Kiitos taas kaikille ihanista toivotuksista. Ja kaikista onnitteluista, joista hajamielisesti unohdin kiittää viime viestissä. Oon mäkin tohelo!
Voi
Talvista, kuulostaa kyllä rankalta :hug: Tiedän itsekin millasta on yrittää jaksaa opiskella raskaana, ja mitään ylimääräistä siihen ei kyllä tarvitse. Jaksuja sulle, muista kuunnella omaa vointia ja mennä sen mukaan!
Zoe-F: Älä pode syyllisyyttä siitä ettei ole rahaa lahjaan, vaikka toinen kiusallaankin sellaisen hommaisi. Jos itse haluat muistaa, niin löytyyhän siihen keinoja rahattakin. Jos oikeasti susta välittää eikä vain lipitä peräpäätä, on kyllä iloinen itsetehdystä kortista tai vastaavasta sydämellä annetusta lahjasta
No voi minkä önkimönki meni nyt tekemään,
toivis ! Just kun ehdittiin huokaista että oikeinpäin olisi. Paljon kääntymissäteitä nyt sinne, että itse vielä noin sirona mahtuisi kiepsahtamaan epäonnistuneesta kääntöyrityksestä huolimatta. Miltäs susta tuntuu sen sektion suhteen? Asiaa täytyy varmasti miettiä pitkään, mut etköhän sit lopulta tiedä, mikä susta tuntuu oikealta
:hug:
Vilmalle jaksuja tuhruilun kanssa, kuulostaa munkin korvaan harmittomalta. Tietysti säikäyttää, raskaus kun muutenkin herkistää ja huoli oman vauvan voinnista on valtava. :hug:
Koitas
nibbe jaksaa pahoinvoinnin kanssa, se ei ole mitään mukavaa. Sitku pitäis viel jaksaa mennä ja touhuta niinkun ei mitään, vaikka olo on kun perseestä kaivetulla perhosella. :hug:
Täällä neiti voi yhä paremmin ja paremmin. Mun tissit tosin ei, maitoa kun tulis enemmän kun mitä mimmi jaksaisi syödä ja sit on rintamus pinkeenä ja arkana. Noh, onneksi on pumppu. Kyllähän tuo syö kovin ahkerasti, yölläkin aikas tasaisesti 2h välein, mutta silti ehtii tissit vuotamaan solkenaan välissä. Ja oon tietysti ihan Dolly Parton, mun isoimmat mahdolliset Carriwellin imetysliivit ei mee enää, ja omat F-kupin rintsikat näyttää ihan säälittävän pieniltä. G/H-kuppi, here I come... :kieh:
DD ja tyttö 1 vko :heart: (onks mun ihan pakko lähtee tästä pinosta?
)