Unu tervetuloa! :flower: :hug: Kovasti onnitteluita plussasta! :heart:
Talvis juu miepä muokkailen listalle tuon =) Kiva saada listaan täytettä.. Jää nii ikävän näköseks jos jollain ei jotai tietoa siel ookaa
Vaik sullahan tuo TYKS sentää tuol jo ol. Ja kyl mieki varmaa parempana pitäsin sit tuota SAS:aa. Ja ihanaa ravinteli/pikkujoulu humputusmeininkiä illalle!! Ihana ku pääset tuulettuun!
Ja juu, mie noista
kestoista oon aatellu lähinnä sisävaippa +villavaippahousut yhdistelmää. Se tuntuis helpoimmalta ku usein sanotaan, et villiksien kanssa ei ohivuotoja juuri tule. Eikä niitä tarvihe lanoliinottaa/pestä ku ehk kerta kuussa/sit ku alkaa haista =) Ja voipi olla, et VVV:tä ei sit jaksakaan kokeilla, mut se pitää sit katsoa mikä olotila on sit ku vaavin saa B) Miu anoppi niit kestoi varmaa tekee nii paljo ku on tarvis.. Tosin on mulla nyt jo noit joitain imuja (parhaimman kuvan oon saanu bambuimuista) ja sit sisävaippoja pari. Lähinnä kestovaippainfon keskustelujen kautta oon yrittäny lahjotuksena hommailla. Oon muutaman kerran kyllä huutiksestakin uusia hankkinu :heart:
vilmav voi kurja :'( No mutta sitten kun siltä tuntuu, että ootte valmiita uuteen koitokseen ni toivon, et pian pääset tänne takaisin! Miula tuo masis -kausi kesti noin pari pvää ja sit alakulo noin vkon. Sit 10 pvän päästä ku oli jo vuoto loppunu, ni oli kummasti virtaa uutta kiertoakin varten jo =) Mullahan meni sillon kesken vkolla 8+5 (neuvolan mukaan). Jotenki itse tunnen sen helpommaksi käsitellä aikaisemmilla viikoilla, vaikka toki se sillonkin vaikeaa on. Mut jotenki ite aatttelen aina, et sen on tarkotus mennä niin. Itse ku kummasti uskon kohtaloon/siihen, et asiat joiden on määrä tapahtua ni ne myös tapahtuu. Mutta kovasti voimia! Ja oikein ihanaa Joulua!! :hug: :hug: :heart:
Ouska eiköhän siellä masussa kaikki hyvin ole =) Ei kannata niitä uhkakuvia/huonoja kokemuksia juurikaan lukea. Niitä toki tulee ja onha se sillai hyvä tiedostaa, että elämään mahtuu noita huonojakin kokemuksia. Mutta ne vain onneksi vahvistaa. Ja ny kun kummiskin kaikki on hyvin, ni mitä sitä suotta aatella pahinta :hug: Saa oman mielen paremmaksi ku aattelee vaa sitä ihanaa pikku nyyttiä minkä sit syliinsä saa. Mulla itselläni tosin ekassa raskaudessa oli aika vaikea iloita niin paljoa ku alko tuntua, et ei musta äitiä sillo marraskuussa tule. Kummasti sen vaistosi. Mut vaistokin on eri asia kuin pelot. Mut toivotaan, et pääset nää kolmisen vkoa eteenpäin suht selväjärkisenä