Syysvauvasta 2009 kuumeilevat

Hooh |O Jotenkin tosi väsyttävä päivä...nukuin kyllä ihan hyvin...tai no poikak yllä taas heräili yöllä muutaman kerran...mutta sikeästi kuitenkin sain nukuttua.
Poika kun on nyt sitten hoksannut tämän kävelemisen pointin, niin se sekoittaa unta :headwall: Aina sama juttu kun jotain uutta tulee...ihan vinkkinä esikoistaan haaveileville, ettei kannata ihmetellä sitten joskus sitä, kun jo yöt sujuu helposti ilman heräilyjä ja yhtäkkiä niitä herätyksiä tuleekin yössä 3-5 :LOL:

No joo...kohta mies tuleekin jo kotiin ja sitten aletaan tekemään ihan sairaan hyvää keittoa. Sitten lenkille kun poika herää ja ehkä mummolla käymään. Äidilläni on varmasti tosi tympeää, kun on murtanut olkaluunsa ja ei voi oikein kunnolla tehdä mitään, hän kun ei osaa vasemaalla kädellä edes pyyhkiä pölyjä kunnolla :D Joten pikkasen piristämään päivää =)

Ja nyt kuulkaas voitais oikeasti plussata...oon tasan niin kärsimätön luonne, että tää haaveilu sotii mun luontoani vastaan...noustaan parrikaadeille ja osoitetaan mieltä koko haikarayhdyskuntaa vastaan :LOL:
 
paapelo täältä löytyy kanssa yksi, jonka kärsivällisyys ei ole paras mahdollinen. Inhoan kaikkea odottelua, asiat pitää hoitua heti eikä kohta :D Meillä muuten lähi puistossa (tuolla keskemmällä Eurooppaa) tai voisikohan sitä metsäksi kutsua ennemminkin, on kaksi haikaraa :) Kesällä niitä näki aika usein nyt en olekaan aikoihin käynyt siellä.

Ei oireita oikein mihinkään suuntaan. Yöherätyksiä kyllä meilläkin. Kamala kiire olisi eteenpäin, mutta vielä ei jalat kanna niin hyvin pojalla.
 
minkäs ikäinen saini teidän poju on...tainnut mennä ihan ohi mulla :ashamed:
Meidän poika on nt 10kk ja rasavillimpää tapausta saa hakea...olenkin varma että tempaukset tulee olemaan kuin Vaahteramäen Eemelillä konsanaan :LOL:

Ja eikös siellä euroopassa ihan anneta haikaroiden asustaa talon katolla, jos sinne pesiytyvät...tuo hyvää onnea tms? :D
 
Niiz maryanne jenniho tupakasta
joo, nyt on kaks viikkoa kohta takana ilman. koulustressi tuli ja mä vaan nukuin! eli siis mua väsyttää,mut ei onneks haluta polttaa.. tupakan korvasin karkilla, jälleen, eli seuraavaksi alan vierottuun siitä.. se karkin sokeri mua varmaan tälleen nukuttaaki. jotenki henkisesti vaan kaipais jotain konkreettista "omaa hetkeä"..

Vaikka kuumeilen, niin musta oudot vauvat ei oo silleen sulosia, haaveilen vaan siitä omasta =) tietty muutki lähipiirin lapset on ihania, mutta en kuolaa (ainakaan kovin paljoa) ohikulkevin randomlasten perään.

mä just kävin ton 9kk lehden nettisivuilla. siellä puhuttiin äiti ammasta ja meditaatiosta, turkoosista muodista.. onko se jotenki "vaihtoehtoisempi" kuin esim vauvalehti? Joku ainakin mainitsi sen täällä suosikikseen.

