Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

menkkoihin enää viis päivää ja mua jännittää maailman eniten. uskon tosin täysin että menkat alkaa, en osaa kuvitellakaan miltä tuntuis jos ei alkais.. en ees uskalla ajatella.

en oo ostanu mitään lastenvaatteita, joskin käyny ehk vähän kurkkimassa et mitä ne on.. sellaset retrot on kyl aika herttasia. itse oon lähinnä jotain vauvalehtiä ostanu kirppiksiltä.. luetteko te muut niitä?

manasin jo aikasemmin nuit suomalaisia pokkareita, niin nyt oon lukenu niit kolme. yhdessä nainen masentui lapsen saatuaan yrittäessään opiskella samalla, toisessa nainen sai viisi keskenmenoa eikä lasta ollenkaan, kolmannessa nainen ei tule raskaaksi ollenkaan ( eikä tosin edes löydä miestä..) ja seuraavassa jonka aloitan on nainen, joka kypsyy kotiäitiyteensä. jaiks.

et ei oo ainakaan turhan ruusunen kuva täs tullu.. eh, mut näiden jälkeen on hyvä jatkaa siihen ulkolaiseen pokkarihömppään jossa odotusaikana ostetaan viidet lastenvaunut eri väreissä.. ;)

kertokaa lisää plussia niin tulee itsellekin toivoa. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja olg4:
en oo ostanu mitään lastenvaatteita, joskin käyny ehk vähän kurkkimassa et mitä ne on.. sellaset retrot on kyl aika herttasia. itse oon lähinnä jotain vauvalehtiä ostanu kirppiksiltä.. luetteko te muut niitä?
Jos mä lähtisin kaupoille hypistelemään vauvanvaatteita, se olis menoa sitten. Vajoaisin niin syvälle vauvakuumeeseen, etten päivänvaloa näkisi
;) mutta samaa mieltä olen, retrot on ihania!

Meille tulee Vauva-lehti. Olen tilannut sitä esikoisen odotuksesta lähtien ja siitä löytää ihan hyviä juttuja vieläkin. Ne odotusaiheiset artikkelit on kans vähän sama kuin vauvanvaatteet. Luen ne silleen nopeesti, ettei menisi liian haikeaksi tää eläminen =)

Vielä ei oo vuoto alkanut, siis 50% mahdollisuus mihin vaan!
 
:wave:

Hensku00: sä ilmeisesti päivittelet listaa? nyt alkaa 5 yrityskerta meille joka jää viimiseks :D

Mulle tulee vauva-lehti ja voih.. siinä on niin ihania pieniä palleroita että itku tulee :) Meillä kaapissa niitä vauvavaatteita ja toistaseks oon pystynyt pysyyn niistä erossa :D

Tää vaan niin tylsää kun vasta alkukierto,ei ees voi jännätä vielä. Menis vaan nopeeta nyt aika

mut nyt lukeen kirjaa ja sitten nukkuun,huomisiin!
 
Jaahas, vierailusta on selvitty kunnialla. Helkutin haikea olo on nyt, miks toisille se on ajankohtasta ja mä täällä kärvistelen. Karmee kun ei voi oikein edes kenellekään kertoa, ne naurais ittensä kuoliaaksi. Lapsenvihaaja M. roikkuu vauvapalstalla ja puuhaa lasta. Tää raskaana oleva kaveri tietää mitä meillä on meneillään, mutta sen ukko ei ja se äijä oli kotona, joten me ei päästy sit puhumaan muutenkun yleisellä tasolla, ja vain siitä mitä sille kuuluu.

Mahasta kourii niin tolkuttomasti, enkä varmasti ota mitään särkylääkettä. Ja kun kipu tulee tavallaan aaltoina, muutaman kerran kouristaa oikein kunnolla ja sitten taas ei mitään. Tuntuu siltä, että joku vetää munasarjoja solmuun. Täti sieltä tekee tuloaan. :|
 
:hug: tädin kyläilemille, mulla vielä viikon verran jännittämistä. Nyt ei varmaan seuraavassa kierrossa ole edes mahdollisuutta yritellä, kun nähdään vasta tän kuun viimenen päivä miehen kanssa ja ovis on just joskus niillä kieppeillä, mutta voi olla että vähän liian aikasin. No eihän sitä koskaan tiedä.

