Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

AnnaStiina82 :hug: voi harmistuksen harmistus.. :'(

Varri en oikee tiiä mitä tuohon vastais ku ei ole henk.koht kokemusta vielä.. mut mitä oon lukenu tuolla toisel pinos niin lupaavalta kuullostaa ainaki... plussa tuulia.. :)
muoks. lämmöistä: oviksen jälkeen nousee ja pysyy ylhäällä siihen saakka kun tulee menkat. Jos ei menkkoja tuu ja oot raskaana lämmöt pysyy ylhäällä.

Hei muuten tuli tässä mieleen..Miten pitkään ootte pillereitä käyttäneet ja mitä merkkiä? Itse olen noin 10v ja merkki oli meliane..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hensku00:
Huh, tännehän on tullut paljon tekstiä, tosi vilkasta, hyvä niin! :D Ja uusiakin on tullut, tervetuloa vain!! :wave: Tässä siis tän päivän lista, jos on jollakin koopeet yms vääriin niin ilmotelkaa!! Tuntuu et menee ihan sekasin, lista on jo niin pitkä! :D Ja se on hyvä että lista on pitkä, mukava porukalla kuumeilla!! :) Ai niin uudet nazu ja Marylene, haluatteko ilmotella teidän kiertopäivät ja yrityskerrat ja monesko lapsi toiveissa, niin voisin lisätä ne tiedot tuohon listaan? :) Marylanella taitaa olla toinen lapsi toiveissa, niin käsitin tuosta vietistäsi, ja lisäsin sen tiedon jo tuohon listaan :) Korjaa, jos on väärin!


AnnaStiina82jospa ootkin raskaana? :D Vatsakivuthan voi olla raskausoire, niin mä olen ainakin käsittänyt!Toivotaan että plussa tulis! d :) b


H-a-n-n-e tuo välilevy ongelma on kyllä sitten kurja!! Itekin sen känssa aina välillä tuskastelen. Toivottavasti ens yö menis sulla paremmin, ettei olis kipuja!! :hug:


Cyanide Voi apua, en mä uskalla vielä tehä sitä testiä!! Mua jännittää liikaa! Ei vaan kyllä mä sen kohta teen, huomenna tai sit perjantaina aattelin tehä. vaikka mä luulen että kyllä mä vielä olen täällä päivittelemässä listaa, jos tää on joku kiertohärö taas vaan... :/ Tietenkin toivon että ei ole, mut mun tuurilla, niin kroppa on taas ihan sekasin. Mut ei nyt saa masentua, on pidettävä lippu korkealla! :) Tulen sit kyllä tänne ilmottelemaan testin tuloksia. Oishan se ihana siirtyä tuonne odotus puolelle! :D Vaikka tätä listaa on ollut ihanaa päivittää, mut aika aikansa kutakin. Toivottavasti siis tulee aihetta siirtyä tuonne odotuspuolelle!! :)


niin tässäpä sitä jo tuli tän päivän kuulumisia, ei siis menkkoja vieläkään, Joten odotuttaa edelleen :) Toivottavasti ei odotuta turhaan, ja saan kohta iloita plussa testistä ja alkaa nauttia raskaudesta :) Voih, kun se ei ois vaan toiveajattelua!!
Heippa!

Siis ku asia niin et mulla tosiaan on toi kierukka vielä. Silloin ei ole merkistystä kiertopäivällä eikä "yrityskerroilla". Mitä toi yrityskerta muuten tarkoittaa????? Muutenkin tuo kuukautiskierto on tosi epäsäännöllinen. Lääkärikäynti on 12.11. jolloin luultavasti saan lähetteen sairaalaan. Tuskin lääkärikään saa kierukkaa pois kun langat ovat luulavasti katoamisen lisäksi palaneet.

Ja on toinen lapsi haaveissa :D
 
LAUANTAI 25.10.2008

Kumkvatti....................kp 26/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 38/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 15/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 36/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 10/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 12/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 26/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 20/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 21/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 35/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 21/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 26/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp64/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp27/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp4/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp23/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp27/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp51/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp45/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp4/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp25/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp26/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 70/25-28...............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp4/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp10/28....................yk1...........6. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Marylene Anteeks, mä en tajunnutkaan että sulla on kierukka. Olit vissiin aiemmassa viestissäs siitä maininnut, meni jotenkin multa ohi. :ashamed: Yrityskerta tarkoittaa että kuinka monta kuukautta(kuukautiskiertoa) on yritystä ollut.


