~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Mun on kyl tosi vaikee uskoo, et noin aikasin kuulis. Eli mie kyl taidan uskoo ennemmi sitä vau.fi:n sivuilla ollutta :p ja ku sen 24 vkon oon kuullu useammanki kerran ni mie uskon sitä :p Mut toisaalta sit taas jos miettis, et keskosia on ollu tosi pieniäkin ni eiks ne muka sit kuulis mittään :D Eli joo.. vaikeeks menee..
 
Suukkis joo ja ainakin mun miehestä on vähän omituista jutella mahalle.. ainakin vielä. En mä osaa hirveesti itekkään sille vielä jutella, välillä jotakin. :) :ashamed: Mut kai se sit tulee luonnostaan pikkuhiljaa, onhan tässä tosiaan aikaa sille vielä jutella sekä isin että äidin.

Nibbler mut ei siitä musiikin kuuntelusta mitään haittaakaan ole. Varsinkin jos se saa sut hyvälle mielelle. :D
 
jostain mä luin että sikiö alkaa erottamaan voimakkaita pamahduksia tms. tosi aikasin ja saattaa säpsähtää niitä. Mut et varsinaisesti kuuleminen tulis kans vähän myöhemmin... tiiä tuota sit. Ja miten sekin muka on tutkittu?!
 
Juu eipä se haittaakaan tee, et kuuntelee musiikkia josta pitää yms =) Ja mieki oon aatellu sen niin, et eiköhä se luonnostaan tuu sit myöhemmi ku enempi alkaa juttelee sille masuun. Oon mie jonki verra ain jutellu ja mieskin joskus ni eiköhä se sit vaa vahvistu ja lisäänny se juttelu ku on pidemmällä :)
 
Noi on vähän niitä, et yhessä paikassa lukee yhtä, toisessa toista :/
Meil ollaan kyl höpötelty pikkuselle aika alusta lähtien, sekä minä että mies =)
Oli ihana huomata siellä neuvolassa miten vauva reagoi miehen ääneen, ku sattu höpöttään siinä neukkatädille jotain; kummasti vauvalla sykkeet nousi :heart: :heart: :heart:
Samoin kävi siellä käyrässä, ku juttelin kätilölle :heart: :heart:
Meil on mies ottanu tavaksi joka päivä kuunnella vauvan sykettä tosta masun päältä ja jutella. Vauva siel sit möyrii iskän pään alla ja tupsauttelee päähän, et anna mulle tilaa :LOL: :heart: Tai sit tykkää siitä, tiä häntä :heart: Huomenna synnytystapa-arvioon...
 
Onnea toivis sinne arvioon, ja toivottavasti kaikki menee ok :heart:
Ja suukkikselle kans isojen potkujen tuntemisesta :D ....

Ite valmistaudun neuvolaan :kieh: ...Jospa ei tarttis enään ens viikolla käyä :xmas: ...jos vaikka pikkunen sattuis syntyy tällä viikolla..... :whistle:

vauvis neiti 38+3 (LA ens viikolla) :eek:
 
Mä kävinkin eilen vauvis kurkkaamassa joulukuisissa niitä sun eilisiä arvoja sielt rasituksesta :D Tsemppiä neuvolaan :hug: =)

*muoks*, niin ja täällä ei kuulemma oo käytössä mitään nyrkkisysteemiä ja annetaan B-rapunkin olla ihan rauhassa :LOL:
 


nyt mua alko jännittää vauviksen ja toiviksen puolesta!!!! :D

Noniin... Veritaksesta lähettivät mulle vakuutusmateriaalia... äsken soitti Pohjantähdestä. Pohjantähti olis kaikista laajin ja kattavin vakuutus mitä on, niiltä pitäis vaan ottaa kotivakuutuskin samalla. Ei jaksais säätää... :snotty: nyt oottelen vielä muutamasta vakuutusyhtiöstä yhteydenottoja niin katsotaan mihin päädytään. Ei ehditä mitenkään ottaa ennen rakenneultraa mutta ei se haittaa kun siellä on kaikki hyvin kuitenkin. Onhan?
 
EM on on =) Ni saikko sie sit listan niist mitä ne korvaa? Ko mietin, et eikös Veritaskin korvaa aika laajasti.. Ja sit taasen pohjantähdellä on sekin, et jos korvatulehus iskee vaikka kolmen kk välein ni ne on sit jo "eri sairaudet" eli ei voi aatella olevan korvatulehduskierre ja sillon pitää sit ain uudellee maksaa se 70?:n omavastuu..
 
