Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Hirmu paljon onnea AnnaStiina82 En muista olenko jo onnitellut, mutta ei kai sitä voi koskaan plussasta onnitella liikaa? :D :flower:

h-a-n-n-e ja teddybear82 Pidetään kovasti teille peukkuja! Mä en tiedä millaiset teidän pikkujoulut Hanne on mutta yleensä ravintolassa saa alkoholittomia drinkkejä, et yrität vaan tilata niin ettei kukaan kuule :whistle: ;) Samoin, mä joskus tein niin et kieltäydyin drinkeistä koska "viina ei sovi mulle enkä halua juoda sekaisin" ja join vaan "siideriä" ( tuopissa ja jäiden kanssa ja hämärässä, sprite muistuttaa erehdyttävästi siideriä ) :snotty:

Hensku00 Ainakin kierto oli lyhyt ja tietää että terot toimii niin kuin niiden pitääkin :hug: Muistatte nyt vaan ahkerasti pupuilla läpi koko kierron eikä vaan tärppipäivien aikana ;)

Onko mami09 testannut? :wave:

Lämmöt oli aamulla vielä koholla joten eiköhän se mene ainakin sunnuntaille ennen kun menkat alkaa. Sehän olisikin sitten ihan ihanteellisen mittainen kierto eli 28 päivää :D
 
Hensku00 Testauksesta...Ajattelin vkl odottaa ja katsoa tuleeko se täti sieltä.. ei kyl yhtään ole sellai fiilis kyl..Mut kuitenni vasta toinen luomukierto pillereiden jälkeen..:/ niin saas nähä.. ilmoittelen kyl jos jotai on.. :)

Cyanide Kiitoksia.. b:)d peukut pystyssä sullekin.. :)

nelosenkaipuu voi ei.. :'( :hug:

Ootteko jo ostelleet joululahjoja? Miunkin pitäis, mut ei oo ideoita.. :/

:hug: :hug: kaikille.. ja plussatuulia.. :whistle: :heart:
 
Ensiksi onnea kaikille plussanneille!!

Mä kävin meijän nuorimmaisen kaa tiistaina raumalla koska mun mummo on sairaalassa niin huonossa kunnossa että voi kuolla ihan koska vaan ja halusin et hän näkee pojan ees kerran ennen sitä..mut nyt ei ehi enempää kun poika haluu puuroa ja maitoo
 
Onnittelut plussan saaneille! :heart:

Täällä ei erikoista, teroja syödään vielä muutamia päiviä ja sitten kattellaan mitä tapahtuu.

Taaperotx4, asut jossain tässä meidän lähistöllä, me nimittäin täällä Raumalla majaillaan. Jaksamisia teille. :hug:
 
Pahoitteluni nelosenkaipuulle :hug:
Jaksamista Nelosenkaipuulle :hug:

teddybear82 Mulla on joululahjat melkein osteltu vain tuo miehen lahja puutuu... se onkin sitten se kaikkein vaikein. Ostelin kummilleni ja hoitotädille pienet kynttilälyhdyt pentikiltä, omille vanhemmille ostettiin siskon kanssa puoliksi lahjakortti kylpylään....

Mä tein sitten tänään testin, noh negahan se oli, mutta eipä tässä ole vielä menkkojakaan kuulunut, joten jos ne ei ala niin testailen ensi viikolla uudestaan.
(miksihän mun teksti on näin hassusti tummennettu, vaikka lihavointi merkkejä on vain alussa :eek: )
 
Mie tipuin.. kp1 ja yk 3, sit ku Hensku00 ehdit päivittää.. no pitääpi vaan harjoitella enempi tulevassa kierrossa.. :p

H-a-n-n-e Joo, no multa puuttuu kaikki.. :/ en vaan tiedä että mitä sitä ostais, ku ei sillee mitää turhaa viittis... pitääpi miettiä lisää.. :D

++++tuulosia muille.. :) :heart:
 
LAUANTAI 29.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 10/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 3/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 22/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu............................................................................
taaperotx4..................kp 11/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 14/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 24/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 28/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 12/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 31/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 23/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 21/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 36/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 1/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 30/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 105/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 20/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82




 
nelosenkaipuulle iso hali :hug: Laitoin sulle yksäriä!

