Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Niiz:lle tsemppia ja :hug: . Toivottavasti mieli piristyy ja "taistelutahto" nousee viela kierron edetessa :/ . Monesko yrityskierto teilla olikaan meneillaan?

Maaliskuullakin oli ikavia kuulumisia :hug: . Kyllapa tosiaan vaikuttaa kaukaa tuo keskenmeno, kuitenkin yli kuukausi aikaa? Ma nyt en tietysti ole mikaan ekspertti, mutta voisko olla mahdollista etta sulla ois ollut heti km:n jalkeen kemiallinen raskaus jo? Arvuuttelua vaan tietysti. Tosiaan, loppuisi jo vuoto ja paasisitte uuteen yritykseen!

Ansku-83 Hih, ihania mietteita :heart:! Vauvojen vaatteen on kylla nii-in sopoja.

Muumeron testitulosta jannitetaan sitten ihan kohta jo :wave: .

Taalla on siis kp 14/31-33 meneillaan, eli ovis lahestyy just sopivasti kun mies lahtee hiihtamaan viikonlopuksi... Pitaakin heilutella peittoja ahkerasti varastoon ennen sita :LOL:
 
vadelmilla Itekin jo mietin tuota uutta raskautta/ tai vaan hipaisua, kun se plussa kuitenkin vahveni parin päivän päästä....toisaalta mietin, että kun ekan testin klo. 23(haalea plussa ) ja tokan pari päivää myöhemmin jo klo 12( haamu, mutta vahvempi ) niin oisko se pisu ollut vaan vahvempaa silloin klo 12, jolloin plussakin oli vahvempi!!!??? En tosiaan halua ajatella, että ois ollu uus raskaus ja taas uus keskenmeno :( Toisaalta Hcg-mittaushan sen kertois, mutta haluanko mä??!! Nyt vuoto on hiukan laantunut, mutta edelleen pissatessa ihan hirvittäviä hyytymiä.... :eek: Siteeseen ei onneksi niin paljon enään....huh, huh!!! Josko se tästä!!!! :eek:
 
ilmottaudun pinoon mukaan :wave: =) talvivauvasta haaveillaan :heart:

parikymppinen avopari ollaan, esikkoa yritellään, pillerit jäi helmikuussa pois. eli eka kierto ilman pillereitä lopuillaan.

minäki olen selaillu h&m sivuilla äippä vaatteita ja vauvanvaatteita :D mammavaatteita oli muuten tullu uusia, tosi kivan näkösiä =)
 
Ja niin, mullahan oli HCG 19.2. mitattuna 78 ja lekuri sanoi, että se on ok!!!!! Ei siis mitään jälkikontrolleja, mua kuitenkin oudoksuttaa, että raskaustesti oli pos. vielä viimeviikolla.....oon kuitenkin lukenut, että noita arvoja seurataan melko pitkälle, kunnes siis on kunnolla laskeneet!!!! EI MULLA KUITENKAAN!!!! Vaan arvo 78 oli kuulemma hyvä??!!
 
Hei marjutti86! Minä kans huomasin ne uudet äitiysvaatteet ja nyt jo tekis mieli tilata jotain... :p tulee nyt tänne kirjoiteltua kun miehen kans sovittiin että ei vielä puhuta muille että jätetään kohta pillerit pois... pakko jonnekin kuitenkin ees kirjoitella :D
 
meillä myös yritys yhteinen pikku salaisuus :heart: tai no molempien parhaat kaverit tietää et vauva on mielessä mutta ei sitä et ehkäsy on jo jääny pois. ihan kiva kahestaan olla plussankin jälkeen tiedon kanssa jonkun aikaa =)

minä laittelin jo toivelistaan tuolla nettiputiikissa pari vaatekappaletta :D en yhtään aikasessa ole juu.. :ashamed: :LOL: mutta onhan niitä ihana katella ja haaveilla =)
 
KESKIVIIKKO 11.3



KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 24/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 31/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 9/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 38/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 7/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 23/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 34/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 30/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 4/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 13/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp7/30.......................yk2............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 30/24-28.............yk?...........1.toiveissa
JULIAN......................kp21/28-30.............yk1.............1.toivei ssa
tuitutti................kp16/28............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä......kp24/25-29.................................1.toiveissa
marjutti86...............kp?/?...............yk1................1.toiveissa
anu84......................kp 3/29-30.............yk.16.......1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.toiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 52/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 29/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 12/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 38/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 28/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 13/30.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp15/31-33..................yk1..............2.toiveissa
Ansku83