Täällä väsymys painaa koko ajan, mutta voi taas eilinen reissaaminenkin vaikuttaa ja tuo meidän pieni energiapakkaus... Vie voimat kaikilta. Lisäks dietti voisi olla paikallaan kun housut puristaa, en oikein usko että olisi mitään muuta. Yritä tässä nyt sitten vielä lukea tenttiin joka on sillon kun tätiä odottelen kylään. Keskittyminen nolla.

Vauvanvaatteita en ole käynyt hypistelemässä, kun niitä on meilläkin vielä kaapissa. Eikä onneksi riitä aikaa tai energiaa lähteä kaupoille kun meilläkin alkoi alet ja siellä ei mahdu kertakaikkiaan sekaan. Etenkin lastenvaatekaupat oli täynnä.

 
Indo ja Marta...ja kaikki muut vauvatavaroista "seonneet" iso :hug: , ihana tietää, ettei ole yksin ihan pimahtanut ...ja mulla on muuten lisää tunnustettavaa...meille tulee jo nyt Vauva lehti :ashamed: . Ja Marta se kylpytakki oli kerrassaan ihana :heart: ... mutta uskon sellaisten vauvanpyyhkeiden olevan kätevämpiä ihan pienillä. Se takki oli muistaakseni ihan new born-vaatetta ja itse ehkä hankkisin kylpytakin mielummin kävelyikäiselle lapselle. Ja Indo : ei sussa mitään ole vialla...samassa veneessä ollaan ja kyllä niille tavaroille vielä tulee käyttöä , usko pois ;). Mies kyllä hieman mulle naureskeli kun uhkasin Lindexillä ostaa kohta kaikki pienet retrovaatteet mitä näen...varmasti pelonsekaista naurua...tuntee mut niin hyvin, että näki jo varmaan sielun silmin kaapit täynnä vauvan vaatteita ilman itse pääasiaa: vauvaa :LOL:

Niinuska05 me otetaan myös joka toinen päivä taktiikka käyttöön tässä kierrossa...kuhan tämä täti nyt suostuisi lähtemään...ei osoita nimittäin mitään merkkejä poistumisestaan :kieh: . Meillä kyllä mies pikkuisen pettynyt kun päätin vaihtaa meidän taktiikkaa jokapäiväisestä peittojen heilutuksesta joka toiseen päivään...määrähän siis hänen silmissään (ja ihan faktanakin näin käy ;)!) puolittuu ja se ei ilmeisesti ollut mieleinen juttu...toinen kun oli kuvitellut, että tätä joka päiväistä "autuutta" kestää aina siihen päivään saakka kunnes raskaudun :LOL: . Sain onneksi perusteltua asian niin hyvin, että lopulta mieskin tyytyi "kohtaloonsa" mukisematta ;)

Maryanne :hug: Kyllä se pieni sieltä vielä teillekki ilmoittaa tulostaan, heti kun on valmis :heart:


olg4 Tsemppiä jännäilyyn ja toivotaan miehen olevan oikeassa...vaikkakin miehen kommentin perusteella teiltäkin löytyy sieltä kotoa ihan perus 'MIES'...ne on just tuommoisia: ovis kun ohi niin jo kysellään, että tehdäänkö jo testi yms. :LOL:

Hensku00 PLUSSAONNEA :heart:, toivottavasti unesi on hyvä enne!!!

Hentsu84 Toivotaan, että oireesi enteilee plussaa :heart:!!!