H-a-n-n-e pahoittelut negasta :hug:

Minttu84 kiva kuulla susta!! :) Miten menee, mitä kuuluu? :)

taaperox4 Ikävä kuulla että mummosi on heikkona!:( Toivotaan paranemista!!

teddybear82 harmi että menkat tuli!! :( Toivotaan sulle plussaa sitten ensikiertoon! :heart: Kyselit joululahjoista, mä oon jo ostanut kauhean kasan lahjoja miehelle :) Musta on ihanaa ostella sille kaikkea tarpeellista :)

Niin tänään ollaankin sitten menossa keskustaan shoppailemaan lisää joululahjoja, miehen siskon pojille lahjat täytys löytää:) Sit ois tarkotus viettää parisuhde aikaa ja mennä syömään, viimeks jäi menemättä, niin nyt aateltiin että mennään :) Joulutunnelmaa alkaa oleen jo, toissapäivänä laitoin kaikki loput jouluvalot paikoilleen :xmas: Kohta saa alkaa leipomaan pipareita :xmas:

Mukavaa lauantaita kaikille!! :)
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa!
Voima :hug: kaikille sitä tarvitseville ja onnittelut plussanneille :heart:
Täällä ei taaskaan minkään sortin merkkiä mistään :(

Joululahjat alkaa olla paketeissa, paitsi se miehen lahja jota ei tunnu löytyvän millään. Pikku neidille taas tuntuu joka kauppareissulla löytyvän jotain pientä :)
Iltapäivällä olisi kunnan työntekijöiden jouluruokailu, jonne olisi jollain tavalla itsensä saatava. Huomenna olisi tiedossa kylättely päivä, ja maanantaina starttaakin sitten joulukuu, ihanaa kun pääsee kunnolla odottamaan joulua ja siihen kunnon fiilikseen.

Kivaa viikonlopun jatkoa kaikille :)
ja suuria +++ puhureita :heart:
 
Muumero:Me asutaan Turussa mut on tullut asuttuu kyllä Raumallakin monta vuotta.

Täältäkin sitte nuo lumet lähti,ois kyllä saanu pysyy maassa.
Mulla toi vauvakuume vaa kasvaa kun poikakin on jo 8kk.Ois kiva saada taas tuommonen pikku vauva syliin paijattavaksi.
 
Huomenta kaikille!
Menkkoja ei edelleenkään kuulu eikä näy. Eilen oltiin miehen kanssa pikkujoulussa ja kyllä mä ruuan kanssa otin pari lasia viiniä kun ei sitä plussaakaan testiin ole tullut, ei päässyt anoppikaan kyselemään ;)

Mutta nyt pitää lähtee shoppailemaan kun poikakin on vielä mummolassa hoidossa :wave:
 
SUNNUNTAI 30.11.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 11/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 4/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 23/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 12/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 15/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 25/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 29/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 13/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 32/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 24/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 22/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 37/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 2/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 31/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 106/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 21/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82




 
MAANANTAI 1.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 12/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 5/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 24/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 13/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 16/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 26/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 30/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 14/27-30............yk.4.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp 33/30.................yk.3.........2. toiveissa
kiana78........................kp 25/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 23/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 38/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 3/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 32/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 107/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 22/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:



Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82




 
Hyvää alkanutta joulukuuta kaikille!! :xmas: Ihanaa kun on joulukuu, tulis vaan lunta, täältäkin melkein kaikki lumet on sulaneet pois :| Mitäs teidän viikkoon kuuluu? Mites
H-a-n-n-e ja Varri, ootteko testailleet? :)

Tänne kuuluu tätä kierron tylsintä aikaa, menkat nyt lopuillaan. Seuraavan kerran mulla piinailu alkaa jouluaattona, mutta todennäkösesti ne menkat ei vielä sillon tuu vaan vähän tai vähän enemmän myöhemmin, kun en nyt tässä kierrossa syö teroja. Mut jospa tää nyt ois tärppi kierto!! :)

 
Täällä on vielä lämmöt koholla :eek: Eikä menkkoja näy :eek: Tässä jo ihmettelin tilannetta kunnes tajusin et mullahan ne lämmöt nousi poikkeuksellisen aikaisin ja mä olin sillon kipee! Että lämmönnousu on johtunutkin varmaan siitä eikä ovulaatiosta ja nyt mä en tiedä millon mulla on se ollut ja millon pitäisi menkkoja odotella :headwall: :kieh: Raivostuttavaa kun on tottunut siihen, että tietää. Mitään testejä en kuitenkin aio tehdä ennen kuin vasta kun pisimmän kierron mukaan on kp:t täynnä, jos sillon on enää aihetta ;) No, tunnustan. Saatan sortua testaamaan jos ilmaantuu jotain erittäin selviä raskausoireita. Mitä ne nyt sitten onkaan! :LOL: :ashamed:

Hensku00 Toivottavasti sun kroppa toimii jo hyvin ilman niitä teroja! Mulla on vahva tunne, että tästä tulee teille tärppikierto :D Muistatte vaan peittoja heilutella läpi koko kierron :p

Hensku kyseli jo H-a-n-n-en ja Varrin testituloksia joten jos mä kyselen onko sarppuli vielä testannut? Pysytkö odottamaan siihen asti, että on myöhässä vai kokeiletko herkällä jo vähän etuajassa? ;)
 
