Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

heipsistä pitkästä aikaa.. :wave:
oon pitäny aika paljon taukoo täältä..eipä ole ollut mitään muuta ku odottamista..siis oviksen..tänään luulisin et bongasin oviksen..sattu ainakin niin pirusti tuohon alavatsaan vasemmalle puolelle,mut mua ei kiinnosta yhtään pupuilla tänään ku niin rankka päivä takana ja tyttö valvotti viime yön..tiedä sit minkä takia..alkaako uhma oleen pahimmillaan vai mitä mut joo..nukkumaanmeno niin vaikeaa nykyään..hermo menee. :)
mut plussatuulia kaikille..
 
Hensku00 ja H-a-n-n-e pahoittelut tädistä :hug:

hentsu84 Toivottavast pystytte oviksen hyödyntämään.

Eipä ole oikein mitään kerrottavaa. Ovis on ollut ja mennyt. Alavatsalla on jotain pientä tuntemusta tai sitten vain kuvittelen. Kai sitä sitten jonkun kierron jälkeen tulee toivottu tulos. Jos nyt ei kesävauvaa saa, niin sitten on aloitettava haaveilu syysvauvasta.
Kohta pitää mennä nukkumaan, et jaksaa taas aamulla lähteä töihin. Onneks enää huominen päivä töitä ennen viikonloppua.
 
PERJANTAI 31.10.2008

Kumkvatti....................kp 9/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 2/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 21/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 6/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 16/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 18/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 32/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 26/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 27/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 41/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 27/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 32/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp70/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp33/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp10/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp2/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp33/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp57/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp51/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp7/32...................yk.2...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp10/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp31/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp32/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 76/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp10/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp16/28...................yk1.......... .6. toiveissa
tiitukka84.......................kp20/26-28..............yk.3...........3. toiveissa
Tiara...............................kp23/29...................yk.2......... ..1. toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Kiitos haleista Nasuli08 ja sarppuli :) ja kiva kuulla susta hentsu84 pitkästä aikaa!! :wave:


Voi nyt olla että en viikonloppuna pääse päivittelemään listaa, lähetään miehen kanssa mun vanhemmille viikonlopuksi pihatöitä tekemään. Mutta pistän listan heti ajan tasalle kun pääsen tälle kotikoneelle :)

Toivotan kaikille oikein mukavaa viikonloppua :wave: ja plussapuhureita++++++++ tuulemaan!!! :)
 
:hug: tippuneille..
tsempitykset jännääjille.. =) +++++ :whistle:

Hensku00 mulle voi päivittää kp 1/28-30.. näyttää ainakin siltä tällä hetkellä..niukkaa on mutta kuitenni.. innolla uuteen kiertoon... :p

+++++++plussapuhureita kaikille... :)
 
Lumiset lauantaiterveiset :wave:

Täällä ei mitään uutta, tänään siis menossa kp11/27-29. Viime kuussa ovistikku näytti plussaa kp13 mutta nyt aloitin tikuttelun jo to ja edelleen on ihan pelkkää negaa, ei edes yhtään ole viiva vahvistunut... :/ Nyt mulla käytössä dbest-apteekista, joten kai ne kaikki näyttää vähän eri lailla. Toivotaan että ma tai ti olisi ovis niin ehdittäisiin se hyödyntämään ennen mun työreissua loppuviikosta :D

Vielä kysyn et mitkä on parhaat päivät pupuilla oviksen aikaan? Oliko se niin, että samana päivänä kun ovis-tikku näyttää plussan vai miten... :heart:

:hug: vielä kaikille tädin yllättäneille! ja positiivista mieltä taas ensi kiertoon =) Kyllä jossain vaiheessa meille kaikille se nyytti suodaan :heart:
 
Hei taas kaikille:) Ja tiitukka :hug: jos vielä käyt täällä. Kyllä se nyytti teilleki vielä tulee :$

Mä tilasin ovistikkuja netistä, toivottavasti ovat luotettavia. Onko kokemuksia kotitesti.fin testeistä?
Jospa bongais oviksen tässä kuussa...
 
Tervetuloa tavallinentanja :wave:

AnnaStiina82 Kyllähän ne ovistestit melko luotettavia on :) Onhan heitä joilla ne ei näytä plussaa vaikka ovulaatio tapahtuukin mutta suurimmalla osalla näyttävät ihan oikein. Lue vaan tarkasti ne käyttöohjeet ja toimi se mukaan, niin varmasti saat oviksen bongattua :D

Mulle voi laittaa kp 1 sitten kun Hensku00 ehdit :) Täytyy kaikille mainostaa, että kannattaa opetella noita lämpöjä seuraamaan. Mun kohdalla ne ainakin pitää aina täysin paikkansa ja se on niin helppo ja halpa ;) tapa seurata omaa kiertoa. Tuolla aikaisemmin sanoin jo, että sunnuntaina todennäköisesti alkaa menkat ja nyt perjantaina kun lämmöt laski, vahvistui se et todellakin sunnuntaina alkaa vuoto. Ja nyt se alkoi :D ;) Ei tule turhaan tehtyä raskaustestejä eikä tarvi ostaa kalliita ovistestejä.

