~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

kyllä täällä ainaki nibbe kuunnellaan sykkeet ekalla käynnillä...Mulla oli eka käynti rv 10+...Tuolloin saatiin kuulumaan ja samalla sitte ultrallakin vilkaistii pikkuista :heart: ...

Tuntuu, että tuostaki on niin vähän aikaa, ja nyt ton "pikkuisen" sais synnyttää ulos tuolta :eek: ...Niin, jos nyt sattuis haluamaan tai edes antamaan merkkejä, että ulos olis haluamassa tulla tulevaisuudessa :kieh: :D

vauvis neiti 37+5
 
oi ku ois ihanaa jos ne ultrais :) mut sitä ne ei varmaan tee. jos mä oikeen kovaa muistelen, niin muistaakseni mun kaverilta tosiaan kuunneltiin sydän äänet jo ekalla käynnillä.se ois niin ihanaa kuunnella ne varsinki ku ainaki ekalla kerralla mies tulee mukaan :)

no. siihen on vielä piiitkä aika :)

mustaki tuntuu edelleen että siitä ois vaan pari kuukautta ku sä plussasit, ja nyt ootki jo noin pitkällä :D
 
Mulla ei ekal kerral kuunneltu ku ei ollu vkoi ku 7+5 tms. Sit seuraaval kerral kuunneltiinkin toki ku se oliki jo ties millä vkolla.

Ja täälläki noi itkukohtaukset o tuttuja :D Onneks mies o nii tottunu niihi.. Ja sit o kiva ku pääsee aina sen sykkyyn :) mut ny se o vielkii siel kertaamas :'( Ikävä..
 

I'm back!!!

Vihdoin ja viimein sain uuden tietokoneen. jei!

ONNEA DD!!! :heart: :heart: :heart: Ihan mahtavaa!!!


Kukas haluaa kerrata mulle pinon kriittiset tapahtumat? En meinaan aio koko pinoa lukea kovin intensiivisesti läpi.... :D

Ainakin nibblerin plussaus on IHAN mahtava homma! Onkos muita uusia tullut? Onko kukaan muu vielä jakautunut ja mitäs muuta täällä on tapahtunut.... :p

Mul on ollu teitä IKÄVÄ! :heart: :saint:

EM ja Dodo 18+3 :heart:
 
Joo...täällähän minä...todennäköisesti seuraavana menossa jakautuun tässä pinossa :D :D ...Tai sit toivis ja cham menee mun edelle... :LOL: :LOL: Roikun täällä vielä rv 42+.... :D

*muoks. Olihan tossa viel juli ja jivekin joilla LA nyt joulukuussa...en muistanu ollenkaa ku ne nii vähän täällä kirjoittelee :ashamed: :ashamed: ...Että joku meistä sitte.... =)
 
Mansikkatee eiköhän se oo vaan myöhemmin hedelmöittynyt. :)
Meilläki on se varhaisultra ens torstaina...<Pelottaa ihan juukelisti, tai jännittää et jos siel ei ookkaa mitää. Paljo sulla mansikkatee oli viikkoi ku ekassa ultrassa kävit??
 
Eikös vain oo Cham :D Ihan ku ois just potkassu :D :heart:

Teretulemast takasin EM :wave: :hug: Näillä vkoilla meistä pidemmällä olijoista voi kyl jakautua kuka vaan :/ :D Tää meidän veijari vois kyl pysytellä sinne tammikuun puolelle :heart:

Mansikkateelle kovasti :hug: :hug: :hug: Toivotaan parasta :heart:
 
Kyselijöille siis kävin ultrassa eilen. Viikkoja oli 6 plus 4. Sieltä löytyi se ruskuaispussi, mutta ei vielä muuta. Kun olen kuitenkin vuotanut niin lääkäri ajatteli, että voi olla tuulimunaraskaus tai hedelmöittynytkin myöhemmin. Eli näytti et ketään ei ois kotona.

Kiitokset myötäelämisestä. Ei se auta kun elää päivän kerrallaan ja jaksaa.
 
Paljon onnea DD:lle pienestä prinsessasta! :)

Ja tervetuloa kaikille uusille :flower:

Mansikkatee: Toivottavasti kaikki onkin hyvin :hug:


Mulla on kanssa ollut välillä päiviä, jolloin olen nukkunut melkein vuorokauden ympäri. Välillä taas nukun tosi vähän.

