Talvi - ja kevätvauvasta 09-10 kuumeilevat

kävinh ostaan testin rfsu mut en tie onko ne yhtää hyviä. ajattelin tyhmyyttäni testata aamul. tuskin viel mitää näyttää.. nyt tullut mukaan pieni ripuli joka on kestäny nyt muutaman päivän. ja jatkuva pisuhätä. nälkä koko ajan. hmm...
 
en malttanut odottaa tein testin :) haamua näytti :D täytyy siis muutaman päivän päästä tehdä uus. aika pian se näyttää näköjään jo haamua mulla on vielä 8 päivää menkkojen alkuun.. jos toi on todellista et oon raskaana. en vielä ainakaa luota.
 
heipsan kaikille, en ole tästä poppoosta vielä siirtynyt odottajien puolelle kun en ole uskaltanut luottaa plussaan. No eilen tein uuden testin niin tuli testiviiva tummempana kuin tarkistusviiva. Ehkäpä nyt uskaltaisin sitten varailla neuvolaan aikaa :) kokeilin netissä mikä olis laskettu aika niin hih, se on mun miehen synttäripäivä :)

Nyt kaikille kovasti plussatuulia kuluvalle kierrolle :eek: :whistle: +++++++++
 
Marylene, mä en testais kun vasta ekana päivänä kun menkat pitäis alkaa. Ihan siksi, että testi voi näyttää plussaa jo aiemmin vaikka hedelmöitynyt munasolu ei olisi kiinnittynyt ja tulee pettymys heti perään kun raskaus ei jatkukaan. Ovistestejä mietin.. ajattelin ottaa kesällä käyttöön, jos ei aiemmin sitten tärppää. Meillä kun yritetään sitä tyttöä (toki poikakin tervetullut) niin pupuillaan muutamaa päivää ennen ovista, eikä lainkaan sen aikana :D

Yhden kerran on tää toiminu ja yksi tyttö syntynyt, pojat on saaneet meillä alkunsa oviksen aikoihin.
 
Tiistai 10.3



KUUMEILEVAT

yöperhonen-............kp 23/28................yk. 14..........1. toiveissa
Pipopi ....................kp 30/26-34............yk 8.............1.toiveissa
Marta........................kp 8/29 .................yk5..............1.toiveissa
Maryanne..................Kp 37/50-60...........yk.3...........1.toiveissa
Niiz.............................kp 32/30................yk4............1.toiveissa
pikkupikkarainen........kp 6/29-34...........yk5...........1.toiveissa
Stella2009.................kp 22/28-29..............yk3..........1.toiveissa
jenninho.....................kp 33/28-30...........yk.2..........1.toiveissa
LauraAnnika..............kp 29/30......................yk 2...........1.toiveissa
Haaveileva-85.........kp 3/28.....................yk 3........1.toiveissa
vauvahaaveilija77........kp 12/31.............yk2..........1.toiveissa
Lili78........................kp6/30.......................yk2............. 1.toiveissa
tyttokarpanen..........kp 29/24-28.............yk?...........1.toiveissa
JULIAN......................kp20/28-30.............yk1.............1.toivei ssa
tuitutti................kp15/28............yk1..................1.toiveissa

antilo..........................kp?........................yk.13........2.t oiveissa
kaneli87.....................kp ?........................yk.6.........2.toiveissa
Muumero....................kp 51/??..................yk.6.........2. toiveissa
saini81........................kp 28/29-30...........yk.5.........2.toiveissa
manteli76....................kp 11/28...........yk.5.......2. toiveissa
Niinuska05.................kp 37/27-29..............yk.3.........2.toiveissa
Miirulainen..................kp ?.........................yk?.........2. toiveissa
Marylene.....................kp 27/28........................yk?.........2. toiveissa
AnnaStiina82..............kp?......................yk?.........2.toiveissa
maaliskuu.....................kp 12/30.................yk.2..........2.toiveissa

Indo............................kp 25/30-31...............yk.3........3.toiveissa
PakanamaanKartta............24/24-28................3.toiveissa
kumkvatti.....................kp 19/18-30..................3.toiveissa
Pruukele...............kp 20/33.......yk5...............3.toiveissa

