Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

No niin vihdoinkin pääsin koneelle kun oli jotain häikkää ja nyt saatiin korjattua!!

Täällä ei ole havaittavissa oireen oiretta mut viime kierron menkat kylläö ihmetyttää kun kestivät vain 3 päivää ja yleensä ne kestää 7 päivää.
 
Hensku00 Kiitti halauksista. Sitä vain odottaa, että saisin sen oman nyytin. Mut nyt pitää vain jaksaa odottaa ja uskoa siihen. Onneksi ei tarvitse yksin asioita miettiä. Tässä kuussa yritetään mennä rennommalla meiningillä. Yritän ollaa seuraamatta kp:eitä.
Toivottavasti sä bongaat oviksen ja menkkoja ei enää tulisi.
 
Miä alan uskoo vahvasti et oon valeraskaana, kuvittelen kaiken.. :ashamed: Kun sitä niin toivoo niin tunteillaan taitaa saada kaiken mahdolisen raskauteen tarvittavan kuviteltua. Hölmönä menin vielä ja tein aamulla hätäpäissäni testinki joka tietty nega. Oikein muuta osannut edes odottaa kun niin pitkä aika vielä menkkoihin, mutta kun on tälläinen hätäinen. *piiskaa jo täällä itseään* :x
 
Hensku me tykättiin kans bondista..:)
Tänne ei mitään kummempaa... vauvaa yritetty tehä kovasti:)
Sitte eiku odottelemaan et pääsee testaamaan:)
Kuulin eilen et veljeni perheessä odotetaan kaksosia. :heart: Voi ku itsekin saisi pian vauvauutisia kertoa...
 
KESKIVIIKKO 12.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 21/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 14/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 5/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 18/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 28/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 30/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 38/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 7/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp11/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 39/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 44/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 45/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 22/27-30............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 14/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 6/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 4/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 19/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 22/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 13/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 13/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 88/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp 22/28...................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp 3/28..................yk2........... 6.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
kp 14....kyllä aika menee nopeesti....jos sitä tänään koittais tikuttaa ovista, mutta en siitä ressiä ota vaikka en sitä onnistuiskaan löytämään :) Panostusta vaan petipuuhiin! :D

tavallinentanja toivotaan että et oiskaan valeraskaana vaan se nega muuttuis vielä plussaksi!! :D Tsemppiä! d :) b

taaperox4 kyllä joo vähän oudot nuo sun viime menkat on olleet, jos ovat vaan sen 3päivää 7sijaan kestäneet....mutta toisaalta naisen elimistö on niin kummallinen että se voipi vaikka mitä temppuja tehä?

Nasuli08 ole hyvä vain halauksista! :) Ja kyllä sinä aivan varmasti sen oman nyytin vielä saat!! Niin mä ainakin haluan uskoa, niin omalla kohallani kuin myös sinun, ja tietysti kaikkien meidän kuumeilijoiden kohalla haluan uskoa että se nyytti vielä tulee!!! :)

AnnaStiina82 joo, kyllä Bondi oli hyvä!! :D Toivotaan että pian saatte kertoa vauva-uutisia, mikä oiskaan parempi joululahja kun se että sais tietää olevansa raskaana!! :D

Niin, sitä joululahjaa odotellessa mennään :) Ois se mahtavaa viettää joulua tietäen että masussa kasvaa pieni ihmisenalku!! :)
 
ei vieläkään menkkoja..toivossa on hyvä elää.. :) huomenna testaan tai sit perjantaina jos ei ala tän päivän aikana.Olin kyl töissä ihan varma et menkat alkaa ja juoksin vessaan hädissäni..no eipä alkanu.. :LOL:

hensku00 kannattaa ottaa kyl ihan rennosti ettei ala vaan stressaamaan..ei se stressaamalla se vauva tule. :)

tavallinentanja toivottavasti oireet on "oikeita" ja olisitkin raskaana.Mulla oli kans vaikka minkälaisia oireita tos pari kiertoo oviksen jälkeen.tässä kierrossa ei mitään.. :)
 
Niin ja unohdin kertoa et eilen mua eto n 5min putkeen ja tänään töissä samanajan.. Tänään tosin sitten äsken alkoi vihlomaan oikealle puolelle alamahaan.. Mä alan vaan epäillä et mun elimistö sekoilee kun ei oo montaa kuukautta kun pillerit lopetin. Meen kyllä tänään hikijumppaan ja ajan päästäni kaiken pois. Voi kun menis vaan aika nopeesti ja alkas vaikka vaan ne menkat.
 
