~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Kyllä SS kaikki on hyvin...Eihän sillä pikkuisella vielä niin paljon oo voimia, että jaksais kauheesti ja kovaa sua tömistellä :heart: ..Oota ku pääset tän rv 30+ paremmalle puolelle, nii alkaa nuo töminät sitte :D :D

Kyllähän tuo mieski jo huutelee vauvalle, että sais tulla jo ulos, ja kyselee että millon sitä lähetää synnyttää...Taitaa alkaa miestäki pikkuhiljaa jännitään ;) ...
Viime yönä kävin 4 kertaa vessassa |O |O ..En yhtää ihmettele jos aamulla nykyään nukuttaa vähän pitempään, ku yöt on niin katkonaisia


No, jospa tämä tässtä.... =)

vauvis neiti 38+0
 
Suukkis kurjaa jos sulla on tuollanen neuvolantäti... :( Kun niitten pitäis aina auttaa jos joku huolettaa! Höh. Mut uskotaan että Mytyllä on kaikki kunnossa, jos se istukka vaan vaikuttaa niin paljon! Ja joo, noit unia varmaan näkee kaikki...

Mä oon alkanu jännittämään sitä rakenneultraa ihan sikana. :ashamed: Tiiän et pitäis yrittää olla ajattelematta negatiivisia asioita mut... :( Kuitenkin vauva liikkuu ja edellisessä ultrassa kaikki oli hienosti, niin mikään ei pitäisi olla vialla. Mut mä vaan niin pelkään et mitä tapahtuu... Realistisesti ajateltuna niin eihän VOI taas käydä huonosti, se olis jo tilastollinen mahdottomuus, mutta kun muistaa niin elävästi sen viime tammikuun rakenneultran... huh. :x
 
Kiitos siis vauvis ja EM =) Ja se tosissaa ei oo nii hirmu jees, kun neukkutäti on mikä on.. mut tasan ei käy ne onnen lahjat :p
EM kaikki varmasti on hyvin siel ultras ja sit tuut iloa hihkuen tänne siittä kertomaan ku sen aika on :heart:
 
Niinpä SS :LOL: :LOL: ...Kyllähän tuo kieltämättä välillä tuntuu aika ilkeeltä ku työntelee pyllyä ja jalkoja, ja välillä ihan kipeestikki käy, mutta on se silti ihanaa ku se möyryää tuolla :heart: :heart: ..Ja ku tietää että kohta se möyryää sylissä :heart:
 
Kyllä mäki EM olin tehä housuun, ku oottelin sitä rakenneultraa siinä käytävällä,vaikka jotenki alitajunnassa tiesin, että kaikki on hyvin...Usko pois, hyvin siellä masussa kaikki on :hug: :heart: ...Sit vaan tänne kertoileen kuulumisia.... =)
 
Kiitos suukkis ja vauvis. :heart: Uskotaan että kaikki on hyvin... (vaikka välillä se onkin vaikeeta) mut mä yritän olla positiivisin mielin. Nyt lähen meikkaamaan ja valmistautumaan ikean reissuun... huh. onkohan siellä kauhee ryysis...
 
Zoe-F
Huomenta! Tänään pitäis sit lähtä kotiin päin. Voihan hitsi. Just kun mä olen majoittunut (lue juurtunut) tietokoneeni kanssa tänne. Koirien kanssa on kyllä ollut tosi kivaa taas. Olo on oikein mainio, vaikka yöllä näinkin jotain vauva unia ja nukuin aika kevyesti kun tilliäinen potkiskeli taas vähän väliä. Ei ihme että on hiljaisia päiviä kun tuolleen yöllä resuaa.
Zoe ja Öttiäinen 26+2 :heart:
 
Ny mun on pakko hehkuttaa!! Mie tunsin potkuja nyt kädelle asti!!! :heart::heart: Eli mitä tästä opimme, kannattaa tänne tulla valittamaan huoliaan ni joha alkaa tapahtua!! :LOL: Ko oikeesti aiemmin tuntunu liikkeet tosi heikkoina ja tosi harvoin ni ny sit eilen ja tänään kunnon monotusta tullu. Mytty tais antaa oman mielipiteensä siihen, et ollaankos täällä sen verta isoja jo vai mitä!? :LOL: :heart: :heart: :flower:

onnellinen SS ja monottelija mytty 23+2
 
EM juu itte tykkään kans olla kovin. Toivottii sitä plussaa kyllä niin paljon ja jännityksestä soikeena se varhaisultra torstaina! :) Mitä viikolla 7 pitäis näkyy? ja jos on myöhemmin hedelmöittyny viikolla niin mitä viikol 6 pitäis näkyy? mulla mitää hajuu...
Vitsit sullakin on muuten jo viikkoi paljon! vastaha sä plussasit :D:D Aika menee tosi nopeesti :)
 