Mä oon nyt haalinu nuit vauvalehtiä kirpparilta viime vuoden numeroita, koska mulle se asia on ihan uutta vaikka pari kuukautta myöhässä sen lukisinkin. säästän vain vähän rahaa.. just tänään tuhlasin lumenen uusiin mineraalimeikkeihin, toivottavasti ovat hyviä. tuntuu et tarvii jotain piristystä ja jos menkat alkaa, niin haen kyllä myös valkoviinipullon lauantaiksi.

hensku00
millasta remppaa, onko teillä millanen koti mitä rempata? musta ois ihana jos ois vapaus vähän maalailla ees seiniä.. ihan uus asunto meil, mutta vuokralla..

indo
onko suomessa oikeasti paikkoja jonne posti ei kulje? ihan uutta mulle vai käsitinkö väärin.. :)
 
paapelo ensi viikolla tulee 10kk täyteen. Ei osaa vielä itse kävellä niin aika nopeasti aletaan kitistä kävelyttäjää, jos pidempi matka pitäisi päästä kulkemaan ;) Meillä kanssa odotettavissa aika villiä menoa jos yhtään on vanhempiinsa tullut... :whistle:
 
Hensku00 Ei mitään uutta mainittavaa. Menkkoja ei kuulu. Vielä olen pystynyt olemaan testaamatta. Aamuisin on aina niin kiire lähteä töihin, että ei ehdi testien kanssa puuhaamaan. Töissä on muuta ajateltavaa niin, vauvajutut hetkeksi unohtaa. Nytkin kirjoittelen tänne työpäivän aikana.... Iltapäivisinkin olen vielä säästynyt testaamiselta. Miehen kans kyl eilen puhuttiin asiasta. Mut ajateltiin, että odotetaan ainakin tähän päivään. Muihin kiertoihin verrattuna menkat on myöhässä, mut en tiedä mistä johtuu. Pidän peukkuja, et saisit plussa! :)

Paapelo Ihana vauva kuva.
 
Tervetuloa uusille =) :heart: !

Hurjasti tullut uutta tekstiä ja oikein en nyt tiedä mihin kommentoida ja mitä :LOL: ...tyydynpä siis lähettelemään plussaonnea piinailijoille ja kaikille sitä tarvitseville :hug: !

Täällä täti vihdoin pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa ja uusi yritys alkakoon :p ! Toivottavasti kierto nyt pysyy tällaisena 28 päiväisenä...en kestä jos taas venähtää |O . Mutta positiivisin mielin uuteen kiertoon, joka toinen päivä taktiikalla...katsotaan mitä syntyy vai syntyykö mitään :LOL: . Osaako kukaan sanoa mitään sellaiseen, että vaikka yrittää tätä joka toinen pv tekniikkaa koko kierron, niin kannattaako oviksen tienovilla pupuilla joka päivä vaiko myös silloin joka toinen pv?
 
No minun käsittääkseni sperman laatu on heikompaa jos edellisestä ejakulaatiosta on vain 1vrk tai vähemmän...siittiöiden määrä on siis vähäisempi, kun veijareita ei ole ehtinyt kypsyä siinä ajassa paljoa (tai paljonhan niitä siltikin on, mutta...)

Meillä ajoitetaan tämä rankin pupuilu maratoni (jtp) niin että viimeinen kerta osuu ovispäivälle...itse olen aika harjaantunut kroppani kyttääjä, joten osaan tulkita suhteellisen hyvin oireista ym. onko jo tuloillaan vai ei :D

Lukasin jälkeen päin niin näyttipä tuo ensimmäinen rivi kovin hienosti kirjoitetulta :LOL:
 
Äh ja puh, hirmuisen hitaasti kuluvat nämä viimoiset päivät. Eilen illalla meinasi alkaa lannistamaan, kun rinnat alkoivat kipeytyä, minkä tekevät siis yleensä ennen menkkoja. Tänä aamuna oli kuitenkin niin huono olo että ollaan taas paremmalla mielellä =) . Muita enteitä jos haluaisi kaivella niin, maha on ollut jo reilun viikon hiukan outona, mörisee kokoajan ja tähän aikaan normaali kuivuus ei ole tullut ollenkaan.
Tuntuu vähän hoopolta toivoa, kun itse ov päivänä ei onnistuttu suorituksessa kun oli niin liukasta ettei mies tullut :p .
 
