Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat



KESKIVIIKKO 4.3
KUUMEILEVAT:

yöperhonen-............kp 17/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 24/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Moon Fairy................kp 27/27-28.............yk.10..........1.toiveissa
teddybear82............kp 31/28-37...........yk.5............1. toiveissa
Marta........................kp 2/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 31/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 26/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 30/29-34...........yk3...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 16/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 27/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 23/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 30/28.....................yk 2........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 6/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp31/?.......................yk?............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 23/24-28.............yk?...........1. toiveissa
JULIAN......................kp14/28-30.............yk1.............1.toiveissa
tuitutti................kp9/28............yk1..................1.toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 45/??..................yk.6.........2. toiveissa
niina22.......................kp 30/28................yk.6..........2.toiveissa
saini81........................kp 22/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 5/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 31/27-29..............yk.3.........2. toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 21/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?..........................yk?.........2.toivei ssa
maaliskuu.....................kp 6/30.................yk.2..........2. toiveissa

sonja R........................kp 43/29-33..............yk.2...........3.toiveissa
Indo............................kp 19/30-31..................yk.3...........3. toiveissa
Polkkajäde..................kp 32/30-35...............yk.2............3.toiveissa
PakanamaanKartta............18/24-28...............................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 13/18-30......................3.toiveissa

Valpuri........................kp 25/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 29/29-30..............yk 1...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp28/29......................5.toiveissa

choco.........................kp 10/28........... yk5.......... 6. toiveissa

anu84......................kp 23/29-30.............yk.15.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ....?.toiveissa

TAUSTAILEE:

Tuulia79
delfis
viherminttu
Hentsu84
nazu
Strösselivuori.
justiina82
sarppulI
miinuskainen
kaz
kendra
catzu
pikkusintti
taaperotx4
Melina-Linnea

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
 
Moikka!!

Oon ollut nettipimennossa, kun muutettiin ja konetta ei vielä saatu käyttöön :kieh: Mulla siis jäi se kp 1 vuoto siihen, että tiedäppä sitten mitä tästä vois ajatella.....Kattellaan nyt mihin suuntaan tässä mennään ja jos tätiä ei ala kuulumaan, niin ehkäpä ens viikolla uskaltais testailla jo??!! Nyt jatkaan töitä!
 
Toivotaan parasta maaliskuu :flower:

Täällä kp2, mutta ihan hyvä mieli on siitä huolimatta. Alkuun kyllä hieman harmitti sitten olin jopa helpottunut (ollu vähän huono mieli tässä viime päivinä) ja nyt on ihan neutraali olo. Alkaa kyllä se alun sekopäisyys ja kuumeilu tasaantua, mikä on hyvä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marylene:
Mä olen ollu hiljaa ku mulla ei oo mitään sanottavaa.
Viime viikolla olis niinku ollu hedelmöittymisen aikaa, mut mulla oli jtn ihan muuta mielessä ja olin tois kiukkuinen.
Nyt on ollu jo n. viikon ajan alavatsa kipee, ihan kuin joku nipistäisi sieltä. Luulisi et mul olis pissatulehdus, ku hätä on usein. Nyt on jo tosi ikävä kipu :'( En viitti mennä lääkäriin jos onkin vain raskaus.
Kuuluuko tollanen nipistävä kova kipu asiaan? ja vessassa ravaaminen?
Ei viimeks ollu oireita
 
:wave:

kävinpäs sitten neuvolassa tekemässä testiä ja plussahan siihen levähti heti ja sit täti aatteli että oon jo 8-9 viikoilla (eli silloin kun hugoliinalla oli niitä oireita niin mulla oli ihan samat silloin ja kuukautiset tosi niukat)

ens tiistaina neuvola ja sit varataan ultra-aikaa niin tiedetään taas vähän enemmän

eli mut voipi siirtää plussanneisiin

toivottavasti muut tulee perässä!
 
Onnea niina22 ja tarrasukkia matkaan! :heart: Ja pidetään peukkuja maaliskuu, jos olis vaikka ollut sama juttu kun niinalla :)

).( Itsellä ollut vatsa löysällä oviksen jälkeisestä päivästä lähtien ja etenkin aamuisin. Muun päivää on vaan outo olo ei varsinaisesti huono, mutta ei kovin hyväkään. Nyt jätin eilen monivitamiinit pois ja vatsa vähän parempi, mutta edelleen löysä :$ Mitähän tästäkin pitäis ajatella? Tissit myös vähän arat, mutta voi tietysti enteillä menkkoja vaikka siihen nyt onkin se viikko vielä aikaa. Gyne oli niin vahvasti sitä mieltä ettei tärppiä luultavasti tule niin kauan kun imetän eli odotuksia ei oikeastaan ole. Mutta jos vatsaoireet jatkuu niin pakko varmaan käydä lääkärissä.

:hug: kaikille joille kelpaa!
 