Kirjoituksianne lueskelleena voisin yhteenvetona todeta, että melkoisen moni meistä näyttää päättäneen, että tämän hetkinen täti / juuri poistunut onkin sitten viimeinen täti vähään aikaan :D - oikea meininki leidit! Nyt peitot heilumaan ja tädille kyytiä niin, että tajuaa pysyä poissa... =)
 
Meillä mies oli hyvin tyytyväinen, kun sanoin, että ovisviikolla jokatoinenpäivä seksiä ja kun se on ohi, niin sitten peuhataan, miten tykätään. Ajatteli varmaan, että sillä vkolla saa ainakin jokatoinenpäivä ja muuten joka päivä :) Oletteko te muut huomanneet eroa seksissä sen jälkeen, kun ehkäisy jäi pois? Tarkoitan siis henkisellä puolella? Kun musta tuntuu, että nykyisin on kehdenlaista seksiä, sitä mikä on ihan vaan silkasta panetuksesta (eli ne päivät, kun raskautuminen ei enää ole mahdollista) ja sitten toisenlaista, jossa lisänä on se vauvan"tekeminen".
Sellaisia aamumietteitä...mukavaa päivää kaikille!
 
MAANANTAI 12.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 32/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 34/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 27/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 27/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 5/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 8/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 17/??..................yk.5.........2. toiveissa
mami09.........................kp 42/38.................yk.3.........4. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 8/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 149/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 11/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 7/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 5/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 16/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 32/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 7/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 18/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 25/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 21/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp60/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 23/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 39/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 19/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 28/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 17/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 26/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 18/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 6/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 36/28-30.................yk?............?.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 8/29-34...................yk3............1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 36/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 7/28.......................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 22/31.....................yk.?............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 17/28-30................yk.?...........? toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti




:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli


 
tulin vaan nopeesti kertomaan et nyt tää kroppa varmaan sekoo tai jotain..lisää oireita..pienoinen heikotus kun ei ole syöny hetkeen..ja armoton pissahätä koko ajan..ei mulla sit muuta tällä kertaa.. :D täytyy taas mennä..
 
Mä olen muistuttanut tänään huomattavasti ilmapalloa, maha julmetun turvoksissa ja ne kouristavat kivut jatkuu vaan. Jos tätiä ei ala kuulumaan, niin koskahan sitä uskaltais testailla, kun se edellinen kierto oli niin mahdottoman pitkä? Menee hermo tähän odotteluun ja ihmettelyyn :headwall:
 
Heipähei!
En olekkaan ehtinyt käydä koko viikonloppuna :D

Kyseltiin juomatottumuksista ja yrityksestä...no itse en ala tämänvuoksi säätelemään jo ennestään harvoja menemisiäni...käydään niin älyttömän harvoin missään juomabileissä, että jos nyt sen kerran ennen jännäpäiviä, yleensä menkkojen aikaan, tulee lähdettyä niin menköön :D Toki sitten jätän väliin jos kierto on jo ihan lopuillaan.

Tervetuloa uusille :flower:

ON:tällä ei ihmeempiä...oireista en tiedä, saattaa niitä olla, mutta en kyllä menisi vannomaan... kp17/31 menossa...mutta ovis oli aiemmin kuin normaalisti, kiitos greippimehun, joten kaiken järjen mukaan tädinkin tulisi tulla aiemmin...laskeskelin, että jos dpo:t menee jälleen siihen 16, niin täti tulisi jo 25.1, jos tulee...taidan kuitenkin laskea normi kierron mukaan :headwall: :D

Paljon tsemppiä kaikille jännäilijöille ja halit tädin hyökkäyksen kohteeksi jääneille!
 
kirjotin just tekstin tähän. sitten tuli uninen kissa ja tassutteli napeilla toisille sivuille.. uusi yritys siis.

mietin kans ton vauvalehden tilaamistakin, mutta se on mun mielestä aika kallis. varmaan kun ei ole kovin paljoa kilpailijoita suomessa. miten kaksplus muuten eroaa vauvalehdestä?

