~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Kiitos kaikille tsempityksestä =) :hug: :hug: Kyllä meni eilinen ihmetellessä ja miettiessä :/
Eipä käyny tommonen vaihtoehto mielessäkään ennen ultraan menoa, muuten kyllä mietin, et onhan kaikki kunnossa :D :heart: =)
Monia on kiinnostanut mietteet synnytyksestä... Kumpaakin vaihtoehtoa oon miettiny ja puntaroinu.... Kun lantio kerta antaa periksi synnyttää, vaikka ois perätilassa, ja vauva suht "pieni", ettei mikään 4 kiloinen, ni kyl mä varmaan kokeilen ensin ihan normisti synnyttää =)
Vaikkakin hivenen hirvittää se ajatus :ashamed: Sektio on kuitenkin aina sektio, ja toipuminen pidempi, et siihen lähetään sit jos synnytyksessä tulee jotain "komplikaatioita".
Molemmissa on omat puolensa
:/ Sit sekin sektio tuntuu vähän semmoselta, et tässäkö se synnytys nyt sit oli, jos toinen "vaan" leikataan ulos, et ei sellanen synnytys, synnytys :/ Varmaan taas mahdollisimman vaikeasti selitetty, toivottavasti joku ymmärsi mun sepostuksen :D
Tokihan siin on semmonenki vaihtoehto, et kääntyy viel omin avuin raivotarjontaan, ku on näin liikkuvaista sorttia :D :LOL: :heart: Toivotaan parasta... :heart:

Jaksu :hug: :hug: :hug: kipeille ja pahoinvoinnista kärsiville :hug:
 
kukkaiskeiju, siitä se kasvu alkaa :hug: :heart: Ihana pikkunen siellä köllii :heart:

Sompio, itsekkin taisin noilla vkoilla miettiä, et onko nää potkuja vai mitä, ku olivat tietty vielä niin hentoja, mut potkuja/ motkuja ne kuitenkin oli :heart: Onnea sen johdosta, on se niin kiva tunne :heart:

Muistahan zoe välillä levätä, ettet vaan liikaa rehki :D :hug:
 
Zoe-F
Sompio Omii neliöitä on sen verta, että luulen olevani noin suurin piirtein kuollut sunnuntaina. Ei näitä oo kun 80, mutta sen kun siivoaa suurennuslasilla ja hammasharjalla :D

Toiveilija Muistetaan muistetaan :D Sen takia työt onkin jaettu kahdelle päivälle. Normaalisti tekisin yhdessä päivässä, ja aikaa menis, no, se päivä :D
 
Toivotaan toivis että ipana vielä kääntyis ympäri :hug: ...Mutta jos ei nii se on mentävä niillä eväillä mitkä on saanu :D ...Mullaki eilen vauva piti semmosta metakkaa mahassa, että huh, huh...maha sinkoili sinne tänne. Kävi itselläki ajatus, että eikai se enään voi pystyä kääntyy toisinpäin :eek: ...maanantaina neuvolaan sitte, siellähän se selviää, mitä toi jyskytys oli, vai oliko vaan yksinkertaisesti toooodella vilkas ilta :D
Kukkikselle kans paljon onnea hyvistä kuulumisista! Siellä se pikkunen kasvaa ja voimistuu :heart:
sompiolle ja hantalle myös onnet potkuista...Nyt on odottaminenki paljon mukavampaa ja konkreettisempaa ku tuntee että siellä joku myllertää :heart:
Ja BBlle kiitokset tsempityksistä ja peukutuksista =) ..Toivottavasti tässä viimestää ens viikon aikana pääsis hommiin :heart:

Ja ( . )...ei mitään!...Odottamista ja odottamista.... :whistle:

Jive ei ookkaa joulukuisiin pitkään aikaa kirjoitellut...tässä oon miettiny, että liekkö siellä jo pikkuinen maailmassa :heart:

vauvis neiti 38+5
 
vauvis hermoja odottamiseen :D vaikka varmasti vaikeaa onkin, en osaa kuvitellakaan!! :) sun puolesta tässä seuraavaksi jännitetään

toivis ymmärrän sun pointin tosta sektiosta. ei mullakaan kävis ensimmäiseks mielessä se. uskon, et alatiesynnytyksestä saa jotenkin paremman synnytyskokemuksen. kaikki varmasti luonnistuu :hug:

jee mulle tuli tänään eka ostamani kestovaippa B) tommonen ihana lehmäkuvioinen taskuvaippa. :) huuto.netissä mulla on muutamia huutoja odottamassa sulkeutumista, toivottavasti saan niistä edes osan, vaik onhan tässä aikaa kattellakin... tämän vaipan ostin tätä kautta. ja nopeasti tulikin, kiitos hälle siitä! (keskiviikkona sovittiin kaupoista) nibbler vieläkös sä olet tehny paljon vaippoja? etkös sä ja kuumeilija sillon tehneet niitä?
 
Heippa,

Ultrakuulumisia: Mahassa ei ollut mitään mikä vastaisi viikkoihin 6+0. Ainoastaan raskausontelo (näin se sitä nimitti) näkyi ja sillä taisi olla kokoa 7mmx11mm. 8.1 on uusi aika ja ellei sitten näy mitään niin peli on pelattu, jos taas elämää on niin se tarkoittaa vaan myöhäisempää hedelmöittymistä.

Harmillista.
 
Talvis nyt ne on ollu vähän tauolla ku tuota materiaalia on ollu niin huonosti, mutta itseasiassa tänään ajattelin käydä kattomassa josko saisin vihoviimein sitä flanellia. se on ollu loppu jo kauan.

mut ite tehtyjä, saatuja ja ostettuja vaippoja on sen verrran että enempää kuorivaippoja en tarvi ja vastasyntyneen kanssa pärjätään just ja just :) harsoja lisää vaan niin on hyvä.

niiden kestovaippojen kanssa ajattelin tehdä kans niin että en ottais äitiyspakettia. ottaisin rahana ja ostaisin kestovaippoja.

Vilmav :hug: :hug: voi harmi. täältäkin toivotaan että sulla ois vaan myöhäinen hedelmöitys. saitteko uutta aikaa?
 
vilmav Mullakin piti olla viikkoi 7+0 mut oliki 6+3 se on ihan normaalia että heittää ja joku täällä taisi mainita että älä säikähdä jossei näy noilla viikoilla mitään. Se on niin yksilöllistä. meijän pikkunen oli 4mm kaverilla oli samoilla viikoilla ja päivillä 6mm ja se on IHAN yksilöllistä. :) Elä pelästy vielä. :) Mansikkateellähän tais olla ihan samanlailla? :)
Ja mäkin olin IHAN varma että ovis oli sillon ku piti mutta eipä näköjää oll. :)
 
Kiitos BB tsemppauksesta :heart: Kun tehtiin päätös siitä, että lapsi saa tulla niin mun suurin pelko oli lapsettomuus ja keskenmeno. Nyt kun on niiden asioiden edessä, että tämä raskaus ei ehkä jatkukaan niin se pelko on hävinnyt ihan kokonaan. Lähinnä vain surettaa jos ei saada tätä mahdollisuutta. :'( Toivon todella, että meillä olisi sama onni kuin Mansikkateellä :heart:
 
Vilmav Voimia Jouluun ja odottavan aika on pitkä. Toivottavasti siellä näkyy pieni :heart:

Nyt alkaa viikon loma :D Sain kerholaisilta ihan älyttömästi lahjoja. Meidän ei pitänyt ostaa jouluksi yhtään suklaata, kun mua alkaa ällöttään ja mies on laihiksella. Nyt olisi 7 rasiaa suklaata ja kuusenkoristeita iso pino. Edellisvuonna taas tuli lähes 10 kynttilää. Suklaista viedään sitten mummulle ja äitille ainakin yhdet.
 
Voi apua mä tein piparkakkutalon ja tuli kyllä vähän navetan näkönen!!! :LOL: Minä hönttipää en viitsinyt mitään turhia muotteja alkaa suunnittelemaan, vetelin vaan seinät ja katon jne...
ja kun piti kasata niin huomasin että enhän mä ollut tehnyt päätyihin niitä kattokolmio-osioita ollenkaan :headwall: :LOL: Tuli sitten tasakattoinen talo :LOL: No, onpahan erilainen kun viime vuonna :D

Vilmav: :hug: Tosiaan, voihan siellä kaikki olla hyvin, jos on vaan myöhemmin hedelmöittynyt. Ei noista oviksista aina ota selvää vaikka kuinka luulis bongaavansa.

