Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

niiz
tupakoinnista. no, oon aika eristäynyt kotiin koska täällä on helppo olla polttamatta. heh. en sit tiedä kuinka käy kun koulustressi alkaa (tänään) ja kun esim nään sellasia kavereita jotka tupakoi paljon.. jos joisin alkoholia vois olla haastavaa, siksikään en nyt uskalla..

mä jotenki ihan fiiliksissä tein testin aamulla koska mua vaan jännitti niin paljon. no ei, ei vieläkään näy mitään(perjantaina alkaa kierto alusta). eihän siin ees varmaan vois mitään näkyäkkään, mut silti musta tuntuu ettei kyl tuu viel näkyynkään. huoh.
ehkä mun pitää ens kuussa hankkia ihan muuta tekemistä ja asia hoituis ilman stressiä.. on vaan kamalaa ku tää on tarttunu tohon mieheenki ja se puhuu siitä niin varmana..
 
Noista jomotuksista oviksen jälkeen.

Mulla yleensä alkaa tulemaan kummia jomutksia ja kramppeja nivusiin, alaselkään ja häntäluun taakse (eli tuonne sisuksiin) juurikin tuossa dpo4-6 ja sitten loppuvat muutama päivä ennen menkkoja...en tiedä merkkaavatko yhtään mitään. Olen tullut aika pessimistiseksi oireiden suhteen :ashamed:

ON:
eli täällä kp18/31... mitenköhän tässä oikein malttaa mielensä testailun suhteen...plaah :headwall: Jos ovis todella oli silloin 8-9.1 niin silloin tädin pitäisi tulla kylään jo 25-26.1...no joo ehkäpä tämä taas tästä =)

Ai juu..meillä mies toivoo tyttöä ihan hirmuisesti...pojastakin oli varma että tyttö siellä on...itse olin varma pojasta, tunsin sen luissani :D Ja oli ensin hiukan pettyneen näköinen, kun poikaa esittelivät ultrassa, mutta nopeasti se mieli kirkastui kun poika alkoi temppuilemaan ja pyllistelemään meille :D
Nyt on taas ihan varma, että olen jo raskaana ja tyttö tulee :whistle: Heidän suvussaan kun ei pahemmin tyttö lapsia ole...ainoat ovat hänen äitinsä ja tätinsä, kaikki muuta ovat miehiä ja poikia :D
 
paapelo toivotaan, että miehesi intiutio on oikea ja olet raskaana =) . Tsemppiä piinaviikoille :heart:

ON: Pakko avautua: jotenkin masentaa ja tuntuu, ettei meille tule koskaan sitä pientä odotettua...vaikka vasta yk 3, niin jonkinmoinen epätoivo iskenyt ja toivottomuus vallannut :( . Ympärillä pyörii liuta raskaana olevia ystäviä, joilla tärppäsi heti ehkäisyn pois jättämisen jälkeen tai viimeistään ensimmäisellä luomukierrolla...vauvoja on myös paljon lähipiirissä. Hävettää tuntea näin kun yritys meillä vasta aluillaan ja toisilla pitkä yritys takana, mutta kaitpa jokainen kokee näitä tunteita omista lähtökohdistaan... :ashamed: . Mies onneksi meillä vielä kovinkin positiivisin mielin ja eikähän se niin ole, että minäkin täältä "suosta" vielä reippain mielin nousen ja alan innolla uuteen yritykseen :) ...täti pakkailee kamojaan ja on varmaankin pika puoliin poistumassa. Toisaalta tämä tädin vierailun aika oli sellaista "seesteistä" aikaa meidän perheessä ja nyt kun alkaa taas peittojen heilutus ja vaikka se mukavata onkin, niin piinapäivät taas jotenkin alkavat ahdistaa jo nyt...ne kun on niin pirun pitkiä hetkiä odottaa tulosta...eikö vaan voisi ihmiskroppa olla rakennettu niin, että heti tietäisi miten kävi eikä tarvitsisi odotella viikko tolkulla :LOL:

Jaahas...nyt siis tämä valitus saa luvan loppua ja kerään murentuneen mieleni, kokoan sen uudeksi, entistä ehommaksi ja alan vietellä miestä tulevaan "koitokseen" :LOL: :LOL:

Ihanaa päivänjatkoa leidit :heart:

 
Hensku00 Kohtalotovereita tosiaan ollaan. Ihan mukavasti menee. Menkkoja ei ole kuulunut. Eikä mitään oireita ole siihen suuntaan ollut. En oikein usko raskautumiseen, vaik peittoja tulikin heiluteltu. Olishan se mukavaa, jos olis raskaana. Ovistestit ei ollut käytössä. En tarkkaan tiedä koska ovis olis ollut, jotain pieniä tuntemuksia oli kierron puolen välin aikoihin. Mut viikonloppu jo ajattelin, et menkat alkaa, mut ei. Lauantaina testasin negan :( Se vähän harmittaa. Mut nyt tullut vain valkovuotoa. Ihmettelen tätä... nyt en ole testannut. Mut toisaalta pelkään, et sieltä tulee nega, jos testaan ja sit vain harmittaa. Kuvittelen varmaan, että on vähän kuvottava olo. Mut voi johtua kyl jostain muustakin.
Luin jostain vuosihoroskoopista, että helmikuussa ja syyskuussa tapahtuu jotain onnellista. En usko horoskooppeihin, mut tuo kuulosti toisaalta hyvältä.
Onko sulla ollut jotain oireita?
Plussaonnea sulle!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vauva-lehden olen tilannut. Kaksplus lehdenkin olen joskus ostanut irtonumerona. Molemmissa lehdissä on hyviä juttuja.

Kuulin eilen, että miehen kaverin vaimo on raskaana. He ovat kuulemmat pitkään yrittäneet ja olivat jo ajatelleet, että he eivät saa edes lapsia. Olen iloinen heidän puolesta. Mut toisaalta harmittaa, kun itselle ei tule.

Mami09 onnittelut plussasta!
 
Liittyisin mukaan jännäilemään. Meillä toinen lapsi toiveissa, toinen yrityskuukausi menoillaan ja kiertopäivä tänään 11/34 eli helmikuun 5. päivä on jännät paikat! Ensimmäinen lapsi tärppäsi toisesta yrityskerrasta, mutta saa nähdä miten on toisen lapsen kanssa.
 
Moikka vaan kaikille. Töitten tekemisestä ei tuu yhtään mitään kun ajatukset on jossain ihan muualla. Pari tuntia pitäisi jaksaa vielä töitä ja sen jälkeen soffa-ostoksille. Sitten pääsee kotiin heiluttelemaan peittoja :D ++++ :whistle:
 
Tervetuloa jenninho ja Marimekko77! =) Lisäsin teidät listaan! :)

Nasuli08 Kuulostaa hyvältä nuo sun oireet, toivottavasti sulla pysyis menkat poissa ja saisit sen kauan kaivatun plussan!! :) Voi olla että lauantaina sulla oli vielä liian aikaista testata. Onhan noita yrityskertoja jo alkunut meille molemmille kertymään, mutta toisaalta vasta yk 6. Ja eiköhän tää uusi vuosi tuota meille molemmille tulosta, ja saamme molemmat sen plussan!! =) Mä en ole huomannut oikein oireita, toisaalta en enää niin helpolla tulkitse jokaista kehon "oiretta" oireeksi, koska niitä kaiken maailman masun nippailuja ja repimisiä on ollut joka kierrossa enkä raskaana ole ollut. On sitä repimistä nyttenkin, mutta en sitä vielä tosiaankaan oireena pidä, koska voihan se liittyä alkaviin menkkoihin.Noista ovistesteistä, niin mä sain tässä kierrossa ekan ovisplussan, ja siitä oon ollut todella iloinen, ainakin merkkiä siitä että kroppa jotenkin toimii :)

Täällä on käyty tänään k-raudassa katselemassa laminaatteja ja parketteja, alotetaan tekemään vähän remppaa:) samalla tuli vähän raksaprojektia silmälläpitäen katseltua vähän muutakin, uuneja ja takkoja lähinnä :D Voi kun vaan pääsis pian rakentamaan, mutta vähän aikaa pitäs jaksaa vielä olla tässä, että sais kerättyä vähän enempi pääomaa, niin ei tartte sit kaikkea velalla hankkia. Mutta siis nyt tätä kotia remontoimaan, remonttireiska tuleekin huomenna käymään ja suunnittelemaan meidän kanssa tätä remonttia :)
 