Valpuri........................kp 31/31..................yk2..........4.toiveissa

Sisely.........................kp 6/29-30..............yk 2...........5.toiveissa
riippitsiip......................kp7/28-29......................5.toiveissa

choco.........................kp 16/28........... yk5.......... 6.toiveissa

anu84......................kp 1/29-30.............yk.16.......? toiveissa
Mötkylä....................kp?........................yk?........ ...?.toiveissa

PLUSSANNEET

Varri¨
tuittu79
niina22
polkkajäde
teddybear82
Moon Fairy
 
No niin, otin nyt noi taustalla oleva pois listasta, kun osa on tosiaan jo plussannu ja loput ovat missä ovat. Kuumeilevissakin on jonkun verran nimiä, jotka eivät ole pahemmin aktivoituneet tässä pinossa. En myöskään merkkaa erikseen haamuilevia, ellette sitä itse halua.
Pieniminä haluatko. että merkkaillaan kp:t ja yk:t?

ON: menkat alkaa olla lusittu ja aamulla laitoin mammaksille tilauksen menemään. Tänään olen työn puolesta ollu tekemisissä raskauksien kanssa ja nyt pikkasen extra kummeilua ilmassa olisi :)
 
Hei kaikille!

Täällä olis 5 vuotiaan pojan äiti joka haaveilee miehensä kanssa talvivauvasta 2010. Vielä yksi pilleriliuska jäljellä ja sitten alkais yrittäminen=) Minulla on vaan vielä "plussana" sellainen ongelma että syön vielä tällä hetkellä cipralex lääkettä ja se olisi nyt tarkoitus lopettaa pikku hiljaa... en halua syödä tätä lääkettä raskausaikana... ja tämä vähän huolettaa ja jännittää.. Mutta muuten ollaan iloisella mielellä ja toivotaan pojalle sisarusta, joka niin jo kaipaakin omaa siskoa tai veljeä.... :heart:
 
Tervetuloa minunkin puolestani Ansku-83

Marta, ovistestejäkö tilasit? Itselläni tarkoitus tikutella tässä kuussa, lähinnä ihan mielenkiinnosta. Epätoivoinen en siis vielä tässä vaiheessa ole... ;) Mun kierrolla, 29-30 vrk, taitaa oikea aloituspäivä olla kp 11..?
 
Sisely mä aloitin myös ovistikuttelun tässä kierrossa. Itseasiassa eilen sain haaleaakin haaleamman haamun tikkuun. Ihan mielenkiinnosta minäkin sitä nyt kokeilen, tuskin jatkan seuraavassa kierrossa vaan mennään sitten taas ihan fiiliksen mukaan. Eilen illalla kyllä nippaili vasemman puolen munasarjoissa, mutta ei kait se voi vielä ovis olla kun ei testi sen kummemmin vielä näyttänyt. Toivottavasti sais ovisplussan viikonlopulla, edessä nimittäin parisuhdeviikonloppu kylpylässä ja esikoinen on mummilassa hoidossa :p =) .
 
manteli76, kuulostaa ihanalta tuo tuleva viikonloppu teillä! Toivottelen mukavia hetkiä :flower: :heart:

Eli tilasin sen paketin mammaksilta (18+3 herkkää) ja niillä ilokseni (ja teidän iloksi ;) ) testailen. Uusia en aio tilata ja noilla r-testeilläkin AION pärjätä koko vuoden. Juu juu... :LOL:
 
Heippa kaikille, vielako mahtuu yksi uusi toiveikas kuumeilija joukkoon?

Ollaan Miehen kanssa molemmat 32 v, meilla on ihana 15 kk poika ja nyt siis pikkukakkonen kiiltaa silmissa, vaikka ekan synnytyksen jalkeen vannoinkin etten ikina enaa sinne sairaalaan palaa samoissa merkeissa :D ...Niin se aika kultaa muistot. Meneillaan on yk 1, kp 14/30-32, jos Marta viitsit paivittaa listaa!

