Melko Selvä Tapaus
Pakko myöntää, että itse painan sitä nappia. Kertonee kärsimättömästä luonteesta. Ei mulla mihinkään oikeasti ole kiire.
Meidän supermarketissa ainakin on anturit, jotka voivat avata ovet, kun joku tulee tarpeeksi lähelle niitä, ei tarvitse edes nappia aina painaa. Eikä haittaa, kun ei sillä hissillä pääse kuin yhden kerroksen välin.Alkuperäinen kirjoittaja Melko Selvä Tapaus;26427263:NIin ja lisäkysymys; häiritseekö teitä, jos olette jo hississä ja painaneet oikean kerroksen, ja joku samassa kerroksessa oleva tilaa hissiin uudestaan eli hissi ei lähde liikkeelle vaan ovet aukeavat uudelleen. Minua häiritsee. Jos hissin ovet ovat jo kiinni, sitä ei sovi enää tilata. Eli tosiaan taitaa olla hermojen kasvattamisen paikka itsellä
Kyllä se ärsyttää. En painele itse muuta kuin kerrosnappia.NIin ja lisäkysymys; häiritseekö teitä, jos olette jo hississä ja painaneet oikean kerroksen, ja joku samassa kerroksessa oleva tilaa hissiin uudestaan eli hissi ei lähde liikkeelle vaan ovet aukeavat uudelleen. Minua häiritsee. Jos hissin ovet ovat jo kiinni, sitä ei sovi enää tilata. Eli tosiaan taitaa olla hermojen kasvattamisen paikka itsellä