Uusi yrittäjä täälläkin.
Ensimmäinen yrityskerta menossa ja viikonloppuna pääsis testaamaan. Olo on todella tuskainen, miten sitä jaksaa yrittää enää ensikuussa jos nyt ei tärppää :( . Kärsivällisyys ei kuulu minun hyveisiin vaan kaikki pitäisi saada heti eikä kohta. Pikkuinen on ollut jo pitkään haaveissa, nyt vasta on elämäntilanne sellainen että se olisi oikeasti mahdollista ottaa vastaan. Voi kun nyt vaan onnistuis.
 
onnea hurjan paljon mami09 plussasta!!! :heart:

ja strösselivuori plussatuulia seuraavaan kiertoon :whistle:

tervetuloa uudet marimekko77 ja jenninho :wave:

noista lehdistä ollut täällä puhetta ja mä olen kyl tykänny molemmista..paitsi vauva-lehtee en o lukenu pitkiin aikoihin et en tiä onko kuinka muuttunu,joskus sillon kun odotin esikoista ni tilailin sitä.Tällä hetkellä tulee kaksplus ku oli hyvä tarjous ja olen kyl tykänny.

ja tuosta alkoholista ni en mä sitä muutenkaan paljoa ota mut en mä sen kans stressaakaan koska mä sitä otan..sit ku plussa pärähtää testiin ni sit loppu täysin..se ei kuitenkaan ehdi vahingoittamaan mitään vaikka olisikin juonut vähän ennen plussatestiä.

Täällä ei vielä mitään.Tänään oli vapaapäivä ja kovasti piti siivota ja touhuta mut väsymys vei voiton.Siis mä olen nukkunu melkein koko päivän.ja siinä välillä käyny pissalla.mä jo luulin et menkat alko ku pöntössä oli niinku verta tippunu mut pyyhkiessä ei tullu mitään. :/ enteiliskö tädin tulemista sitten.Mies sano ku kerroin et söin päivällä 3lautasellista ruokaa et nyt oon varmasti raskaana ku en mä koskaan noin paljoa syö..mulla oli vähän nälkä.. :LOL: mut tyttökin söi 2lautasellista.:D et odotellaan..meinasin aamulla tehdä testin mut maltoin sit vielä..huomenna en viitsi ku menen kuuteen aamulla töihin..menis työpäivä sekasin.. :) jos siis plussaisin.. :LOL:
 
Tervetuloa uusille kuumeilijoille! Ja onnittelut Mami09 plussasta :flower:

Täällä vielä pari päivää tädin tuloon enkä vielä ole jaksanut stressata. Oireita ei oikeastaan ole tai toisaalta on, mutta kuten Hensku00 totesit noista mahan nippailuista ja muista niin mulla on kanssa niitä ollut muissakin kierroissa ennen menkkoja. Samoin etova olo on ollut aiemminkin läsnä ja tuloksena on ollut menkat vähän myöhemmin. Niitä nämä luultavasti nytkin oireilevat. Pari päivää voi vielä elätellä toiveita tästä kierrosta, mutta sitten tulee varmaan jo täti kyläilemään. Päätin joka tapauksessa, että ostan testin vasta, jos menkat on oikeasti kunnolla myöhässä :) Jos maltan odottaa...
 
Poika juuri heräilee niin en edes ehdi lukemaan uusia viestejä, mutta lähinnä tulin vain laittamaan TODELLA ihanan kuvan näytille:



Siis luoja että tommonen pistää tallukan vauvakuume hormonit sekasin ku käkikello :D
 
Tervetuloa jenninho, Marimekko77 ja viherminttu!

Hensku00 Niin onhan niitä yrityskertoja jo takana. Mut silti ei vielä uskalla toivoa sen enempää. Koska ajattelit testata? Mä olen tässä kahden vaiheilla. Vielä sain tän päivän oltua testaamatta. Toivottavasti saisit sen kauan kaivatun plussan.
 
Heips kaikki uudet :wave: kiva kun porukka lisääntyy, ketjussa ja toivottavasti kohta luonnossakin ;)

Omaa napaa tähän väliin: mahajuilinta on sitten siirtynyt selän puolelle, lähes tuonne pakaroitten päälle. Muutenkin kyllä selkä mahdottoman jumissa, huomenna jos sais aikaseksi varata hierojalle ajan. Pupuiltiin isännän kanssa äskön ja homman jälkeen se laitto käden mun mahan päälle ja kysy, että joko siellä joku asuu. Sillä taitaa olla kuume yhtä kova, se ei vaan niin paljoo näy päälle päin. :heart:

Niiz ja Olg4, me voitais kehittää joku systeemi, korvataan tupakka jollain toisella jutulla, josko se auttais lopettamaan. Esimerkiksi purkka, porkkana, tikkarit, vatsalihasliikkeet, kyykkyhyppely :LOL:

Lisäys: noista lehdistä, mä tykkään vauva-lehdestä enemmän kun 2plussasta, mutta odotusaikaa ajatelllen 9kuukautta on ihan ehdoton ykkönen. Mulla kun ei oo viä sitä vauvaa, vauva-lehdessä odottajan sivuja on kuitenkin aika vähän. Kaikkia on tullu ostettua irtona, vauva-lehden ajattelin nyt kuitenkin tilata, oli hyvä tarjous.
 
Tosiaan, olen jo ehtinyt unohtaa koko 9 kuukautta lehden...tosin se tulee vain 4 kertaa vuodessa :'(

Ja hetimiten TAAS omaan napaan :ashamed:
Eli semmonen oire tuli ihan yllättäen tuossa kun katselin silmät nauliintuneena 4D:tä, että luulin menkkojen alkavan :eek: Herrajumala sentään...niin kamala kramppi tuli vasemmalle puolelle kohtua, että piti ihan vastaan yrittää painella ja käpertyä kerälle...tätä kesti ehkä n.1min ja sitten se oli poissa...nyt sitten vihloo tuosta vasemman lonkan ja nivusen väliseltä alueelta aika kiitettävästi tässä kirjoittaessa :kieh:

Voi ei, mä kun todella yritin olla kiinnittämättä mitään huomiota mihinkään mitä kropassa ilmenee oviksen jälkeen ja tässä sitä ollaan :ashamed: ...tosin en kyllä voi näin kovia kipuiluja mielestä temmata, mutta toiveet nousee ja en tahdo niiden nousevan turhaan...Varsinainen dilemma sanoisin :headwall:
 
Heippa kaikki uudet ja tervetuloa !! ..itsekään nyt niin vanhaks itteään menis väittämään.. :)

Maryanne Hyvä idea ! Ainoo vaan että noista on kyllä kaikki muut jo kokeiltu, kyykkyhyppely ei ollu mulla tullu vielä mielee ! :LOL: Sitä vois yrittää seuraavaks, ei näköjään vähemmällä lopu.. :whistle: Olisko muita hyvii ideoit.. ;) Purkalla aattelin vielä lähtä kokeilee tällä kertaa. No joo, oon kyl hirmu ylpee itestäni, tänää meni vaan muutama (ja oon oikeesti semmonen ketjupössy ettei mitää järkee.. :| ) Huomenna otan itteäni niskastani kiinni, vapaapäivä, saa köllötellä kotona koko päivän (ja pitäs siivota) ni jospa taas vaan se muutama..
Mites Olg4 , pystyitkö koulustressistä huolimatta jatkaa oikeella radalla.. :D

Varattiin tänää laivamatka tonne maaliskuun alkupuolelle, mies on huolissaa siitä että joutuuko hääki olee sitte risteilyn ihan raittiina (koska ihan varmasti on tärpänny siihen mennessä :p ) ..
Nii ja tosta alkoholista, ni enpä mäkään sitä muutenkaan paljo ota, muutaman lasillisen punkkua vlopussa, ni en oo siitä lähteny vielä luopumaa, sekin loppuu kerralla sittenkun plussaan. :)

Paapelo Ihana kuva !! Miulleki.. :D
 
Tervetuloa kaikki uudet! jenniho, tiuut, Marimekko77 ja viherminttu!

paapelo: aivan mahtava kuulla et sullakin on ollut tota häntäluuongelmaa...mietin et olenko seonnut lopullisesti näiden oiretarkkailujen kans! Mies kattoi hieman kieroon ku mainitsin asiasta. Ilmoitti et olen NIIN erilainen ku edellisillä kerroilla...ja allekirjoitan. Luulen et se johtuu osaltaan siitä et olen tällä hetkellä miehen työkomennuksen vuoksi kotona, ja aikaa on liian paljon!