Onnea annaStiina plussasta :heart: :heart: :heart:
Ja ISO :hug: kaikille tädin piinaamille!!!
Täällä ei oireita ei tädistä ei raskaudesta...
Huomenna ajattelin testata ku sit olis jo 15 pvä oviksesta...Nyt kyl alkaa jännittää!
++++++tuulia joulukuulle :heart:
 
Huomenta kaikille,
Mulla on poika kuumeessa joten olen pois töistä tän päivän, itsellänikin on hieman huono olo. Päätin tehdä testin ja sain siihen HAAMU PLUSSAN!
Poika näköjään taas touhuaa tuolla jotain omia juttuja joten parempi mennä katsomaan että mitä siellä tehdään.
 
mä olen täällä yrittäny bongailla ovista mut huonolla menestyksellä..ei mitään tuntemuksia mut ollaan varmuuden vuoksi heiluteltu peittoja.. :) nyt alkaa taas oleen sellanen olo et olis se sittenkin kiva saada sellanen pikkunen tepastelemaan vielä tuohon..mut ilmotin mun miehelle et meille ei tule ku kaks lasta et ei enempää..ja otti sen ihmeen hyvin vaik aikasemmin se oli et kolme lasta. :)

Mut täytyy tästä alkaa valmistautumaan töihin..Onneks saan huomenna mun pikkusen kotiin ku ollu mummolassa hoidossa jo neljä päivää..kauhee ikävä.. :)

Mut ++++tuulia kaikille!!Tällä kierrolla tärpätään eiks ni? :) ja Hannelle onnittelut haamuplussasta :heart: vai saako vielä onnitella?

:wave:
 
Hensku00 : Kiitos kysymästä. Ihan mukavasti menee.. viikoja on nyt 13+4 ja ultrassa oli kaikki hyvin. masukin alkaa jo pikkuhiljaa näkymään :) Pikkasen nyt kiirusta pidelly harjottelujen kanssa.. vielä olis parisen viikkoa jälellä ennen joululomaa, jospa sit ehtis vähä rentoutuakki ja saada vähä jouluvalmisteluita tehtyä, ku tuntuu et kaikki vielä ihan alussa :/

Paljon, paljon plussa tuulia sinne!! :heart: Jospa sieltä tulis teille nyt se jouluplussa :heart:
 
kiva kuulla kuulumisiasi Minttu84 !! :) Tulehan uudestaan meitä tänne moikkaan!!

H-a-n-n-e hienoa, onnittelut haamusta!! :) Pidetään peukkuja että se vahvistuu!!! :)

Cyanide joo kyllä mä todellakin toivon että mulla tää kierto pelais jo ilman niitä teroja!Ja sullahan on jännät paikat siellä ;) jospa sulla ois pikkunen siellä masussa kasvamassa!! :D

mami09 testaukseen plussa onnea!! Täällä pidetään peukkuja! :) Tulehan sitten kertomaan? :)
 
Cyanide En oo vielä uskaltanu testailla, kun ei ole minkäänlaisia oireita. Kohta varmaan alkaa menkka oireet ja pettymys on jälleen kerran suuri, mutta kuitenkin innolla uuteen kiertoon mikäli nyt ei sitten tule plussaa. Viimeistään ensi vk.loppuna testaan, mikäli siihen tarvetta vielä silloin.

Töissä riehuu vatsatautia :| Pelko milloin itselle tulee. talosta pitäisi kuvapäivityksiä tehdä kun vain joskus valoisan aikaan ehtisi, kun sekin on nyt hieman turhan lyhyt. Tänään kävi kaluste tehtaalta edustaja, niin tilattiin kaapistot, altaat ja liesituuletin. Vähän olen jo täpinöissäni kun appiukko lupaili että päästäisiin jo maaliskuun lopussa muuttamaan.

Oih ja niin salmiakkikalenterista tuli tänään lumiukko :p
Joulukuun jatkoja tänne ja +++ odotellessa :heart:
 
TIISTAI 2.12.2008

Kuumeilevat:

Kumkvatti....................kp 13/28.................yk4..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 6/28.................yk5..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 25/28-30.............yk5..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 14/31...................yk4...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 17/29-30..............yk4..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 27/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 31/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
denise..........................kp 15/27-30............yk.4.........1. toiveissa
kiana78........................kp 26/28-40..............yk.2.........5. toiveissa
Muumero......................kp 24/??..................yk.3.........2. toiveissa
mami09.........................kp 39/32.................yk.2.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82..................kp 4/28-30.............yk.3.........1. toiveissa
Varri...............................kp 33/30-31.............yk.2.......1. toiveissa
nazu..............................kp 108/25-28.............yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?..........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 23/28..................yk2.......... 6.toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79


:heart: PLUSSANNEET :heart:




Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1

Marraskuussa:
Tiara
Katalin
tavallinentanja
Kesäheinä07
AnnaStiina82
H-a-n-n-e




 

Yhteistyössä