Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

Tervetuloa kaikki uudet =) ja onnittelut plussanneille :flower: !

Varsinaiset kitupäivät itsellä on nyt menossa 27/30-31. Testi on kaapissa valmiina, mutta edellisten negojen jälkeen en kyllä aio testata kun vasta maanantaina, jos viikonloppuna ei tapahdu mitään. Maanantaina ja tiistaina oli todella kipee maha, varsinkin illalla. Toivottavasti olisi ollut kiinnittymiskipua. Eilen tuli yskiessä sellaisia vihlaisuja, mutta en jaksa kuitenkaan uskoa...tai toivoa. Nyt lähinnä menkkamaista jomotusta nonstop. Ihana hotelli- ja golf-viikonloppu tulossa, joten mahtava kun saa muuta ajateltavaa :D !

Toivottavasti ensi viikolla tulisi paljon plussia kun ilmeisesti muitakin piinapäiviä eleleviä on :)
 
Huomenia! Pakko oli tehdä tänään aamulla raskaustesti (nyt kp 31/30), kun heti sängystä noustuani sain rynnätä vessaan oksentamaan :x Mutta tyylipuhdas negahan sieltä pärähti, joten kait oon saamassa mahataudin tän kaiken muun "kivan" lisäksi :headwall:
Kai se täytyy jo pikkuhiljaa uskoa, ettei meille sitä pikkuista tule ilman lääkärin apuja, kun ei ovulaatiota tosiaan näytä mulla olevan olleskaa :'(
 
täällä näyttää tosiaan olevan monta jolla piinapäivät menossa :D jee toivotaan paljon plussia! :heart:

oon kuullu oireista, et esim. niistäessä/yskiessä vihlasee, eilen illalla niistin ja jotenki erikoisesti vihlas alavatsaan vasemmalle puolelle. pysähdyin oikeen tunnustelemaan ja ihmettelin sitä vähän aikaa. saatto olla hyvin muutakin ku r oire, mut voihan se olla sitäkin :D ja etova olo oli nukkumaan mennessä, sekin voi johtua siitä et kipeänä on oltu, tai syömisistä jotka oli eilen aika heikot.
 
Moi kaikille!

Ansku-83 onneks on taa palsta missa voi hehkutella rauhassa hyvassa (ja ymmartavaisessa ;) ) seurassa. En ole kavereille sen yksityiskohtaisemmin kertonut tasta kakkosprojektista, vaikka vauvauutisia on kuulunut monelta suunnalta. Eika Miehellekaan viitsi ihan joka vatsan vihlaisua ja kiertopaivan numeroa kertoa :LOL: . Minkas ikainen poika teilla jo on? Meidan esikoinen on nyt 15 kk, eli ei viela niin kovin iso :heart:

Yoperhonen, sanos muuta, oksentaminen on nii-iin kamalaa, ma viela aina viivyttelen viimeiseeen saakka, vaikka oksentaminen monesti helpottais oloa. Se vaan on kamalaa :x
Teilla on sitten marjutti86:n yhteinen jannailypaiva! Taalla on db db molemmille, etta tato pysyy loppuvuoden loitolla.

marjutti86:lla ja Indolla on molemmilla lupaavan kuuloisia vihlaisuja!! Jos eivat normaaleihin pms-oireisiinne kuuluu, niin hyvalta kuulostaa. Mulla oli esikoisen alkuraskaudessa just muutamaan kertaan just tuollaisia viiltoja alavatsalla vahan ennen plussatestia. Toinen "uusi" oire oli silloin nannien kipeytyminen, jota ei ollut koskaan ennen tai jalkeen.

Voi LauraAnnika :hug: . Olipa ikavia testinakymia sulla :'( . JOs tosiaan ovuloimattomuus on ongelmana, toivottavasti saat pian laakkeet sen hoitoon :hug:

ON: Tauti alkaa olla voiton puolella, mutta toihin en mennyt vielakaan, en todellakaan halua tartuttaa tata tyokavereille :/
Tanaan on kp16, lisaantyneista "kananmuna"limoista (sori yksityiskohdat) paatellen ovis on kasilla jo viimekiertoa aiemmin, ehka jo tanaan/huomenna. makkarin puolella on nyt Miehen ollessa matkoilla hiljaista, mutta jospa ne eiliset siittiot jaksais sinnitella siella mestoilla :D .

Iloista paivaa :wave:
 
jeij! no niin otettiin virtsasta näyte! elikkäs tuli siis positiivinen. nyt siis uskon että olen raskaana on aikas sekavat olot. mutta vau. tuntuu uskomattomalta että se näkyi näin pian. kotona sain kaks haamua ja siellä selvä positiivinen. tänää pääsen vielä lääkäriin ja ultraan.
 