Heippa! :wave:
Tänne ei mitään kummempia. Oon varmaan viikon kohta hokenut, et kyl ne menkat kohta alkaa, kun menkkakipuja ollut. Vaan ei ole näkynyt. No, ei niiden vielä tarttis tullakaan.
Arkea elellään ja odotellaan vkloppua. :)
 
Meillä voi jäädä tästä kierrosta vauvan teko aika vähiin. Ollaan ristiin töissä ja ei jaksa aamuyöstä mitään muuta kuin nukkua. Minä menen aina aamuksi töihin ja tuo miehen puoli tulee vasta 1-2 aikoihin ajosta. taitaa mennä jo syysvauvan puolelle.
 
Kumkvatti, mä kanssa aloin tänään ajattelee et nöö olis menkkakipuja, en kyllä muista et ikinä viikkoa aikasemmin olis ollut, mut oonkin syönyt pillereitä tätä syksyä ennen melkei 9vuotta, että voihan se olla et oon vaan unohtanut miltä tuntuu :D
 
Iltaa kaikille! Kävin taas lueskelemassa.

Onkos täällä muita joulun odottajia kun minä? Mul on niin joulukuume tän vauvakuumeen lisäks että :) Ja meinasin tänä vuonna tehä tytöstä valokuvakortin, ni pitäs seki projekti alottaa.. :heart: se on kyl hauskaa puuhaa, jos vaan tyttö jaksaa keskittyy niin kauan ku mä :p
 
Täällähän on monella jännät paikat! Kärsivällisyyttä piinailuun. Mulla sama että ois ihana joululahja kyllä plussata ennen joulua. Kyllä taas on pitkiä nää piinapäivät, vaikka mitään merkkiä raskautumiseta ei oo havaittavis. Ihan ku alitajuisesti valmistautuisin menkkojen tuloon ja siitä seuraavaan pettymykseen..mut toivoa en kokonaan heitä vielä.
 
TORSTAI 13.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 22/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 15/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 6/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 19/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 29/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 31/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 39/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 8/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp12/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 40/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 45/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 46/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 23/27-30............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 15/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 7/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 5/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 20/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 23/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 14/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 14/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 89/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp 23/28...................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp 4/28..................yk2........... 6.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
Heips!
Tuli muuten mieleen että missä nelosenkaipuu on? :wave: susta ei ole kuulunut pitkään aikaan, jos oikein muistan sulla oli jotain ongelmia menkkojen kanssa ja olit lääkäriin menossa, miten kävi? Toivottavasti menee hyvin!! :hug:

nazu on täällä joulun odottajia muitakin!! :wave: :D Kaikkein paras joululahja ois se että sais sen plussan!! :D Toissa päivänä laitoin jouluvalot parvekkelle, tuo ihanasti tunnelmaa! :) Perjantaina onkin sitten kaveriporukan kanssa pikkujoulut :xmas:

Eipä tänne muuta ihmeempää, ovista odotellessa. Vielä en ainakaan ole huomannut siitä merkkiäkään, eilen tikutinkin mut nega oli niin kuin aattelinkin.Mutta nyt odotan sitä kyllä tuonne kp20 jälkeenkin...

Mukavaa päivää kaikille!! Tulkaahan kirjottelemaan!! :wave:
 
No niin, nyt on sitten Terolut-resepti taskussa. Toivottavasti siitä ois apua. Mietin vaan että alkaisko yrittää taas ovista tikuttelemaan vai antaisko mennä ns. omalla painollaan... Sit vaan pelkään että ellen tikuta ja se meneekin huomaamatta ohi! Jos sais tikkuun viivan niin tietäisi ainakin varmasti millon pitäisi miestä lähennellä oikeen enemmänkin! =) Joka tapauksessa, nyt taas mieli virkeämpi kun on homma jotenkin ehkä edennyt kun sai noi terot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tavallinentanja:
Kumkvatti, mä kanssa aloin tänään ajattelee et nöö olis menkkakipuja, en kyllä muista et ikinä viikkoa aikasemmin olis ollut, mut oonkin syönyt pillereitä tätä syksyä ennen melkei 9vuotta, että voihan se olla et oon vaan unohtanut miltä tuntuu :D
Sekin voipi olla. Työkaverit ihmetteli tänään töissä, kun oon jo pitkään puhunut niille tässä menkoista, et koht varmaan alkaa. Kysyivät sitten milloin pitäis, ens viikollahan ne. Mulla takana pillereitä n. vuosi, mutta ennen esikoista söin sen n. 8 vuotta.
 