Hensku00 Tuli muuten sellainen mieleen, et oletko varma että sulla ei ollut ovis vasta niiden terojen syönnin jälkeen? Terothan periaatteessa estää ovulaation, eli niiden aikana ei voi ovista tapahtua, mutta jos sulla olikin ovis sen jälkeen kun kuuri loppui? Eikös sullakin ollut kierto joku 40 päivää että ainakin sen puolesta sopisi hyvin? :whistle:
 
SUNNUNTAI 2.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 11/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 4/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 23/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 8/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 18/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 20/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 28/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 29/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 1/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 29/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 34/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp72/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp35/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp12/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp4/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp35/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp59/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp53/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp9/32...................yk.2...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp12/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp3/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp3/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 78/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp12/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp18/28...................yk1.......... .6. toiveissa
Tiara...............................kp25/29...................yk.2......... ..1. toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Heipsan kaikille!! :wave:

Nyt on palattu reissusta, joutaa taas päivittelemään listaa :)


tiitukka84 haluatko että merkkaan sut taustalle?Olet tervetullut takaisin kuumeilemaan milloin tahansa!! :hug:

Kesäheinä07 kyselit miten parhaiten hyödyntää ovis.... eikös siinä vaan kannata sillon panostaa mahd. paljon petipuuhiin,eli heti sinä päivänä kun ovistesti näyttää plussaa, ja sit parina seuraavana päivänä kans? Luulis et sit on ovis hyvin hyödynnetty! :D


CyanidePeriaatteessa voi ollakin että mulla oli ovis vasta sen terolut- kuurin jälkeen, en vaan yhtään ole tietoinen että onko ollut. Nyt tosiaan taisi olla kierto 42päivää, et oishan se voinut olla. Täytyy vaan jatkossa panostaa petipuuhiin myös terotkuurin jälkeenkin, että ei lopeta siihen olettaen että kohta ne menkat alkaa, vaan jos se tosiaan vois olla ovis vasta siinä kuurin jälkeen...hmm...täytyykin koittaa ens kierrossa tikuttaa ovista siinä paikkeilla :) Mut mulle kyllä lääkäri sanoi et terolut parantaisi ovista? Samoin mun kaveri sanoi et parantaa ovista. Oon myös kuullut tuotakin mitä sanoit, että terot estäis oviksen...Mikähän sit on oikea vastaus tuohonkin? :| Oon nyt reilun viikon päästä menossa lääkäriin, täytyy sit kysellä vähän tästäkin et jatkanko terojen syöntiä, vai kattooko että onko mulla jo oma kierto lähtenyt toimimaan. Oon muuten miettinyt kans tuota että pitäsköhän alkaa mittaileen lämpöjä....Käytätkö Cyanide millasta kuumemittaria, digitaalista vai elohopea mittaria?

 
Heippa!

Tänne ei mitään uutta eikä ihmeellistä... Nyt itse asiassa kp 60, ei mitään oireita mihinkään suuntaan. Jossain vaiheessa tullut pientä tuhrua kahteen kertaan kahden pv:n ajan, viimeksi sellaistakin tapahtui n kaksi vkoa sitten. Raskaustesti näyttää negaa, viimeksi testasin viikko sittan. Ovistesteillä on oo mitään myöskään bongannut, eli raskautumiseen en usko ollenkaan. Ajattelin huomenna tilata aikaa lääkärille, josko saisi sieltä apua... :|
 
MAANANTAI 3.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 12/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 5/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 24/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 9/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 19/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 21/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 29/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 30/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 2/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 30/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 35/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp73/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp36/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp13/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp5/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp36/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp61/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp54/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp10/32...................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp13/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp4/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp4/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 79/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp13/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp19/28...................yk1...........6.toiveissa
Tiara...............................kp26/29...................yk.2...........1. toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!! :wave:

Sanokaa jos teillä on koopeet väärin, oon voinu sekoilla niitten kanssa.
Täällä menkat tekee loppuaan, nykyään kestävät vaan sen keskimäärin viis päivää, ennen olleet seitsemän päivää :eek: Kovin ovat muuttuneet. Mut onneks kohta pääsee yrittään raskautumista uudelleen :kieh: ja jospa se yritys tuottais tässä kierrossa sit viimein tulosta :D Ois kyllä ihana joululahja jos ois raskaana! :D