Noista lehdistä sen verran että minäkin kallistun kyllä vauva-lehteen. Olen tilannut molempia, mutta vauva on mielenkiintoisempi ihan jo ulkoasultaan ja leikkaukselta. Toisaalta kaksplus on ainakin ollut mielestäni hieman paksumpi lehti. Tilanne voi kyllä nykyään olla toinen, koska olen lukenut niitä viimeksi neljä vuotta sitten. 9kuukautta on siitä tylsä kun se ilmestyy harvoin. Varsinkin ekaa odottaessa kun haluaa ahmia kaikkea mahdollista informaatiota. Luin lehden aina parissa tunnissa, ja seuraavana riensin kauppaan ostamaan vauvan tai kaksplussan. Olen kyllä hieman kade teille muille, koska en voi tilata kyseisiä lehtiä. Nääs asumme NIIIIIN kaukana kaikesta sivistyksestä et posti ei tänne kulje. Onneksi on kuitenkin tämä Internet!!!

Onko kellään muuttuneet kuukautisoireet (ollut kupari) kun kierukka on otettu pois? Mulla ei ole aikaisemmin ollut tällaista rintojen arkuutta...voisinko sittenkin jo kantaa pientä palleroa?! Kp tänään 24/31 (kierukan kans) yk 1

Kuulemisiin! B)
 
KESKIVIIKKO 14.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 34/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 36/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 29/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 29/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 7/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 10/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 19/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 10/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 151/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 13/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 9/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 7/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 18/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 34/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 9/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 20/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 27/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 23/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp62/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 25/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 41/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 21/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 2/28....................yk.3.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 19/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 28/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 20/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 8/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 38/28-30.................yk?............?.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 10/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 38/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 9/28.......................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 24/31.....................yk.?............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 19/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 12/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 12/34......................yk.2...........2.toiveissa
tiiut..............................kp ?.............................yk.1............?.toiveissa
viherminttu..................kp 28/32......................yk.4............2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti




:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09


 
Terve kaikille :flower:
Olen taas töissä enkä saa mitään aikaiseksi kun hengailen täällä.
Mun tupakkalakko alkaa olee jo onneksi voiton puolella, 14 päivää ilman nikotiinia ja isoimmat vieroitusoireet on poissa. :)
Ekan viikon ajan söin ihan kokoajan tavallista purkkaa ja salmiakki-tikkareita ja ne tuntu autavan pahimpaan hätään ku sai tekemistä.
Tsemppiä vaan kaikille jotka yrittää lopettaa. :hug:

Eilen käytiin ostamassa uusi sohva ja matto.
Löydettiin semmonen oikee unelmasoffa Askosta. Se on ihan älyttömän iso ja pehmee kulmadivaani mihin mahtuu kunnolla köllii. Edelliselle tavalliselle ku ei kaks ihmistä ja neljä kissaa oikee mahtunu. :D
 
Meitähän on jo komea,pitkä lista!! :D Mukavaa, että on paljon kuumeilijoita! Tervetuloa siis uusille, tiiut ja viherminttu, lisäsin teidät listaan :)

Strösselivuori onko sulla nyt menossa kp2? en ollut ihan varma joten laitoin listaan ton kp2, korjaa jos väärin! :)

paapelo tosi sulonen kuva!! :heart: :heart: tuosta vaan vauvakuume kasvaa!! :D

saini81 joo kyllä nuo mahan nipistelyt valitettavasti taitaa useimmiten liittyä menkkoihin kuin raskauteen :/ mutta ainahan sitä toivo kuitenkin tahtoo herätä, vaikka järki sanois mitä. Mutta mä en kyllä niin vakavasti enää noita nipistelyjä ota, aina kuitenkin menkat tulleet.

Nasuli08 aattelin vähän jos testaisin jos on aihetta, niin perjantaina tai lauantaina, luultavimmin lauantaina. Tai sitten ootan että menkat on ihan kunnolla myöhässä. Tuu sit kertomaan kun sä oot testaillut?!?:) pidän sulle peukkuja!! b :) d

Mun pitäs alkaa siivoilemaan...nyt vaan tuntuu että ei yhtään innostais...aarrgggh! Vähän jotenkin niin kuin laiska olo :ashamed:

Vähän tuppaa kuitenkin jännittämään nyt, kun koopeet niin lopuillaan, ei mahda mitään. Kovasti jo toivoisin jo sitä plussaa!! Mutta täytyy tässä koittaa pitää jalat maassa, mutta jokainen päivä mikä menee ilman menkkoja, väkisin vaan lisää toiveita. Ovis oli siis kp19 päivän tienoilla, että alkaahan siitä oleen jo aikaa kulunut :) oottelua, oottelua |O
 

Yhteistyössä