Suukkis joo toi oli vähän kumma et se omavastuu pitää sit maksaa uudestaan mut pohjantähti korvaa esim. puheterapiaa, perusvoiteita, vitamiineja, homeopaattisia lääkkeitä yms. mitä muut ei... :/ POhjantähdellä ei myöskään ole tapaturmissa ollenkaan omavastuuta... et vaikee valinta.

toivis kiitos kiitos... eiköhän siellä oo kaikki ihan hyvin. Mä en vaan voi rauhoittua kun vasta sitten kun se on ohi!!! :headwall:

Voi mitkä bileet Dodolla on masussa menossa! muksmuks! :heart: :LOL:
 
vähä mä muuten hymyilin ku luin ikivanhaa vauvalehtee ja siinä oli että elokuussa oli syntyny kaikista eniten vauvoja, ja pähkäiltiin miten käy ensvuoden. tätä juttua vähän laitisti se että se oli vuoden 2006 tilastoja. (kait) mut silti :D

EM kuulemma latistaaki noin 6% :D tais olla helistimen itkuraivari ketjusta. taitaa kuitenkin olla legendaa vaan.
 
Se on EM tämä raskaus mikä tekee ton :saint: :D

mäpäs tässä pikku hiljaa alan valumaan taas tonne arvauskeskukseen!...Jos sieltä sais ees jotain hyvää kuultavaa tänään :ashamed: ...Mä oo jotenki nii kypsä tähän hommaan, että saattasin sanoa pahastikki TH:lle jos se alkaa jostaki vänkyttää |O ...Et parempi olis ettei ala vänkyttää vaan antas olla, koska mä oon milliä vaille lopussa täs raskauden kanssa...en kaipaa yhtää enempää stressiä tähän tilanteeseen...

kuulemisiin... :wave:
 
Moikka!

Arvatkaa mitä? Meille tulee vauva! Siellä se nyt jo hidas Hämäläinen köllötteli ja syke oli oikein vahva. Viikot tänään vasta 6+3, joten sen takia ei näkynyt viimeksi. Voi vitsi mä oon onnellinen!

Kiitokset kaikille myötäelämisestä, kyllä se elämä taas voittaa! Hip hei ja Hurraa!

Mansikkatee ja Hippuli
 
Onnea Mansikkatee hyvistä uutisista!!! :flower:

Babyb: mullaki oli viime viikol ilmeisesti migreeniä, kun toispuolista kipua kesti kolmatta päivää. Ekan päivän aikana otin 5 panadolia (vuorikausisuositushan ol max.6kpl ) eikä mitään tehoa. tokana päivänä oli vp, niin pääsin lepäilemään ja käymään lenkillä, se autto hetken mut illal taas alkoi. kolmantena aamuna viel hiljalleen jumputteli :/

(.) Täällä ootellaan neuvolaan lähtöä kupla otassa :D piti varmistaa, että varmasti pissittää ku pääsee neuvolaan.... :D
 
*kopsailenpas...

( . )

Neuvola kuulumisia: Rv 38+3

Kaikki ok...painoa tullut nyt 350g/vko :D :D :D :D Pikkasenko oon mielissää...
Pissat ok, paineet heitteli (mutta mulla heittelee ne aina neuvolassa, kotimittauksessa ne on ok,joten sain vielä mittarin kotiin)
Sf: 33 (tippunu 0.5cm)
vauvanpää tuntuu kuulemma takana alhaalla...

Ainut mikä vähän tympäsee on se että TH anto kokonaiseksi 2 päiväksi sokerimittarin mukaan, ja nyt to-pe pitää mitata noi sokerit, sen yhen arvon takia. Polille laitto viestiä, ja nyt sit ootellaan pitääkö sielläki viel käyä, vai mitä meinaavat... :/

Tuntuu että tässä on ihan tarpeeksi hyppimistä laskettuaika viikolle, ja päälle viel tuo joulu *huoh*...synnytys vie puuttuu, nii johan ois tekemistä viikolle...
Luulen, että ei kai ne sinne polille enään käske, ku LA ensviikolla...ja pyhät tulee jne...

vauvis neiti 38+3
 
EM, toi kuulostaa NIIN tutulta, et raskaus syö aivot :LOL: :LOL: :LOL:
Täällä on kans esiintyny koko raskauden ajan hajamielisyyttä normia enemmän :D

vauvis, mitäs arvauskeskuksessa?

Zoe, kokeilkaapas vessapaperirullan kans, sen hylsyn, niinki voi kuulua =)

Onnea Mansikkateelle aivan loistavista uutisista :hug: Ihanaa :hug: :heart:
 

Yhteistyössä