Mites teillä menee joilla koopeet täynnä? Jokahan tulis lisää plussia meidän ketjuun? :D
 
Heippa vaan!
Kerrankin näinpäin, että mies EI ole töissä. On siis aikaa pupuilla tässä keskellä kiertoa. Toki hän sitten keskiviikkona lähtee yöksi töihin. Et jos nyt kovasti touhuis ja vaikka tärppi tulis. :)
 
TIISTAI 4.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 13/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 6/28.................yk4..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 25/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 10/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 20/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 22/29-30..............yk3..........2. toiveissa
toivova-84...................kp 30/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 31/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 3/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 31/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 36/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp74/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp37/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp14/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp6/30..................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp37/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp62/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp55/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp11/32...................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp14/27-29..............yk.3......... . 2 . toiveissa
teddybear82..................kp5/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp5/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 80/25-28.............yk ?...........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp14/28....................yk.2...........1. toiveissa
choco..............................kp20/28...................yk1........... 6.toiveissa
Tiara...............................kp27/29...................yk.2......... ..1. toiveissa

Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Kiitos taas Henskulle päivittelystä! :flower:

Täällä ois nyt kierto puolessa välissä kp14 mutta ovis-testi vaan edelleen nega :( Viime kierrossa tuli kp13 plussa ja seuraavana päivänä kovasti kipuja oik. puolelle. Nyt oon tikutellu jo kp9 lähtien eikä viivat ole edes yhtään vahvistuneet |O Eilen loppu tikut ja hankin digitaalisen tilalle, sekin vaan negaa näyttää. Kanamuna limat bongattu jo toissapäivänä ja monta päivää tuntunut yskiessä kipua kohdun alueella, oisko ovis-kipuja...? Voi perhanan perhana mikä mättää :eek:

Meillä nyt tässä kierrossa jtp-taktiikka jota näköjään täytyy edelleenkin harrastaa kun ei ovista näy... Tänään oli taas toimintapäivä ja niimpä touhuttiinkin jo heti aamusta, oli muuten melkoisen pakko-seksiä :kieh: kun ei kumpaakaan kiinnostanu. On tää melkoista tehtailua mut pakko se on edes yrittää... |O

Miten muilla ovis-aikoja elelevillä, onko tullu tikkuihin plussia, oireita yms.?

Sarppulille peukut pystyyn ettei täti sua enää löytäis... :heart:
 
Hensku00 Mä käytän ihan tavallista digitaalista mittaria ja suusta mittaan. Aluksi kun mittailee kannattaa olla todella tarkka ja varmasti tuntuu siltä et ei saa mitään tolkkua lämmöistä mutta pikku hiljaa sitten huomaa ne omat muutokset ja siitä se lähtee :D Mä oon jo niin kauan niitä seuraillut, että en enää tarvi niin tarkkoja lukemia. Mun kohdalla kaikki lukemat alle 36,6 on merkki siitä, että en ole vielä ovuloinnut. Lukemat väliltä 36,7-37,0 on mulla ovulaation jälkeisiä lukemia. Vaihtelua saattaa olla todella paljon. Yhtenä aamuna on 36,1 ja seuraavana 36,5 mutta mun kohdalla se ei vielä tarkoita mitään ;)

Kesäheinä07 Mä oon joskus tikuttanut ja plussan sain vasta useamman päivän limojen tulon jälkeen. Plussaa seuraavana päivänä alkoi sitten oviskivut. Tikkuja en enää käytä vaan seurailen lämpöjä mutta periaate on sama :) Mun kohdalla limat alkaa jo yleensä jopa 5 päivää aikaisemmin. Joten malta vielä, ehkä ovis tulee vaan myöhemmin jostain syystä :) Eikä kannata lopettaa harrastamista vaikka kierto venyisikin pitkäksi. Mullakin oli ovis viime kierrossa vasta kp 30 ;)

Me päätettiin, että kyllä meillä yritys jatkuu. Tai siis alkaa :D Kun mulla nämä kierrot on niin pitkät niin ei ainakaan tarvi pelätä nopeaa raskautumista :whistle: Pikkuinen saa tulla jos on tullakseen :heart:
 
Täällä oikeestaan tää ilta/yö aikaa touhuta. Mies meneekin sitte huomenna yöksi töihin ja 7 yön putki alkaa. Ei pahemmin ehditä näkee ton 7 päivän aikana, niin että ehkä ensi kuussa uudestaan. Mä en oo mitenkään koskaan tikuttanut sitä ovista. Säännöllisesti vaan koko kuukausi touhuten niin kyllä se jossain vaiheessa tärppää jos on tärpätäkseen. :)
 

Yhteistyössä