AnnaStiina82 Voi itku! :hug: Mä kyllä ymmärrän sua niin hyvin että miltä susta tuntuu! Tuo kierron venyminen on niiiin kurjaa!!! :( Voimia sinulle :hug: Koitetaan kestää molemmat!!


Nyt tälläinen pika pyörähdys täällä, on menoa koko päiväksi niin pitää olla ajoissa liikenteessä. Illalla sitten olis tarkotus istua iltaa, vaikka vähän jännittää, tuntuu jotenkin luonnottomalta ottaa alkoa :| Mutta kun ei ole syytä olla ottamatta, niin kait sitä vähän voi lasia kallistella...tai sit nollata kunnolla :kieh:
 
SUNNUNTAI 26.10.2008

Kumkvatti....................kp 27/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 39/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 16/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 1/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 11/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 13/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 27/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 21/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 22/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 36/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 22/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 27/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp65/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp28/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp5/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp24/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp28/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp52/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp46/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp2/32...................yk.2...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp5/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp26/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp27/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 71/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp5/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp11/28...................yk1.......... .6. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Huhuu, missä te muut ootte? :wave:


Mulla on täällä nyt kuitenkin morkkis eilisestä lasin kallistelusta :ashamed: Noh, myöhästä se on nyt enää valittaa. Vaikka hauska ilta oli muuten!Nyt täytys siivota kun iltapäivstä asunnon näyttö. Äänestääkin pitäs. Ootteko muuten te muut menossa äänestämään? :)
 
Hensku00 Huomenta sinullekin.. :) Täällä vasta heränneenä.. Ulkona hirmuinen myräkkä..:(
Älä turhaan morkkista pode.. :hug: Ihan normaalia elämäähän voi elää plussaan asti..Mutta toki ajatteleehan sitä et mitä jos kuitenni...Mä olen tehny sillai et olen jo ennen yritystä vähentäny alkon juomista.. :p Niin nyt ei tee mieli juodakaan.. :D
Olen äänestämään menossa kuhan saan rakkaani herätettyä.. :p
Mitäs sun aamuun muuta? :)
 
Jaahas, täti sitten tuli aamusta... mulle voi sit varmaan laittaa kp 1/30-36 ku on jo pari kiertoa venynyt tolleen... Ärsyttävää mut minkäs tekee...
Eilen tuli otettua alkoa myös, eikä morkkista varsinkaa ku täti nyt tuli:) Sit ei ku uutta yritystä... Mahdunpahan ainaki hääpukuuni jos jotaki positiivista pitää löytää tästä ettei vielkää tärppiä tullut:))
 
Älä turhaan Hensku00 asiaa murehdi! Ajattele vaan sitä kuinka hauskan illan sait viettää :D Ja jos nyt kävisikin niin, että se plussa vielä pärähtää testiin, niin et ole miten vahinkoa voinut pienelle aiheuttaa. Älä edes mieti sellaista! :hug:

AnnaStiina82 Pahoittelut tädistä :hug: Mutta tosiaan, mieti miten upealta sä tulet näyttämään sun puvussa! Eikä tarvi nyt stressata sitä mahtuuko se päälle vai ei :) Koska teillä olikaan se päivä? Omista häistä ei ole niin kovin kauaa ja täytyy myöntää et odottamisen arvoinen päivä se on :heart:

teddybear82 Oletko vielä sortunut testaamaan? :)

Varri Toisille tulee oireita jo ennen plussaa, toisille vasta tosi myöhään tai ei ollenkaan :eek: Mulla alkoi raskausoireita tulemaan vasta rv8 jälkeen. Arvatkaa oliko huoli ja epätodellinen olo kun ei ollut oireita?! :whistle: Lupaavilta nuo sun oireet kuitenkin kuulostaa. Koska ajattelit tehdä testin?