 
Onnea babyb sekä kukkaiskeiju hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: :hug: :flower:

Toiviksen pikkuiselle paljon kääntymiskehoituksia :hug: Ja onhan noita onnistuneita perätilasynnytyksiäkin yks jos toinenkin =)

vilmav, toivon kovasti, et kyseessä oliskin myöhäinen hedelmöityminen!! jos ei ole, niin tuulimunalta se vaikuttaisi. Mutta vielä ei menetetä toivoa! Ny vaan rauhoitut joulun äärelle ja koitat olla murehtimatta sitä, vaikka toki se hyvin vaikeaa on. Paljon haleja ja jaksuja sinnepäin! :hug:

Mie sain jo äitiyspakkauksen!! Tai siis 8.12 laitoin hakemuksen menemään ja sain sen päätöksen tuossa vasta pari pvää sitten, jossa luki, että toimitetaan kahden vkon kuluessa. Ni ny eilen oli jo tullu lappu, et se on postissa! :heart: Vähänkö nopeaa toimintaa! Mie olin iha varma, et menee vähintäänki joulun yli ellei sit ens vuodellekin. Ny mies on hakemassa sitä! :saint: Miule tuli eilen kurkkukipu ja tänää ollu aikas kipeä. Miehellä on kurkkukipua kans mut ei niin pahasti. Ni sit se lupas hakee sen pakkauksen ja käy myös kaupassa. On niin ihana mies! Ja eilen ku käytii mun porukoilla yms. ni sit ku tultii, ni autossa juteltiin pitkät tovit. Eli automatka kesti 3,5h mut ajeltii varmaa 5h ja juteltii samalla ties mistä. Tuli ihan vastarakastunu olo! Ja mie kyl tosissaan rakastun ain uudellee ja syvemmin tuoho mieheen. Ei vaan voi olla ketään sen voittanutta :heart:

Ja tänään kahtottii ja naurettii miehen kans ku mytty monotti niin, että masu hytky :D Se oli niin ihanan näköistä =)
 
suukkis MÄKIN tahon jo sen äippäpakkauksen... =) Ihanaa et säkin oot nyt alkanu tuntemaa ne potkut kunnolla!

Sompio meillä vähän sama... ei olla ite ostettu yhtään herkkuja mutta talo on täynnä karkkia ja suklaata yms. kauheita houkutuksia...

Käytiin kaupassa ja ostin itelleni kimpun punaisia tulppaaneja. :D Nii, ja tilasin itelleni tänään sellaisen BOLA-riipuksen. Onks kellään muulla sellasta?

EM ja Dodo 19+3 :heart:
 
vilmav, kovasti :hug: :hug: :hug: Ja toivotaan todella sitä myöhäistä hedelmöittymistä :hug: :hug: :hug: Voimia :hug:

EM, mulle mies oli tilannu yllärinä sellasen bola-korun :heart: Oon kyl tykänny pitää sitä :heart:

Kiitos taas kaikille tsempityksestä ja myötätunnosta :hug: Jospa se önkeröinen viel kääntyis rt, mut katotaan mitä tuleman pitää =)

On ollu suukkis nopeaa toimintaa Kelalta, kerrankin :D Niitä on ihana hipeltää niitä vaatteita... :D :heart: Onnea kunnon potkuista :hug: :heart:

Nyt alkaa ohjelma, joten... :wave:
 
Laitoinki tonne toisee ketjuun jo, et miula on Bola-riipus. Huutiksesta hommasin ja ain välil yritän muistaa sitä käyttää :) Kumman vähän tuntuu vaan helisevän, mut se kai sen idea on, et ei juuri äidille kuulu ellei äit helistämällä helisytä sitä..
 
Zoe-F
Äippäpakkauksen sain tosi nopeesti kanssa. Meni siitä kun vein hakemuksen niin alle kaks viikkoa :eek: Ei olis kyllä uskonu.
Bolariipukseen en oikein uskonu, soitan mahalle metallicaa :D
 

Yhteistyössä