Heips...meilläkin jtp pupuilua on nimenomaan sillä ovisviikolla, muuten mennään, miten hyvältä tuntuu. Kumma miten näin alkukierrosta osaa suhtautua tähän vauvan yrittämiseen niin rauhallisesti ja kuitenkin taas tietää, että pari viikon päästä on ihan hermoheikko kaikkien (muka)oireiden kanssa. Tosin nyt on kyllä ihan mieli maassa koko asian suhteen. Varmaan vaan yleisesti huono päivä ja kamala väsy, mutta jotenkin en osaa nyt suhtautua yhtään toiveikkaasti raskautumiseen. En olisi ikinä itsestäni uskonut kuinka iso asia tästä tulee, koska ihan oikeesti ajattelin, että mennään sillä tulee jos on tullakseen asenteella eikä sen enempää stressata. Yeah right!
 
Olg4 se olin minä joka 9kuukaudesta tykkäs. Ei se ole mikään "vaihtoehtolehti" vaan joskus siinä jutut kirjoitetaan hiukan toiselta kantilta kun esim. vauva-lehdessä. Osta uusin ja tutustu, siinä oli taas ihan mukavia juttuja, sääli että ilmestyy vain 4 kertaa vuodessa.

Selkäkipu senkun yltyy, mä oon keinutellu jumppapallolla ja lätränny hevoslinimenttiä selkään, mutta tuntuu, että ei auta sitten mikään. Juilimista oikealla puolella muniksissa. En varmaan rupee testaamaan ennenkun kp 40, ellei sitten jotain ihan ihme oireita rupee pukkaan päälle, ja sekin voi olla turhan aikasta, viime kiertoa peilaten. Kutiaako kenenkään muun tissit?

Selkäsärystä huolimatta hyvällä tuulella. Tuli tuossa mieleen, onko teillä jokin oma nimitys tälle vauvantekoprojektille? Isäntä eilen kysyi, että "onko meillä yksiössä jo vuokralainen" :LOL:
 
:wave:

Mulla nyt kp 9 ja normaalisti kierto sen 28 päivää,voiko mulla nyt olla ovis? mahakipuja ollut eilisestä asti ja sitä limaa :x voi elämä jos on,ni jää kyllä ihan hyödyntämättä koko homma!

kaikille paljon +tuulia
palaan pian,tyttö itkee sängyssä
 
Voi ei, Mä pelkään että täällä on taas keskenmeno :( Aamulla tuli ihan vähän haaleata tuhrua ja nyt pieni hyytymä verta... näin se alkoi viimeksikin ja siitä edellisestä kerrasta on nyt vasta kuukausi. Tosin nyt en edes tiennyt että olin raskaana (eihän normaali menkoissa ole mitään hyytymiä?)

Mutta tervetuloa kaikille uusille!
 
no niin,tyttö nukkuu

Hanna: mulla on kyllä tullut välillä hyytymiä,mä ehkä kävisin näytillä lääkärissä!

toivotaan ettei ole keskenmeno :hug:

mulla meni nyt toivo tässä kuussa plussata mut jos sitten ens kuussa :)

nyt kattoon telkkaa, :wave:
 
H-a-n-n-e, pidän peukkuja et ei olisi...

Olg4, asun Kaakkois-Aasiassa miehen työkomennuksen vuoksi ja tänne ei posti kulje niin hyvin et uskaltaisin tilata lehden. Joistain kaupoista saa kyllä australialaisia- ja yhdysvaltalaisia lehtiä, mutta ei se kuitenkaan ole sama asia.

