Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Ehkä mäkin vielä tässä vaiheessa kallistun sille kannalle, että tarpeeksi pupuilua ja loppu on ns. korkeamman kädessä :) Meillä on kuitenkin hyvinkin aktiivista tuolla makkarin puolella eikä mitään työmatkoja ym. joiden takia pitäis tehdä täsmäiskuja. En halua sitäkään, että seksistä tulee suorittamista tai tästä lapsen saamisesta projekti. Ainakaan vielä.

Mukavaa päivää kaikille! Yritän saada vähän töitäkin tehtyä :)

 
:hug: tädin kohdanneille..

Mä tuossa mietin et mullahan oli tosi aikasin toi mun ovis,siis uskoisin et se oli ovis,niin kp13 et menkatkin varmaan sit alkaa aikasemmin,jos on alkaakseen. ;) ei mulla varsinaisia oireita ole..kai..tai ku en haluis alkaa etsimäänkään niitä oireita.Alamahassa tuntuu et siellä olis joku pallo.. :) voi myös johtua kierron loppumisen turvotuksesta?!Se vaan tuntuu erilaiselta ku nyt.. :) sit mä olen nukkunu todella levottomasti viime yöt. mä en kestä tätä epätietoisuutta:kieh: tahtois jo testata mut ei kai se mulle näytä ku negaa tässä vaiheessa..

Ja taas mä tipahdan korkealta ja kovaa vaikka kuinka yritän olla ajattelematta noita oireita.. :LOL:
 
Täältä myös :hug: nille joille täti on tullut kyläileen. Itsellä odotettavissa ensi viikolla, en usko että muuta seuraa tästä kierrosta. Taitaa mennä talvivauva kuumeilun puolelle. Eikä asiaa paranna yhtään, että huomenna pitäis tavata pitkästä aikaa yhtä kaveria, joka saa heinäkuussa vauvan. Ei ollut mitenkään suunniteltu tapaus ja niinhän se yleensä käykin.

Hentsu84 pidetään peukkuja että olis niitä oireita :) Itsekin oon nukkunut aika huonosti viime yöt, mutta siihen syynä tämä flunssa, joka nyt tuntuu vähän hellittävän.

Plussatuulia täältä vähän etelämmästä kaikille puhaltelen!
 
Täälläkin se oili on tulossa ilmeisesti tänään, kuvittelin eilen, että se tulee, mutta jomotukset olikin vain esisoittoa. Tänään tullut kaniksia, joten pistän uskoni tähän päivään...hiukan hankalampi noita tulkita, kun ovat hiukan niukempia näin oviksen aikaan...greippimehun tekosia luulisin, kun menkkojen jälkeen alkoi jo niin runsaina, että ei ihme jos ei ole kauheasti mistä heruttaa :LOL:
Eli tänään makkarissa rytisee sitten reilusti ja kovaa :D

Ja ihan kamalan suuret :hug: kaikille jotka sen tädin vierailun kohteeksi joutuivat...mutta nokka kohti etelää ja tarmolla uuteen kiertoon, kyllä se nyytti vielä kaikille tulee =)
 
TORSTAI 8.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 28/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 30/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 23/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 23/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 30/28-30...........yk3..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 4/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 12/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 38/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 4/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 145/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 7/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 3/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 1/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 12/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 28/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 3/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 14/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 21/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 17/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp56/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 19/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 35/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 38/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4.............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 24/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 13/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 22/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 14/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 2/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 32/28-30.................yk?............?.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 4/29-34...................yk3............1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 32/30-32.................yk.1............2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli


 
Hentsu84 voi, että toivon teidän puolesta, että se "pallo" siellä masussa olisikin jotakin mikä avittaisi plussan testiin :heart: :heart: :heart: !!! Milloinkas sulla olis tarkoitus testailla?

paapelo Tsemppiä tähän kiertoon ja toivotaan, että peittojen heilutus tuo toivotun lopputuloksen :heart:

Meinasin josko kokeilisi tuota "jokatoinenpäivä-taktiikkaa" koko tämän, juuri alkaneen kierron (kuhan tätistä ensin päästään eroon...mrrrr :kieh: ) jospa tuo peittojen heilutus tosiaan on liikaa joka päivä... vai miten se seksitiheys nyt siinä oviksen tienovilla suositellaan olevaksi- jokatoinenpv, joka päivä vai 2-3 pv:n välein...ken tietää :)? Ompahan tässä taas päiviä aikaa suunnitella "hyökkäystaktiikkaa"...voi hitto, että hitottaa tämä tädin tulo...ehkä se jo huomiseen mennessä on tämä pahin kiukku laantunut... |O
 
hugoliina pahoittelut menkoista! :hug: Älä siirry täältä minnekään :) lokakuu on musta ihan syksyä vielä, ja mä päivitän sit vaikka jossain vaiheessa tuon otsikon niin että "talvivauvasta2009kuumeilevat" niin ei tartte kenenkään siirtyä minnekkään. Ellei sit joku halua perustaa erikseen pinoa talvivauvoja varten....