Tänne ei mitään ihmeellistä. En edes odota menkkoja alkavaksi. Lämmöt on edelleen koholla, pakko se on uskoa et ovuloin sillon kp30. Ihan käsittämätöntä :kieh: Onneksi ei ole yritystä enää, voisi helposti mennä hermot näin pitkään kiertoon :snotty: Tosin, tänään taas juttelin miehen kanssa ja vähän jo lämpenin taas ajatukselle :headwall: :D
 
Nyt on sitten päivä jo illassa!

Teddybear82, Cyanide ja kiana78 kiitos teille haleista, kyllä mä nyt olen tainnut selvitä morkkiksesta :) Oli kuitenkin kiva ilta, niin ei kait sitä kannata siis katua :) :


Teddybear82 Kyselit että mitä mun aamuun muuta kuulu, en sillon aiemmin kerennyt vastaamaan.... Aamu ja päivä meni ihan mukavasti, siinä vähän siistin paikkoja asuntonäyttöä varten. Sit oltiin vähän aikaa pakosalla miehen ja kissan kanssa viereisessä puistossa näytön ajan....onneks tänne se myrsky ei tullut, niin pysty oleen ulkona. Tuosta alkosta vielä, niin olen mäkin vähentänyt käyttöä yrityksen alettua, että en minä mikään rapajuoppo ole :LOL: Välillä tulee sauna siiderit otettua, joskus sit kavereiden kanssa enempi. Mutta nyt siis viime aikoina yrityksen vuoksi en oo pahemmin ottanut :) Ehkä mä oon vaan vähän sellanen kulinaristi kun tykkään välillä esim. maistella hyvää punaviiniä kera aurajuuston :D Mites muuten sun päivä meni? :)

kiana78 pahoittelut negasta :hug: Onpa ollut jännä että paketissa ei lupauksesta huolimatta ollut kuin yksi testi! :eek:

Nyt vaan uuteen viikkon sitten huomenna hyvät naiset! :) Mä jatkan edelleen menkkojen oottelua, kumpa tulisivat jo! Vaikka en nyt niistä aio sen kummempaa stressiä ottaa, mutta lääkärissä on varmaan käytävä jos ei niitä ala kuulumaan. Ens viikolla pääsen vihdoin ja viimein kampaajalle, sitä odotan innolla :)
 
Sunnuntai iltaa kaikille!
Täällä ollaan podettu hammassärkyä koko vk.lopun :/ on tosi pahasti lohkennut hammas, taitaa olla hermoissa asti ja tänään vasta iltapäivällä sain tietää että olisi ollut täälläkin tuppukylässä hammaslääkäripäivystys. Mutta huomenna eikun aamusta soittelemaan että saisi aikaa. Särkylääkkeetkään ei kunnolla auta, yöksi varmaan otettava 800 buranaa että saisi edes muutaman tunnin nukuttua.... Noh tulipas vuodatettua :)...mutta kun koskee :'(
 
Cyanide: Varmaan vasta testaan tuossa ensi viikon lopulla, siihen asti odottelen menkkoja. Jotenkin on vaan niin epäuskottavaa että heti ekasta tärppäisi. Katellaan ja kyllä kerron väliaika tietoja aina tännekin.
Nyt on viime päivinä ollu jatkuva nälkä. Kävin tänään porukoilla kylässä, isä teki ruokaa ja syötiin myös jälkiruoka, ei menny kun tunti niin mulla oli taan nälkä.. Jaa-a, eihän sitä tiedä onko tää just sitä vaan jotain ihan muuta.
 
MAANANTAI 27.10.2008

Kumkvatti....................kp 28/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 40/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 17/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 2/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 12/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 14/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 28/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 22/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 23/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 37/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 23/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 28/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp66/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp29/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp6/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp25/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp29/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp53/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp47/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp3/32...................yk.2...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp6/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp27/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp28/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 72/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp6/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp12/28...................yk1.......... .6. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Maanantaita kaikille! :wave:

Mä oon täällä jotenkin niin kauhean väsynä!! Päätäkin särkee, nytkö se krapula vasta tuli?!? :LOL: Nyt on jo menossa kp40, :eek: kyllä on taas kierto niin venynyt että :headwall: Vaikka aattelin että en stressaa asiaa, mutta ärsyttää se silti, kun keho ei toimi normaalisti :headwall:
Rinnat mulla on edelleen tosi kipeet, ja mahan repäisyjä on välillä. Oon jo aatellut että nyt ne menkat sieltä alkaa, mut ei. En tiiä sit mitä repäsyjä ovat. Mulla sitä paitsi vähän väliä jyskyttää tuolta oikealta munasarjan kohilta, ja sitä oon valittanut täällä ennenkin, niin nyt oon alkanut miettiä että onkohan se ihan normaalia, jos mulla onkin siellä joku kysta tms? Täytyy varmaan käydä kuitenkin lääkärissä, vähän ihmetyttää tuo. :/


Mitäs teidän muiden päivään kuuluu? :wave:
 
Heipat kaikille, kiireinen viikonloppu takana ja nyt kun palasin takas töihin niin ehdin taas palstailee :whistle:
Hensku00 harmi juttu kun tuo kierto venyy ja käyhän lääkärissä selvittä mitä nuo repäisyt ovat.

Me oltiin viikonloppuna anopin ja appiukon luona, myös mieheni sisko ja veli olivat siellä. Sisko tietysti ahisteli mua taas kyselemällä jokohan hänestä pikkuhiljaa tulis kummi (luvattu että on meidän seuraavan lapsen sylikummi). Vastasin hänelle, että varmasti ehtii tuo miehen veli hankkimaan lapsia ennen meitä (hän on sellainen "iki sinkku", joka tykkää lapsista kunhan ne eivät ole omia :) Appivanhemmat olikin sitten vähän pettyneen näköisiä kun kuulivat ettei meille ole tulossa toista lasta. Minähän en halua kertoa että meillä edes yritetään pikku kakkosta enkä meinaa paljastaa sitten mahdollista raskauttakaan ennen kuin se on päässyt jonnekkin viidentoista viikon päähän.

 
HEI JESSS, JAHUU!! Nyt näyttää siltä että ne menkat oiskin sit alkamassa! :D Vähän oon tyytyväinen jos nyt alkavat!:D Eipähän ne olleetkaan kuin 12päivää myöhässä. Hyvä hyvä hyvä, pääsee sit yrittään uutta kiertoa!! :D Täytyy mun kuitenkin käydä lääkärissä kun nuo terolutit loppuu, pitää kysyä että miten jatkossa. Mutta pääasia jos nuo menkat nyt tulee, ei sit venynytkään kierto niin mahottoman pitkäks!! Vähän oon iloinen!!! :D
 
Hensku00 Onpa sulla harmittavainen tilanne, kun kierto venyy.

Viikonloppu meni kihljaisten merkeissä. Nyt oli lähisukulaiset juhlissa. Pääsivät hekin tutustumaan toisiinsa. Ihan mukavia lahjoja saatiin. Hääpäivää jo kovasti tiedustelivat. Sitä ei kuitenkaan vielä ole päätetty. Mies vain totesi illalla, että kyl se tässä jossain vaiheessa tulee olemaan.

Tänään olen sitten taas töissä. Onneksi ei ole mitään palavereita tai muita vastaavia. Voi ottaa vähän rennommin.

Viikonlopun aikana taisi tulla ovislimoja. Saa nähdä oliko ovis viikonloppuna vai vasta nyt alkuviikosta. Eilen tuntui vasemmalla alavatsalla vähän kipua, mut meni nopeasti ohi. Muutaman kerran on miehen kanssa pupuiltu. Hänkin on nyt aika innostunut asiasta. Nyt vain pitää odottaa mitä tuleman pitää.
 
