Hakutulokset

  1. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Onnea Suukkiksen vauvalle hienosta nimestä :flower: Meillä poika on kääntyillyt n. 1,5kk ajan selältä mahalleen, ihan tarkoituksellisesti. Tekee sitä aina kun on vaan mahdollisuus. Hymyilee paljon ja joskus kiljahteleekin :D Tiheäsyöntivaihe menee ohi jossain vaiheessa. Meilläkin poika...
  2. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    DD: Ei kannata välittää niistä mitäs nyt-puolen harmaista tai muistakaan, ilkeilevät kun ei oo omaa elämää, mitä elää. :hug: Myös meillä kestoillaan. Tilasin just Englannista lisää, kun pian jää pieniksi osa. Englannista saa jonkin verran halvemmalla ja postikulut Suomeen ei oo kovinkaan...
  3. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Paljon onnea SS pienestä prinssistä. Myös Zoe:lle onnea pojasta, kun en oo ehtinyt onnitella vielä. Meillä on poika kasvanut hurjasti, n.1,3kg ja 3,5cm viimeisen kuukauden aikana. Rotarokotteen eka eräkin on saatu, ei tullut mitään oireita siitä. Mua silti vähän kummastuttaa kun...
  4. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Nyt on meidän poika kotona ollut n.3 viikkoa. Aloitin melkein heti täysimetyksen, että ei menisi enää aikaa lisää hukkaan ja oppisi oikean imuotteen 3 viikon sairaalan pulloruokinnan jälkeen. Kun joillain teistä oli ongelmia saada vauva tyytyväiseksi yöllä, niin meillä on ollut melko...
  5. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA SYNTYNEET ~*

    Mäkin ilmoittaudun tänne. Meille siis syntyi poika 12.1, paino 2395g ja pituus 46cm. Syntyi viikoilla 34+1. Vielä en ole saanut häntä kotiin, kun hän on niin pieni ja paino ei näytä vielä nousevan oikein. Imettääkään en saa vielä itse, vaan joudun pumppaamaan maidon rinnoista, tosin se sitten...
  6. V

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol. 4!! ~*~

    Meille syntyi pieni poika maanantaina 12.1. Painoa 2395g, pituutta 46cm. Hän joutuu vielä olemaan sairaalassa jonkin aikaa ennenaikaisen syntymän takia. Hänellä ei ole kuitenkaan mitään hätää ja pääsee pian kotiin. :heart:
  7. V

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Vauvis: Mulla saattaa olla vielä samanlainen sokerinmittaus ihan lopussa edessä, ellen selviä kahdesta paastosokerin mittauksesta. Sokerirasituksessa viimeksi se paastoarvo oli vähän koholla, joten nyt joudun vielä kuukauden välein mittauttamaan paastosokerin. Joo, ei oo kivaa, ei...
  8. V

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Paljon onnea DD:lle pienestä prinsessasta! :) Ja tervetuloa kaikille uusille :flower: Mansikkatee: Toivottavasti kaikki onkin hyvin :hug: Mulla on kanssa ollut välillä päiviä, jolloin olen nukkunut melkein vuorokauden ympäri. Välillä taas nukun tosi vähän. Pidemmällä olijat...
  9. V

    ~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

    Täälläkin on mahaan kasvanut tummia karvoja navan ympäristöön. Muuallakin, missä ei ennen ole näkynyt mitään, on karvan kasvu lisääntynyt. Ja poikaa odotetaan ainakin ultran mukaan. Onneksi ei sentään viiksiä ole vielä kasvanut :laugh:
  10. V

    *~ ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET~* vol 2.0

    Täällä taas pitkästä aikaa. Kauhea kiire koulun kanssa, kun pitää saada mahdollisimman paljon kursseja suoritettua ennen joulua. Sitten joulun jälkeen ei tarvitsekaan mennä enää sinne eikä tehdä mitään, pääsen siis lomille kuukautta aiemmin :D Mulla on kanssa flunssa iskenyt, mutta...
  11. V

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Täällä taas pitkästä aikaa. En ole jaksanut kirjoittaa mitään aiemmin, on väsyttänyt aivan kamalasti ja väsyttää edelleen. Välissä on ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Eilen kävin rakenneultrassa, kaikki näytti olevan oikeilla paikoillaan ja vauva vastasi edelleen viikkojaan. Esitteli itseään niin...
  12. V

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Kävin tänään ensimmäisessä ultrassa. Oli ihanaa nähdä se vauva ensimmäistä kertaa. Syke kuului ja se potkiskeli ja nyrkkeilikin kovasti sen ultran aikana =) :heart: Vastasi kuulemma viikkojaan ja laskettu aikakaan ei muuttunut. Aiemmin koko raskaus tuntui kuin se olisi ollut vain unta...
  13. V

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Onnea miracle! :flower: Ensi perjantaina on ensimmäinen ultra. Jännittää vähän, kun ei tiedä ihan tarkkaan mitä on edessä. Synnytyssairaala-asiakin on selvinnyt, eli Kättärille mennään. Mulla on myös ollut tuollaista tulistumista, kaikenvahvuista.Mies on tavallisimmin kohteena :D...
  14. V

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    Laskurin mukaan LA olis 22.2 2009. Synnytyssairaalaa en vielä tiedä kun olisi muutamasta mahdollisuus valita, kun täällä pääkaupunkiseudulla asutaan.
  15. V

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    No niin, on näköjään mun vuoro siirtyä tänne puolelle. Plussasin viime viikolla. Yritän kerätä täällä jonkinlaista rohkeutta soittaa jossain vaiheessa neuvolaan, mutta luultavasti venytän sitä niin pitkään kuin mahdollista. En tiedä otettaisiinko mut kovin hyvin siellä vastaan. Mulla on hyvä syy...
  16. V

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Tervetuloa uusille :flower: Täällä on varmistettu plussa tänä aamuna, ei enää epäilystäkään. nibbler:[b] Mäkin oon kuullut samaa :) Plussatuulia kaikille.
  17. V

    ~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

    Dellalle voimia :hug: Testailin tänään aamulla r-testillä, kun tätiä ei kuulunutkaan ajoillaan. Selkeä haamu ilmestyi testiin. Tuli sekin hieman yllätyksenä, kun en ollut osannut odottaa sitä, vaikka salaa toivoinkin. Aion perjantaina tai lauantaina vielä varmistaa onko viiva vahvistunut...
  18. V

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Malttaisinpa itsekin olla laskematta niitä kiertopäiviä. Mutten vaan osaa, tulee koko ajan mietittyä. Mä olen aina ollut sellainen asioiden vatvoja. Onneksi on tämä ihana pino, jossa saa vertaistukea :) Kunpa vaan plussattaisiin kaikki pian :heart:
  19. V

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Mun tiedot ei näköjään sitten päivittyneetkään. Eli mulla nyt kp 14/28-29. Aloin muuten miettimään, että olenkohan tehnyt virheen niiden yrityskertojen laskemisen kanssa, ilmeisesti olen. Eli olisikin nyt vasta yk 4, kun aloitettiin yritys vasta oviksen jälkeen aika varmasti, joten sitähän ei...
  20. V

    Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

    Tanne vois laittaa kp 3/28-29. Alkaa pikkuhiljaa laskea toiveet kun ei mitaan kuulu ja aina tulee tati kerta kerran jalkeen kylaan. Mutta jos kerran on n.20% mahdollisuus joka kierrossa, niin ehka ensi kierrossa sitten tarppaa. =) Tanaan paastaan uuteen yritykseen. Tati paatti pitaa...

Yhteistyössä