ole vielä, koska hän on vankilassa :ashamed: Ja tottahan se onkin mulla vaan painaa kovasti tuo kuume päälle!!!!
laastarit olen jättänyt aikoja sitten pois ja ehkäsynä on ollu ns. alapääpesu huolellisesti :D
Mies pääsee pois heinäkuun lopulla viimeistään, ellei pääse koevapauteen kesäkuussa, niihin aikoihin on ajatus lähteä kunnolla tykittämään :heart:
Vaikka jo salaa toivoisin, että tärppäis aikasemmin...Tää kuume tuntuu tekevän sellaset tepposet, että järkikin häviää matkan varrella!!!
Vauvakuume, kun on jatkunut kesäkuusta2008 asti.

Mulla menossa nyt kp25/26-28.
Mulla todettiin oikeanpuoleinen munasarja vähän suuremmaksi kuin vasen toukokuussa2008 ja se on aiheuttanu epäsäännöllistä kiertoa, olen käyttänyt primolut nor 10mg ja sen lopetin joulukuussa, nyt otin käyttöön terolutit jos ne puris paremmin ja, jos ei toimi niin suosittelivat sitten 3kk päästä menemään lapsettomuusklinikalle tutkimuksiin, nuoren iän takia ja, että saataisiin hormonitoiminta kohdalleen ja tiedettäisiin enemmän mikä hormo heittää minnekkin suuntaan =)

Mutta nyt ei enempää, että jaksatte lueakkin koko tarinan :p
 
Huomenta! =)

Tervetuloa LiLy88 mukaan. :)

ON: Kummia juttuja sitä ite huomaa, kun yöllä sain esikoisen takia heräillä useamman kerran, on kipeenä, niin joutunut joka kerta herättyäni juoksemaan vessaan. Enkä yleensä käy yöllä vessassa. Sit kuitenkin aamusta saa jalat ristissä taas juosta vessaan.
No, sellasta jomotusta ollut, mutta hiljalleen toivon ettei ne menkat alkaiskaan. Vaikka lupasin miehellekin, etten toivo liikoja kun niin monet negat tullu jo. Nyt vaan olo on ollu erilainen kun muina kuukausina.

Plussatuulia taas kaikille! ++++ :wave:
 
kumkvatti, kuulostaa erittäin hyvältä :) itsekin käyn öisin ainakin kerran vessassa... ennen ei tarvinnut käydä kertaakaan :D eikös se oo jo plussaa, että olo on erilainen kuin muissa kierroissa.. sillonhan kaikki on mahdollista :)
pidän sulle salaa täällä peukkuja d:)b
 
LiLy88
yöperhonen- kiitos =) Toivottavasti sulla onnistaa tässä kierrossa, kun yritystä noin kauan takana olisit kyllä ansainnu täysin oman pienen nyytin =) Kuinka ootkaan jaksanut noin positiivisena pitkään??

Kumkvatti Kiitos sinullekkin :) ja peukkuja sulle kans täällä!!! =)

Mulla alkoikin tänään menkat?? :eek: kierto hyppelee vieläkin vaikka terolutit käytössä :( toivottavasti tasaantuu nyt kuitenkin tän 3kk aikana! eli siis mulla menossa kp1/25-28.

Olen hyvän ystäväni luona käymässä jossa olen ollut joka päivä viimeset 10kk ainakin :D Täällä on monta lasta ennestään ja nuorin on 9kk jota olen hodellut vastasyntyneestä asti se on niin ihana pieni poika itku silmässä katselen kun se kasvaa vois pysyä vauvana vähän pidempään!! Tämä ystäväni haluaa ehkäpä myös yhden lisää ja aina yhdessä suunnitellaan tulevaa jo varotin häntä että varaudu siihen että soitan sen 100 kertaa päivässä kun olen raskaana :p hänellä kun monen vuoden kokemus takana!
Ja vauva kuume on taas pilvissä! ja vielä pitäis jaksaa odoella että päästää kunnolla vauhtiin :'(

Mutta hyvää päivän jatkoa kaikille ja paljon +++++ tuulia :)
 
yöperhonen piän peukkuja et täti ei tällä kertaa tule sinne =)
ens viikolla sit testailut? ;)

vessassa ravaan itekki, hankala vaan sanoa mistä johtuu, saattaahan sitä juoda normaalia enemmän vaikka. vatsa myös löysänä :/

aika samat tunnelmat siis täällä, mies tulee onneksi ens yöksi kotiin, kaipaan kainoloa :|
 
Voi vitsi YP olen täällä ihan täpinöissäni sun puolesta :p !!!! Nyt saa se täti kyllä vihdoinkin sun kohdalla luovuttaa ja väistyä takavasemmalle :kieh: !!!! KÄÄÄK miten jännää!!! Teetkö testiä tänään tai huomena jos ei tätsyä kuulu? Ja onko sulla useimmiten tullut menkat ihan kellon tarkkuudella vai miten sattuu (aamulla, illalla, yöllä...)?