Pitäsköhän mun mäjäyttää itseni tähänkin listaan, kun vauvakuumehaaveilut on niin kovat eikä kavereille vielä viitsis asiaa paljastaa.. Pakko johonkin purkaa :D

Jännäilen tässä (kp25/26) että miten käy, tänään pienenpientä rusehtavaa vuotoa ja hituisen punaista. Nyt tuosta Marjutin viestistä hokasin et noita vihlaisujahan on ollu kans eikä normisti oo.. Mies huomautti tosiaan rintojen kasvusta jo jokin aika sitten, ja sit tulikin nännit ihan kosketusaroiks. Ihmettelen vaan et oisko oireita voinu tulla noin aikasten.. Viime la luulin jo et menkat alko, mut se olikin vaan melkein väritöntä vuotoa, hieman rusehtavaa, voiskohan olla kiinnittyminen?!
Nyt ihan hermona kun aamulla jo luulin et menkathan ne sieltä pärähti tulla, mutta loppupäivänä ei yhtikäs mitään. Aamulla kärsimättömyyspuuskassa testasin negan ennen tota hitusta vuotoa, millonhan seur.kerran kannattas testailla.. Ellei nyt sit yöllä herää siihen että seuraava kierto alko...
 
Sainille pahoittelut tadista :'( . Kylla sita aina pettyy, vaikka olisi arvannutkin tadin tulevan vierailulle :hug:. Tsemppia uuteen kiertoon!

marjutti86 Lupaavilta kuulosta oireet!

Haaveilija-Iita tervetuloa palstailemaan :flower: . Ma olen kanssa ihan untuvikko taalla, vasta pari paivaa mukana pyorinyt ja ekaa kertaa paasin toivottamaan jonkun viela uudemman tervetulleeks :LOL:
Uusintatestauksen odottaminen varmaan riippuu siita miten hyvat hermot sulla on, ma oisin varmaan jo aamulla uusinta testaamassa :D . Mutta jarkevampaa varmaan ois ootella paiva pari... :whistle: .
Ma pidan sulle peukkuja jokatapauksessa!

Ei siis mitaan raportoitavaa omassa olossa, kp 16 edelleen ja ovista odotellessa...
 
PERJANTAI

KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 26/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 33/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 11/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 40/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 9/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 25/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 36/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 32/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 6/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 15/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp9/30.......................yk2............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 32/24-28.............yk?...........1.toiveissa
tuitutti................kp18/28............yk1..................1.toiveissa
Pieniminä......kp26/25-29.................................1.toiveissa
marjutti86...............kp?/?...............yk1................1.toiveissa
anu84......................kp 5/29-30.............yk.16.......1. toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 54/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 2/29-30...........yk.6.........2.toiveissa
manteli76....................kp 14/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 40/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 30/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 15/30.................yk.2..........2.toiveissa
vadelmilla.............kp17/31-33..................yk1..............2.toive issa
Ansku83

Indo............................kp 28/30-31...............yk.3........3.toiveissa
PakanamaanKartta............27/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 22/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 23/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 34/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 9/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp10/28-29......................5.toiveissa

choco.........................kp 19/28........... yk5.......... 6.toiveissa

Mötkylä....................kp?........................yk?........ ...?.toiveissa
Haaveilija-Iita.............kp26/26................yk?...........?toiveissa

TAUSTALLA
Niiz

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
taaperotx4
JULIAN

 
Jee jee perjantai!!!

Ovistestit tuli eilen ja tänään sitten testailemaan :) En viitsinyt aamulla sitä tehdä, kun ohjeissa kerran sanotaan, ettei suositella. Kärvistelempähän töissä sitten aamupäivän juomatta ja käymättä vessassa. Eilen oli sellaista lievää menkkajomottelua, joten ehkä se ovis sieltä hiipii. En ole ennen kyllä moista huomannut, mutta ehkä ne extrahormoonit saa aikaan lisäaktiviteettia tuolla sisuskaluissa.

Tervetuloa Haaveilija-Iita :flower: Onko teillä monennen vauvelin kuumeilu käynnissä?
JULIANille onnea plussasta!