Hienoa Hensku00 ! :D Usko pois, tiedän miltä tuntuu kun kierto vaan venyy ja venyy |O

Onneksi olkoon Nasuli08! Hienoa, että mahdollinen ovis tuli hyödynnettyä! Nyt se varsinainen jännääminen vasta alkaa ;) :D

Lämmöt on edelleen koholla joten tästä tulee todella pitkä kierto. Kyllä, ainakin viikon verran saa varmaan vielä odottaa menkkoja. Toisaalta, mukavaahan se on et ne on harvemmin mun kiusana :p :whistle:
 
Oishan se kesävauva kiva saada...... =) Mut saapas nähdä meneekö syysvauvan tai jopa talvivauvan puolelle.. :LOL: ennen ku tärppää..
Ihteltäni luulin bongailleeni limat perjantaina....ukon panin pupuileen kanssani to iltana, pe yönä ku tuli kotia työreissustaan 3 aikaan yöllä.... :LOL: seuraavana aamuna ja sit taas illalla...eilisen päivän miehen tarvi jo kuulemma levätä :LOL: Mut ainakin yritetty on.....voi ku ei oiskaan muuta ku osuttaa pupuilut ovispäiviin, mut ku ei se olekaan nii helppoa vaan siin on nii paljon muutakin...
 
Heips kaikille.. :)
Cyanide en ole sortunut testaamaan..eikä ole aikomustakaan testailla ennen ku ovat viikon päivät myöhässä.. Kun ei oikee tiiä viel kierron todellista pituutta pillereiden jälkeen..=/
Hensku00 Hyvää kuuluu tähän päivään.. :) sellanen perhosia vatsassa fiilis kyl on.. mut rennolla asenteella mennään.. :)
Niin eilen en ollutkaan koneella aamun jälkeen, mut hyvin meni sekin päivä.. Käytiin miehen vanhempien luona syömäs ja sit illalla olikin korttipelin vuoro.. :)

:hug: niille jotka kokevat sen tarvitsevansa..
tsempitykset muille jännäilijöille.. :p
 
TIISTAI 28.10.2008

Kumkvatti....................kp 6/28.................yk3..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 41/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 18/28-30.............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 3/30-36.................yk3..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 13/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 15/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 29/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 23/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 24/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 38/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 24/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 29/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp67/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp30/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp7/27-30..............yk.3.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp26/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp30/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp54/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp48/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp4/32...................yk.2...........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp?.........................yk?..........2 . toiveissa
Kesäheinä07.................kp7/27-29..............yk.3.......... 2 . toiveissa
teddybear82..................kp28/28-?..............yk.1.........1. toiveissa
Varri...............................kp29/?.....................yk.1........ ..1. toiveissa
nazu..............................kp 73/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp?..........................yk ?...........2. toiveissa
tavallinentanja...............kp7/28....................yk.2...........? toiveissa
choco..............................kp13/28...................yk1.......... .6. toiveissa
tiitukka84.......................kp17/26-28..............yk.3...........3. toiveissa
Tiara...............................kp20/29...................yk.2...........1. toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
tiitukka84 Tervetuloa joukkoon!! :) haluatko ilmoittaa sun kiertopäivät ja yrityskerrat ja monesko lapsi toiveissa niin lisään listaan? :)


Teddybear82 sulla on kyllä jännät paikat! :D Hii, mä jännään sun puolesta täällä :) ja pidän peukkuja että plussa tulis d :) b


Mites muuten muut joilla koopeet täynnä, Kumkvatti, Mexico, kiana78 , miten teillä menee, joko ootte testailleet? :) Pidetään peukkuja d :) b
nelosenkaipuu, sullakin koopet lähes täynnä ja samoin tuulia79, mites siellä menee? :) Tulkaahan kertomaan kuulumisia!? :wave: Muumero ja nazu onko teillä mitään uutta? :)


Nasuli08 Onnittelut kihlautumisesta!! :flower:


Mä en nyt sit vielä merkkaakaan itelleni koopee yhtä, kun tää on vielä niin älyttömän niukkaa tuhruttelua |O Mutta eiköhän ne sieltä tule ihan kunnolla jo kenties tämän päivän aikana, viimestään kuitenkin lähipäivinä. Mä oon vaan jotenkin ruvennut aattelemaan, tai sanotaanko pelkäämään, että meille ei varmaan lasta kovin helpolla tule :( kun nää mun kierrot on tälläsiä jopa teroista huolimatta :( vähän masista ilmassa :ashamed: Mutta ehkä sitä tästä taas piristyy, tuntuu et nyt on vaan joku, mieltä vetää matalaks :/ Täytyy lähteä ulos ulkoilemaan jos se vähän piristäis.
 

Yhteistyössä