~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

Hooyo Musta ei ole paljon apua, mutta kirjoitanpa kuitenkin :D Mä tein testin, kun oli kuukautiset 3 pv myöhässä. Mitään oireita ei ollut, eikä plussankaan jälkeen pariin viikkoon. Ainut oli, että mahaa särki niinkuin kuukautisten aikaan.
 
Hooyo88, Minä en halua maalata oman kokemukseni perusteella piruja seinille, mutta kehoitan suuren suureen malttiin jos vain suinkin pystyt. Jos minäkin olisin malttanut odottaa niin tämä km olisi voinut mennä myöhästyneinä menkkoina vaan pois. Kun pikkuvuoto alkoi jo n.vko sitten. Itseään siinä suojelee kun ei tee ihan heti herkkiä testejä ja tulkitse niistä sitten haamuja. Kamalaa kun olen näin skeptinen, mutta jotenkin tämä kokemus opetti. Seuraavan kerran kun testaamisen tarvetta tulee niin meinaan testata vasta tosi myöhään. Nytkin kun kunnon vuoto alkoi niin mulla oli kp41 ja ennen pillereitä kierto saattoi olla sen 32 hyvinkin. Tästä voi olla montaa mieltä, tämä on vain minu kanta.
 
huomenta vaan! :wave:

hooyo88 jos maltat odottaa siihen että menkat on myöhässä niin sitä parempi. :) Mä tein testin kun menkat oli ehkä 2 päivää myöhässä. Ja puoli vuotta joka kierrossa olin oireita täynnä ja muka raskaana... :) Plussakierrossa nipisteli mahaa, tuntui siltä että menkat alkaa ja nännit kipeytyi ennen plussaa. Mutta kyllä sen sitten vain aavisti kun se olikin totta. Pidän sulle peukkuja!!!

vilmav toi on totta. Mullakin oli ns. kemiallinen raskaus toukokuussa, viikko menkoista alkoi vuoto ja olin saanut vain tosi haaleita plussia... jos malttaa mielensä niin onhan se parempi. :) Mut ymmärrän kyllä sen halun saada tietää että onnistuiko mahdollisimman nopeasti. Toivotan sulle kovasti tsemppiä ja jaksamista, toivotaan että kroppa palautuu pian ja että pääsette sitten yrittämään uudelleen.

kääk.... 24 h rakenneultraan.... :headwall: En mä tunteja laske... :snotty: Ihan rehellisesti puhuttuna, musta TUNTUU siltä että kaikki on hyvin, mutta epävarmuus ja pelko kuitenkin jyllää. Kai se vaan johtuu siitä edellisestä kauhukokemuksesta... :( Ei aut muu kuin rämpiä tämän yli vaikka hampaat irvessä. :kieh:

EM ja Dodo 19+5 :heart:
 
Huomenta =)
Kiitti vastauksista=) Musta VILMAV tuntuu että sä olet oikeassa, mä olen pahoillani siitä sun tapauksesta ja tosi ihanaa että sä oot kuitenkin positiivisella mielellä :hug:
Kyllä se sullakin onnistuu sitten kun sen tarkoitus on, niinku se on muidenkin kohdalla :)
 
Tsemppiä EM rakenneultraan!!! Ihanaa!! :heart:

(.) JEE! enää tämä päivä töitä ja sit viikon loma :xmas: nyt onkin ollu niin hulinaa töissä, että eilenkin olin seitsemältä ihan valmis nukkuun ja kaheksalta oli pakko painua pehkuihin (noloo)

Jossu rv 15+2 :)
 
Tsemppiä EM rakenneultraan :heart: Kyllä siellä kaikki on hyvin, vaikka tietenkin aikaisemmat kokemukset pelottaa. Mä pääsen rakenneultraan vasta 9.1. ja ootan sitä tosi innolla (ja peloissani). Onneksi eilen tuntui niin kovasti liikettä, että on siellä ainakin nyt kaikki hyvin :) Tosin enemmän pelottaa se, että onko kehittynyt normaalisti yms. Ei niinkään se, että tulisi kohtukuolema tms.

Johannalle ja muillekin hyvää ja rentouttavaa lomaa :heart:
 
vilmav2 Sulla on just oikea asenne. Itse kerkesin myös miettimään et jos ois ollu tuulimuna niin ois ollu hyvä juttu et löydettiin nyt eikä olis tullut itse ulos, se kun tapahtuu vasta viikolla 12 yleensä. Hyvässä lykyssä olis sillon jo uudestaan raskaana. Vieläkin sitä miettii keskenmenon mahdollisuutta, mutta kuinka monen keskenmenneen sydän on koskaan sykkinytkään? Eiköhän meitä koeteltu jo ihan tarpeeksi tähän raskauteen...

Oireista kyseli joku: Mulla oli jo ovulaatiosta lähtien väsymystä, ilmaa, vessahätää sekä rinnat kasvoi ja oli arat. Tämä kierto oli sellanen et olin mahdollisimman paljon stressaamatta. Syötiin molemmat monivitamiini/hivenainetabletteja, join greippimehua enkä käynyt pupuilun jälkeen alapääpesulla.

Oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille.

Mansikkatee ja Hippuli 7+0
 
Mitäs niitä oireita olikaan... Ainakin lämmöt oli oviksen jälkeen koko ajan koholla; 36,9-37,3, hikipuuskat, siis naamaa kuumotti ihan vietävästi ja hikoilutti, turvotti, sit tissit oli ihan järkky kipeät, auts |O

EMlle onnea ultraan :hug: Kyllä varmasti jännittää, mut Dodolla on kaikki hyvin :hug: =) :heart: Sieltä se sit vilkuttelee teille :heart:
 
EM tsemppiä rakenneultraan!! :flower: ...Huomena voit tulla sit kertoileen hyvät uutiset :D
BB kyllähä tuo synnytys joka päivä käy mielessä, ja toivoo, että jos sitä tänään pääsis hommiin...mutta ei se auta ku ajatella sillee, että tulee sitten ku tulee, ja menee miten menee, koska ei siihen itse voi oikein paljon vaikuttaa...väistämätöntä sitten ku se alkaa :D :D
Ja kylläpä on törkee työnantaja!!!! :kieh: Toivottavasti liitosta saat jotaki apua, koska ei tuo voi olla oikein!!!
SS Jivestä ei oo kuulunu joulukuisissakaan mitään varmaan kohta viikkoon :/ Toivottavasti siellä olis kaikki hyvin :hug: Ja Juli kirjoittelee sitten ihan täyspäiväisesti joulukuisissa...paljon näyttää oireita olevan, mutta ei lähtö kuitenkaa viel edessä :D

Ja tänne ei erikoisempaa...taaskaa... :ashamed: ...Huomenna taas neuvolaan |O Ja 29.12 olis sitte ä-polilla käynti jos oon viel yhdessä kasassa...toivottavasti en ;)

vauvis neiti 39+0 POKS!!! :heart: :heart:
 
bb hyvä että oot menossa liitossa käymään. eihän toi voi mitenkään olla laillista, jos sulla on lääkärintodistuksetkin ollut, ja olet ajoissa ilmoittanut olevasi sairaana. kiukuttaa, tuolla kesäkuisten pinossakin oli joku saanu potkut mut raskauden takia :/

täälläkin poksutaan 15+0!! :heart: kuvasin aamulla vatsaa ja on melko pallo. :D

Suukkis munki mieleen kuulostaa mukavalta toi sisävaippa+villikset. toine mikä varmaa sopii meille on normikuori+sisävaippa, ja vanhempana semmone täyttövaippa ku alkaa kiinteempää kakkaa olee. toivottavasti sopivat vauvallekin sitten! kiva, että anoppi tekee :)

ElinaMaria tsemppiä huomiseen. :) hyvin se menee :hug: ;) meilläkin rakenneultra 26.1 :heart:
 
Talvis juu mieki oon miettiny tuota sisä+kuorivaippasysteemiä. Pittää sit kahtoo mikä on itelleen hyvä :) No joo, lapselle :D Ja sit mul o Disanan nauhavaippojakin pari ni niitäki sit iha vaavina koitetaa. Ku niissäkää ei kaiketi ohivuodon vaaraa nii suureksi oo. Mut nähtäväks jää mikä on sit se parhain :heart:
 
Ilmoittaudun tänne puolelle hyvin varovaisesti, tänään olen kolme kertaa aina vain vahvempana todistanut kaksi viivaa testissä =) Oireetkin kyllä natsaa, ei kärsi rappusia kävellä kun rintoihin koskee ja rintsikoiden pukeminen koskee nänneihin. Hirveä väsymys ja palelu viime aikoina myös ollut ja vatsaa ajoittain kipristää. Toivon että voin hetken kuluttua tulla tänne niinkin pysyvästi kuin 9 kuukaudeksi =) Hyvää joulua kaikille :heart:
 
hooyo testasin itte kun oli viikon myöhässä menkat vähän reilu. oireita ei ollu oikeestaa kun nännien kipeys ja päivä ennen testaamista vähä vilutti ja mittasin ruumiinlämmön niin oli koholla. Sitten ilmestyi ne kaks punasta viivaa ja clearbluehen selkee PLUSSA! Voi sitä riemun määrää ja me yritettii toukokuun alusta lähtien ja tässäkuussa tuli plussa. :)

Arianhrod tervetuloa joukkoon! Ja onnea plussasta. :) Ootas kohta tulee pahat olot. :D ,mutta toivotaa ettei kuitenkaa. :)

babyb & Toukka 6+6 :) (huomenna nibbe meillä poksuu taas)
 
Kiitos SuukkoSuulle ja baby butterfly. Laitan tietoja sit, ku tää on ihan varma, en uskalla vielä olla täysin odottaja, toivottavasti vähän ajan päästä kuitenkin =) On saanu pettyä vuoden aikana niin monta kertaa :/
 

Yhteistyössä