SS kiva jos alkaa potkut jo tuntua kovemmin:) ja se on muuten totta että jos jostaki tänne valittaa niin sit se aihe menee ohi. samalla lailla jos jotain hehkuttaa (kuten minä vähän aika sitte että ei okseta ollenkaan ) niin kyllä se aina kääntyy :)
 
nibbler koht tuut selostaan, et tarkistit lottolapun ja tadaa!! :D Tosin meillä mies ei haluis ees et voitettais mitää miljoonaa :D ja oha se kyl totta, et vois mennä motivaatio työntekoon..Ja mies tuntis ittesä hyödyttömäks ku ei olis enää virkaa = ei tarttis enää elättää perhettä :p Mulle kyl jostai syystä kelpais milli jos toinenkin :saint: Minkähä takia mä en ookaa voittanu lotos aikoihi...
 
Zoe no mie otin iha rauhallisesti nii kauan ko sie aloit kettuileen siit, kuinka "onhan se iha kauheeta jos sie joudut siitä kahesti tai kolmesti kuulemaan" -tyyliin. Eli juu'u, siin ei ois mitään ollu ellet sie ite ois siittä jatkanu. Mut kuten sanottua, jospa ny kummiski jätettäs asia sikseen jos kummallakaan ei siin mittää sen kummempia ollu.
 
Zoe no ehk mie sit otin sen eri lailla ko sie tarkotit. Sitähän se usein on kun ei toisen äänensävyäkään tiedä ku toine jottai sanoo ni tulee väärinkäsityksiä =) Mutta jos se ol vilpitön anteekspyyntö eikä kettuilua minkälaisena mie sen otin, ni oisinha mie sit ollu het jo iha sujut. Eli en ois ärsyyntyny. Mutta turha tätä on sen enempää jatkaa, väärinkäsitys mikä väärinkäsitys :)
 
palattu ikeasta ja en ollut ainoa asiakas en... :LOL: En menny ostamaan mitään, mutta sain kyllä rahaa tuhlattua! :whistle: Mutta saatiinpa kylppäriin kaapistot halvalla! Meillä ei oo ollu kunnon hyllyjä tai kaappeja kaikille mun tärkeille purkeille ja purnukoille, ni nyt on! koko setti! Allaskaappi, sellanen korkea kaappi, peili, seinähylly ja viel yks matala hylly!!! :eek: :LOL: Ainii, ja vihdoin lamppu makkariin ja uus rullaverho. Sit kaikkee sälää.... :p

Siel oli ihania kankaita joista just sitä mitä olisin halunnu lastenhuoneen verhoihin ei ollu!! pöh. Katteltiin myös hoitotaso/hylly -yhistelmää ja pinnasänkyä. :) Ne oli hyvät, joten ne haetaan ens vuoden puolella sit vauvalle. :)

Siippa kasaa tuossa vieressä niitä kaappeja... katotaan kuinka kauan tekee sitä hyvällä mielellä. Yleensä aina kun ikean juttuja kasataan niin jossain vaiheessa hermostutaan... :LOL:
 
Zoe-F
Suukkis Ihan tosissani sulta anteeks pyysin ja väärinkäsitykseks tän itteki ajattelin, kyl miä tiiän et on hankala heti olla ihan juones kiinni mitä toinen sanoo, ku ei voi tosiaan ilmeit eikä äänen sävyi tällee virtuaalisest lähettää.
Kesti vähän täs vastaamises, tuli ajettua melkein 100kilsaa tässä välissä :D
 
Zoe okei :D Mihis sie ajelit? Mie taasen nukuin :saint: Jotenki nii naatti oli taas ni piti nukkua kaks tuntia :D Sit mä varmaa kukun yöl kolmee asti ja aamul/pväl nukun kahtee :LOL: Tosin sittepähä mies on kotona nopeemmi ku vaa nukkuu täs välis B)

EM hienoa, et oli onnistunu Ikean reissu :LOL:
 
suukkis onko sulla koneelle joku äänimerkki ku joku kirjottaa kaksplussaa sun kone huutaa "UUSI VIESTI!" :D:D tai sit oot vaan niin aktiivisesti täällä.. oi vitsi nyt meillä tulokkaasta tietää perheet. Mun äiti oli tosi onneissaan ja tänäänkin sen kanssa juteltiin.Saas nähä kui käy häiden suhtee. Kesällä viimesillää ei kauheesti houkuta mennä naimisiin ja juhlia... Joten toden näköisesti aikaistetaa roimasti ja tulee hypersuuri kiire...
 

Yhteistyössä