Pidemmällä olijat, joilla on ollut/on turvotusta jaloissa, mikä auttaisi siihen? Mä huomasin eilen, että mulle on tullut turvotusta nilkkoihin, ja jalat näyttää iltaisin ihan norsun jaloilta. Sukatkin jättää sellaiset varmaan puolen sentin painaumat nilkkoihin.

Täällä pääkaupunkiseudulla on joskus tosi mahtavaa busseissa, varsinkin ruuhka-aikaan. Eilen sain seistä n.40 min bussissa, joka oli ihan täynnä. Ihanana lisänä oli kipeät jalat, väsymys, vauva painoi rakkoa ja lentelin ympäri bussia vähän väliä. Ei tietenkään kukaan tarjonnut istumapaikkaa, kaikki vaan katsoi mun lentelyä ja mahaa :kieh: :eek:

Veiled&Pötkis rv 29+5
 
Voimia mansikkateelle :hug:

Tervetuloa takaisin EM :D

Meillä kuunnellaan äänet vasta 10 viikon jälkeen ja sillonkin kyllä vähän varotellaan ettei välttämättä noilla laitteilla sillon vielä löydy. Mulla on viikon päästä se ultra ja taas se jännittää yhtä paljon kun pari viikkoa sitten vaikka viimeks oli kaikki ihan kunnossa.

).( Ompelin tänään ihanan keittiön pöytäliinan valmiiks, vielä pitäis tehä verho kappa niin olis hieno! Huomenna vois mennä myös kampaajalle! Ja Sunnuntaina pitää lähteä Poriin...Ei yhtään jaksais. Kouluhommia... Mutta sitten joulu onkin jo tosi lähellä!!! Ihanaa!!!

muoks* Ai niin, Vilmav: Ei meidänkään neuvolassa ottanut yhtäänhuomioon että mun kierto on ollut koko ajan 36 ja lisäks tikutin oviksenkin niin oli tulossa tuon mittainen ja vieläpä vaikka ultrassa jo katottiin että viikkoja oli vähemmän kun menkkojen alusta laskettuna niin ihan pokkana laitto siihen äitiyskorttiin vaan sen menkoista lasketun ja sit sano että "nokun sä meet vielä uudestaan ultraan niin vaihdetaan se sitten..." Että hirveä järki tuossakin, ei paljon kuunnellu...
 
Zoe-F
Suukkis Onneks mul tais olla heti aika normi kierto. Olin tunnistavinani ovisnipistelyt aika selvästi kp14, mut ei ne kyllä sitten loppuneetkaan. Mutta miä veikkaan, että se oli alkuun ovisnipistelyä.
nibbler mulla kuunneltiin ekalla neuvolakäynnillä sydänäänet, tai sillo olla viikkoja jotakin 10, en muista yhtään. Mun muisti nyt on muutenki aina ollu ku spagettilävikkö ja täs raskauden aikan on alkan tuntuu et vaa pahenee.
Äläkä niistä itkukohtauksista, osta miehelles vaikka pari vauva lehteä :D Uusimman kannessa hehkuttaa: Odottajalla on itku herkässä.
Mie sain tänää raivarit, mut meni jo ohi, on kyl viäl vähän semmonen idiootti olo.
Suutuin miehelle, kun se saunan uunissa paisto makkaraa, ja niissä oli tuhkaa, paiskasin ne sitte koirille, ja nyt juon iltapalaks teetä :/
EM Teretulemast takasin!

(.) Koiran kanssa lyhyellä lenkillä käyminen sai taas tuskaa aikaseks :/ Mahaa alkaa koskemaan melkein heti kun reippaasti käveli, helpotti vähän kun tuki toisella kädellä vatsaa. Ja taas tänään on ollut myös napa kipeä.
Kyl toi oma koira on sitte pöljä, se pelkää että se jätetään tänne, eikä oikeen uskalla nukkua missään rauhassa, niin se meni nyt sitten tonne oven eteen, että varmast rassukka huomais jos jompi kumpi meistä yrittää salaa livahtaa karkuun. Sattuukohan se muistaa, että tässä torpassa on kaks ovea, joista sitä, mitä se ei vartioi just nyt, se käytti aikasemmin tänään kun kävi ulkona :whistle:
Nyt on uusi tietsikkakin, piti ottaa vielä tänne maalle mukaan, tosin jostakin syystä en saanut omaa mokkulaa tässä toimimaan, piti ottaa porukoiden mokkula.
On vähän kumma kyllä kirjoitella, ihan eri tuntuinen näppis, aamulla näpyttelin hp:tä ja nyt mulla onkin compaq:ki. Vielä kun tätä vistaa oppis käyttämään.
Saunottuakin vähän tuli, mikä oli tosi ärsyttävää, tossa pienessä saunassa miehen kanssa, kun kolme koiraa sinkos saman tien ku oven avas, niin vallottamaan lauteet.
 
