Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

No niin arvon naiset, täällä yksi luulotautinen. Eikun luuloraskautunut. Touhuttu on lujasti viikon verran kun ihan järkyytävä himot on siihen peti puuhaan :heart: , ja enpä tiedä, mutta eka kerta elämäsä kun pari päivää oli ettei keinoliukasteita tarvittu.. Oon sitten nyt keksinyt itselleni kaikki mahdolliset raskaus oireet, mutta sitten kyllä heittäs minulla ovikset ihan päin pyttyjä.. tosin toissapäivästä asti ollut niin hulluja juttuja kyl et voi elämä... Olen pessimisti silti, eli menkkoja odottaessa.
 
Hei! :wave:

Siis voih, en pääse enää töissä kirjautumaan tänne, lukemaan kyllä pääsen. Eli en pääse niin usein kommentoimaan.

Kesäheinä07 Ovisoireita oon yrittäny bongata, ja ekat limat tuli jo kp10, mitä vähän ihmettelin. Mut en nyt tiedä joko ovis meni vai ei, tikuttanut en oo. Vähä tommosta tehtailua on kyl tääläki välillä, mut pakko se on nyt yrittää, ei ainakaan tartte yrityksen puutteesta sit syyttää itteään :kieh:

Tosiaan kp14 ovis on käsillä tai saattoi jo mennä. Stressi on pysynyt poissa onneks. En ois uskonut että oon tätä mieltä, mutta kiva päästä piinailemaan taas. :D

Tärppionnea kaikille!
 
heips!Kyllä nyt ei jaksais odotella yhtään.Viikon päästä pitäs alkaa menkat ja varmaan alkavatkin..mulla ei o yhtään ollu kiinnostusta noihin petipuuhiin tässä kuussa.Taustalla kummittelee mun synnytyspelko et sen takia en nyt sit uskalla harrastaa seksiäkään.:) Tässä kuussa ei o ollut minkäännäkösiä oireitakaan niinku viime kuussa tai sitä edellisenä.. :LOL: et niin se vaan alitajunta kehittelee tollasia oireita mitä ei kyl sit edes ole ollut..
 
KESKIVIIKKO 5.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 14/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 7/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 26/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 11/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 21/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 23/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 31/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 32/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 4/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 32/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 37/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp75/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp38/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp15/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp7/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp38/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp63/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp56/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp12/32...................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp15/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp6/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp6/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 81/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp15/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp21/28...................yk1........... 6.toiveissa
Tiara...............................kp28/29...................yk.2......... ..1. toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
 
Heippa tytsyt! :wave: Tässä taas listaa :)

Tänne ei kuulu kummempia, ehkä pientä alavireisyyttä on havaittavissa :ashamed: noh, se on mulla tyypillistä näin syksyisin. Täytyy vaan lähteä ulkoilemaan raikkaaseen syysilmaan niin johan sitä mielikin piristyy!! :) Kohtahan mä pääseen taas bongaileen ovistakin :) AnnaStiina82 onnea sulle oviksen metsästykseen! Ja hentsu84 toivotaan että ne menkat pysyis poissa, ja että sulla se synnytyspelko lievenee ja poistuu! :hug:

Katoitteko muuten eilen sairaalan jaksoa neloselta? siitä tuli mulle vähän synnytyspelkoa :ashamed:
 
joo mä taisin katsoa..ei ku en..unohtu.. :) mut ihan sama mikä ohjelma missä synnytetään ni voi kauheeta mä alan taas miettiin et yks lapsi saa riittää.. :)
Nyt iski ihan yhtäkkiä ihan hirveet kivut alavatsaan.Kesti hetken ja sit loppu.Kiva lähtee iltavuoroon töihin. :)
 
Taisin PLUSSATA!! :heart: :heart: :heart:

Neljä testiä kolmena päivänä, pakko kai se on uskoa... Mittariin tuli lukemat kp 28/29, yk2.
Huh huh.. ei tätä vielä käsitä ja alitajuisesti odottaa tätiä kylään!

Epäilin virtsistä, ja näin se meni!! Oireita on ihan selkeästi ollut.. Huimaa, ei ruokahalua, hyvin itkuherkkä (mitä en todellakaan normaalisti ole :LOL: ), pissa haisi ihan alussa voimakkaasti, ja hajuaisti on parantunut kummasti! Se mikä oli erilaista on se että ei minkäänlaista arkuutta eikä turvotusta rinnoissa, normaalisti viikko ennen menkkoja ne on jättipallot ja tosi kipeet! :LOL:

Tsemppiä kaikille, hypätkää kyytiin, täällä on vielä paljon tilaa :D
 
Onnea Tiara :heart: :heart: Eka plussa marraskuulle! Hyvä hyvä, täältä me muut sitten perässä eikös? :whistle:

Mä olen niin onnellinen kun plussasin myös, ovis-testiin tosin ;) Just kun ehdin marmattaa ettei sitä tässä kuussa löydy niin eiköhän eilen ip pamahtanu clearbluen digitaaliseen plussa. Aamulla oli vielä nega eli kyllä se nopee sitten vaihtuu. Testasin tänäkin aamuna ihan mielenkiinnon vuoks mutta kyllä se plussa oli edelleen. Onneksi pöllyteltiin peittoja eilen aamulla ja tänä aamuna niin nyt voi ainakin ajatella että ovis on hyödynnetty =) Tuloksia oottelemaan vaan :xmas:

Tosin se mikä vähän säikäytti oli että vaikka niin niin kovasti toivoo sitä nyyttiä ja on ihan valmis ollu jo kauan toiseen muksuun niin nyt ensimmäisen kerran tuli ton ovis-plussan kanssa pikku rimakauhu, että apua se on menoo nyt... Juu, ihan kun sitä nyt sitten tärppäis välttämättä just sillä pupuilukerralla :whistle: :ashamed: tai yleensäkään tässä kierrossa. Oli ihan outo tunne ja ihmettelen mistä tuli kun ei ole aiemmin ollut mitään sen suuntaista :ashamed:

No tulipa taas omaa napaa. Käykäähän muutkin kirjoittelemassa kuulumisia ja onnea AnnaStiinalle oviksen metsästykseen, se voi välillä olla aika salatiedettä :D
 
Päivitetäänpä noita minun tietoja. Eli kp 6/30-31 ja toinen yritys. Eipä ole mitään ihmeemmin tapahtunut. Molemmalla kiire töissä niin illalla kaipaa vain unta ja mies lähtee viimeistään viideltä aamulla töihin..
 
Heippis!
On niinku pikkasen unohtunu käydä täällä..ups :p
Ihan eka onnea plussanneille!!
ja Hensku00 olit laittanu mulle kysymyksenki..vastaan nyt :) eli lopetin elokuussa pillerit eikä vieläkään mitään näy.. rasittavaa. Tein viimeks testin sunnuntaina ja negahan se oli.. ku alkais ees ne menkat.. ni sais jonkun selvyyden. mut ei..
 
TORSTAI 6.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 15/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 8/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 27/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 12/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 22/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 24/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 32/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 1/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 5/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 33/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 38/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp76/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp39/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp16/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp8/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp39/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp64/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp57/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp13/32...................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp16/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp7/28-30..............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp7/30-31................yk.2........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 82/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp16/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp22/28...................yk1........... 6.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
Katalin Kiva kuulla susta pitkästä aikaa, ja hurjasti onnea plussata!! :flower: :heart: :flower:

nazu ja kiana78 mä ymmärrän kyllä ton niin hyvin että miten teitä ärsyttää kun menkat ei tule, kun mulla on tuota ihan samaa ongelmaa!

Varri päivitin noi sun tiedot, onko nyt ok? Olin näköjään taasen unohtanut päivttää yrityskerran, tällä kertaa sun kohdalla,mulle vähän väliä käy niin :| Tarkistakaa muutkin että teillä tiedot ok, jookos? Jos oon päivittäessä jotain unohtanut...

Täällä ei mitään kummempaa, pupuilut aloitettu, jospa se tärppi tässä kierrossa kävis. Vielä kun onnistuisin bongaamaan sen oviksen :whistle:
 
Heips kaikille.. :):)
Onnea plussanneille.. :heart: täältä myö muutkin tullaan perässä.. :):)

).( kävin työterveydenhoitajalla ja sain sitä kautta ajan gynellekin.. :) pääsee paikat tarkistuttaa.. :p muuten olo on väsy..

tärppi-onnea kaikille.. ++++ :whistle:

Mites muiden viikko mennyt?
 
PERJANTAI 7.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 16/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 9/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 28/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 13/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 23/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 25/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 33/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 2/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 6/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 34/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 39/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp77/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp40/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp17/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp9/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp40/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp65/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp58/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp14/32...................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp17/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp8/28-30..............yk.2.........1. toiveissa
Varri...............................kp8/30-31................yk.2........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 83/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp17/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp23/28...................yk1........... 6.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
 
Jes, viimeinkin perjantai! :D Ja ihanaa kun on viikonloppu edessä! Tänään tarttis pitää sit siivouspäivä, niin on sitten mukavaa viettää viikonloppua puhtaassa kodissa :)

Mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!! :wave:

Mitäs teidän viikonlopun suunnitelmissa on? :)
 
Moi kaikki,
Viikon olin poissa ja täällähän plussa uutisia :hug: Hieno juttu ja nyt me muutkin hommataan ne plussat niihin testeihin.

Minä taidan hommata miehen viikonloppuna petipuuhin vaikka ovis on varmaankin vasta ensi viikon puolella, mutta minä päätänkin että me hommataan tässä kierrossa se plussa ( tai sitten ei...). Mies sai nimittäin yhden pitkä aikaisen projektin päätökseen ja koko sen projektin ajan sanoi että vasta sitten lisää lapsia kun se projekti on valmis. No nyt se sit on!

Tänne meille aukee tänään uusi lastenvaateliike pakko käydä tsekkaa sen tarjonta, jos vaikka löytyis pojalle jotain kivaa. Onko teillä muilla kokemuksia polarn o pyretin vaatteista, onko hyvää?
 

Yhteistyössä