mua jännittää niin kovasti tää viikko.. menispä nopeasti aika kun oon ihan täpinöissäni! jouduin tänään jopa keskustelemaan vauvoista kavereiden kanssa kun ne yhtäkkiä kiusoitteli et ollaanko hankkimassa sellasia. toivottavasti mun häkeltyny ilme ei kertonu ihan kaikkea.. :whistle: varmaan alko epäilyt siitä ku lopetin tupakoimisen. 12 päivää muuten menny ihan helposti, eli oon säästäny n. 8 euroa (joka sitten tosin kulutin suklaaseen)
 
IHAN HURJASTI ONNEA mami09!!!!!!!! :flower: :heart: :flower: :heart: Ihan mahtavaa :hug:


Tuosta Vauvalehdestä, niin paljon on tarjouksia tuosta lehdestä....itse muistaakseni maksoin kolmessa osassa kokonaisen vuoden lehdet ja olisikos maksanut per lasku niin 11-12e. Ja olen myös muutamat kerrat ostanut lukemisen nälässäni kaksplus lehden, mutta sisältö ei mielestäni ole ihan yhtä hyvä...pidän vauvalehden erittäin hyvästä monipuolisuudesta...sieltä löytyy kaikkea lapsettomuudesta jättiperheisiin, vaipoista vaipattomuuteen ym. Ja lisäksi siellä on joka lehdessä juttu raskaana olevasta naisesta joka tehnyt "r-testin" eli kyselyn esim rv36+ ja sitten seuraa tarina synnytyksestä :D

Ai miten niin olen koukussa kyseiseen lehteen :ashamed: :LOL:
 
Onnea hurjasti mami09 !! :heart: Ihanaa !! Mahtavia uutisia, piristää omaakin päivää, ehkä meillä muillakin on toivoa päivänä jonain kauniina ! :D

Olg4 Olen niin kateellinen, millähän mä onnistuisin samaan..Joka päivä oon lopettamassa tupakointia, mut joka päivä vaan tulee mentyä.. :ashamed: Sit kyllä loppuu ihan satavarmasti siihen paikkaan kun se plussa sieltä jonain päivänä vielä tulee, mut tahtoisin pystyä kans jo etukäteen.. :D Olisko hyviä vinkkejä.. :p

Mä en oo uskaltanu 'kiusata kohtaloa' , en oo yhen yhtäkään vauva-lehteä ostanu tai lukenu, enkä myöskään mitään vaatteita ole vielä uskaltanu hankkia. Muutama päivä sitten tosin lindexillä kun käveli siitä niiden ihanien, söpöjen pikkupukujen ohi, melkeen suuntautu kulku sinne, mutta vielä sain pidettyä näppini kurissa. Ja tuo ukko vaan naureskeli. :D Ja ohjas mut sinne aikuisten alusasujen suuntaan..hmm.. :)

Omaan napaan sen verran, että jihuu (!!) täti on vihdoin pakannut kamppeensa ja poistunut rakennuksesta, tosin oli kyllä muutenkin niin niukkaakin niukemmin, ettei tuommosta oo vielä ollut.. Nyt otetaan myöskin joka toinen päivä - taktiikka käyttöön (eilen meni tosin siis jo kuuden päivän annos !! :LOL: )..

Ainiijoo ja menikö multa ohi, joku kai kyseli siitä greippimehusta jossain, mut vastasko siihen kukaan, (en muista oliks se tää vai toi toinen ketju,sorry :ashamed: ), mut siis mihinkäs sen nyt piti auttaa siis ?! :whistle:
 
Greippimehun vaikutuksesta ei ole mitään tieteellistä tutkimusta tehty, että auttaisi itse raskautumiseen, mutta sen tulisi vaikuttaa limakalvoihin myönteisesti.

Eli siis greippimehun pitäisi paksuntaa limakalvoja, jolloin alkion olisi helpompi kiinnittyä. Myös limojen määrän pitäisi kasvaa.