Indo............................kp 26/30-31...............yk.3........3.toiveissa
PakanamaanKartta............25/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 20/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 21/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 32/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 7/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp8/28-29......................5.toiveissa

choco.........................kp 17/28........... yk5.......... 6.toiveissa

Mötkylä....................kp?........................yk?........ ...?.toiveissa

TAUSTALLA
Niiz

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
 
Huomenta kaikille!Lämpimästi tervetuloa kaikki uudet :flower: Toivottavasti kaikkien tiedot on oikein, tuli itselle tossa pientä hässäkkää kun päivitin, joten jos jokun tiedot meni ihan vikaan, niin korjataan :)

Sisely Ovistestejä nimenomaan tilasin. Ison kasan liuskatestejä ja 7kpl cb:n digitestejä.Voi sitten tehdä tarkastustestauksen, jos liuskoissa on tulkinnan varaa :) Mulla nyt jo tullut vaaleita hyytymiä, mutta ei kai se ovis ihan vielä voi olla...tai mistä näistä tietää.

Työt ei nappaa tällä hetkellä yhtään, mutta pakko kai se on alkaa tehdä jotain palkkansa eteen. Mukavaa päivää kaikille :)
 
Tervetuloa uusille :hug: ja onnea paljon Taaperotx4 :heart: :heart: :heart:

Mulla taitaa olla vanhoja liuskatestejä,niitä herkimpiä 5kpl tallessa jossain laatikon pohjalla ja päiväystä vielä vuosi jälellä. Noista ovistestejä mietin kanssa tilaavani,jos ei ny sitten sitä ennen tärppää. Tosin huomasin,että oikeestaan taloudellisista syistä olis ihanteellista,jos menis L.A. vuoden 2010 puolelle. :)

Mukavaa päivänjatkoa!
 
heipähei.!

hurjan paljon onnea plussanneille ja mukavaa odotusta toivottelen :)
pahoittelut tädin kohdanneille ja muutenkin tarvitseville :hug:

ON: täällä masu on kovin turvoksissa, niin että farkut ei meinaa enää mennä kiinni.... :eek: alkoholi ei maistu yms.. alavatsaa nipistelee oudosti ja tuntuu "kuplintaa"... onko muilla ollu samanlaista.? itsellä ei koskaan oo vastaavaa tuntemusta ollu. silti luulen että se täti sieltä ajallaan tulee.!!

YP :wave:
 
Voimahalit maaliskuulle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Hurjasti onnea taaperotx4 :flower: Toivottavasti saat vaihtaa nimimerkkisi pian taaperotx5 (jos tuo 4 siis tarkoittaa tämänhetkistä lapsilukuasi :D )

on: Juu-u, tänään ois sitten kp 30/30.. :whistle: Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta raskautta epäilen hyvin vahvasti, jos realistisia ollaan, koska kuten kirjoittelin aikaisemmin, en ovulaatiota bongannut tästä kierrosta (vaikka testasin 14 päivää!)..
 
Huomenta kaikille :wave: ja onnea Taaperotx4:lle :heart:

Mulla on taas hyvaa aikaa notkua taalla, olen ollut koko alkuviikon vatsataudissa. Jos sita vaikka huomenna selviytyisi jo toihin. Mutta tanaan menee viela sohvan/sangyn pohjalla.

Martalle kiitos listalle lisaamisesta! Ootko jo ehtinyt testata noita ovistikkuja aiemmissa kierroissa?

Ansku-83 Ehka se on ihan hyva, etta naa miehet valilla vahan toppuuttelee meita :LOL: . Tosi nopeasti ja kokonaisvaltaisesti taa vauvakuumeilu kylla valtaa ajatukset niin, ettei sinne meinaa muuta mahtuakaan... Ei ole kovin kauaa kun ma viela olin sita mielta ettei vauvaprojektia aloiteta ennen kesaa!! :LOL:
marjutti86:kin on jo ehtinyt ihailemaan aitiysvaatteita :D

Maaliskuu, vitsit, eihan se toinen mahdollinen km mikaan iloinen ajatus ole...:hug: ja tosiaan tolla testausajankohdalla saattaa olla vaikutusta plussan vahvuuteen. Ma en tosiaan noista HCG arvoista sen enempaa tieda, mutta jos asia vaivaa, ehka voisit vaikka soittoaikaa pyytaa sille laakarille? Tai kuten sanoit, ehka on parempikin ettei jaa asiaa sen enmpaa miettimaan vaan uudelle kierrokselle valoisin mielin.
Tosi ikava juttu kaikenkaikkiaan, ma en oikeen osaa sanoa mitaa jarjellista saati lohduttavaa :ashamed:

Kivaa paivaa kaikille!
 
