~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 3.0~*~

malttamaton aika lievä ilmaisu mun olotilasta :D :D ...Mutta oikeestaa hyväki, ettei oo ollu mitää oireita, suppailuja yms...koska mä varmaan hyppisin seinille jos niitäki olis ja ei kuitenkaa pääsis vauvaa hakemaan...että parempi olla oireettomana ja oottaa millon ne alkaa, koska se voi olla sitte menoa kun ne alkaa ;)
 
NIBBE :LOL: :LOL: :LOL: ....apua!!!!...elähän nyt pelottele :D :D ...sehän olis jo ylihuomena :eek: :eek: :D

kirjotanpa itsellekki ylös nuo ajat ja päivät..nii katotaa :D ..Ja jos suinki mahdollista käyn joka päivän ja kellonajan hetkellä täällä ilmottautumassa...ja jos mua ei näy nii joko oon synnyttämässä tai sit on pakko tilanne,etten vaan pääse nettii...
 
Ihania uutisia EM =) :hug: :heart: Onnea oikein paljon tyttölupauksesta :flower:

vauviksella on kyl selkee tyttömasu :heart: Ihana :heart:
Musta kyl tuntuu, et teitin tyttö syntyy 31.12 klo 15:38 :D :p :heart:

Meil on tääl ihan hirmusesti lunta, ihana valkea joulu :xmas: :heart: =)
 
Ilmoitusluontoinen asia :D Eli 5 raskaustestin ja 4 eri valmistajan jälkeen ja viimeisen tosi tumman viivan jälkeen, voisin uskaltaa jo sanoa että mut voi laittaa listoille :) :D LA en tiedä yhtään, en viikolle tilasin neuvolan, joten siellä varmaan selviää lisää :)
 
no nii neuvola kuulumisia jälleen.... :wave:

rv 39+1

RR: huiteli taas aika korkeella neuvolassa mitattuna. Kotona mittasin ennen neuvolaan lähtöä 133/74 (jännä, että neuvola vaikuttaa noihin mun paineisiin noin paljon)

paino: -840g/vko :eek: :eek: ...Kyllä mulle passaa.... :D
pissa: puhdas
SF: 34.5cm (kasvanu 1,5cm viikossa)
lapsivesi: N
tarjonta: RT
syke: +
liikkeet ++

nyt oli kyllä kiva neuvolakäynti...jäi hyvä mieli. Anto vielä seuraavan ajan 2.1.09...kattoo sitte tarviiko tuonne enään mennä.
:D
Paineita vielä mittailen kotona, ja anto mukaan niitä pissatikkuja, että tää viikko mittailla.
Ei mulla mitää raskausmyrkytys oireita oo, mutta TH haluaa ottaa varman päälle.

Nyt sitte maanantaita odotellessa...Oyssiin synnäritapa-arvioon...ja ultraan :heart:
 
Vihdoin täällä :wave: kone saatiin huollosta ja voin rueta roikkumaa täällä :D !
Joo eli täällä on käyty ekassa ultrassa ja neuvolassa. Meijän Kitku vastas viikkoja ja oli melkee 14mm pikä =) sykekkiin löyty heti..ja oli oikee voimakas!

Tuossa onkii kuva rv 7+5..jos siitä mitää selvää saa. Neuvolassa meni hyvin, eikä ollu mitää erikoista sanomista.
suukkis miule saa laittaa synnäriksi PKSSK

Oon joutunu olee kohta kaks viikkoo poijes duunista tän jatkuvan pahoinvoinnin takii :ashamed: joudun siis kertoo pomolle tästä raskaudesta..saa sit nähä et jatkaako sopparii enää tammikuu jälkee :snotty: Maha jo hieman pömpöttää, mutta pysynee piilossa suht pitkää ku kohtu on kuulema taaksepäi kallistunu.Muuten jaksan ihan hyvin, mutta pahoinvointi on vieny kaiken ilon tästä :/ ootan et viikot kuluu ja tää olo helpottaa.
Nyt on tullu nii paljo taas tekstii etten jaksa lukee kaikkee, mutta tästä eteepäi koitan pysyy kärryil, ku tää konekii on vihdoin =)

Oikein rauhaisaa joulua kaikille masukeille :heart:

Tyty ja Kitku 8+1
 
onnea tyty ja vauvahaaveita hyvistä kuulumisista...
ja täältä myös arianille paljon tarroja matkaan...

täällä ihmetellään miten voi kaikki olla niin tylsää ja masentavaa...
olis ihana kun vois käpertyä syliin itkeä ja nukahtaa... mutta turha haave... nyt pitää jaksaa...
 

Yhteistyössä