Täällä kp28, eikä mitään oireita mistään....Nyt vaan jännityksellä ootellaan :) toivon että pääsen testailemaan! :D

Sarppuli taisi kysellä ovistesteistä, mä oon käyttänyt babyplussan liuskatestejä, mutta seuraavaks taidan tilata kotitesti.fi koska siellä hiukan halvempaa. Tuo digitesti kuulostas kyllä kokeilemisen arvoiselta!

Mukavaa päivää kaikille!! :wave:

 
Miten saa tuommoisen kuvan laitettua??? Tahtoo tietää :p !!! Ja kiitos Hensku- en ole menossa mihinkään =) . Toisiinkin pinoihin tosin tulee ajankuluksi kirjoiteltua, mutta tämä on se aito ja alkuperäinen, jonka avulla koko palstaan tutustuin :heart: :heart: :heart: ! Ja kyllä tuolla on jo talvivauva pino. Marraskuukin on vielä syysvauva mun mielestä eli vielä on kaksi kiertoa aikaa totauttaa se haaveilemamme syysvauva :heart: . tosin pessimistinä liityin jo sinnekkin :ashamed: ...mutta toivotaan, että tulosta "syntyy" syksyn aikana meillä kaikilla tutuilla tässä pinossa ja saadaan luoda seuraava pino jo tuonne odottajien puoleen :heart: =)
 
hugoliina joo huomasin kans että tuolla on jo jonkin aikaa ollut talvivauva-pino, mutta musta vielä tuonne joulukuuhun saakka on syksyä, joten pitäkäämme siis tämä pino! :) Mä käyn hakemassa nuo kuvat täältä: http://www.glitter-graphics.com/ Sieltä vain valitset kuvan minkä haluat liittää, klikkaat sitä ja kopioit tekstin kuvan alapuolelta kohdasta jossa lukee:
To post on Glitter-Graphics.com and forums, use this BB code: Eli tuolla onnistuu!! :)
 
saini81
mut toisaalta ei voi tietää et kuinka vahingossa kaikki niin väittävät tulee raskaaksi.. saattaahan olla et oikeasti asiaa oiski tuumailtu enemmänkin. mä ehkä oon sellanen et saattasin antaa ymmärtää etten ole suunnnitellut tätä asiaa näin mielissäni kuukausia.. ;)

mut on totta et tuntuu et joillekin niitä vaan tulee ihan tuosta vaan. mulla on joku törkee pelko etten vois saada lapsia jonkun menneisyydessä sairastetun taudin tms takia. ehkä oon lukenu vähän liikaa negatiivisia kirjoituksia..
 
Hei ! En ole ehtinyt tänne kirjoitella hetkeen, kun kaikenlaista sattunut ja tapahtunut.Mulla alko menkat jouluaattona, joten kierron pituus oli se 24, eikä tärpännyt.Nyt taas ovispäivät meneillään, eli kierto nyt 15.Mulla vaan kuumetta ja keuhkoputkentulehdus, joten ei ole ollut eilenkään mitään mielenkiintoa tehdä makkarissa muutakuin nukkua =) .Jospa sitten tänään ;)
 
Kiva päivä tänään :$ Töissä mättäs kaikki mahdollinen, aamusta heti lähti vinoon, kun huomasin ukon ja apen purkaneen kaikki ylimääräiset karsinat sikalasta eilen. Ne vatipäät ei ajatellu, että mä tarvin ainakin kaks ylimääräistä, että pystyn siivoomaan sorkkaeläinten asustamat karsinat. Töistä tullessani avauduin ukolle siitä, niin tämä meinas, että "pitää keksiä jotain". No keksiköön saatana, sen vikahan se on. Juma kun se toteuttaa näitä omia ideoitaan puhumatta mulle ollenkaan :headwall: Koiratkin ottaa aivoon tällä hetkellä, ollu niin kovat pakkaset, ettei oo voinu lenkittää ja ne käy tosissaan ylikierroksilla. Ok, nyt vähän helpotti, anteeksi, meni todella ohi aiheesta :ashamed:

Koko päivän on vattassa juilinu, että kaipa tässä odotellaan tanttaa kylään. Vois sillä selittyä tämä "hiukan" kireällä oleva pinnakin :whistle:
 