Moikka kaikille.
Saksan reissu meni oikein kivasti.. suomessa sitten taas odotti paluu maanpinnalle.. tänään jo kp 34 ja negaa testiin.
Tosi kiva että kierto vaan venyy ja venyy.. ovis oli kuitenkin (kait) jo kp 17.
En tajuu tätä kroppaa :ashamed:

Mutta isosti onnea kaikille teille plussanneille :flower:
 
vadelmilla eilen aamulla vasta laitoin tilauksen, joten ehkä ne testit tänään tai huomenna tulis. Ja kp:ien mukaan pitäis tikuttaminen aloittaa 11 tai 12 päivän tienoilla eikä mulla ole vasta kuin kp9. Katsellaan ja ihmetellään:)
 
Juu on se hyvä että miehet vähän topuuttelee ;) mä kyllä vähän aikaa sitten imuroin pojan vanhat vaunut ja siistin ne kuntoon.... mutta onneksi ne on kuitenkin sillon tällön vielä pojallakin käytössä, rattaina siis... :heart: joku tekosyy miksi ne piti puhdistaa just nyt! :D
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea vielä kerran taaperotx4!

Maaliskuu iso :hug:

LauraAnnika täällä sama tilanne, tosin en kyllä oikein usko että olisin raskaana. Koska ajattelin testata? Itse taidan odottaa lauantaihin, jos ei täti siihen mennessä tupsahda paikalle.

YP d:)b

jenninho ehkä peli ei vielä ole menetetty, jos kerran tätiä ei näy...

).( huomenna luultavasti tupsahtaa sitten täti paikalle ja uusi kierto edessä...taas
 
Uskaltasikohan sita syoda jotain..? Oksennustauti on kylla jotain niin kamalaa, toivottavasti menee nopeasti ohi. :x

Seka Yoperhosella, sainilla etta LauraAnnikalla jannat ajat meneillaan...dbdb! Ottakaas tytot nyt sellanen kiva kolmen plussan suora :D
Koskas meinasitte testailla jos tatia ei nay? Ja hus, toivottavasti pysyykin tadit loitolla!!

Jenninholle tsemppia, peli ei ole menettetty niin kauan kuin menkat pysyy poissa! Ehka sulla vaan olikin ovis vahan myohemmin ja kierto sita myoden venyy?

Marta kiitos vastauksesta mun ovistesti-uteluihin :saint: ja tsemppia testailuun, ja kerro sitten kokemuksista tanne!

Ansku-83 sulle on tullut siis pesanrakennusvimma jo hyvissa ajoin :LOL:

Nyt taidan menna lammittamaan itselleni jotain liemipitoista ruokaa :whistle:
 
Vadelmilla Joo pahalta näyttää tää vimma! :LOL: On niin ihana tunne alkaa vauvan tekoon kun tuo pieni mies on jo niin iso mies :heart: Vielä viime vuoden puolella mies ei ollut ihan valmis vauvantekoon mutta nyt on ja oon siitä niin onnellinen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja LauraAnnika:
Voimahalit maaliskuulle :hug: ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Hurjasti onnea taaperotx4 :flower: Toivottavasti saat vaihtaa nimimerkkisi pian taaperotx5 (jos tuo 4 siis tarkoittaa tämänhetkistä lapsilukuasi :D )

on: Juu-u, tänään ois sitten kp 30/30.. :whistle: Ei tuntemuksia suuntaan eikä toiseen, mutta raskautta epäilen hyvin vahvasti, jos realistisia ollaan, koska kuten kirjoittelin aikaisemmin, en ovulaatiota bongannut tästä kierrosta (vaikka testasin 14 päivää!)..
Kyllä vain meillä on tällä hetkellä tytöt 4v,3v ja 2v sekä poika 11.5kk..kovasti toivon että masuvauva jaksaa loppuunasti olla mukana
 
vadelmilla, yök, oksutauti on kyllä inhottavinta mitä tiedän.! kummitytöllä just nyt myllertää sellanen :/
jos nyt sattuu niin että täti ei paikalle saavu, niin ensi keskiviikkona varmaankin testailen.! ja toivottavasti pääsenkin testailemaan :)
 
minä testailen samoihin aikoihin yöperhonen- jos menkkoja ei siihen mennessä kuulu :D

täällä ollaan paranemaan päin, flunssaa, yskää, kuumetta ja poskiontelon tulehdus on ollu. kauheella kurkkukivulla alko :/ mut hyi tuo oksutauti olis kyl ollu vielä pahempi :eek: sitä ei toivo kelleen, on niin inhottavaa.

 

Yhteistyössä