EM kivasti on vauvamasu alkanu näkymään :hug: :D :heart: Kävin kurkkaa tuolta masukuvapinosta :D

Meil ei ekassa neuvolassa yritetty kuunnella :heart: ääniä, ku arveli, et heidän laitteilla ei viel kuulu :/ Vkoja oli sillon 7+2 =)
Nyt täytyy ihan tarkistaa mitä oli vkoja, ku päästiin siihen ekaan ultraan... 8+4, sillon kyl kuulu ja näky :heart: :heart: :heart:

Tääl on baby jo alkanu laskeutumaan... :heart:

Toivis & :heart: 35+2 ( nvla 36+0 POKS )
 
Kiitos toivis! :heart: Se on aika söötti masu... ihan tossa edessä tuollainen pallo. Jos nyt pitäis sanoa että kumpi niin se näyttää ihan poikamahalta... mut mä en oikein luota noihin. :D Se riippuu kuitenkin enemmän äitin oman kropan muodosta kuin siitä onko vauvalla pippeli vai ei! ;) Voi miten hienoa... teilläkin alkaa viikot poksumaan siihen tahtiin että ei mene enää kovin kauaa että vauva tulee maailmaan!! Ihanaa!

ei meilläkään yritetty kuunnella ekalla kerralla, silloin oli 8+6 jopa. Ekan kerran sydänäänet kuunneltiin vasta np-ultran jälkeen muistaakseni!! Viime kerrallakin saatiin metsästää hetken ajan kun Dodo karkasi koko ajan tieltä! :LOL: Mut sit saatiin ihan siihen kohalle ja se tykytys, tai hakkaaminen, oli tosi voimakas!! Ihan ku Dodo olis vasaroinu siellä jotain kun ääni oli niin kova. :)

(.) mulla olis tänään pikkujoulut ja kauhee vaatedilemma... ei mitään sellasia "bilevaatteita" mitkä mahtuis päälle... :p täytyy siis improvisoida.

EM ja Dodo 18+4
 
Mun masu on kans tämmönen "pallo" :heart: Takaa ei ees näe, et ois raskaana :D
Tais olla tuolla sivulla 23 tai jotain, se uusin kuva tästä pallukasta :heart:
Ja toi improvisointi on NIIN tuttua :LOL:

Sit mä eilen mietin noita :heart: ääniä, ku kävin käyrällä makoilemassa vajaan tunnin verran..
Alimmillaan se kävi 117, ja korkeimmillaan 150, et aika hassua sanoa noiden :heart: äänien perusteella, et kumpi ois tulossa :/ Mä en ainakaan usko noihin...
150 ne nousi, ku kuuli mun äänen, et selvästi erotti tutun äänen :D :heart: :heart:
Joka kerta kun puhuin, huomas sykkeestä, kuinka pikkunen reagoi siihen :heart:
 
Kiitos vastauksista jälleen kerran. Niin siinä nyt sitten varmaan käy, että perun sen varhaisultran. Säästyy ainakin pettymyksiltä. Jospa jaksettaisiin sinne ekaan ultraan odotella :heart: Nyt masussa ollaan kuitenkin vielä niin pieniä :heart:

Mukavaa lauantaita,
Vilma ja Kirppulainen 5+0, neuvolan mukaan laskien :LOL:
 
kiitos zoe-f :hug: taas meinas eilen tulla itku ku haettiin ruokaa ja mies kerto että se oli parhaalle kaverilleen soittanu ja kertonu. se kuullosti niin ylpeeltä :) mä ostan tänään meille semmosen täytettävän vauvakirjan jota voidaan yhessä täyttää jo nyt raskauden aikana.

mun mielestä ei oo reilua jos niitä sydän ääniä ei kuunnella heti :) niinku joku oikeesti jaksais ja haluis odottaa :LOL:
 

Yhteistyössä