Joo, kyllähän tämä aiheuttaa pientä toivon kipinää....tosin jos mun kivut viittas ovikseen, täti tulis vasta loppuviikosta tai ensiviikon alussa |O Nyt taas tullut vähän ruskeaa :ashamed: siteeseen!!! Katotaan, katotaan ensi viikon tiistaina on sitten jo 6 vko:a km:stä, että sitten pitäisi tädin jo kurvata, jos on kurvatakseen!! (toivon toki, että kuuluisin siihen porukkaan, jotka raskautuneet heti, ilman kuukautisia), totta toki on että vaikka mulla jonkin verran on jotain vuotoa vähän väliä ollut, niin se ei kuitenkaan ole veristä vaan ruskeaa "vanhaa verta"?! En viitsisi kuitenkaan kauheasti toivon hipusta nostattaa, sillä putoaminen saattaa tapahtua korkeelta.....Mutta tää odottaminen on tylsää :kieh:
 
Moikka.
Onnea Niina22
peukut pystyyn maaliskuulle

On: ei uutta, huomenna testiä ja sitten iltapäivällä lähtö saksaan ja sunnuntaina takasin.

G: millä testillä testaatte yleensä?
Ite tilasin nyt ekaa kertaa cb:n ku joku oli kehunu sitä. aika kallis oli vaa :|
 
Lämpimät onnittelut Niina22!

Mulla ei mitään uutta, ei menkkoja, ei raskausoireita. Tutkailin kalenteria ja tosiaan kp 15, 16 ja sit kp 22 tuli hiukan "vanhaa verta". Sopis hyvin ovulaatio- ja kiinnittymisvuodoksi ja sit oli jotain oireitakin ( päänsärky, vatsa löysällä, alavatsatuntemuksia) jotka kyllä sit jossain vaiheessa loppuivat. Kp 32 testi oli nega. Nyt ei enää minkäänlaisia tuntemuksia, ei sit niin yhtään mitään. :( Testaan varmaan uudestaan viikonloppuna, vaikka luulen ettei siellä mitään pikkusta matkassa mukana ole. Jossain vaiheessa oli jo todella vahvasti sellanen tunne että joku on masussa, mutta nyt ei enää... Taisi olla toiveajattelua vaan.
Mietin sitäkin että jos / kun nyt tulee nega niin pitäiskös taas sit vaan koittaa niitä teroja saada, tai clomeja? Pitänee varmaan perehtyä asiaan tarkemmin ja ottaa vaan se puhelin kiltisti käteen ja rimpauttaa lääkärille! :/
 
Heipsan,

Onnea Niina22 :flower:

mä sitten en malttanutkaan enää odottaa testailua. Kävin tänään apteekissa asioilla niin päätin että ostampa sitten samalla testinkin. Kotona sitten testasin ja kyllä siihen tuli sen kaksi viivaa =)

Täytyy vielä käydä varmaan terkkaris tai neuvolas testis. Jotenki en uskalla luottaa täysillä tuohon testiin vaikka varmaan luotettava onkin, testasin apteekin omalla testillä... Tai sitten testaan viikon päästä uudelleen vaikka nyt oli jo melko tumma viiva... Epäilevä mieli :ashamed:
 
Oi, onnea niina22 ja Polkkajäde! :heart:

Hitto, että saa itse kärvistellä... Luulin jo, että tänään alkaa kun koskenut monta tuntia mahaan samalla tavalla kun ois just alkamassa. Eipä oo vielä näkynyt, mutta eiköhän se täti tuu vilkuttelee huomenna, ko en tosiaan usko tärppiin, ainoastaan kp 16 lakanoita heiluteltiin ja ovis oli luultavammin kp 13-14.
 
KP1 tänään. Uutta eli toista yritystä sitten vaan. Lapsettomuuden takia viime kerran yritys oli varmaan 25, mutta ei lasketa niitä nyt kun se oli sitä entistä elämää.

Mun kierto on kyllä ollu tosi epäsäännöllinen johtuen pcosta, mutta nyt näytti elimistö toimivan itsellään nyt aika hyvin. Siitä olen kyllä tyytyväinen. Jos keskimääräin kierto on noin 30-35päivää jatkossa.
 
niina22 onnea!!! :flower:

Pahoittelut tädin kohdanneille ja onnea tuleville testintekijöille, joilla KP:t paukkuu lähiaikoina.

ON: Greippimehu ja ovistestit otettu käyttöön. Täällä siis ryhdytty perustamaan kunnon parrikaadeja seuraavaa tädin vierailua silmällä pitäen... ;)
 
Onnea Polkkajäde.. :)
:hug: kaikille jota sitä tarvitsee.. tsempitykset uuteen kiertoon suunnistaville..
b:)d niille joilla KP:t paukkuu... :)

omaa napaa sen verran että täällä edelleen menkkamaisia jomotuksia, mutta eipä tätiä näy..
 
Marylene:Jos kauheen kipeeks maha siitä alkaa, ni pamauta päivystykseen! Mulla työterveyslekuri vaan ihmetteli, mut menin päivystykseen yhtenä yönä ku tosi kovin sattu ni siel tutkittiin sit kunnolla ja syykin löytyi. Tosin se maksaa täälläpäin sen parikyt euroo, en tiedä mite teilläpäin.
oma napa: odotellaan ovista, aika rauhallinen fiilis, tosin varmaan taas kun tädin vierailu sit lähenee ni kuumeilu pahenee taas :p
 

Yhteistyössä