Pakko kommentoida tuohon tupakka-asiaan. Poltin ennen kuin tein positiivisen testin ensimmäisestä lapsesta ja muistaakseni silloin oli viikot 4+1. Loppui kuulkaas kuin seinään. Alkuraskaudessa heräsin muutamia kertoja yöllä siihen et näin unta polttavani. Sydän hakkasi kun istahdin ylös tajutakseni et se oli onneksi vain unta. Kyllä luontoäiti on muokannut naiset (pääasiassa) toimimaan kehittyvän sikiön parhaaksi, jolloin haitalliset asiat eivät enää maistu. Pidän peukkuja teille, sillä tokihan on parempi et lopettaa polttaminen ennen raskautumista!

 
moiks! :wave:
Ajattelinpa taas kirjotella tänne,kovasti tullu taas juttua.

Maryanne toivottavasti oireet johtuvat raskaudesta ;) niin ja en minä ainakaan ole huomannu et tissit kutiais.
Eikä meillä oikein ole mitään nimee meidän "vauvantekoprojektille",menee sitten liian vakavaks tää touhu.. :LOL:

hugoliina mä olen joskus mielestäni kuullut et joka päivä peittojen heiluttelua ei tee hyvää miehen spermalle tai jotain.Et kyl se jtp riittää.se tärppää jos on tärpätäkseen. :)

H-a-n-n-e toivottavasti ei ole keskenmeno taas.. :hug:

ON: täällä edelleen kärsitään menkkakivuista..tulis se pirkuleen täti sit ettei tarvis enää tuskailla.. :kieh: tää on jo ihan sietämätöntä.meinasin tänään jo tehdä testiä ni täti olis varmaan tullu heti,mut en sit tehnytkään pissatti niin kauheesti ettei ehtiny edes testiä etsiä käsiinsä.. :D no jos vielä kärvistelisi muutaman päivän.. :)

++++tuulia ja :hug: sitä tarvitseville.
 
H-a-n-n-e toivottavasti olet väärässä ja mitä verihyytymiin tulee: ne on käsittääkseni ihan täysin normaaleita kuukautisvuodossa. Toisilla tulee, toisilla ei. Varsinkin jos vuoto runsaampaa, niin hyytymiä tulee herkemmin. Eli toivotaan parasta sinun kohdalla :heart: . Minulla ei varsinaisesti ole mikään kovin runsas vuoto, ei ole koskaan ollut ja siltikin tulee näitä hyytymiä silloin tällöin...

Hentsu84 Joo näin minäkin oletin tuon suositeltavan pupuilutahdin olevan =).

Nyt kun vaan päästäis alkuun, niin alkaa peitot heilua sen jtp...tänään oli aamulla kurkku niin kipeä, että pelkään flunssan iskevän :'( ...rukoilen ja toivon, että säästyisin siltä. Miten muuten on: jos on kipeänä, niin estyykö ovulaatio? Tietääkö kukaan?

Meillä ei ole mitään nimeä tälle vauvaprojektille...joskus mies leikkisästi juttelee vauvasta(jota siis ei edes ole :LOL:!) nimellä, jonka hän tytölle haluaisi...saattaapi siis olla, että tärkeimmän eli terveyden lisäksi, mies taitaa hieman salaa tyttöä toivoa :heart:
 
TORSTAI 15.1.2009

Kuumeilevat:

Hensku00....................kp 35/28-35..............yk6..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 37/28-31.............yk6..........1. toiveissa
nelosenkaipuu.............................................................. ..............
taaperotx4..................kp 30/31...................yk5...........5. toiveissa
Hentsu84.....................kp 30/29-30..............yk5..........2. toiveissa
sarppuli........................kp 8/28-30...........yk4..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 11/33..................yk 3.........2. toiveissa
Muumero......................kp 20/??..................yk.5.........2. toiveissa
Miirulainen.....................kp ?.........................yk?..........2 . toiveissa
teddybear82.................kp 11/28-37.............yk.4.........1. toiveissa
nazu..............................kp 152/25-28...........yk ?.........2. toiveissa
Marylene........................kp ?.........................yk ?...........2. toiveissa
choco..............................kp 14/28..................yk4.......... 6. toiveissa
tupajumi.........................kp ?........................yk.?...........? toiveissa
Niinuska05.....................kp 10/27-29...............yk.3..........2. toiveissa
hugoliina........................kp 8/28..................yk.3........1. toiveissa
yöperhonen-..................kp 19/29...................yk. 12.......1. toiveissa
catzu..............................kp 35/32-34...........yk. ?..........1. toiveissa
manteli76.......................kp 10/35-38...........yk. 3..........2. toiveissa
kendra...........................kp 21/28..................yk.2..........1. toiveissa
Maryanne......................Kp 28/28-35.............yk.3............1. toiveissa
sonja R..........................kp 24/29-33..............yk?...........3. toiveissa
olg4..............................kp?..........................yk.1........ ....1.toiveissa
Marta............................kp?..........................yk.3..........1. toiveissa
anu84...........................kp63/29-30.............yk.14.........? toiveissa
el-li...............................kp?..........................yk?....... ......? toiveissa
Stella2009....................kp 26/?.....................yk?............1.toiveissa
kaz...............................kp 42/28...................yk.6............1.toiveissa
mami08.........................kp?...........................yk?........... ..?.toiveissa
ramitta.........................kp 22/?......................yk.?.............2.toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp ?............................yk.4............2.toiveissa
Strösselivuori...............kp 3/28....................yk.3.............2.toiveissa
paapelo.......................kp 20/31.....................yk.4............2.toiveissa
saini81.........................kp 29/29-30...............yk. 3...........2.toiveissa
antilo...........................kp?.............................yk.13..........2.toiveissa
tuittu79.......................kp 21/30.....................yk.1............5.toiveissa
Niiz..............................kp 9/30......................yk3.............1.toiveissa
AnnaStiina82..............kp?.............................yk?.............2.toiveissa
miinuskainen...............kp 39/28-30.................yk.20.........1.toiveissa
pikkupikkarainen.........kp 11/29-34...................yk3...........1.toiveissa
Pikkusintti...................kp 39/30-32.................yk.1............2.toiveissa
niina22.......................kp 10/28.....................yk.5.............2.toiveissa
rikupi..........................kp ?.............................yk.?.............?.toiveissa
Indo............................kp 25/31.....................yk.?............3. toiveissa
minski80......................kp ?.............................yk?.............? toiveissa
PakanamaanKartta......kp 20/28-30................yk.?...........? toiveissa
jenninho......................kp 13/28-30.................yk.1...........1.toiveissa
Marimekko77...............kp 13/34......................yk.2...........2.toiveissa
tiiut..............................kp ?.............................yk.1............?.toiveissa
viherminttu..................kp 29/32......................yk.4............2.toiveissa


Taustailee:

Tuulia79
Varri
delfis
Kumkvatti




:heart:PLUSSANNEET :heart:


Joulukuussa:
Juibe75
Tigrita
hellu77
denise
arianrhod

Tammikuussa:
heisku
Sokruli
mami09


 
Tässä taas listaa :) ilmotelkaan jos jotain väärin!

H-a-n-n-e älä pelkää, mulla tulee ainakin hyytymiä aina normaaleissa menkoissa! Toivotaan että sulla ois kaikki ok!! :hug:

olg4 meillä on tällänen luhtitalo kolmio :) ollaan oltu tätä nyt myymässä, mutta näyttää, että ei mene nyt kaupaksi, ja toisaalta mua ei enää haittaa vaikka ei mennytkään kaupaksi. Joten asustellaan tässä siis vielä ihan rauhassa ja kerätään rahaa meidän taloprojektia varten. Aateltiin siis rempata tätä, niin saa vähän uutta ilmettä ja viihtyisyytta lisää :) Tää on kolmio, mutta yks makkarin seinä on purettu, joten se rakennetaan takasin, että saadaan se toinen makkari käyttöön. Ja sitten vähän maalia kattoon ja lattiaan laminaattia, niin eiköhän jo muutu yleisilme kämpässä! pari vuotta sitten tehtiin kylppäri remppa, ja edellinen asukas oli rempannut keittiön, joten täällä on nyt kyllä aika hyvät, uusitut pinnat lähes kaikkilalla :) Tää talo on rakennettu 1991, joten kyllähän sitä jo vähän kannattaa alkaa uudistamaan. Ymmärrän ton hyvin että haluaisit maalata ja vähän pintarempata kotia, mustakin on aina niin mukavaa tehä remonttia!! :D Se on vaan tosiaan jos on vuokralla, niin ei välttämättä sit saa esim. maalailla seiniä. Mutta kannattaahan kysyä vuokranantajalta,että jos lupaa itse kustantaa remppaan menevät kustannukset, niin voi olla että vuokranantaja saattaa antaakin lupaa vähän maalailla! :)

Nasuli08 toivon sinulle kovasti plussaa+++++puuh :whistle:


Niin, täällä siis koopeet nyt täynnä, ja ei merkkejä menkoista! Odottavaisin mielin olen. Jos ei menkkoja kuulu, niin viikonloppuna testaan. Vähän on kyllä malttamaton olo :D vaikka miten vannoin että en innostu pienistä! Ehkä se johtuu siitä että ekan kerran sain kp19 ovisplussan, vaikka eihän sekään takaa ovista, mut kuitenkin, innostuin siitä kovasti. Ja nyt on jo 16 päivää kulunut "oviksesta", jos oikein laskin, joten jännittää!! tai sitten mulla ei ollut ovista ja kierto muuten vaan pitkittyy...toivottavasti ei, se ois ihan kamalaa! Mutta ootellaan, ja katsotaan mitä tuleman pitää! :)


Muuten, teddybear82, joko oot palannut reissusta?:wave: tulehan kertomaan matkakuulumisia!! :) odotan innolla matkakertomustasi!! :)

Plussatuulia kaikille!!+++++++++++++puuuh :whistle:
 
Moikka vaan kaikille.
Tänään on taas pikkasen enemmän puhtia vaikka yöunet jäikin vähiin.
Sain illalla Greyn Anatomian jälkeen jonkuu kummallisen siivous/pesänrakennus puuskan.
Mies vaa katto kummissaa ku rupesin siivoomaan hyllyjä :p
Imuroinnin se ois kait viel ymmärtäny ku sain uuen imuttajan ja kaikkee, mut noit hyllyjen siivouksii en tajuu itekkää ku en todellakaa oo mikää himosiivooja.

Mitens teillä muilla toi pesärakennus vimma ilmenee?
Heh käytii muuten k-raudassa ja mies rupes kattelee lasten tapetteja.. ja mie kun luulin ettei sille viel pahemmin olis kuume iskenyt :)

Kaikille tasapuolisesti +++ tuulia ja hyvää työ/vapaapäivää!
:flower:
 
indo
just, kuulostaa tosi eksoottiselta! varmaan erilaista kun täällä, nyt on sentään melkeen 30 astetta pakkasta, sai vähän jännätä et käynnistyykö auto enää yliopistolta vai ei..

h-a-n-n-e
mulla ainaki on hyytymiä menkoissa ihan aina ollu, mutta lienee sekin on yksilöllistä..

hensku00
meän asunto on tosiaan ihan vasta rakennettu asunto, niin se omistajapariskunta on tosi ylpeä värivalinnoistaan, ei parane sorkkia ;)

kumma juttu, mut enää ei panikoi niin paljon kuin alkuviikolla. huomenna sit alkaa menkat tai ei ala, sen näkee.. jos alkaa niin lähen käymään viihteellä, niin jotain lohduketta kuitenkin. pitää ehkä alkaa tekemään koulujuttuja niin tulee muuta ajateltavaa.
 

Yhteistyössä