Itse ainakin huomasin jo kp3, että nenän limakalvot olivat paremmassa kunnossa. Minulla normaalistikkin on tosi kuiva nenä talvisin, mutta nyt ei ole. Myös limojen määrä oli tähtitieteellinen, eikä normaalia kuivaa kautta oikeastaan ollut menkkojen jälkeen, kuten normaalisti tulisi olla.
Heillä joilla ei ole vielä ekasta greippikierrosta tärpännyt, on oman kertomansa mukaan ollut todella runsas tyhjennys vuoto, joka myös viittiaisi siihen, että limakalvo kohdussa todella olisi paksuuntunut.
Kierto voi myös lyhentyä tai pidentyä jonkin verran.
Itse luulisin kiertoni lyhentyvän, sillä ovulaatio tuli paripäivää aikaisemmin kuin normaalisti.

Greippimehun juominen tulisi aloittaa kp1 ja sitä tulisi juoda vähintään ovulaatioon saakka, jotta se ehtisi vaikuttaa toivotulla tavalla. Sitä tulisi juoda päivässä väh. 2dl ja suosituksena on, että greippimehu olisi täysmehua (esim. Valion greippimehu, jota löytyy kylmämehu hyllyistä)...myös greippi hedelmät ovat hyviä, jopa parempia tähän vuoden aikaan, kun ovat makeampia ja helpommin nieltäviä kuin hapan mehu :D

Tässä jotain asiasta omista kokemuksista tästä ekasta kierrosta sen kanssa, sekä muiden kokemuksista ja aiheesta kertovista teksteistä :D
 
Hirmuisesti onnea mami09 :heart:

Täällä kans taistellaan tupakan kanssa, paljon oon saanu vähennettyä, eikä enää tuu polteltua edes joka päivä, mutta lipsahduksiakin tulee. Suurempana kiusauksena koen valkoviinin. Illalla olis kiva ottaa lasillinen, mutta.... kun ei sitä ikinä tiedä onko yksiössä jo joku asumassa.
 
En ole täällä pahemmin käynyt, koska tekee kipeetä. Kierukka on kirous josta ei pääse eroon. Soittelin neuvolaan josko voisivat kertoa minne sen lähetteen pistivät. Jos sieltä ei ylihuomiseen mennessä kuulu mitään niin täytyy soittaa yksityiselle. En mä ala ikuisuuksia odottelee. Uutta työpaikkaakaan kun ei viitsi hakea.
 
Oikein paljon onnea mami09!!!

Olg4 pidän peukkuja puolestasi! Minulla myös testailut ens viikolla ku nyt kp 23/31. Tuntui kyllä et ovuloin jo 6.päivä enkä 8. ku olis pitänyt, joten voi olla et täti tulee jo aikaisemmin. Jatkuvasti nippailee vatsassa. Vuoroin oikealta ja vasemmalta. Nyt on mukana ollut myös yht'äkkisiä vihlaisuja...edellisillä kerroilla olen ollutkin sit raskaana. Nyt en kuitenkaan uskalla edes ajatella sitä mahdollisuutta!!!

Olen ehkä alkanut ottaa hieman pessimistisen kannan koko asiaa...tulee jos on tullakseen...ketähän tässä yritän huijata.
Mies kyllä jännittää, vaikka ei sano ääneen. Kaupungilla huomaan, et vastaan tulevat vauvat saavat häneltä pitkiä ja haikeita katseita.

Minua pelottaa tässä koko touhussa myös se, et jos seuraava ei olekaan poika. Tottakai pääasia on se, että lapsi on terve, mutta miehelleni soisin sieluntoverin (meillä eletään prinsessaelämää, kahden tyttären johdosta!) Edellisellä kerralla oltiin aivan varmoja et poikahan sieltä neidin jälkeen tulee. Olin ostellut jo pojan vaatteita...lääkäri ilmoitti kuitenkin, että toinen tyttöhän täällä nayttää olevan. Hieman shokissa siinä oltiin. Menimme autolle ja mies vain istui siinä sanomatta pariin minuuttiin sanaakaan. Kysyi sitten mitä olin asiasta mieltä (pelkäsi, että olisin pettynyt). Ilmoitin, että aivan ihanaa! Uusi kokemus (tulemme molemmat sisarusperheistä/ isosisko-pikkuveli). Hän myönsi odottaneensa poikaa, mutta oli kuitenkin iloinen, että vauvalla oli kaikki hyvin...ja ilmoitti ajattelevansa että ehkä tytöt ovat hieman helpompia. (!?!en kyllä allekirjoita)

No joo, anteeksi tämä tarina, mutta näin meillä...