Olg4
Niinhän se usein on tai että salaa toivotaan, mutta ei haluta tai uskalleta lausua asiaa ääneen, ainakaan tosissaan. Mutta tässä tapauksessa ei kuitenkaan ollut se lapsen pitäminen ihan selvää aluksi, joten oli tosiaan suunnittelematon juttu. Kuulostaa muuten tutulta noi sun mietteet... Itsekin pohdin vaikka mitä ennen ensimmäistä raskautta enkä uskonut että edes saisin lapsia ja sitten olinkin raskaana ensimmäisestä yrittämästä.
 
moikka!

mä oon pitkään miettinyt et liittyiskö tähän ketjuun ja tuolla omalla kerho puolella kirjoitellut et haluttais uus vauva. Et jos mä nyt sitten tänne liittyisin jos vaan käy? :D

Meillä siis tyttö 1,9kk ja viime maaliskuussa rankka keskenmeno jossa oli ambulanssilla sairaalaan reissu+ lisäveret yms. ja tieto että kolmoset siellä oli. Koin siis viikon aikana 2 keskenmenoa :( joten en oikeen ole uskaltanut lähteä uudestaan tähän prosessiin kunnolla.

Ekalla kerralla raskauduin pillereistä huolimatta ja toisella ekasta kierrosta ja nyt "yritystä" takana n.4kk eikä mitään.

Tällä hetkellä menkat päällä mutta loppuu varmaankin pian ja kierto normaalisti sen 28-29 päivää Tosin nyt tuli viikon etuajassa

siinä varmaan oli kaikki tiedot ?

Kunhan nää menkat loppuu ni aateltiin ottaa käyttöön se jokatoinen päivä systeemi ja nyt tästä kierrosta myös raskaudun :D
 
Joo eli kp1 voi tänne laittaa :'( Noh innolla uuteen kiertoon... työkaveri kyllä sanoin tänään edes tietämättä mitä meillä tapahtuu kun tuli lomista ja muista puhe, että uudessa kodissahan ne sitten haikaratkin vierailee :) hih... toivotaan näin, vaikka ei sitten ihan näillä kuukausilla olekaan meille vauvaa tulossa, mutta jos muutetaan tuossa maaliskuussa niin aikanaan sitten :heart:
Niin ja KIITOS KAIKILLE noista testi vinkeistä, täytyy käydä tänään katselemassa paremmalla aikaa.
Nyt muumileikki jo kutsuu joten morjenttes :wave:
 
Heippa taas! Mulla nyt kp 13 ja viimeisimmät kierrot on olleet terojen kanssa 27 ja 23 pv. Mulla on niitä teroja nyt vielä yhteen kiertoon, mutta käytänkö sen nyt vai koitanko ottaa nyt sitten yhden luomukierron tähän väliin, vai mitä teen? Kertokaa te viisaammat. :)
Toisaalta ois kiva tietää että tuleeko ne menkat jo itestäänkin. Sitten vois alkaa taas paneutumaan enemmän siihen oviksen bongaamiseenkin. :heart:

Niin ja tervetuloa uudet, onnittelut plussanneille ja voimahalit ei-vielä-plussanneille! :hug:
 
heippa pitkästä aikaa!
nyt on ovis ohitettu ja innolla odotellaan että miten käy!
jännää=)
Ainakaan vielä en osaa sanoo suuntaan tai toiseen, et onko jotain tuntemuksia vai ei.Alamahaa kyllä hiukan jomottelee edelleen.
 
Kuulaa kiristää entistä enemmän, jos tuo ukko ei kohta rupea mua ymmärtämään, niin hirtän sen kasseistaan pihakoivuun roikkumaan. Nyt ei ole kyseessä lisääntymisasiat, vaan eläinten hoito. Oma napa (ts. paja) sillä on tärkein, ei väliä vaikka mun elikot elää toissijaisissa oloissa tällä hetkellä. Sitten vielä "keskustelun" päälle kehtaa ehdotella petipuuhia :headwall: Arrggghh! Vaikka tekiskin mieli, niin nyt ei todellakaan irtoo. Eipä väliä, ei tärpänny talläkään kiertoo, täti lähenee; juilii entistä enemmän ja mun tekee mieli suklaata :D
 
niina22 tervetuloa :flower: =) :heart:

ramitta toivottavasti paranet pian :heart:

sarppuli
pahoittelut tädin saapumisesta :hug:

sonja R
Toivotaan, että tärppää...tsemppiä piinapäiviin =)

Maryanne
Just tollasii nuo ukot on... iso :hug:

Oma napa: eilen vielä näytti siltä, ettei täti ehkä tullutkaan, mutta iltaa kohti tilanne "selkeni" hieman ja kaitpa tuota saattoi siis ekaksi kp:ksi nimitää :LOL: ja eiköhän nuo hanat aukea kohta ihan kunnolla. Malttamattomina odotetaan tädin poistumista jo nyt ja sitten joka toinen päivä.taktiikalla uuteen yritykseen! Jospa se joka päiväinen peittojen heilutus olikin liikaa, kokeillaan nyt näin ;). Greippimehun jätin vielä suosiolla kaupan hyllyyn...se on niin pahaa, että vasta sitten jos ihan toivottomalta alkaa näyttää, niin kokeilen kuurin =)

