niina22 tervetuloa!
sulla on kyllä rankka tausta, tuo keskenmeno kuulosti kyllä kamalalta, voimia! :hug: Toivotaan että nyt pian tulis nyytti!!
hugoliina niin olitkos sinä vasta pillerit lopettanut? Kun tuli mieleen että mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen menkat tosi niukat, ja on vielä edelleenkin niukahkot, vaikka lopettamisesta on yli vuosi...
sarppuli pahoittelut menkoista! :hug:
Muumero mun mielestä sun kannattaa käyttää vielä tää yks kierto niitä teroja, niin eiköhän luulis menkkojen sit tasaantuvan!
Kärsivällisyyttä tuo terojen popsiminen kyllä vaatii. Mutta pidä sit tän kolmannen tero-kierron jälkeen luomu kierto, ja kato miten kierto käyttäytyy. Mulle lääkäri kirjotti lisää teroja, 3kk satsin päälle toiset 3kk, mut sit se sanoi, että pidä luomukierto välissä, ja katon miten se menee, et jos on tasaantunut, niin ei teroja enää tarvita, mut jos taas pitkittyy, niin sit vaan hakemaan uusi terot-kuuri. Koita jaksella!!:hug:
Tänne ei kummempaa, odottelua odottelua. Vähän uniin tuli yöllä sellasta maha nipistelyä ja juilintaa, että oiskohan merkki alkavista menkoista....vähän kyllä oon pettynyt jos ei tässäkään kierrossa tärppää. Mut toisaalta, vähän aikaahan tässä vasta on mahollisuus ollut tärpätä, kun aiemmat neljä kiertoa on ollet niitä terolut-kiertoja....Mut kumpa vaan ei niitä menkkoja kuuluiskaan, vaan pääsisi testailemaan!
Illalla on kaveri pariskunnan tuparit, sinne ollaan menossa. Ihan kiva, mutta kun mähän en tietenkään mitään alko pitoista ota, ja sit kaiken lisäks oon "joulun jälkeisellä kevennyskuurilla", niin en aio syödäkään mitään herkkuja..joten mulle tulossa piiiitkä ilta
Otan vaan light-limukkaa mukaan ja litkin sitä. Nuo kaverit kyllä tietää että meillä on vauvanyritys käynnissä, joten ei onneks tartte alkottomuutta sen kummemmin selitellä.
Mukavaa päivää kaikille!! :wave: