~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Täällä on vakuutukset op-pohjolassa..(kaikki muutki vakuutukset on siellä ) ja keskittäminen kannattaa.... :D ...Vuosi maksu oli muistaakseni nyt 271? vuosi...ja 3 kk aikaisemmin piti ottaa, ja laittaa kaikki mahdollinen mukaan hakemukseen (neuvolakorttikopiot, laitoin jopa rakenneultrasta saadut kopiot) ja päätös tuli sit postissa...

DDtä minäki oottelen tänne kertoileen kuulumisia :p

Tänne ei erikoisempaa...huomena rasitus ja keksiviikkona neuvola (en kylä haluais mennä ollenkaan...jospa siellä olis sijainen)


vauvis neiti 38+1



13 päivää laskettuun :eek: :D
 
Juu en miekää siihe libero-kerhoon vaippoje vuoks liittyny :D Kestoilla aion mut kyl mul muutenki varmaan ois muutama kertis sit varalla jos tarvii. Ja vau.fi:stä otin vaa sen alkupakkauksen mis on se synnytys -kirja yms. Mut varmaa liityn siihe myöhemmi sit muutenki. Mut saa ny nähä vielä =) Mut tuolt liberokerhost sais ton odotuskirjan n.14 euron hintaan ni pitää sitä viel miettii. Sit ois kaikki kätevästi yksissä kansissa :) Vaikkakin tykkään enempi käsin kirjotetuista jutuista. Mut aina mie ostan jonku vihon tms ja oon, et ny mie sit kirjottelen mut jotenki se o vaa nii paljo helpompi koneel kirjotella :p
 
Heippa hei.
Tulin juuri neuvolasta ja 14.8 olisi laskettu aika. 5+3 on viikot. Siellä oli joku tökerö sijainen, joka kertoi hyvin moneen kertaan ja tarkasti kuinka yleisiä keskenmenot näillä viikoilla on jne. Ihmetteli myös miksi sain ajan niin aikaisin, eikä ymmärtänyt kun sanoin vaan soittaneeni neuvolaan plussan jälkeen, kun ekasta on kyse, et mitäs nyt tehdään. Antoi ajan kuukauden päähän ja käski vaan toivoa parasta ja mennä viikko kerrallaan.

Kyllä tiedän riskit ja tiedän myös sen, että ne pitää kertoa, mutta se tapa jolla se tehdään ei ollut ehkä se kaikista oikein.... No joo, mä taidan nyt kuitenkin pikkuisen siirtyä takavasemmalle täältä ja lueskelen ja kommentoin kun sille tuntuu. Yritän pysyä koko netistä pois kun saan vaan itseni entistä enemmän paniikkiin.

Palataan pian :wave:
 
kiitos linkistä EM katon sen läpi täs keretessäni :) jos mä nyt noista mitään tajuan, yleensä nuo vakuutusasiat on hoitanu joku muu ku minä ku mua on niin helppo huijata noissa :D

kirjotan nuo kerhot ylös niin käyn pummimassa niiltä ilmaista roinaa :saint: onko vielä muita josta saa?
tosiaan petyin tuohon liberoon :( se ei ollu yhtään semmonen niinku ennen.... vai olinkohan mä enne pampperssissa? :LOL: varmaa, pitää kokeilla :D
 
Tänään oli rakenne ultra ja kaikki oli oikein hyvin. :heart:
Pirpana istuskeli perätilassa, toivon mukaan hoksaa kääntyä
raivotarjontaa jossain vaiheessa.Sukupuolta ei kysytty joten pysyypi
salaisuutena syntymään asti.



TinyAngel & Pikku Pirpana 20+4
 
Ihana kuva TA :heart: Ja onnea hyvistä uutisista :hug: :heart: =)
Me käytiin ultrassa 30+4, ja pikkunen oli perätilassa, mitä kyl vähän uumoiltiinkin =)
Nyt on ollu kuitenkin jo jonkin aikaa raivotarjonnassa, hyvä niin :D :heart:
Kyllä se teidän pirpana kerkee kääntyy viel monta kertaa ennen syntymäänsä =)
Nyt to mennään tosiaan sinne synnytystapa-arvioon, saas nähdä mitä sielt selviää :heart:
 
tosi hieno ultrakuva TA :)


tulipaha täs mieleeni että minäkin poksun huomenna :) nyt 5+6 (vasta)
vähä mä oon alussa tää on tylsää! :D kaveri sanoki tänään että tuo alkuvaihe onki hirveintä ku on niin kova ikävä jo, ja pitkä aika edessä vielä. jotenki liikutuin tuosta.

mut sitähän se on. ei musta ainakaan tunnu että "jee sit ku tää syntyy niin me omistetaan vauva" vaan että kaipaa jotain semmosta johon ei oo koskaan tutustunutkaan, vaan pääsee tutustumaan vasta myöhemmin. miten semmosta pientä neljän millin pitusta katkarapukrokotiilin näköstä tyyppiä voikaan rakastaa jo nyt niin paljon!?
 
oon nibbe ajatellut ihan samoin..."Miten jotaki niin tuntematonta ja pientä voi rakastaa niin paljon" :heart: :heart:
Kyllä sitä kohtaamista jo odottaa nii malttamattomana...voin vain kuvitella kuin rakastunut olen, kun näen tämän pienen "tuntemattoman", joka tulee minusta, ja jossa yhdistyy minä ja mun mies :heart: :heart: ....
 
TA ihana ultrakuva!! :heart: Juu elä sie oo moksiskaan perätilasta, se ku ehtii pyörähellä siellä ties kuinka monesti :heart: Sit ku 34 vkolla on perätilassa ni ne kai yrittää tehdä ulkokäännöksen rv36, jos ei aiemmin kierähä itestään. Eli ei tosiaankaan oo mitenkää ihmeellistä, et tuos vaihees vaavi o perätilassa =) :hug:
 
vauvis niinpä! mut tää samainen kaveri joka mulle sano tuosta tunteesta sano että se aika menee loppujen lopuks todella nopeeta :) ja toivottavasti meneekin.

hui, ensviikolla on jouluaatto :eek:

ai että mä repeilen välillä ku vilkkuu tuolla myydään ja lahjoitetaan puolella se sari87 :LOL: ja se ei oo ees provo.

hyvä muuten et vauvis on nyt täällä, tolla mitäsnytinn puolella on sit varmasti peli menossa :D
 
vilmav HYI KAUHEE mikä ämmä! Olisit sanonut sille että "joo tiiänhän mä, mutta tiedätkö sä et mä huomaan että oot kateellinen" Itte olisin jotai tollasta heittänyt.

TA Eiköhän se sieltä ympäri kiepsahda. :):) Oikeen ihana tuo kuva ja hienoa että kaikki oli hyvin. :) Ja jos ei käännykkää niin syntyyhä vauvoja peppu edelläkin maailmaan. :)

Nibbe mun mielestä aika menny hirveen äkkii! Yli viikko sit jo testasin ja tuntuu et se olis ollu eilen! Tosin varmaan muuttuu La ja kaikki kun on toi varhaisultra nyt torstaina. MIKÄ jännittää ihan sairaasti!

toivis ja vauvis voi vitsi. Teillä ei ookkaa enää kauheen pitkää aikaa odotella. :)
 
vilmav harmi ku oli semmonen tökeryys siel vastassa :ashamed: Mut täältä ainaki saat tsemppaavia kommentteja =) :hug: Ja jos tuntuu, et tauko on paikallaan ni palailehan sitten kun siltä tuntuu! Päivitin tietos listalle! :heart: :hug:
 
Kiitos tytöt :heart: Pakko oli vielä tulla ketomaan se eilisen reissun huippukohta: " Koska miehesi tekee töitä metallin kanssa niin on ne jäämät kyllä aika suuret mitä voi kotiinkin tulla" :| Joo, varmasti kyllä, mutta mä olen ainakin käsittänyt näin että niillä on työvaatteet ja kotiin tullessa se menee usein suihkuun samantien :LOL: Eikös duunarit ole ennenkin saanut ihan normaaleja lapsia :whistle:

Äiti lohdutti kun itkua lykkäsin puhelimessa, että jos kaikki lapset menisi kesken varhaisessa vaiheessa niinkuin tuo manasi niin eihän tänne riittäis ketään syntymään. Kyllä mä nyt jo jaksan nauraa tuolle, mut kyllä se kirpaisee kun toinen iskee esitteitä kouraan ja sanoo, että antaa nämä nyt varmuuden vuoksi :ashamed: Se ei myöskään uskonut että mun väsymys voi olla pelkästään raskaudesta johtuvaa kun hemoglobiini oli 136 vaan vähintäänkin jotain sydänperäistä.

No joo, ei auta kuin mennä nokka pystyssä joulua kohti ja toivoa parasta, koska hyvinkin voi käydä :heart: Kiitos päivityksestä Suukkikselle. Mä käyn täällä kurkkimassa ihania ultrakuvia (Ihana vauva TA!!) ja iloisia uutisia :heart: Mukavaa päivää!
 
huomenta neitoset!

vähän on jääny kirjottelu vähemmälle kun joululahjaostoksia yrittäny suorittaa töiden lisäksi. kahtena päivänä on ollu jo ns. normaali olo joten uskallan toivoa joulupukilta hyvää oloa lahjaksi :xmas:
vatsa kasvaa ja eilen ostinkin kassillisen paitoja; tunikoita, kietasuneuleita, pitkiä paitoja... eiköhän ne vähän aikaa taas mene =)

TA
: ihania ultrakuulumisia! mä ootan kans kovasti rakenneultraa, ois ens kuun loppupuolella. sitten sitä varmaan uskaltaa ajatella, että meille tulee oikeesti vauva ja alkaa hommailemaan ihania tarvikkeita :heart:

EM: kiitos taas kun valaisit tuosta vakuutusasiasta! täytyyki nyt pyytää tarjoukset tänään ni kerkee vertaileen niitä ennen sitä ultraa.

huomenna ois sitten eka neuvolalääkäri.

Jossu & Napero 14+4
 
vilmav no olipas tökerö tyyppi... siis kaikin puolin. Huh. :eek: Koitahan uskoa vaan että kaikki menee hyvin :)

Joku huuteli tuolla mitäsnyttillä mies-suomi-mies sanakirjaa... :kieh: Olis mullekin tarvetta. Ei vaan välillä ymmärrä miehiä sitten ollenkaan. :headwall: Ei mitään vakavaa, tuntuu vaan välillä että se ei oikein hokaa kaikkia asioita. PÖH. |O Mut joo, tänään meen vähän joululahjaostoksille.. .:D Äiti saa lahjakortin kasvohoitoon. =)

Hui... tänään alkaa 20. raskausviikko!! :eek: Siis voitteko uskoa?! Mihin tää eka puolisko on oikein menny?!

EM ja Dodo 19+0 (POKS!!!!) :heart: :heart: :heart:
 
Zoe-F
Kotileipurit hoi Olisko kenelläkään hyvää sämpylä ohjetta? Mulla on sämpyläjauhoja kaapissa, ja oon aina tehny sämpylät vehnäjauhosta, enkä oo kyllä vieläkään löytänyt hyvää ohjetta niihin suussasulavan pehmeisiin unelmasämpylöihin.
 
ainoo mik'ä mulla on antaa on se puurohiutale paketin sivussa oleva ohje :) mä oon usesti koittanu tehä leipää mut siitä ei tuu mitään! ne on syömäkelposia tasan sen hetken kun ne ottaa uunista ulos, sen jälkeen niistä voi rakentaa talon, tai heittää vesilintua.


hyi yök, mä näin unta että mun kaikki eksät kävi vuoron perään panemasa mua :( hyi! sit mies sano että kun se oli tulossa antaa mulle heippapusua niin mä olin unissani ettiny sitä sängystä. kuulemma ihan nimeltä vaikeroinu ku ei löytyny miestä :LOL:

onnea puolenvälin saavuttamisesta EM

mä nukuin tänään puoli kymmeneen! :eek: pikkusen kauan verrattuna tuohon kello viiden kuuden aikoihin heräämisestä. nyt mulla on pää kipee ja oksettaa ja ärsyttää ku pitää käydä vessassa jatkuvasti :( tosi tyhmä olo ku muut vaan istuu ja tekee töitä ja sitä mä ravaan veskissä joka puhelun jälkeen. kai ne alkaa luulla mua nistiks.


Nibbler ja Bart 6+0
(jos en ois raskaana mulla ois nyt ovis :LOL: )
 

Yhteistyössä