Iloista viikonloppua kaikille ja plussaonnea jännääjille :heart:
 
Hmm, Täällä aletaan kanssa odottelemaan tätiä kylään jos tää mun kierto pitää paikkansa yhtä kellon tarkasti kuin enen keskenmenoa. Olin bongaavinani oviksen heti jouluaaton jälkeen (ja se hyödynnettiin silloin) siitä on yleensä mennyt tasan kaksi viikkoa että menkat tulee. Jalkoja on särkenyt ja mahaa ikävästi juilinut aamuisin elikkä uskon että on tulossa viikonlopun aikana. Toisaalta ihan kiva että pääsisin takaisin normaaliin kiertoon ja ihan kunnolla harjoittamaan sitä vauvan tekoa!

Mukavaa perjantaita ja hauskaa viikonloppua kaikille
 
Niina22 tervetuloa!

Sarppuli pahoittelut tädistä ja :hug:

H-a-n-n-e Toivottavasti kiertosi olisi tasaannut.

:hug: myös muille sitä tarvitseville.

Oireita ei ole ollut suuntaan eikä toiseen. Vähän pientä mahan nipistelyä. Mitään tuhrutteluja ei ole ainakaan vielä tullut, mitä nyt muutaman viime kierron aikana on tullut ennen menkkoja. En oikein usko, että olis tärpännyt. En ole testannut. Aamuisin joutuu niin aikaisin heräämään, että ei ehdi paljon testiä tehdä. Harmittaa sitten, jos tulee nega.

Mukavaa perjantaipäivää ja hyvää viikonloppua!
 
PERJANTAI 9.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 29/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 31/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 24/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 24/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 2/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 5/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 14/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 39/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 5/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 146/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 8/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 4/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 2/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 13/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 29/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 4/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 15/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 22/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 18/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp57/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 20/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 36/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 16/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4.............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 25/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 14/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 23/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 15/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 3/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 33/28-30.................yk?............?.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 5/29-34...................yk3............1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 33/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp ?..............................yk.?.............2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti


:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli


 
niina22 tervetuloa! :) sulla on kyllä rankka tausta, tuo keskenmeno kuulosti kyllä kamalalta, voimia! :hug: Toivotaan että nyt pian tulis nyytti!! :)

hugoliina niin olitkos sinä vasta pillerit lopettanut? Kun tuli mieleen että mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen menkat tosi niukat, ja on vielä edelleenkin niukahkot, vaikka lopettamisesta on yli vuosi...

sarppuli pahoittelut menkoista! :hug:

Muumero mun mielestä sun kannattaa käyttää vielä tää yks kierto niitä teroja, niin eiköhän luulis menkkojen sit tasaantuvan!:) Kärsivällisyyttä tuo terojen popsiminen kyllä vaatii. Mutta pidä sit tän kolmannen tero-kierron jälkeen luomu kierto, ja kato miten kierto käyttäytyy. Mulle lääkäri kirjotti lisää teroja, 3kk satsin päälle toiset 3kk, mut sit se sanoi, että pidä luomukierto välissä, ja katon miten se menee, et jos on tasaantunut, niin ei teroja enää tarvita, mut jos taas pitkittyy, niin sit vaan hakemaan uusi terot-kuuri. Koita jaksella!!:hug:


Tänne ei kummempaa, odottelua odottelua. Vähän uniin tuli yöllä sellasta maha nipistelyä ja juilintaa, että oiskohan merkki alkavista menkoista....vähän kyllä oon pettynyt jos ei tässäkään kierrossa tärppää. Mut toisaalta, vähän aikaahan tässä vasta on mahollisuus ollut tärpätä, kun aiemmat neljä kiertoa on ollet niitä terolut-kiertoja....Mut kumpa vaan ei niitä menkkoja kuuluiskaan, vaan pääsisi testailemaan!:) Illalla on kaveri pariskunnan tuparit, sinne ollaan menossa. Ihan kiva, mutta kun mähän en tietenkään mitään alko pitoista ota, ja sit kaiken lisäks oon "joulun jälkeisellä kevennyskuurilla", niin en aio syödäkään mitään herkkuja..joten mulle tulossa piiiitkä ilta :p Otan vaan light-limukkaa mukaan ja litkin sitä. Nuo kaverit kyllä tietää että meillä on vauvanyritys käynnissä, joten ei onneks tartte alkottomuutta sen kummemmin selitellä.

Mukavaa päivää kaikille!! :wave:

 

Yhteistyössä