Kaikille plussatuulia toivottelee Hugis ja papu 9+0
 
Huomenta kaikille :wave:

ma oon tanaan herannyt vasta klo 11 :LOL: . Mies tuli yolla kotiin ja halus nousta aamulla pojan kanssa, taisi olla aika ikava. Ma sitten jatkoin tyytyvaisena uniani, olinkin ihan poikki, jotenkin sita aina nukkuu huonommin kun Mies ei ole vieressa. Ihanaa, etta on kotona taas :heart: .

Kp on 19 ja ovis oli lampojen mukaan (tai siis ff:n) torstaina, eli ajoituksen kannalta ei paha. Se myos tarkoittaa lyhyempaa kiertoa, eli kierto ois 28 paivaa kun se yleensa on 30+ paivaa, kiva juttu! Pitaakin ostaa lisaa noita B6-vitamiineja, jos ne auttaa lyhentamaan ja saannollistamaan kiertoa.

Piinaviikot alkakoon! En ole viela miettinyt, koska teen testia, tietysti kannattaisi odottaa sinne menkkojen oletettuun alkamispaivaan, mutta se saattaa olla karsimattomalle mahdotonta :D . Yritan nyt ainakin olla kuvittelematta kaikki mahdolliset oireet :p

Yp:lla ja kumkvatilla edelleen lupaavat oireet ja tati kateissa, hyvahyva =)

pieniminalle pahoittelut koopee 1:sta :hug:

vauvahaaveilija77 kylla se elama hankalaa onkin ilman salmiakkia :LOL: . tsemppia flunssankarkoitukseen, ei kieltamatta varmaan lisaa peitonheilutushaluja...

Tervetuloa mukaan LiLy88 :flower: . Toivottavasti saat kkierron kuntoon, epasaannolliset kierrot on kylla arsyttavia.

jahas, kohta alkaakin olla lounasaika, vaikka vasta sain aamiaisen syotya :D Mukavaa paivaa kaikille!
 
lily, joo onhan sitä omaa pikkusta nyyttiä syliin jo hetken odoteltukin :) aina sitä menkkojen alkaessa masentaa, mut pakko se on yrittää :) kuitenkin suurin raskautumisen mahdollisuus on silloin kun harrastaa suojaamatonta sukupuoliyhdyntää :LOL: ei auta siis jäädä tuleen makaamaan.!

marjutti, keskiviikkona ajattelin testata jos tätiä ei näy ennen sitä :) ihanaa että miehesi tulee kotiin ja pääset kainaloon.! herkkiä hetkiä sinne siis :)

kiitos hugis.! :) ensi viikolla ajattelin keskiviikkona testiä tehdä.. toivottavasti sinne asti ennätän :) normaalisti täti tulee aamulla tai heti aamupäivästä, mutta eihän sitä koskaan tiedä.! jännittää kyllä ihan pirusti.... :D

kiitos muutenkin tsempittelijöille :)

kummityttö haettiin just pois.. ja tuli jo ikävä :ashamed:
vatsa on aivan löysällä ja pahaolo on kamala.! alaselkää myös särkee... joko nämä on uusi tätioireita minulle, tai sitten tämä on sitä itseään.! huoh... kummitytön äiti sanoi että olen selkeästi raskaana :D voi kumpa sen kristallipallo näyttäiski oikein :) jännittää jännittää......
 
Yöperhonen Täällä myös on sormet ja varpaat pystyssä! Kävisinkö vielä nostamassa tuon ukonkin peukut pystyyn. :) Toivottavasti teitä pitkä odotuksen jälkeen onnistaisi!! :heart: :heart: :heart:

ON: Tänne ei taaskaan mitään ihmeempiä. Mitään ovulaatio-oireita en bongannut silloin kun yritin, eikä nyt kyllä mitään raskautumisenkaan oireita tunnu. Olen aina perus huonovointinen ruokailun jälkeen (kuten äitinikin - en tiedä miksi), enkä muitakaan toivottuja oireita ole onnistunut kehittämään. No mutta, vasta ensimmäinen yrityskerta takana, että ehkei pitäisi olla näin järkyttävän malttamaton.

Plussatuulia kaikille, mutta aivan erityisesti YP:lle!!!
 
Hetki sitten wc-käynnin yhteydessä putosi suuri n. 6 cm x 2 cm harmaa, maksaa muistuttava köntti, istukka??!! Soitin tietty heti terv. keskukseen, jossa hieman ihmettelivät istukan myöhäistä irtoamista, km: stä kun kuitenkin tiistaina tulee kuluneeksi 7 vko:a!!! Mutta pos. r-testin vuoksi epäili hänkin istukkaa!!! tässä nyt mietin, että mitä muuta sinne on jäänyt ja mennäkkö huomenna ollenkaan töihin, vai painella suoraan äitiysneuvolaan, sinne kun soittoaika vasta klo. 12-13 ja ajanvarauksesta pyysivät sinne ottamaan yhteyttä!!!
 
yöperhonen kuullostaa kyllä tositosi hyvältä! jos ennen menkat on ollu aikataulussaan ja uusia oireitakin olet huomannut =) mullakin särki alaselkää aikasemmin, mutta vain yhden päivän :/ vatsa myös löysällä ollu pari päivää :x

 

Yhteistyössä