 
Moikka taas kaikille!
Onnea kovasti JULIAN :heart:

ON: en oo viittinyt pariin päivään käydä täällä ollenkaan ku on ollu fiilikset niin matalalla, mutta nyt tuntuu että on pakko päästä avautumaan ku ei toi mies oikee ymmärrä..
Ahistaa ku nyt jo kp 36 ja taas nega aamulla testiin, kuitenkin eilen ja tänään ollu ihan kamala olo, oksettaa ja heikottaa kokoajan. Sit yritän olla ajattelematta näitä "oireita" ku pelkään et onkii vaa kuvittelua kaikki ja kohta putoan kovaa ja korkeelta.
Kuinkakohan kauan voi kestää enneku tulee plussa testiin? ja kuinkakohan kauan oottaa ennenku menee lekurii kyselee et mikä ihme on ku kierto venyy?
Hullukshan tässä tulee ja apteekkarit rikastuu ku mie ostan testejä kokoajan.. no jos vaik tilais maanantaille netistä.
Anteeks omanapaisuuteni :ashamed:
 
huomenta.!
tervetuloa haaveilija-iita:) kannattaa aina noitten testailujen välillä pitää muutama päivä niin hormooni määrä kerkeää lisääntyä :) pidän sulle sormet ja varpaat ristissä.. hyvältä kyllä kuulostaa :)

jenninho, hurjan pitkältä näyttää kyllä tuo kierto :/ kannattaa varmaankin ensi viikosta mennä lääkäriin, jos mitään ei tapahdu.. toki mä sulle sitä plussaa toivon +++ :whistle:

olipa taas helvetillinen yö.!!! koko yön kesti migreeni, eikä lääkkeetkään auttanu... ja heti ku heräsin ni kävin pitää vähän kokousta norjaks ton arabian kans :D onkos sit aamupahoinvointia vai migreenistä johtuvaa...?!
tänään tulee kummityttö hoitoon :heart: ja on koko viikonlopun :) pääseepä tekemään kunnon vaunlenkkejä.!

mukavaa viikonloppua kaikille :)


YP :wave:
 
B-7
Mä voisin olla tässäkin pinossa taustalla. :LOL:
Mulla 7 lasta joista nuorin nyt 3kk.Imetän eikä kk alkaneet edes vielä!
Yhtenä hetkenä olisin valmis saamaan vauvan/raskautumaan ihan heti ja toisena odottelen mieluusti sinne muutaman vuoden päähän.
Mutta kun eihän sitä koskaan tiedä vaikka sitten talviunelman taas saisin!
Tasan vuosi sitten on tää meidän nuorin saatettu aluilleen!

Mutta jos sopii,saanko täällä kuikuilla? :ashamed: ;)
 
Hei kaikille ja kiitos tervetulotoivotteluista! :flower:

Vadelmilla ja jenninho mä nyt aattelin jaksaa kärvistellä huomiseen sen testin kans jos ei tänään menkkoja kuulu.. Ei ainakaan vielä,mut... *huokaus* Huomenna kun ois vielä illanistuijaiset kaverin luona, niin tarvis tietää mitä tehdä :D Mun puolesta voin ihan hyvin olla juomattakin, ainoa ongelma on se huomion herättäminen, noi kun heti tajuaa epäillä asiaa jos en juo...

Marta , ensimmäisen vaavelin haaveilu täs on käynnissä, ja ensimmäinen yrityskiertokin vasta. Mä vaan oon niiiiin himputin kärsimätön luonne silloin kun jotain haluan :D

Onnea yritykseen kaikille!!! Kiva päästä mukaan kuumeilemaan!
 
Kävin taas tänään terveyskeskuksessa ku tuun hulluks mun vatsa ja pissaoireiden takii.
En oo raskaana, ei ole tulehdusta, ei ole klamydiaa ja EI ole lääkäriaikoja! Tosi kiva homma ja koko viikonloppu on kärsittävä töissä näiden kaa.
Sellasta vaan tänne :'(
 
tänään saan miehen armeijasta kotiin, tosin vaan täksi illaksi ku toinen lähtee heti huomena aamulla pelireissuun. mutta saa jotain konkreettista hommattua tän vauvaprojektin eteen :D vaikka menkkojahan tässä jo ootellaan.. kuhan ei vaan ala tänään |O ei ole kyl ollu masu kipeenä niin tuskin vain alkaa =)

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!! =) viikonlopuksi plussia kaikille++ :D
 
Moikka!!!

Päätin siis oman mielenrauhani vuoksi testata vielä tänään, odotin kovasti negaa...tällä kertaa Apteekin omalla, jossa herkkyys siis 25 (edellisissä vissiin 10 Pregent stick), mutta EI tullut negaa, vaan edelleen haaleesta haaleempi plussa, mutta vaaleanpunaisen värin kyllä erotti!!! :eek: Siis mä olen pihalla :( Tällä lorottamisella luulisi vanhan raskausmateriaalin jo poistuneen....maanantaina jos vielä kokeilis ja sitten lääkäriaikaa varaamaan, jos edelleen plussan antaa!!! Ja edelleen muuten vuodan, tosin jo niukemmin, mutta ahdistaa jo tää monen viikon vuotaminen :headwall:
 

Yhteistyössä