Täällä yksi jouluihminen ilmoittautuu :) Lähenee niin lujaa vauhtia, jee jee :heart: Paremmin pääsee vielä joulun tunnelmaan, kun töissä lasten kanssa koristellaan, askarrellaan ym... jo hyvissä ajoin...niin ja ne joulujuhlat, tänä vuonna ensimmäinen oman neidin (1v 9kk), ja tietty työpaikan.
Hih, tää menee huomenna ottamaan tatuoinnin, ja lauantaina matkaa Ikeaan ostoksille, ja vielä sunnuntaina kylään parhaan kaverin ja tytön kummien luo, Kiireinen mutta ihana viikonloppu tiedossa.
Raksalla hiljaiseloa ollut nyt jonkun aikaa kun kaikki työmiehet viimeistelee edellistä projektia, mutta varmasti jo noin viikon kuluttua voin päivittää uusia kuvia siltäkin suunnalta.
---> Nyt suihkuun, töllön ääreen ja nukkumaa.
 
PERJANTAI 14.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 23/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 16/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 7/28-30.............yk5..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 20/30-36...............yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 30/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 32/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 40/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 9/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp13/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 41/30................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 46/31.................yk3..........4. toiveissa
Mexico..........................kp 47/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp 24/27-30............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 16/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 8/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 6/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 21/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp 24/27-29.............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp 15/28-30.............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp 15/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 90/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp 24/28...................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp 5/28..................yk2........... 6.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
Heips! :wave:

hentsu84 miten menee? Testasitko? Pidetään peukkuja d :) b ja toivotaan +++++++plussaa!!! :D

Muumero toivotaan että niistä teroista on sulle apuja!!! Mä kans taas eilen alotin terot.


Nyt pitäs kohta lähteä kaupoille, ja sit täytys siivota, meille tulee illalla ystäviä pikkujouluja viettämään :xmas: Ovista kans täytyy tänään koittaa tikuttaa :) Sunnuntaina onkin sit parin viikon tauon jälkeen taas asuntonäyttö.

Mukavaa viikonloppua kaikille!! :wave:
 
terve taas! :wave:
tein testin tänään ja negaa se näytti. :( ja tosiaan menkat ei ole vielä alkanut.Ei minkäänlaisia oireita ole kyllä ollut.Aloin tuossa miettimään ku mulla sillon noin viikko sitten oli ne kauheet alavatsakivut et mitähän ne oli ku ei tosiaan sit ne menkatkaan alkanut ja ajattelin sillon et menkkakipuja.hmm..ajattelin et voisko se tuntua niin kovasti et jos ne oli kiinnittymiskipuja.. :) toiveajattelua kuitenkin.. :) mut nyt täytyy tilailla lisää r-testejä ni pääsee taas testaileen. :)
Mut Hensku00 pidetään peukkuja et bongaat sen oviksen ja tässä kierrossa tärppäis sulla.. :)
Mut hauskaa viikonloppua kaikille..
 
Heipsan! Ja hyvä alkanutta viikonloppua B)

Kävin kurkkaamassa, mutta ei vielä ole tänne tullut lisää marraskuun plussia. No, vielähän tässä ehtii monikin plussa-junan kyytiin :heart:

Mä odottelen menkkoja alkaviksi ens ke tai to (oletetun oviksen mukaan joka oli kp14). Tällä viikolla ke-to välisenä yönä tuli jotain vaalenapunaista/rusehtavaa paperiin kun pissalla kävin, ja tietysti minä hölmö heti ajattelen että kiinnittymisvuotoahan se... :ashamed: Aiemmin olen suhtautunut aika pessimistisesti raskautumiseen, säästääkseni itseni pettymykseltä menkkojen alkaessa mut nyt on toivo todellakin herännyt ja hyvä etten vielä ostellut pieniä vaatteitakin :whistle: :ashamed: Kauheeta tää kuumeilu, ei ihme oo ettei tärppää kun näin herkillä on koko ajan :headwall: :headwall:

Mutta siis jos olis ollu kiinnittymiseen liittyvää niin vasta 7pv oviksesta ja sehän tarkoittaa ettei mitään raskausoireita voi oikeesti vielä ollakkaan ja opetti vaan sen et liian aikaisin ei kande testata jos ei välttämättä negaa halua nähdä! |O
 

Yhteistyössä