Mulla kkierto on historiallisesti ollut seka pitka etta epasaannollinen. Synnytyksen jalkeen imetyksen loputtua kierto pysyi useamman kuukauden saannollisena, mutta viime syksysta lahtien n. joka toiset menkat jai tulematta. Kavin jo laakarissakin valittamassa asiasta, mutta laakarin kanta oli, etta pitaa odottaa ainakin puoli vuotta ennen kuin mitaan tehdaan.
Mulla tosin meni hermot asiaan jo ennen, ja paatin kokeilla netista loytamiani vinkkeja kierron saannollistamiseksi (B6-vitamiinia, sinkkia ja E-vitamiinia) ja nyt menkat ovatkin olleet saannolliset (syysta tai toisesta) viimeiset kolme kiertoa. Ja toivottavasti pysyy! Ostin myos greippimehua, se oli (psykologisena?) aseena viime kerrallakin :D.

Nyt taidan lukea juttujanne ainakin muutaman sivullisen taaksepain, palataan :wave:

PS. Sori, skandit puuttuu, toivottavasti saatte kuitenkin tekstista selvaa, koti on talla hetkella Englannissa.
 
vadelmilla, tervetuloa :flower:

Ja älkää ihmetelkö, mitä tuo yks hymiö tekee edellisessä viestissäni ihan väärässä paikassa. Kun en siis tiedä sitä itsekään, teksti näyttää ihan kunnolliselta, kunnes painan "lähetä". Huoh :/
 
Kiitos Sisely :flower:

Otetaanpa pieni gallup tiistain ratoksi: Mitas ovis-testeja teilla on kaytossa? Oletteko kokeneet ne hyodylliseksi?

Ma nimittain tilasin tanaan r-testeja (10 kpl niita herkkia 10 mitalieyksikkoa) ja katselin siina samalla ovis-testeja... Periaatteessa ne kylla kiinnostais- ja tallaisen epasaannollisen kierron omaavalle ne ois varmaan avuksikin- mutta mulla vaan on jostain jaanyt kasitys, etta niihin on vaikeeta saada plussaa (vaikka ovis tapahtuisikin), tulkinta on kovin epamaaraista ja ne on ylipaataan vaivalloisia?

Eli mulla oviksen bongailu on lahinna limojen varassa. Yhden kierron jaksoin myos mitata aamulampoja joka aamu, mutta nehan ei kerro muutakuin jalkeenpain, etta ovis oli ja meni.
Jos taa projekti venyy, pitaa ehka harkita noita ovistestejakin.

Onnea kaikille plussanneille! Teitahan oli jo monta! Toivottavasti tavataan pian "toisella puolella" :D
 
Täällä rupes menkat tuhruttelemaan tänään, :'( miut saapi siirtää taustailemaan, yritän tän kierron nyt vähän rauhottaa tätä ressaamista ja täällä hengailua.. palaillaan astialle, ja plussatuulia kaikille !! :flower:
 
Moikka taas!!!

Sunnuntai iltana alkoi RUNSAS lorahteleva vuoto....joka jatkuu edelleen ja runsaana, n. tunnin välein saan vaihtaa rättiä |O Tällä menolla sitä vuotaa kohta kuiviin :kieh: Eli siis mun haamut johtui sitten kuitenkin siitä km:stä vaikka siitä aikaa kuitenkin jo vierähtänyt ( 27.1 ), mutta toivon että tästä nyt kun toi täti suostuu lähtemään päästään hyvillä mielin aloittaan uus yritys!!!
 
Pikku päivitys; ei mitään päivitettävää... Paitsi että testin kävin ostamassa, teen jossain vaiheessa ennen viikonloppua. Välillä tosi voimakas tunne että kyytiläinen olisi matkassa, välillä sitten taas tosiaan ei. Ihan oikeesti en uskalla plussahaaveita elätellä sen viimesimmän negan jälkeen, mutta pakko kai sitä on testata.

Ihanaa että jotkut sentään plussailee :heart: , toivottavasti minäkin kohta!
 

Yhteistyössä