Hei mieleeni tuli vielä sellainen, että onko kukaan kärsinyt vihlaisuista häntäluuhun noin 4-5 päivää ovulaation jälkeen?
 
Kiitos paapelo paljon kun jaksoit infota ! :heart: No tähän kiertoon ei sit ehi enää, ja toivottavast seuraavaa ei enää tarvi, mut laitetaa greippimehut muistii. :D

Maryanne, hyvä et tääl taistelee joku muuki, jatketaan, kyl se täst vielä. :D
 
TIISTAI 13.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 33/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 35/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 28/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 28/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 6/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 9/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 18/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 9/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 150/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 12/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 8/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 6/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 17/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 33/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 8/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 19/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 26/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 22/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp61/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 24/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 40/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 20/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 29/28....................yk.2.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 18/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 27/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..... .....2.toiveissa
tuittu79.......................kp 19/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 7/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 37/28-30.................yk?............?.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 9/29-34...................yk3............1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 37/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 8/28.......................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 23/31.....................yk.?............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 18/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 11/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 11/34......................yk.2...........2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti




:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09


 
Onnea mami09!! =) :flower: :heart:

Täällä oli juttua vauva-lehdestä ja kaksplus-lehdestä, niin tunnustan että olen tilannut vauvalehteä jo melkein vuoden :ashamed: ja irtonumerona ostanut sitä ja kaksplussaa jo pidempään :D ei maha mitään kun kuume ollut niin kova jo varmaan lähes kolme vuotta :) pakko oli tilata, vielä kun sattu oleen hyvä tarjous. Vauva lehdestä tykkään erityisesti, mutta myös kaksplussalla on hyviä juttuja :)

Kp33, nyt kyllä vähän alkaa jännittämään :D menkkoja ei vielä ole kuulunut, nyt pari seuraavaa päivää näyttää totuuden ;) ovis-plussan sain kiertopäivänä19, että kohtahan se kaks viikkoa on kulunut....paitsi että taitaa olla jo nytten kulunut tuo kaks viikkoa :whistle: aattelin että oottaisin loppuviikkoon testaamista kaiken varalle, jos ei menkkoja siieks kuulu. Mahaa välillä pikkasen repii, että siitä päättelisin että menkat saattas olla tuloillaan :/ kyllä vähän petyn jos ei vieläkään tärppää! Tuota repimistä on aina välillä, ei kaiken aikaa. Mutta oottelin siis vielä ainakin pari päivää, ja sitten testailemaan jos on aihetta :) Mites muuten Nasuli08, miun kohtalotoveri, meillä lähes samat koopeet ja sama yykoo sekä esikko toiveissa, mites sulla siellä menee? :wave: ootko testaillut? Pidän sulle peukkuja!! =)

Täällä siis aikamoista piinaa :whistle: Mutta pakko vaan jaksaa oottaa!

Tuosta kun joku kyseli alkon käytöstä näin yritys aikana, niin mä saatan alku kierrosta ottaa vähän, muta sit oviksen jälkeen en ota enää tippaakaan. Niin olen tehnyt. Ei vaan luonto salli ottaa mitään, kun on tieto siitä että saattas olla pieni ihmisen alku masussa mukana.

Voi kun plussattas kaikki mahdollisimman pian, ja voitas perustaa uus ketju tuonne odotuspuolelle!!! Sitä toivotaan!! :)
 

Yhteistyössä